Ik mag hopen dat je diverse meetingen gehad hebt. Anders is het hele doel van de standup meeting nogal weg (het kort krachtig effectief meeten)quote:Op donderdag 11 september 2014 10:47 schreef STING het volgende:
Never.
Heb de hele ochtend een stand-up meeting gehad, oh joy
Het was geen Scrum standup meeting, meer een afdelingsmeeting waar we de hele ochtend bij mochten staanquote:Op donderdag 11 september 2014 10:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je diverse meetingen gehad hebt. Anders is het hele doel van de standup meeting nogal weg (het kort krachtig effectief meeten)
Had het ook niet over Scrum, maar snap dan niet het nut van het staan. Aangezien lange tijd staan ook enkel maar tegenwerkt (lijkt mij)quote:Op donderdag 11 september 2014 10:52 schreef STING het volgende:
Het was geen Scrum standup meeting, meer een afdelingsmeeting waar we de hele ochtend bij mochten staan
Ik ben weer es roerstokjes aan het etenquote:Op donderdag 11 september 2014 10:54 schreef rhubarbje het volgende:
Als je vaart in het topic wil moet je over seks of eten beginnen
Ik heb echt zin in iets vreselijk ongezonds voor de lunch of zo...quote:Op donderdag 11 september 2014 10:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ben weer es roerstokjes aan het eten
Okuraquote:Op donderdag 11 september 2014 10:54 schreef rhubarbje het volgende:
Als je vaart in het topic wil moet je over seks of eten beginnen
Klinkt als een taakstraf.quote:Op donderdag 11 september 2014 09:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jaja, voor wat hoort wat bij ons.
We gaan eerst met 460 man een stuk hei "schoonmaken" klinkt heel heftig hoor maar is gewoon 2 uurtjes in de zon met zo'n grijphaak een beetje geinen en dollen.
Dat doen ze altijd bij ons, eerst even een bijdrage aan de maatschappij en dan een enorm decadent feest, met dus een auto een scooter een reis NY en een macbook air in de verloting.
Het was interactief opgezet, met een quiz waarbij je moest lopen naar de linker of rechterkant van de zaal, afhankelijk van je antwoord, was op zich wel leukquote:Op donderdag 11 september 2014 10:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Had het ook niet over Scrum, maar snap dan niet het nut van het staan. Aangezien lange tijd staan ook enkel maar tegenwerkt (lijkt mij)
Nu heb ik zin in een chai lattequote:
ughquote:Op donderdag 11 september 2014 11:02 schreef STING het volgende:
[..]
Het was interactief opgezet, met een quiz waarbij je moest lopen naar de linker of rechterkant van de zaal, afhankelijk van je antwoord, was op zich wel leuk
Was wel leuk hoor, was om het nieuw management team te leren kennen aan de hand van persoonlijke quiz vragen.quote:Op donderdag 11 september 2014 11:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ugh
Het is werk, geen groep 8
Het is idd precies dat kutwerkquote:
Ik hou echt niet van die onzinquote:Op donderdag 11 september 2014 11:04 schreef STING het volgende:
[..]
Was wel leuk hoor, was om het nieuw management team te leren kennen aan de hand van persoonlijke quiz vragen.
Nou iddquote:Op donderdag 11 september 2014 11:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik hou echt niet van die onzin
Het slurpt altijd maar tijd op die je 100x zinvoller kunt besteden
Nou vooruitquote:Op donderdag 11 september 2014 11:02 schreef STING het volgende:
[..]
Het was interactief opgezet, met een quiz waarbij je moest lopen naar de linker of rechterkant van de zaal, afhankelijk van je antwoord, was op zich wel leuk
Misschien maar eerst wat jaren werken in een organisatie, voordat je daar echt over kunt oordelen?quote:Op donderdag 11 september 2014 11:06 schreef rhubarbje het volgende:
Het is ook nooit echt leuk. Dan zou het anders zijn
Nou op mijn vorige werk deden ze het ook maar het komt toch altijd gewoon neer op een saaie speech in een ander 'interactief' jasjequote:Op donderdag 11 september 2014 11:08 schreef STING het volgende:
[..]
Misschien maar eerst wat jaren werken in een organisatie, voordat je daar echt over kunt oordelen?
Dat ligt vaak niet aan het interactieve jasje, meer aan hoe lang men praatquote:Op donderdag 11 september 2014 11:09 schreef rhubarbje het volgende:
Die ook altijd een uur korter kan
Je kunt het treffen, je kunt het ook tegen hebben jaquote:Op donderdag 11 september 2014 11:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nou op mijn vorige werk deden ze het ook maar het komt toch altijd gewoon neer op een saaie speech in een ander 'interactief' jasje
Die ook altijd een uur korter kan
En ik werkte er lang genoeg om er een stuk of 5 mee te maken
Inderdaad, lange Powerpoints met lappen tekst...quote:Op donderdag 11 september 2014 11:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat ligt vaak niet aan het interactieve jasje, meer aan hoe lang men praat
is mijn ervaring tenminste
Nee het kan altijd korterquote:Op donderdag 11 september 2014 11:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat ligt vaak niet aan het interactieve jasje, meer aan hoe lang men praat
is mijn ervaring tenminste
That's no lampquote:Op donderdag 11 september 2014 11:22 schreef Ang3l het volgende:
Ik wil de IKEA PS 2014 lamp, maar ik ben bang dat ik de hele avond aan dat touwtje ga trekken
"Symbolisch"... de geitenwollen sokken jeuken zelfs bij m'n eeltplekken!quote:Op donderdag 11 september 2014 11:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is idd precies dat kutwerk.
Maar het is meer symbolisch zeg maar, 2 jaar geleden deden we hetzelfde op een stuk strand, planning was idd 3 uur, maar met zoveel mensen hadden we het hele stuk in 1,5 uur schoon.
En daarna is het dus feest en daar is kosten noch moeite bespaard altijd.
Same here hoor, maar dat zijn van die dingen die erbij horen, smile and wave boys, smile and wave!!quote:Op donderdag 11 september 2014 11:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Symbolisch"... de geitenwollen sokken jeuken zelfs bij m'n eeltplekken!
Het is een als disco bol vermomde death star?quote:
Wat buig jij braaf voor t middenkadermanagement dat dit verzonnen heeftquote:Op donderdag 11 september 2014 11:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Same here hoor, maar dat zijn van die dingen die erbij horen, smile and wave boys, smile and wave!!.
/Te makkelijkquote:Op donderdag 11 september 2014 11:22 schreef Ang3l het volgende:
Ik wil de IKEA PS 2014 lamp, maar ik ben bang dat ik de hele avond aan dat touwtje ga trekken
Ja, dan hebben die figuren ook 1 keer het idee dat ze niet 100% van de tijd uitgekotst wordenquote:Op donderdag 11 september 2014 11:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat buig jij braaf voor t middenkadermanagement dat dit verzonnen heeft
Interesseert hen niks als ze hun bankrekening weer zien einde maand hoorquote:Op donderdag 11 september 2014 11:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dan hebben die figuren ook 1 keer het idee dat ze niet 100% van de tijd uitgekotst worden.
Ipv aan mijn vouwgordijnen bedoel je?quote:Op donderdag 11 september 2014 11:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
/Te makkelijk
Dan trek je eindelijk een keer ergens anders aan
nee, maar ze moeten niet opkijken als er opeens 2 vermist zijn morgenquote:Op donderdag 11 september 2014 11:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Interesseert hen niks als ze hun bankrekening weer zien einde maand hoor
Ik heb ook super lief opslag gekregen op mijn verjaardag omdat ik zo goed en braaf aan t middenkaderen ben geweest dit jaar
"Moord op de heide"quote:Op donderdag 11 september 2014 11:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, maar ze moeten niet opkijken als er opeens 2 vermist zijn morgen.
Murder on the moore!quote:
quote:
Ik weet NU al wie de dader is geweest!quote:Op donderdag 11 september 2014 11:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Murder on the moore!
Klinkt als een agatha christie
* HeatWave gaat zo "willekeurig" wat posts wissenquote:Op donderdag 11 september 2014 11:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet NU al wie de dader is geweest!
Maar z'n vrouw en wondertjes dan?!quote:Op donderdag 11 september 2014 11:33 schreef HeatWave het volgende:
[..].
neuh, al is er 1 gast, als er zo'n knop zou bestaan van "je drukt, hij gaat dood, jij krijgt 1 miljoen en niemand komt het te weten, zouje drukken?" uit de Twilight zone zou ik zonder twijfel zo vaak drukken tot de knop stuk is.
Dat is bij agatha christies bijna altijdquote:Op donderdag 11 september 2014 11:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet NU al wie de dader is geweest!
Couldn't care less.quote:Op donderdag 11 september 2014 11:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar z'n vrouw en wondertjes dan?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |