Ik mag hopen dat je diverse meetingen gehad hebt. Anders is het hele doel van de standup meeting nogal weg (het kort krachtig effectief meeten)quote:Op donderdag 11 september 2014 10:47 schreef STING het volgende:
Never.
Heb de hele ochtend een stand-up meeting gehad, oh joy
Het was geen Scrum standup meeting, meer een afdelingsmeeting waar we de hele ochtend bij mochten staanquote:Op donderdag 11 september 2014 10:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je diverse meetingen gehad hebt. Anders is het hele doel van de standup meeting nogal weg (het kort krachtig effectief meeten)
Had het ook niet over Scrum, maar snap dan niet het nut van het staan. Aangezien lange tijd staan ook enkel maar tegenwerkt (lijkt mij)quote:Op donderdag 11 september 2014 10:52 schreef STING het volgende:
Het was geen Scrum standup meeting, meer een afdelingsmeeting waar we de hele ochtend bij mochten staan
Ik ben weer es roerstokjes aan het etenquote:Op donderdag 11 september 2014 10:54 schreef rhubarbje het volgende:
Als je vaart in het topic wil moet je over seks of eten beginnen
Ik heb echt zin in iets vreselijk ongezonds voor de lunch of zo...quote:Op donderdag 11 september 2014 10:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ben weer es roerstokjes aan het eten
Okuraquote:Op donderdag 11 september 2014 10:54 schreef rhubarbje het volgende:
Als je vaart in het topic wil moet je over seks of eten beginnen
Klinkt als een taakstraf.quote:Op donderdag 11 september 2014 09:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jaja, voor wat hoort wat bij ons.
We gaan eerst met 460 man een stuk hei "schoonmaken" klinkt heel heftig hoor maar is gewoon 2 uurtjes in de zon met zo'n grijphaak een beetje geinen en dollen.
Dat doen ze altijd bij ons, eerst even een bijdrage aan de maatschappij en dan een enorm decadent feest, met dus een auto een scooter een reis NY en een macbook air in de verloting.
Het was interactief opgezet, met een quiz waarbij je moest lopen naar de linker of rechterkant van de zaal, afhankelijk van je antwoord, was op zich wel leukquote:Op donderdag 11 september 2014 10:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Had het ook niet over Scrum, maar snap dan niet het nut van het staan. Aangezien lange tijd staan ook enkel maar tegenwerkt (lijkt mij)
Nu heb ik zin in een chai lattequote:
ughquote:Op donderdag 11 september 2014 11:02 schreef STING het volgende:
[..]
Het was interactief opgezet, met een quiz waarbij je moest lopen naar de linker of rechterkant van de zaal, afhankelijk van je antwoord, was op zich wel leuk
Was wel leuk hoor, was om het nieuw management team te leren kennen aan de hand van persoonlijke quiz vragen.quote:Op donderdag 11 september 2014 11:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ugh
Het is werk, geen groep 8
Het is idd precies dat kutwerkquote:
Ik hou echt niet van die onzinquote:Op donderdag 11 september 2014 11:04 schreef STING het volgende:
[..]
Was wel leuk hoor, was om het nieuw management team te leren kennen aan de hand van persoonlijke quiz vragen.
Nou iddquote:Op donderdag 11 september 2014 11:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik hou echt niet van die onzin
Het slurpt altijd maar tijd op die je 100x zinvoller kunt besteden
Nou vooruitquote:Op donderdag 11 september 2014 11:02 schreef STING het volgende:
[..]
Het was interactief opgezet, met een quiz waarbij je moest lopen naar de linker of rechterkant van de zaal, afhankelijk van je antwoord, was op zich wel leuk
Misschien maar eerst wat jaren werken in een organisatie, voordat je daar echt over kunt oordelen?quote:Op donderdag 11 september 2014 11:06 schreef rhubarbje het volgende:
Het is ook nooit echt leuk. Dan zou het anders zijn
Nou op mijn vorige werk deden ze het ook maar het komt toch altijd gewoon neer op een saaie speech in een ander 'interactief' jasjequote:Op donderdag 11 september 2014 11:08 schreef STING het volgende:
[..]
Misschien maar eerst wat jaren werken in een organisatie, voordat je daar echt over kunt oordelen?
Dat ligt vaak niet aan het interactieve jasje, meer aan hoe lang men praatquote:Op donderdag 11 september 2014 11:09 schreef rhubarbje het volgende:
Die ook altijd een uur korter kan
Je kunt het treffen, je kunt het ook tegen hebben jaquote:Op donderdag 11 september 2014 11:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nou op mijn vorige werk deden ze het ook maar het komt toch altijd gewoon neer op een saaie speech in een ander 'interactief' jasje
Die ook altijd een uur korter kan
En ik werkte er lang genoeg om er een stuk of 5 mee te maken
Inderdaad, lange Powerpoints met lappen tekst...quote:Op donderdag 11 september 2014 11:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat ligt vaak niet aan het interactieve jasje, meer aan hoe lang men praat
is mijn ervaring tenminste
Nee het kan altijd korterquote:Op donderdag 11 september 2014 11:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat ligt vaak niet aan het interactieve jasje, meer aan hoe lang men praat
is mijn ervaring tenminste
That's no lampquote:Op donderdag 11 september 2014 11:22 schreef Ang3l het volgende:
Ik wil de IKEA PS 2014 lamp, maar ik ben bang dat ik de hele avond aan dat touwtje ga trekken
"Symbolisch"... de geitenwollen sokken jeuken zelfs bij m'n eeltplekken!quote:Op donderdag 11 september 2014 11:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is idd precies dat kutwerk.
Maar het is meer symbolisch zeg maar, 2 jaar geleden deden we hetzelfde op een stuk strand, planning was idd 3 uur, maar met zoveel mensen hadden we het hele stuk in 1,5 uur schoon.
En daarna is het dus feest en daar is kosten noch moeite bespaard altijd.
Same here hoor, maar dat zijn van die dingen die erbij horen, smile and wave boys, smile and wave!!quote:Op donderdag 11 september 2014 11:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Symbolisch"... de geitenwollen sokken jeuken zelfs bij m'n eeltplekken!
Het is een als disco bol vermomde death star?quote:
Wat buig jij braaf voor t middenkadermanagement dat dit verzonnen heeftquote:Op donderdag 11 september 2014 11:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Same here hoor, maar dat zijn van die dingen die erbij horen, smile and wave boys, smile and wave!!.
/Te makkelijkquote:Op donderdag 11 september 2014 11:22 schreef Ang3l het volgende:
Ik wil de IKEA PS 2014 lamp, maar ik ben bang dat ik de hele avond aan dat touwtje ga trekken
Ja, dan hebben die figuren ook 1 keer het idee dat ze niet 100% van de tijd uitgekotst wordenquote:Op donderdag 11 september 2014 11:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat buig jij braaf voor t middenkadermanagement dat dit verzonnen heeft
Interesseert hen niks als ze hun bankrekening weer zien einde maand hoorquote:Op donderdag 11 september 2014 11:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dan hebben die figuren ook 1 keer het idee dat ze niet 100% van de tijd uitgekotst worden.
Ipv aan mijn vouwgordijnen bedoel je?quote:Op donderdag 11 september 2014 11:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
/Te makkelijk
Dan trek je eindelijk een keer ergens anders aan
nee, maar ze moeten niet opkijken als er opeens 2 vermist zijn morgenquote:Op donderdag 11 september 2014 11:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Interesseert hen niks als ze hun bankrekening weer zien einde maand hoor
Ik heb ook super lief opslag gekregen op mijn verjaardag omdat ik zo goed en braaf aan t middenkaderen ben geweest dit jaar
"Moord op de heide"quote:Op donderdag 11 september 2014 11:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, maar ze moeten niet opkijken als er opeens 2 vermist zijn morgen.
Murder on the moore!quote:
quote:
Ik weet NU al wie de dader is geweest!quote:Op donderdag 11 september 2014 11:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Murder on the moore!
Klinkt als een agatha christie
* HeatWave gaat zo "willekeurig" wat posts wissenquote:Op donderdag 11 september 2014 11:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet NU al wie de dader is geweest!
Maar z'n vrouw en wondertjes dan?!quote:Op donderdag 11 september 2014 11:33 schreef HeatWave het volgende:
[..].
neuh, al is er 1 gast, als er zo'n knop zou bestaan van "je drukt, hij gaat dood, jij krijgt 1 miljoen en niemand komt het te weten, zouje drukken?" uit de Twilight zone zou ik zonder twijfel zo vaak drukken tot de knop stuk is.
Dat is bij agatha christies bijna altijdquote:Op donderdag 11 september 2014 11:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet NU al wie de dader is geweest!
Couldn't care less.quote:Op donderdag 11 september 2014 11:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar z'n vrouw en wondertjes dan?!
Ik was meer van Angela Lansburry. Murder she wrote.quote:Op donderdag 11 september 2014 11:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat is bij agatha christies bijna altijd
Die zijn ook leuk maar nog makkelijker op te lossenquote:Op donderdag 11 september 2014 11:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik was meer van Angela Lansburry. Murder she wrote.
Nah, niet allemaal even leuk hoor. Maar idd, moorddingenquote:Op donderdag 11 september 2014 11:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Die zijn ook leuk maar nog makkelijker op te lossen
Ik hou van alle trage moorddingen
Baantjer, Midsomer murders, father brown, morse, frost, george gently, endeavour, etc
Het kan altijd erger, ik mocht laatst de 'geestelijk gehandicapte psycho zoon' spelenquote:Op donderdag 11 september 2014 11:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nah, niet allemaal even leuk hoor. Maar idd, moorddingen
Ik wil ooit zo'n murder mystery dinner doen.Lief ging me uitlachen
Drie keer raden wie het lijk mag spelen!
quote:Op donderdag 11 september 2014 11:53 schreef STING het volgende:
[..]
Het kan altijd erger, ik mocht laatst de 'geestelijk gehandicapte psycho zoon' spelen
Ik doe ook wel meequote:Op donderdag 11 september 2014 11:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]maar jij doet tenminste mee! Echt, het lijkt me zo leuk
Ik wil eigenlijk alle Sherlock Holmeses nog lezen.quote:Op donderdag 11 september 2014 11:53 schreef rhubarbje het volgende:
Als ik echt wil relaxen ga ik Agatha Christies lezen
Ik heb ze allemaal op de e-reader en bijna allemaal op papier
Combineer het zou ik zeggenquote:Op donderdag 11 september 2014 11:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik doe ook wel meeR&P meet!
Beter dan die orgie van Cue
En er is eten!quote:Op donderdag 11 september 2014 11:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik doe ook wel meeR&P meet!
Beter dan die orgie van Cue
Ik ook! Ik dacht dat ik ze had in een mooie 'alles in 1 versie' maar die is verspreid over 2 boeken en ik heb 2x het eerste (je mag er zo een hebben? dan heb je de helftquote:Op donderdag 11 september 2014 11:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk alle Sherlock Holmeses nog lezen.
Is ook erg tofquote:Op donderdag 11 september 2014 11:54 schreef missbehavin het volgende:
quote:
Nou waren er snacks bij jouw orgie?! he?!quote:
Bij mijn orgie zouden er zeker snacks zijn!quote:Op donderdag 11 september 2014 11:56 schreef rhubarbje het volgende:
Nou waren er snacks bij jouw orgie?! he?!
Whaha ik zie nou helemaal een orgie voor mij waar af en toe iemand met een dienblad onder alle neukende mensen door komt (zodat iedereen er goed bij kan) met prikkertjes met mozzarella en tomaatquote:Op donderdag 11 september 2014 11:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Bij mijn orgie zouden er zeker snacks zijn!
Mijn orgie zou niet met neukende mensen zijnquote:Op donderdag 11 september 2014 11:58 schreef rhubarbje het volgende:
Whaha ik zie nou helemaal een orgie voor mij waar af en toe iemand met een dienblad onder alle neukende mensen door komt (zodat iedereen er goed bij kan) met prikkertjes met mozzarella en tomaat
Met wat voor mensen dan?quote:Op donderdag 11 september 2014 11:58 schreef Cue_ het volgende:
Mijn orgie zou niet met neukende mensen zijn
Dan is het helemaal een suffe orgiequote:Op donderdag 11 september 2014 11:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mijn orgie zou niet met neukende mensen zijn
En al helemaal niet met mozzarella en tomaat
Ik zei toch dat ik geen betere benaming wistquote:Op donderdag 11 september 2014 11:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dan is het helemaal een suffe orgie
Bestaande uit 1 vrouw en tig mannen. Gezellig toch?quote:Op donderdag 11 september 2014 12:00 schreef STING het volgende:
Een praat en zuip orgie, nee duidelijk
Ook wel, feestje, genaamdquote:Op donderdag 11 september 2014 12:00 schreef STING het volgende:
[..]
Een praat en zuip orgie, nee duidelijk
Niet als het een fok feestje isquote:Op donderdag 11 september 2014 12:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Op feestjes verwacht men meerdere vrouwen
Ang3l nietquote:Op donderdag 11 september 2014 12:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Op feestjes verwacht men meerdere vrouwen
quote:Op donderdag 11 september 2014 12:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Niet als het een fok feestje is
Een gangbangtalk?quote:Op donderdag 11 september 2014 12:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Bestaande uit 1 vrouw en tig mannen. Gezellig toch?
Zoiets jaquote:Op donderdag 11 september 2014 12:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Niet als het een fok feestje is
Ze zijn er ook meestal hoor, wat voor vrouwen is een heel ander verhaalquote:Op donderdag 11 september 2014 12:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zelfs dan!![]()
Tenminste, dat hebben ze liever wel
Ja okequote:Op donderdag 11 september 2014 12:03 schreef HeatWave het volgende:
Ze zijn er ook meestal hoor, wat voor vrouwen is een heel ander verhaal.
Ja ze willen zo veel, maar zijn nooit realistischquote:Op donderdag 11 september 2014 12:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zelfs dan!![]()
Tenminste, dat hebben ze liever wel
quote:Op donderdag 11 september 2014 12:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja oke
Opzich mogen ze er opzich wel zijn, zolang ze maar minder leuk/knap/etc zijn dan ik
sporten is ook gewoon kutquote:Op donderdag 11 september 2014 12:24 schreef missbehavin het volgende:
Aargh waarom laat ik me toch weer verleiden te reageren in dat 'mijn vriendin sport niet' topic. Stomme sportnazi's
Heb het echt nog nooit leuk gevonden.quote:Op donderdag 11 september 2014 12:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
sporten is ook gewoon kut
En gek genoeg begin ik het toch te missen
Ja ik vond dansen leukquote:Op donderdag 11 september 2014 12:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heb het echt nog nooit leuk gevonden.
Da's fun, geen sport.quote:
Ik wil Ron Brandsteders Moordshow terug op tv, DAT wil ik!quote:Op donderdag 11 september 2014 11:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nah, niet allemaal even leuk hoor. Maar idd, moorddingen
Ik wil ooit zo'n murder mystery dinner doen.Lief ging me uitlachen
Drie keer raden wie het lijk mag spelen!
Nee sport dansenquote:
quote:Op donderdag 11 september 2014 12:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wil Ron Brandsteders Moordshow terug op tv, DAT wil ik!
Als ik wil afvallen, vreet ik gewoon met beleidquote:Op donderdag 11 september 2014 12:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee sport dansen
Streetdance, jazzballet, latin etc
Niet gewoon kroeg dansen (dat is ook mega mega leuk hoor, maar dat mag nog wel. Helaas drink ik dan te veel waardoor je toch niks verbrand)
Ik ook, maar het gaat zo veel sneller als ik ook sport en als het sneller gaat ben ik weer meer/langer gemotiveerdquote:Op donderdag 11 september 2014 12:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als ik wil afvallen, vreet ik gewoon met beleid
Ja, dat dus, het is echt lastig, maar het werkt gewoon het beste. Ben ook wat afgevallen zonder te sporten ofzo, gewoon even niet meer voedsel innemen als ik nodig heb op een werkdag, en dat is eerlijk gezegd ook niet zoveel.quote:Op donderdag 11 september 2014 12:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als ik wil afvallen, vreet ik gewoon met beleid
Ik heb er ooit zelf eentje georganiseerd, in een centerparcs huisje paar jaar geleden.quote:Op donderdag 11 september 2014 11:54 schreef missbehavin het volgende:
Spelshow met geacteerde scenes uit een moord en dan om de scene een panel dat mocht raden wie de dader was. En thuis dus ook. Maar een paar afleverongen van geweest.quote:Op donderdag 11 september 2014 12:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]Damn ja, wat was dat ook alweer?
http://plazilla.com/page/(...)het-big-brother-huisquote:Op donderdag 11 september 2014 12:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb er ooit zelf eentje georganiseerd, in een centerparcs huisje paar jaar geleden.
Ik weet nog dat we marcus de sekteleider hadden en Angelique, de zwangere Limburgster. Flip de stoner en Wendy, de travestiet. En er was nog een nerd (Joost of zo) en een gameshow host
Was met vrienden en ik had zo'n opzet gedownload en gemaakt. Rollen vooraf doorgestuurd en gevraahd of iedereen een outfit mee wilde nemen die "in character" was en toen 's avonds gespeeld. Zwangere Angelique had een grote bril op en een kussen onder haar shirt. Ze was erg zorgzaam met een zachte g en ging steeds koffie zetten als t moeilijk werd
quote:Op donderdag 11 september 2014 12:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb er ooit zelf eentje georganiseerd, in een centerparcs huisje paar jaar geleden.
Ik weet nog dat we marcus de sekteleider hadden en Angelique, de zwangere Limburgster. Flip de stoner en Wendy, de travestiet. En er was nog een nerd (Joost of zo) en een gameshow host
Was met vrienden en ik had zo'n opzet gedownload en gemaakt. Rollen vooraf doorgestuurd en gevraahd of iedereen een outfit mee wilde nemen die "in character" was en toen 's avonds gespeeld. Zwangere Angelique had een grote bril op en een kussen onder haar shirt. Ze was erg zorgzaam met een zachte g en ging steeds koffie zetten als t moeilijk werd
Nou echt he! Was lief maar zo enthousiastquote:Op donderdag 11 september 2014 12:40 schreef HeatWave het volgende:
Die ang3l is ook een ondernemend typje ook he?.
Ik zou gewoon voor ang3l gaan, boeiend dat ie homo is, dat deel regel je dan maar ergensquote:Op donderdag 11 september 2014 12:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou echt he! Was lief maar zo enthousiast
Daarnaast had ik een triviant spel gemaakt met allemala vragen over de vriendengroep :pquote:Op donderdag 11 september 2014 12:40 schreef HeatWave het volgende:
Die ang3l is ook een ondernemend typje ook he?.
Wat doe je dan 's avonds?quote:Op donderdag 11 september 2014 12:49 schreef HeatWave het volgende:
Ik moet ook echt eens een echte hobby. Of iig iets structureels te doen doordeweeks op 1 avond ofzo.
Ligt eraan, vaak sociale dingen hoor, gisteren pubquiz, avond ervoor bij mensen thuis, soms bios, soms uit eten, kroeg, concert oid.quote:
Ow das wel een heel end beter dan die stomme tvquote:Op donderdag 11 september 2014 12:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ligt eraan, vaak sociale dingen hoor, gisteren pubquiz, avond ervoor bij mensen thuis, soms bios, soms uit eten, kroeg, concert oid.
Maar gewoon iets dat ik leuk vind om te doen, waar je dus ook bezig bent en evt nieuwe mensen leert kennen. Maar ik heb niet echt een idee wat precies.
Lol wut?quote:Op donderdag 11 september 2014 12:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow das wel een heel end beter dan die stomme tv![]()
Ja echt he! Ang3l schat, je hoort hetquote:Op donderdag 11 september 2014 12:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zou gewoon voor ang3l gaan, boeiend dat ie homo is, dat deel regel je dan maar ergens.
Je mist mijn eigenbelang puntquote:Op donderdag 11 september 2014 12:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja echt he! Ang3l schat, je hoort het
Helemaal niks. Ik ben nu in sneltreinvaart Orange is the new black aan t kijkenquote:Op donderdag 11 september 2014 12:55 schreef missbehavin het volgende:
Niks mis met lekker series kijken ofzo hoor
die heb ik er ook in een week of zo door heen gejaagdquote:Op donderdag 11 september 2014 12:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Helemaal niks. Ik ben nu in sneltreinvaart Orange is the new black aan t kijken
Oh jaquote:Op donderdag 11 september 2014 12:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je mist mijn eigenbelang punt.
T was echt heerlijk knullig!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
tv kijken vind ik zo'n beetje het meest zinloze wat je kunt "doen", dan ga ik nog liever slapenquote:
Ik moest echt weer zo heerlijk hardop lachen bij t zien van die foto'squote:
Het lijkt me dat het nogal verschilt wat je kijktquote:Op donderdag 11 september 2014 13:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
tv kijken vind ik zo'n beetje het meest zinloze wat je kunt "doen", dan ga ik nog liever slapen
Ik ben bij S01E11quote:Op donderdag 11 september 2014 13:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
die heb ik er ook in een week of zo door heen gejaagd
Als je iets gevonden hebt, let me knowquote:Op donderdag 11 september 2014 12:49 schreef HeatWave het volgende:
Ik moet ook echt eens een echte hobby. Of iig iets structureels te doen doordeweeks op 1 avond ofzo.
Dat zei ik ook toen ik me had ingeschreven. 2 weken volgenhoudenquote:Op donderdag 11 september 2014 13:29 schreef rhubarbje het volgende:
zodra ik mijn sportpas terug heb ga ik ook weer 3x per week sporten
Ik had echt een lekker ritme te pakken en vond het niet eens vreselijk erg (ik heb toch de hele dag niks te doen dus het is juist lekker om een paar dingen te hebben die je op vaste tijden doet)quote:Op donderdag 11 september 2014 13:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat zei ik ook toen ik me had ingeschreven. 2 weken volgenhouden![]()
Maargoed, ik vind het ook niet leuk meer
Dat snap ik nog wel ja als je toch voornamelijk thuis zit.quote:Op donderdag 11 september 2014 13:37 schreef rhubarbje het volgende:
Ik had echt een lekker ritme te pakken en vond het niet eens vreselijk erg (ik heb toch de hele dag niks te doen dus het is juist lekker om een paar dingen te hebben die je op vaste tijden doet)
Alleen door bureaucratisch geneuzel val ik even tussen wal en schip. Over 2 weken niet meer dus krijg ik dan een nieuwe pas
Wel/geen studentenpas toch?quote:Op donderdag 11 september 2014 13:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat snap ik nog wel ja als je toch voornamelijk thuis zit.
Maar wat was dat bureaucratisch gedoe dan, dat ze je sportpas afnemen enzo? Of is het vanuit je studie?
Lijkt me ook oooeeersaai een sport schoolquote:Op donderdag 11 september 2014 13:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat zei ik ook toen ik me had ingeschreven. 2 weken volgenhouden![]()
Maargoed, ik vind het ook niet leuk meer
Niet zijn Way of Life show?quote:Op donderdag 11 september 2014 12:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wil Ron Brandsteders Moordshow terug op tv, DAT wil ik!
Gebruik je toch je oude nog even. Klaaaaar!quote:Op donderdag 11 september 2014 13:41 schreef rhubarbje het volgende:
Nee als je afgestudeerd bent krijg je een ander type pas (is wel even duur) maar dan moet je je diploma laten zien. Die krijg ik pas over 2 weken dus kan ik nog geen nieuwe pas aanvragen
Ik wil ook ei'k meer de show terug dan hem zelfquote:
Metro 50.quote:Op donderdag 11 september 2014 14:57 schreef Cue_ het volgende:
HW hoe kom ik vanaf Zuid het snelst bij Bijlmer Arena?
Iets jatten. Zit je zo daar.quote:Op donderdag 11 september 2014 14:57 schreef Cue_ het volgende:
HW hoe kom ik vanaf Zuid het snelst bij Bijlmer Arena?
Misschien moet je na je werk eerst even koffie gaan drinkenquote:Op donderdag 11 september 2014 14:51 schreef HeatWave het volgende:
Oi, hou mij eens wakker? Ik zit een beetje te knikkebollen hier.
quote:Op donderdag 11 september 2014 14:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Misschien moet je na je werk eerst even koffie gaan drinken
Dan mag ze naar de Bijlmer Bajes en vanaf daar kun je zo lopen naar Bijlmer Arena. Duh.quote:
Puzzleen? Ah. Android zeker.quote:Op donderdag 11 september 2014 15:13 schreef Belsezar het volgende:
Nieuw mobieltje binnen, lekker puzzelen
jaquote:Op donderdag 11 september 2014 15:15 schreef Cue_ het volgende:
Een jong meisje wordt ook wel bakvis genoemd.. kennen jullie dat?
Ja.quote:Op donderdag 11 september 2014 15:15 schreef Cue_ het volgende:
Welnee, hij doet alles automatisch. Alle apps van de vorige worden gedownload.quote:
*#06# intypen geeft je imei-nummer.quote:Op donderdag 11 september 2014 15:16 schreef Belsezar het volgende:
Hey HW, IMEI is dat nummer onder de barcode toch?
Die andere barcode is EAN?
Ja dat zeg ik. Android.quote:Op donderdag 11 september 2014 15:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Welnee, hij doet alles automatisch. Alle apps van de vorige worden gedownload.
Meer persoonlijke instellingen puzzelen
Vaak wel ja, maar geen idee wat je voor ding hebt, IMEI kan je ook gewoon in Android opvragen.quote:Op donderdag 11 september 2014 15:16 schreef Belsezar het volgende:
Hey HW, IMEI is dat nummer onder de barcode toch?
Die andere barcode is EAN?
wut?quote:Op donderdag 11 september 2014 15:15 schreef Cue_ het volgende:
BAKVIS! DAT DAT GEBRUIKT WORDT OM EEN JONG MEISJE AAN TE DUIDEN. EN OF WIJ DAT HERKENNEN. DOVE!quote:
quote:
Ow .. t zei mij nietsquote:
Collega van in de 40 zei het dan ookquote:Op donderdag 11 september 2014 15:21 schreef HeatWave het volgende:
Dat is wel uit de jaren 50 hoor.
Stuur je d'r nou bewust de verkeerde kant op?quote:Op donderdag 11 september 2014 15:21 schreef STING het volgende:
[..]
En dan niet richting Isolaterweg, maar richting Gein
Belangrijke toevoeginquote:Op donderdag 11 september 2014 15:21 schreef STING het volgende:
[..]
En dan niet richting Isolaterweg, maar richting Gein
nee, nooit van gehoordquote:Op donderdag 11 september 2014 15:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
BAKVIS! DAT DAT GEBRUIKT WORDT OM EEN JONG MEISJE AAN TE DUIDEN. EN OF WIJ DAT HERKENNEN. DOVE!
Ssssst.quote:Op donderdag 11 september 2014 15:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Stuur je d'r nou bewust de verkeerde kant op?Wat gemeen!
Lieve mona,quote:Op donderdag 11 september 2014 15:24 schreef HeatWave het volgende:
Ik voel me vandaag echt de vraagbaak op FOK!.
Ja.quote:Op donderdag 11 september 2014 15:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lieve mona,
Ik heb wat schimmel op 't uiteinde van mijn penis en hij wordt een beetje paars. Mijn moeder zei een nachtje in de karnemelk hangen en dan glanst hij zo weer, maar de schimmel wordt daarmee alleen erger. Valt hij er nu af?
Was getekend,
Bengeltje
quote:
Dat ken ik niet, maar : ja.quote:
Gelukt, thanks!quote:Op donderdag 11 september 2014 15:19 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
*#06# intypen geeft je imei-nummer.
Daar viel zo FLOP z'n piemel in de pisbak toen ie stond te kletterenquote:Op donderdag 11 september 2014 15:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat ken ik niet, maar : ja..
Soort take out food dus voor jou?quote:Op donderdag 11 september 2014 15:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar viel zo FLOP z'n piemel in de pisbak toen ie stond te kletteren
Waarom?quote:Op donderdag 11 september 2014 15:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar viel zo FLOP z'n piemel in de pisbak toen ie stond te kletteren
quote:
quote:Op donderdag 11 september 2014 15:27 schreef Ang3l het volgende:
k heb wat schimmel op 't uiteinde van mijn penis en hij wordt een beetje paars. Mijn moeder zei een nachtje in de karnemelk hangen en dan glanst hij zo weer, maar de schimmel wordt daarmee alleen erger.
Nou, omdatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op donderdag 11 september 2014 15:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, omdatklinkt plausibelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
Irritant hequote:Op donderdag 11 september 2014 15:59 schreef Ang3l het volgende:
Ik kan ook niet meer plausibel horen of denken en dan niet ana haar denken
"die doos" Kennen we allemaal?quote:Op donderdag 11 september 2014 16:06 schreef Ang3l het volgende:
Een beetje zoals die doos op de kamasutra beurs met "Gesselugheeeeeeeeiiiiit".
and it all goes downhill from therequote:Op donderdag 11 september 2014 16:09 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb zin in een drankje
Ik word echt zo'n huisvrouw
DAt ga ik straks doenquote:Op donderdag 11 september 2014 16:09 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb zin in een drankje
Ik word echt zo'n huisvrouw
Heb je Marc nog niet gezienquote:Op donderdag 11 september 2014 16:19 schreef Elvi het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik wat gemist met dat programma
Dit is ook al zo erg. Zijn al die mensen zo?
Joh dat is toch half fokquote:Op donderdag 11 september 2014 16:19 schreef Elvi het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik wat gemist met dat programma
Dit is ook al zo erg. Zijn al die mensen zo?
Ik kende trouwens wel een 40-jarige maagd..maar goed, hij had het altijd maar over 2 dingen eigenlijk:quote:Op donderdag 11 september 2014 16:23 schreef Cue_ het volgende:
en dan zeker vanaf 8:30
(al is alles daarvoor ook te grappig/erg)
Daar eigenlijk nooit echt veel van gezienquote:Op donderdag 11 september 2014 16:25 schreef STING het volgende:
Doet me een beetje denken aan de Sex voor de Buch eigenlijk
Henk & Ingrid!quote:
Ik ook niet. Maar ik ken ze omdat ze viral zijn gegaan.quote:Op donderdag 11 september 2014 16:23 schreef HeatWave het volgende:
Oh, dat soort bagger kijk ik niet.
Zal wel voor jouw tijd zijnquote:Op donderdag 11 september 2014 16:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daar eigenlijk nooit echt veel van gezien
Ik ben ook al niet zo'n filmpjes-klikker, dus ik "mis" dit soort dingen altijd, maar ik kan er mee levenquote:Op donderdag 11 september 2014 16:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar ik ken ze omdat ze viral zijn gegaan.
Ik ook niet, daarom zit ik nu vol verbazing die filmpjes te kijkenquote:Op donderdag 11 september 2014 16:23 schreef HeatWave het volgende:
Oh, dat soort bagger kijk ik niet.
Ik vind dat oudere koppel leuker, lekker eerlijkquote:
Nou ja, denk voornamelijk autisme en dat soort dingen.quote:Op donderdag 11 september 2014 16:32 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik ook niet, daarom zit ik nu vol verbazing die filmpjes te kijken![]()
Hebben deze mensen ook een verstandelijke beperking ofzo?
Ik denk dat je er bij mij dan 80% van de tijd naast zitquote:Op donderdag 11 september 2014 16:34 schreef Cue_ het volgende:
Zat vanmorgen in de trein beetje naar buiten te kijken op het station en de mensen die daar rondlopen.
Best geinig om te zien hoeveel informatie je uit kleding kan halen over een persoon. Sta daar eigenlijk niet altijd zo bij stil.
Maar je kan al snel mensen indelen in hokjes daardoor, waar grotendeels ook een waarheid in zal zitten.
Maar da's toch normaal, op basis van uiterlijk vooroordelen over iemand hebben en diegene in een hokje plaatsen?quote:Op donderdag 11 september 2014 16:34 schreef Cue_ het volgende:
Zat vanmorgen in de trein beetje naar buiten te kijken op het station en de mensen die daar rondlopen.
Best geinig om te zien hoeveel informatie je uit kleding kan halen over een persoon. Sta daar eigenlijk niet altijd zo bij stil.
Maar je kan al snel mensen indelen in hokjes daardoor, waar grotendeels ook een waarheid in zal zitten.
Ik zou geen andere manier wetenquote:Op donderdag 11 september 2014 16:36 schreef STING het volgende:
[..]
Maar da's toch normaal, op basis van uiterlijk vooroordelen over iemand hebben en diegene in een hokje plaatsen?
Dat betekent niet dat je dat ook direct uitstraalt en je ook in dat hokje wordt geplaatstquote:Op donderdag 11 september 2014 16:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik denk dat je er bij mij dan 80% van de tijd naast zit
Ik heb alleen de optie 'strenge, profesionele vrouw' en 'losbandige hoer' in mijn kledingkast hangen
Betekent nog niet dat ik er altijd zo stil bij staquote:Op donderdag 11 september 2014 16:36 schreef STING het volgende:
[..]
Maar da's toch normaal, op basis van uiterlijk vooroordelen over iemand hebben en diegene in een hokje plaatsen?
Met die zweepjesquote:Op donderdag 11 september 2014 16:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik vind dat oudere koppel leuker, lekker eerlijk
Je zou ze eigenlijk tegen zichzelf in bescherming moeten nemen, maar wij zetten ze op tvquote:Op donderdag 11 september 2014 16:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, denk voornamelijk autisme en dat soort dingen.
En dat laatste heet dan vooroordelenquote:Op donderdag 11 september 2014 16:34 schreef Cue_ het volgende:
En mensen kijken massaal, dus ja, dat snap ik dan wel weer, $$$$.quote:Op donderdag 11 september 2014 16:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je zou ze eigenlijk tegen zichzelf in bescherming moeten nemen, maar wij zetten ze op tv
Idd, zonder schaamte er over praten. Al zou het raar zijn om bv je eigen ouders dat te zien doenquote:
Ik veroordeel gewoon meteen, sneller.quote:Op donderdag 11 september 2014 16:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dat laatste heet dan vooroordelen
Goh nee?quote:Op donderdag 11 september 2014 16:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dat laatste heet dan vooroordelen
Dat vind ik altijd wel leuk, mensen kijkenquote:Op donderdag 11 september 2014 16:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Betekent nog niet dat ik er altijd zo stil bij sta
Dus dacht, deel het even
SBS6, TLC, MTV. hele zenders draaien er op.quote:Op donderdag 11 september 2014 16:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En mensen kijken massaal, dus ja, dat snap ik dan wel weer, $$$$.
"mensen kijken"quote:Op donderdag 11 september 2014 16:42 schreef STING het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd wel leuk, mensen kijken
Jij was degene die zo verbaasd wasquote:
Nu je het zo zegtquote:Op donderdag 11 september 2014 16:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
"mensen kijken"
Wijven kijken heet dat, zeg dat dan ook gewoon.
Heteronormatief gezeik!quote:
Er gaat een wereld voor je openquote:Op donderdag 11 september 2014 16:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee dat was ik niet. Was me er even gewoon bewust van, daar was ik meer verbaasd over dan
Je past je maar aan allochtoon!quote:
Dat mensen kijken bij een man dan weer meteen wijven kijken moet zijnquote:Op donderdag 11 september 2014 16:45 schreef STING het volgende:
[..]
Ik moest het even Googlen, maar ik zie de link niet echt eigenlijk
Ik heb mijn hetero-inburgeringscursus nog niet gehad, op kosten van de overheid :pquote:Op donderdag 11 september 2014 16:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je past je maar aan allochtoon!
Oh wacht, verkeerde topic voor deze haatpraat, moment.
Je past je maar aan nispicht!
Zo.
Het hangt een beetje van het weer af, hoeveel % van de mensen die ons opvalt vrouw isquote:Op donderdag 11 september 2014 16:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat mensen kijken bij een man dan weer meteen wijven kijken moet zijn
Nokken met mannen neuken.quote:Op donderdag 11 september 2014 16:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb mijn hetero-inburgeringscursus nog niet gehad, op kosten van de overheid :p
Weet ik, maar dat is wel wat ik uitstraalquote:Op donderdag 11 september 2014 16:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat je dat ook direct uitstraalt en je ook in dat hokje wordt geplaatst![]()
Bedoel, behalve kleding heb je alle non verbale zaken nog en andere uiterlijke kenmerken nog.
Kan ik in natura betalen?quote:Op donderdag 11 september 2014 16:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nokken met mannen neuken.
Zo klaar, das dan 69,95 incl BTW administratiekosten.
Als het bij een vrouw is wel, anders ben je weer automatisch gezakt natuurlijk.quote:
quote:Op donderdag 11 september 2014 16:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als het bij een vrouw is wel, anders ben je weer automatisch gezakt natuurlijk.
Je kan ook voor burgerschap-light gaan, minder rechten, maar dan mag je wel gewoon homo blijvenquote:Op donderdag 11 september 2014 17:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
This is too hard....
Krijg ik een herkansing?
Oh ja die. Alleen de stem alquote:
Maar niet stemmen hoop ikquote:Op donderdag 11 september 2014 17:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je kan ook voor burgerschap-light gaan, minder rechten, maar dan mag je wel gewoon homo blijven.
Dat is toch nutteloos, dus laat hem lekker in de waan dat ie iets in te brengen heeftquote:
Doen wequote:Op donderdag 11 september 2014 17:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je kan ook voor burgerschap-light gaan, minder rechten, maar dan mag je wel gewoon homo blijven.
Maar ik haat t in Gaytopiaquote:Op donderdag 11 september 2014 17:06 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
En als'ie in de fout gaat sturen we 'm terug naar zijn eigen land.
Dus eigenlijk verandert er gewoon nietsquote:
Dan ga je naar Nichtonië aan zee.quote:Op donderdag 11 september 2014 17:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar ik haat t in GaytopiaZoveel homo's.
Voor ang3l is de lol eraf als hij niet meer kan jagen op hetero's.quote:Op donderdag 11 september 2014 17:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan ga je naar Nichtonië aan zee.
Jamaar ik zie er niet zo mooi uit in speedoquote:Op donderdag 11 september 2014 17:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True. So true.quote:Op donderdag 11 september 2014 17:09 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Voor ang3l is de lol eraf als hij niet meer kan jagen op hetero's.
Ik ga juist een vriendin flippenquote:
Het gaat toch om de inhoud daarvan?quote:Op donderdag 11 september 2014 17:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jamaar ik zie er niet zo mooi uit in speedo
Pann? Yay, kinds van rond de 16quote:Op donderdag 11 september 2014 17:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik ga juist een vriendin flippenBinnenkort naar pann!
Ja maar zie maar eens 56cm e-penis in een speedo te wurmen. Dazietternieuuuuuiiiit!quote:Op donderdag 11 september 2014 17:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het gaat toch om de inhoud daarvan?.
Is trekkie alweer over dan?quote:
Ja dat zei ik ook maar een andere vriendin die een paar maanden geleden gegaan was zei dat het heel erg mee vielquote:
Wel naar on tour. Da's idd IETS ouder.quote:Op donderdag 11 september 2014 17:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja dat zei ik ook maar een andere vriendin die een paar maanden geleden gegaan was zei dat het heel erg mee viel
Maar dan moest je wel naar on tour, of juist niet, een van de twee. Ik weet het niet meer, maar degene met wie ik ga nog wel dus komt goed
Dan heb je geen espeedoquote:Op donderdag 11 september 2014 17:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja maar zie maar eens 56cm e-penis in een speedo te wurmen. Dazietternieuuuuuiiiit!
Zo veel ouder ben ik natuurlijk ook nietquote:Op donderdag 11 september 2014 17:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wel naar on tour. Da's idd IETS ouder.
Dan loop je als een hiphop neger en bij de minste geringste opwinding val je flauwquote:Op donderdag 11 september 2014 17:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan heb je geen espeedo.
56 cm, dat moet je ook echt willen denk ik.
Als'ie maar opflikkert. :'Dquote:Op donderdag 11 september 2014 17:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart waarom ik altijd zo lichthoofdig benquote:Op donderdag 11 september 2014 17:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan loop je als een hiphop neger en bij de minste geringste opwinding val je flauw
Ik ergerde me iig dood aan de leeftijdsbandjes en gillende tieners.quote:Op donderdag 11 september 2014 17:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Zo veel ouder ben ik natuurlijk ook nietahum
I know a few placesquote:
Oneens, veel leukere mensen, zonder gejank over werk en kinderen nog, gewoon lekker beetje studeren en lol maken, niets mis mee.quote:
Oh misschien gingen we naar die danquote:Op donderdag 11 september 2014 17:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ergerde me iig dood aan de leeftijdsbandjes en gillende tieners.
Maar dat waren de normale Pann's.
Je hebt ook On Tour idd, da's iets gemengder. En je hebt 25+.
Kun je nagaan, 25+ is al een apart feest. Dan weet je meteen hoe jong een normaal pann is.
quote:Op donderdag 11 september 2014 17:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja maar zie maar eens 56cm e-penis in een speedo te wurmen. Dazietternieuuuuuiiiit!
En dat na pas 11,5 jaar Fokkenquote:
Vroeger was je nog een newbie als je gemiddeld 1 post per dag had. Ik heb inmiddels gemiddeld 2 posts per dagquote:
Slecht geslapen.... Of beter gezegd, te kort geslapen....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |