Zolang we maar niet dubbeldippen, komt alles goedquote:Op woensdag 10 september 2014 23:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat doe ik niet voor iedereen Kaneel.
Voor jou wel natuurlijk
Daarvoor loopt hij gewoon even een kwartiertje naar de groenteboer hoorquote:Op woensdag 10 september 2014 23:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En mochten ze dat niet willen dan haalt ie ergens nog wat aardbeien tevoorschijn.
He bah, viespeuk.quote:
Nee...quote:Op woensdag 10 september 2014 23:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He bah, viespeuk.
Je 2de dag goed doorgekomen?
Nee dubbeldip is niet goed hequote:Op woensdag 10 september 2014 23:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zolang we maar niet dubbeldippen, komt alles goed
[..]
Daarvoor loopt hij gewoon even een kwartiertje naar de groenteboer hoor
[..]
He bah, viespeuk.
Je 2de dag goed doorgekomen?
Masturberen helptquote:Op woensdag 10 september 2014 23:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee...Ik ben me een partij chaggo
Stephen Fry?quote:Op woensdag 10 september 2014 23:20 schreef Fera het volgende:
And on this bombshell I wish you goodnight.
Trusten.
Jeremyquote:Op woensdag 10 september 2014 23:20 schreef Fera het volgende:
Trusten.
Ik moet dan altijd aan Operation Ivy denken.quote:Op woensdag 10 september 2014 23:20 schreef Fera het volgende:
Trusten.
Haven't got a cluequote:Op woensdag 10 september 2014 23:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Masturberen helpt
Maar what up?
wejoooooquote:Op woensdag 10 september 2014 23:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar kom ik dus praktisch langs. Langs dat Winkelcentrum in ieder geval.
Nee, ik moet die echt eens kopenquote:Op woensdag 10 september 2014 23:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb je die boeken met columns gelezen?
Zit ook echt pareltjes tussen.
Ben ik ook welkom?quote:Op woensdag 10 september 2014 23:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wejooooo
kom een keer chillen als je 's middags terugkomt en ik thuis ben.
Ja kan ik je aanraden.quote:Op woensdag 10 september 2014 23:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik moet die echt eens kopen.
Jeremy is hilarisch. Hammond ook trouwens. En May. Echt een geweldig trio.quote:
Niet op Captain Slow?quote:Op woensdag 10 september 2014 23:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jeremy is hilarisch. Hammond ook trouwens. En May. Echt een geweldig trio.
Ik had vroeger een crush op Hammond.
Vooral de chemie tussen de 3 is gewoon geweldig.quote:Op woensdag 10 september 2014 23:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jeremy is hilarisch. Hammond ook trouwens. En May. Echt een geweldig trio.
Ik had vroeger een crush op Hammond.
Nee, op Hammond zeg ik tochquote:
Ja, echt fantastisch. Die droge humor van May ookquote:Op woensdag 10 september 2014 23:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vooral de chemie tussen de 3 is gewoon geweldig.
Vergeet de Australische niet.quote:Op woensdag 10 september 2014 23:31 schreef Samzz het volgende:
De US versie is wel echt klote, trouwens.
Ja, en nu hebben we hier in NL dat programma waarin Eddy Zoey hetzelfde probeert te doen, maar dat werkt gewoon niet.quote:Op woensdag 10 september 2014 23:31 schreef Samzz het volgende:
De US versie is wel echt klote, trouwens.
Dat is ook de enige reden waarom ze hem nog niet ontslagen hebben na al de crap die hij gedaan/gezegd heeft, omdat ze gewoon de kijkcijfers niet kunnen missen.quote:Op woensdag 10 september 2014 23:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, en nu hebben we hier in NL dat programma waarin Eddy Zoey hetzelfde probeert te doen, maar dat werkt gewoon niet.
Top Gear zonder sowieso Clarkson werkt gewoon niet.
Als je meegaat met Fera wel, nieuwe mensen zijn eng :squote:
Het valt ook best mee wat hij zegt, dat nigga schijnt ontzettend uit zijn band gerukt te zijn, en verder maakt hij gewoon alles en iedereen belachelijk, hij is niet selectief zeg maar.quote:Op woensdag 10 september 2014 23:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat is ook de enige reden waarom ze hem nog niet ontslagen hebben na al de crap die hij gedaan/gezegd heeft, omdat ze gewoon de kijkcijfers niet kunnen missen.
Dapper, een echte mannentaak!!quote:Op woensdag 10 september 2014 23:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zojuist een spin doodgeslagen die naast mijn bed zat.
Hij had maar een lichaam van 2 cm, maar poten waren enorm.
Ken ik ook nietquote:Op woensdag 10 september 2014 23:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, en nu hebben we hier in NL dat programma waarin Eddy Zoey hetzelfde probeert te doen, maar dat werkt gewoon niet.
Top Gear zonder sowieso Clarkson werkt gewoon niet.
Wat zieligquote:Op woensdag 10 september 2014 23:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Eet jij je hamburger levend?quote:
Slaap lekkerquote:Op woensdag 10 september 2014 23:45 schreef Royco1 het volgende:
Ja tijd om mijn bed op te zoeken.
Sweet dreams all![]()
Ik eet geen hamburger.quote:Op woensdag 10 september 2014 23:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Eet jij je hamburger levend?
Nope.quote:Op woensdag 10 september 2014 23:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Frikandel? Biefstukje?
Ik zou gillen als een klein meisje.quote:Op woensdag 10 september 2014 23:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Succes!quote:Op donderdag 11 september 2014 09:18 schreef -Strawberry- het volgende:
Sexless inkeeper in het vorige topic.Briljant stukje HIMYM.
En nu sollicitatie.
quote:Op woensdag 10 september 2014 23:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Succes!quote:Op donderdag 11 september 2014 09:18 schreef -Strawberry- het volgende:
En nu sollicitatie.
En nu sollicitatie.
Wat is er eng aan spinnen? Ik zet ze meestal buitenquote:Op donderdag 11 september 2014 09:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]Spinnen. Hier hangt er ook ergens een die ik niet durf weg te halen.
Nu als ontbijt? (of ben je alleen geïnspireerd door de TT?)quote:
En nu sollicitatie.
Ik ook maar ik kan ze voortaan beter naar buiten doen want de kat vindt het leuk om ze te vangen en dan bruut te vermoordenquote:Op donderdag 11 september 2014 09:33 schreef Samzz het volgende:
Ik laat ze gewoon zitten.
Succes, Straw.
Binnen in huis ben ik er niet zo'n fan van, dus zet ik ze meestal buiten. Of ze moeten op een plek zitten waar ik er niet zo'n last van heb, dan is het ok.quote:Op donderdag 11 september 2014 09:33 schreef Samzz het volgende:
Ik laat ze gewoon zitten.
Succes, Straw.
Lijkt me inderdaad moeilijk. Wanneer hoor je het?quote:Op donderdag 11 september 2014 09:55 schreef -Strawberry- het volgende:
Bedankt allen.
Ik vond het maar ongemakkelijk via Skype.Slechter verstaanbaar, afleidend. Volgens mij ging het gesprek zelf wel redelijk goed, maar ik weet niet of ik me via de webcam goed heb kunnen 'verkopen'.
Ze heeft morgen nog gesprekken en ze wil de eerste ronde eind deze week/begin volgende week graag afronden. Dus ik denk dan.quote:Op donderdag 11 september 2014 09:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lijkt me inderdaad moeilijk. Wanneer hoor je het?
Spannend!quote:Op donderdag 11 september 2014 10:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ze heeft morgen nog gesprekken en ze wil de eerste ronde eind deze week/begin volgende week graag afronden. Dus ik denk dan.
Want zelf durf je dat niet?quote:Op donderdag 11 september 2014 10:09 schreef aeque het volgende:
Kan iemand mijn kauwgom smakkende collega even een beuk verkopen? Alvast bedankt.
Lijkt me beter als iemand van buiten dit bedrijf het doet, Anders volgt er ontslag voor mij ofzo.quote:
kauwgom smakken = intimidatie.quote:Op donderdag 11 september 2014 10:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Lijkt me beter als iemand van buiten dit bedrijf het doet, Anders volgt er ontslag voor mij ofzo.
Of je vraagt gewoon of hij z'n muil dicht kan houden als ie kauwgom herkauwt.quote:Op donderdag 11 september 2014 10:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Lijkt me beter als iemand van buiten dit bedrijf het doet, Anders volgt er ontslag voor mij ofzo.
Waarom was het eigenlijk via Skype? Dat lijkt me inderdaad heel vreemd aangezien houding etc normaal ook meespelen bij zoiets en je dat via skype niet kan zien.quote:Op donderdag 11 september 2014 09:55 schreef -Strawberry- het volgende:
Bedankt allen.
Ik vond het maar ongemakkelijk via Skype.Slechter verstaanbaar, afleidend. Volgens mij ging het gesprek zelf wel redelijk goed, maar ik weet niet of ik me via de webcam goed heb kunnen 'verkopen'.
Goede tactiek.quote:Op donderdag 11 september 2014 10:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
kauwgom smakken = intimidatie.
Het was gewoon zelfverdediging
Al meerdere malen gedaan. Hij vreet ook serieus 2 pakjes kauwgom per dag..quote:Op donderdag 11 september 2014 10:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of je vraagt gewoon of hij z'n muil dicht kan houden als ie kauwgom herkauwt.
Het was een kennismakingsgesprek, dus ik denk dat ze op die manier gewoon snel en effectief de eerste selectie doen. Of misschien kwam de recruiter uit een andere stad of zo.quote:Op donderdag 11 september 2014 10:25 schreef yats het volgende:
[..]
Waarom was het eigenlijk via Skype? Dat lijkt me inderdaad heel vreemd aangezien houding etc normaal ook meespelen bij zoiets en je dat via skype niet kan zien.
Ik zou ook met je skypenquote:Op donderdag 11 september 2014 10:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het was een kennismakingsgesprek, dus ik denk dat ze op die manier gewoon snel en effectief de eerste selectie doen. Of misschien kwam de recruiter uit een andere stad of zo.
Vanochtend was ook mijn skype-ontmaagding.quote:Op donderdag 11 september 2014 10:43 schreef aeque het volgende:
Ik heb serieus nog nooit geskyped...
Ik snap geen kut van dat programma. Heb het ooit geïnstalleerd, maar kreeg het niet werkend.quote:Op donderdag 11 september 2014 10:43 schreef aeque het volgende:
Ik heb serieus nog nooit geskyped...
Ik had jou niet ingeschat als digibeet.quote:Op donderdag 11 september 2014 10:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik snap geen kut van dat programma. Heb het ooit geïnstalleerd, maar kreeg het niet werkend.
Dat ben ik wel, helaas.quote:Op donderdag 11 september 2014 10:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik had jou niet ingeschat als digibeet.
quote:Op donderdag 11 september 2014 10:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik snap geen kut van dat programma. Heb het ooit geïnstalleerd, maar kreeg het niet werkend.
quote:Op donderdag 11 september 2014 10:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik had jou niet ingeschat als digibeet.
quote:Op donderdag 11 september 2014 10:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vanochtend was ook mijn skype-ontmaagding.
Het lijkt me wel handig voor als je in het buitenland zit, maar verder...
Ik heb het ooit alleen gebruikt om te chatten.quote:Op donderdag 11 september 2014 10:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Sorry dat ik je teleurstel, VA.quote:
quote:Op donderdag 11 september 2014 10:53 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het ooit alleen gebruikt om te chatten.
En ja contact met iemand in het buitenland lijkt mij ook het enige waar het nuttig voor is. Al wil een bepaalde Roemeense schone nooit skypen met mij.Pics van de Roemeense?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Neehoor, ik verwachtte sowieso al niet veel van jequote:Op donderdag 11 september 2014 10:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry dat ik je teleurstel, VA.
[..]
Pics van de Roemeense?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Nee sorry, plaats niet zomaar foto's van iemand hier.quote:Op donderdag 11 september 2014 10:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry dat ik je teleurstel, VA.
[..]
Pics van de Roemeense?
quote:Op donderdag 11 september 2014 10:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Neehoor, ik verwachtte sowieso al niet veel van jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terecht.quote:Op donderdag 11 september 2014 10:57 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee sorry, plaats niet zomaar foto's van iemand hier.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
En daarbij vind ik het een schone dame. Wat andere ervan vinden boeit me niet zo..quote:
Wajoooh gewoon weer!quote:
Serieus? Ik heb skype in het verleden best veel gebruikt. Ik vind het een handig programma, zeker als je met afstanden tussen mensen zit.quote:Op donderdag 11 september 2014 10:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vanochtend was ook mijn skype-ontmaagding.
Het lijkt me wel handig voor als je in het buitenland zit, maar verder...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ow, en die eerste ronde kom je wel door, anders is die recruiter niet goed bij zijn/haar hoofdquote:Op donderdag 11 september 2014 10:53 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het ooit alleen gebruikt om te chatten.
En ja contact met iemand in het buitenland lijkt mij ook het enige waar het nuttig voor is. Al wil een bepaalde Roemeense schone nooit skypen met mij.Ik leef met je mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Oh, dacht al dat het aan mij lag. Zelfs mijn internet heeft er helemaal geen zin in.quote:Op donderdag 11 september 2014 11:36 schreef Yvie_lu het volgende:
Alles gaat traag/sloom vandaag, ben helemaal niet productief terwijl ik nog best veel moet doen
quote:
Jij ook al. Same here. Moet ook wel zeggen dat motivatie ook redelijk weg is.quote:Op donderdag 11 september 2014 11:36 schreef Yvie_lu het volgende:
Alles gaat traag/sloom vandaag, ben helemaal niet productief terwijl ik nog best veel moet doen
Hmm, valt hier nog wel mee. Ligt aan het weer denk ik. Het is zo grijs buitenquote:Op donderdag 11 september 2014 11:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij ook al. Same here. Moet ook wel zeggen dat motivatie ook redelijk weg is.
Dan moet ik wel weten waar het precies is, anders verdwaal ik alsnog.quote:Op woensdag 10 september 2014 23:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wejooooo
kom een keer chillen als je 's middags terugkomt en ik thuis ben.
Was het maar weekend hequote:Op donderdag 11 september 2014 11:36 schreef Yvie_lu het volgende:
Ja, ik ga wat diertjes schetsenquote:Op donderdag 11 september 2014 11:05 schreef aeque het volgende:
[..]
Wajoooh gewoon weer!![]()
Maar have fun.
Leukquote:Op donderdag 11 september 2014 12:15 schreef Samzz het volgende:
Ja, ik ga wat diertjes schetsen. En ik heb een abo, dus ik ga 'm gebruiken ook. Maar, eerst lunchen.
Logisch toch? Ik ken de situatie en heb het zelf ook een paar keer meegemaakt.quote:
Alleen de okapi's en nijlpaarden staan vast. De rest zie ik nog welquote:Op donderdag 11 september 2014 12:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Leuk
Ga je een leeuw schetsen, toffe beesten
Okapi's ken ik niet.quote:Op donderdag 11 september 2014 12:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alleen de okapi's en nijlpaarden staan vast. De rest zie ik nog wel.
Alle grote katachtigen zijn tof jaquote:Op donderdag 11 september 2014 12:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Leuk
Ga je een leeuw schetsen, toffe beesten
Hup naar de dierentuin dus.quote:Op donderdag 11 september 2014 12:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Okapi's ken ik niet.
Veel plezier alvast
Panthers zijn homo want die verstoppen zich altijd. Leeuwen zijn baas want ze slapen overdag lekker veel, jagen in groepjes op slachtoffertjes en ja de manenquote:Op donderdag 11 september 2014 12:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Alle grote katachtigen zijn tof ja
Ik heb even gekeken, rare beesten die Okapi's.quote:
Het wezen giraffe vergeet je maar gewoonquote:Op donderdag 11 september 2014 12:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken, rare beesten die Okapi's.![]()
Lijkt wel alsof er een geile Zebra rond heeft gelopen en dat hij uit wanhoop op een Ezel is gekropen.
Panters zijn ook tofquote:Op donderdag 11 september 2014 12:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Panthers zijn homo want die verstoppen zich altijd. Leeuwen zijn baas want ze slapen overdag lekker veel, jagen in groepjes op slachtoffertjes en ja de manen
Dat zeg je alleen maar omdat je samenwoont met Twi.quote:Op donderdag 11 september 2014 12:28 schreef Myraela het volgende:
Ik vind beren tof. Elke soort beer.
Dat is m'n huis-beer.quote:Op donderdag 11 september 2014 12:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen maar omdat je samenwoont met Twi.
Zit daar ook een mix van in dan? Zie het verband met een Giraffe niet.quote:Op donderdag 11 september 2014 12:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het wezen giraffe vergeet je maar gewoon?
Maar dan nog, het is een heel aparte soort. Geen verwantschap met zebra's whatsoever.
Dat is met bijna alle dieren zoquote:Op donderdag 11 september 2014 12:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Panters zijn ook tof
Tijgers zijn cool.
Maar het leukste blijft als ze welpjes hebben
Panda's zijn toch mijn favoriet. Wat een bazenquote:Op donderdag 11 september 2014 12:28 schreef Myraela het volgende:
Nee, het is een soort an sich. De lange nek, lange tong, lange poten en korte rug doen je niet eerder aan een giraffe denken?quote:Op donderdag 11 september 2014 12:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zit daar ook een mix van in dan? Zie het verband met een Giraffe niet.
quote:Op donderdag 11 september 2014 12:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Panda's zijn toch mijn favoriet. Wat een bazen
Dan zit je naar upgrades te kijken volgens mijquote:Op donderdag 11 september 2014 12:36 schreef Yvie_lu het volgende:
Waarom kan ik nergens gewoon een windows (7 of 8) dvd of cd meer kopen, waarom is alles met een e-mail key, bullsh*t.
Nee, ook hele is allemaal met download en key (of meer dan 150euro)quote:Op donderdag 11 september 2014 12:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan zit je naar upgrades te kijken volgens mij
Dat is hoe het werkt tegenwoordigquote:Op donderdag 11 september 2014 12:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, ook hele is allemaal met download en key (of meer dan 150euro)
allee uit Duitsland zijn er goedkope nogMja.. of dat nou zo betrouwbaar is.
Hm nee dat niet eigenlijk. Nu je het zegtquote:Op donderdag 11 september 2014 12:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, het is een soort an sich. De lange nek, lange tong, lange poten en korte rug doen je niet eerder aan een giraffe denken?
Geen goede ontwikkeling voor digibeten, denk ikquote:Op donderdag 11 september 2014 12:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is hoe het werkt tegenwoordig
Windowsquote:Op donderdag 11 september 2014 12:36 schreef Yvie_lu het volgende:
Waarom kan ik nergens gewoon een windows (7 of 8) dvd of cd meer kopen, waarom is alles met een e-mail key, bullsh*t.
Dat is waar.quote:Op donderdag 11 september 2014 12:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is met bijna alle dieren zo
O nee hoor, ligt niet aan het weer,,,quote:Op donderdag 11 september 2014 12:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hmm, valt hier nog wel mee. Ligt aan het weer denk ik. Het is zo grijs buiten
O ja jij tekent natuurlijk.quote:Op donderdag 11 september 2014 12:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik ga wat diertjes schetsen. En ik heb een abo, dus ik ga 'm gebruiken ook. Maar, eerst lunchen.
Is niet altijd logisch hoor, zijn genoeg mensen die de situatie kennen en niet meeleven.quote:Op donderdag 11 september 2014 12:17 schreef yats het volgende:
[..]
Logisch toch? Ik ken de situatie en heb het zelf ook een paar keer meegemaakt.
Blijdorp heeft alleen ijsberen helaas...quote:Op donderdag 11 september 2014 12:28 schreef Myraela het volgende:
Ik ben nog nooit naar Blijdorp geweest.quote:Op donderdag 11 september 2014 12:45 schreef aeque het volgende:
Blijdorp heeft alleen ijsberen helaas...
Dacht dat dat onder capelle viel.quote:Op donderdag 11 september 2014 12:46 schreef Myraela het volgende:
Leuk huisje.
http://www.funda.nl/koop/(...)jsselmondselaan-247/
Say whut?quote:Op donderdag 11 september 2014 12:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit naar Blijdorp geweest.
Oeeehhhhhquote:Op donderdag 11 september 2014 12:46 schreef Myraela het volgende:
Leuk huisje.
http://www.funda.nl/koop/(...)jsselmondselaan-247/
Panda's zijn tof, al vind ik de rode panda leuker dan de witte panda. Toch jammer dat die punten naar hun genoemd zijn.quote:Op donderdag 11 september 2014 12:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Panda's zijn toch mijn favoriet. Wat een bazen
Panda's zijn de minst opgewonden beesten in de wereldquote:Op donderdag 11 september 2014 13:02 schreef yats het volgende:
[..]
Panda's zijn tof, al vind ik de rode panda leuker dan de witte panda. Toch jammer dat die punten naar hun genoemd zijn.
Bijna iedereen heeft dit weleens meegemaakt in een bepaalde vorm. Maar het is inderdaad herkenbaar, al weet ik uit ervaring dat het ooit wel verdwijnt.quote:Op donderdag 11 september 2014 12:45 schreef aeque het volgende:
Is niet altijd logisch hoor, zijn genoeg mensen die de situatie kennen en niet meeleven.
Het is alleen irritant dat het zo heel af en toe weer zo bizar erg terug komt. Moet nodig weer eens goed verliefd worden denk ik.
Ik ben voor een meet in blijdorp, Ga je toch een beetje met kinderen...quote:Op donderdag 11 september 2014 12:50 schreef Myraela het volgende:
5 jaar ofzo.
Maar ik vind daar ook niets aan. Ik zou alleen met kinderen naar een dierentuin gaan. Met m'n nichtje en neefje staat het op de planning als we weer wat geld hebben.
Ik mag het hopen.quote:Op donderdag 11 september 2014 13:07 schreef yats het volgende:
[..]
Bijna iedereen heeft dit weleens meegemaakt in een bepaalde vorm. Maar het is inderdaad herkenbaar, al weet ik uit ervaring dat het ooit wel verdwijnt.
Wtf.quote:Op donderdag 11 september 2014 10:57 schreef Dven het volgende:
Geen 15 minuten oud enzo maar veel verandering is er niet. Kon ook niet gelijk postwn enzo. Wil deze unieke niet onthouden
Ik vind het echt veel te duur om naar wat dieren te kijken.quote:Op donderdag 11 september 2014 13:47 schreef aeque het volgende:
Ik ben voor een meet in blijdorp, Ga je toch een beetje met kinderen...
Beekse Bergenquote:Op donderdag 11 september 2014 13:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind het echt veel te duur om naar wat dieren te kijken.
Vraag me af of hij nog een normale haardos terugkrijgt met die enorme hechting.quote:Op donderdag 11 september 2014 13:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou de rest er ook maar afscheren.
Art, heb jij wel eens gehad dat een vagina te ruim was en jij je cocktailprikkertje maar in de anus hebt geschoven?quote:Op donderdag 11 september 2014 14:27 schreef artelligence het volgende:
[..]
Geen idee. Echt nét aangemeld en eerste post in een SC.
quote:Op donderdag 11 september 2014 14:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Art, heb jij wel eens gehad dat een vagina te ruim was en jij je cocktailprikkertje maar in de anus hebt geschoven?
...quote:Op donderdag 11 september 2014 14:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Art, heb jij wel eens gehad dat een vagina te ruim was en jij je cocktailprikkertje maar in de anus hebt geschoven?
Dat had ik bij mijn ex. Alleen was het pijnlijkquote:Op donderdag 11 september 2014 14:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je Fas ook al gedate, dat je weet dat haar vagina ruim is?quote:Op donderdag 11 september 2014 14:47 schreef yats het volgende:
[..]Wat een vraag. Ik zie wel een overeenkomst met fas overigens
Dus te wijd of te nauw?quote:Op donderdag 11 september 2014 14:54 schreef Tanneemarja het volgende:
[..]
Dat had ik bij mijn ex. Alleen was het pijnlijk
Nee. Bij de vrouwen die ik heb gehad had ik het ook niet moeten proberenquote:Op donderdag 11 september 2014 14:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, ik doelde meer op die anale fixatie van jullie.quote:Op donderdag 11 september 2014 14:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb je Fas ook al gedate, dat je weet dat haar vagina ruim is?
Van voren te wijd en te nat, van achter was ze verkrampt wschl. door onwennigheidquote:Op donderdag 11 september 2014 14:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je Fas ook al gedate, dat je weet dat haar vagina ruim is?
[..]
Dus te wijd of te nauw?
Waren ze niet zo openminded?quote:Op donderdag 11 september 2014 14:56 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee. Bij de vrouwen die ik heb gehad had ik het ook niet moeten proberen
Whehehe. Ik ben gewoon nieuwsgierig.quote:Op donderdag 11 september 2014 15:00 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, ik doelde meer op die anale fixatie van jullie.
Wat wilde ze dan voor seks?quote:Op donderdag 11 september 2014 15:00 schreef Tanneemarja het volgende:
[..]
Van voren te wijd en te nat, van achter was ze verkrampt wschl. door onwennigheid
quote:Op donderdag 11 september 2014 15:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waren ze niet zo openminded?![]()
Volgende keer een goede uitzoeken dan
[..]
Whehehe. Ik ben gewoon nieuwsgierig.
Krijg je als je zelf geen seksleven hebt, denk ik.
Geneukt worden door the mysteriouss stranger in the night. Dat was ik 1 x, maar toen heb ik geweigerd, hoewel zij erom smeekte, schoft die ik benquote:
2 Breezers?quote:Op donderdag 11 september 2014 15:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat wilde ze dan voor seks?
Ja, eng hequote:Op donderdag 11 september 2014 15:09 schreef -Strawberry- het volgende:
Gaat het nou alweer over seks?
Anale seks zelfs.quote:Op donderdag 11 september 2014 15:09 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat?quote:Op donderdag 11 september 2014 15:06 schreef Tanneemarja het volgende:
[..]
Geneukt worden door the mysteriouss stranger in the night. Dat was ik 1 x, maar toen heb ik geweigerd, hoewel zij erom smeekte, schoft die ik ben
Whehehehehe.equote:
Het is net de sex sc.quote:Op donderdag 11 september 2014 15:09 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik haat die 40 days 40 nights challenge anders nu al.quote:Op donderdag 11 september 2014 15:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar dan met leuke gezellige mensen en geen gehaat.
Hoe dat zo? We zitten pas op dag 3.quote:Op donderdag 11 september 2014 15:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik haat die 40 days 40 nights challenge anders nu al.
En vrouwen, vrouwen haat ik ook.quote:Op donderdag 11 september 2014 15:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik krijg het er warm vanquote:Op donderdag 11 september 2014 15:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat moet je 40 dagen volhouden?quote:Op donderdag 11 september 2014 15:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik haat die 40 days 40 nights challenge anders nu al.
Buiten de deur kan je die meestal wel vindenquote:Op donderdag 11 september 2014 15:15 schreef Tanneemarja het volgende:
Pff al meer dan een half jaar geen seks gehad. Ik ontmoet ook nergens single vrouwen, lijkt wel of die uitgestorven zijn.
Geen seksuele activiteit.quote:
Ik bewaar mezelf voor mijn one true love.quote:Op donderdag 11 september 2014 15:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
O spannend. Jij al anaal ontmaagd Kaneel?
Nog even wachten op Art dus.quote:Op donderdag 11 september 2014 15:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik bewaar mezelf voor mijn one true love.
Of pegging met een dame.quote:Op donderdag 11 september 2014 15:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nog even wachten op Art dus.
Daar doelde ik niet op.quote:Op donderdag 11 september 2014 15:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nog even wachten op Art dus.
Misschien heeft hij zijn doel wel gesteld?quote:
Stiekem zit je gewoon te klotsen op je stoel en drijf je er zowat van afquote:
Maar wanneer Art en ik ons MVM hebben, maar hij wel in haar anusjequote:
Mijn tieten zijn te klein voor Art.quote:Op donderdag 11 september 2014 15:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Misschien heeft hij zijn doel wel gesteld?
Nasi of kip kerrie!quote:Op donderdag 11 september 2014 15:25 schreef Myraela het volgende:
Ik ben inspiratieloos wat ik vanavond zal koken.Ik heb ook gewoon geen zin. Wat is er mis met mij?
Heeft zij daar ook iets over te zeggen?quote:Op donderdag 11 september 2014 15:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar wanneer Art en ik ons MVM hebben, mag hij wel in haar anusje
Misschien omdat het gister wat minder gelukt was?quote:Op donderdag 11 september 2014 15:25 schreef Myraela het volgende:
Ik ben inspiratieloos wat ik vanavond zal koken.Ik heb ook gewoon geen zin. Wat is er mis met mij?
en ik?quote:Op donderdag 11 september 2014 15:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heeft zij daar ook iets over te zeggen?
Een vrouw die in is voor MVM maar niet voor anaal? Daar had ik niet aan gedacht.quote:Op donderdag 11 september 2014 15:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heeft zij daar ook iets over te zeggen?
Er staat: "mag".quote:
Dan maar iets van koolhydraten zonder vlees, toch? Een heel gerecht met alleen vlees en geen koolhydraten lijkt me lastig.quote:Op donderdag 11 september 2014 15:32 schreef Myraela het volgende:
Ik vind vooral de dieetbeperking gewoon niet leuk.Ik leg mezelf al zat beperkingen op met mijn dieet, als ik dan ook rekening moet houden met dat van iemand anders blijft er weinig lekkers over.
Risotto?quote:Op donderdag 11 september 2014 15:32 schreef Myraela het volgende:
Ik vind vooral de dieetbeperking gewoon niet leuk.Ik leg mezelf al zat beperkingen op met mijn dieet, als ik dan ook rekening moet houden met dat van iemand anders blijft er weinig lekkers over.
Bestel een pizzaquote:Op donderdag 11 september 2014 15:41 schreef Myraela het volgende:
Allemaal prima ideeën maar ik heb er gewoon geen zin in.
taco mundoquote:Op donderdag 11 september 2014 15:41 schreef Myraela het volgende:
Frikandel speciaal en een patatje oorlog.quote:Op donderdag 11 september 2014 15:41 schreef Myraela het volgende:
Ras pinda met uitjes en een mexicano.quote:Op donderdag 11 september 2014 15:45 schreef artelligence het volgende:
[..]
Frikandel speciaal en een patatje oorlog.
Uit eten?quote:
Kan ik me voorstellen!quote:Op donderdag 11 september 2014 15:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb chocolademousse als toetje gehaald. Heb er al zin in.
Dat klinkt goed inderdaadquote:Op donderdag 11 september 2014 15:55 schreef artelligence het volgende:
Ik heb zin om in bed te liggen. Lekker niks doen, knuffelen en chillen.
*knuff0l*quote:Op donderdag 11 september 2014 16:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niks, gewoon zo'n algeheel gevoel van![]()
zonder specifieke aanleiding eig.
Kusje op je berry.quote:Op donderdag 11 september 2014 16:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Neem wat chocolaquote:Op donderdag 11 september 2014 16:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Komt wel goedquote:
Vooral dat zonder specifieke aanleiding is altijd erg leuk ja.quote:Op donderdag 11 september 2014 16:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe was de zoo? Nog mooie schetsen gemaakt?quote:
Leuk, uiteraardquote:Op donderdag 11 september 2014 16:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Hoe was de zoo? Nog mooie schetsen gemaakt?
Nu ben ik jaloers en wil ik naar de dierentuin.quote:Op donderdag 11 september 2014 17:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Leuk, uiteraard. Het was voertijd bij de nijlpaarden, dus ik heb genoten. En nog wel wat kunnen schetsen, ja
. Wel lastig, bewegende objecten, vooral de chimps waren erg lastig...
Divinity in Motionquote:Op donderdag 11 september 2014 17:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, hoor. Ben jij een kloon van Art?
huh?quote:Op donderdag 11 september 2014 17:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, hoor. Ben jij een kloon van Art?
quote:Op donderdag 11 september 2014 17:03 schreef aeque het volgende:
[..]
Nu ben ik jaloers en wil ik naar de dierentuin.
En kan ik me voorstellen ja, nou ja tot zekere hoogte. Als er iemand niet kan tekenen ben ik het wel, ik zou handen nog tekenen als hark.
Trying to hard, really.quote:
Ja gebruik ook nog eens termen die ik niet ken...quote:Op donderdag 11 september 2014 17:04 schreef Samzz het volgende:
[..]. Ik weet ook niet of dat wat ik gemaakt heb echt als schetsen gedefinieerd kan worden, meer als line-art... Maar ik heb er niks aan gegumd of gedaan
.
Ik zal er zo wat posten, eerst even foto's maken en overzettenquote:Op donderdag 11 september 2014 17:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja gebruik ook nog eens termen die ik niet ken...
Haha ik hossel (vooralsnog) niet online, je weet nooit wie er aan de andere kant zit. Gewoon belangstelling dusquote:
Ik zal vanavond even kijken.quote:Op donderdag 11 september 2014 17:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zal er zo wat posten, eerst even foto's maken en overzetten.
Ik ga denk ik even m'n ogen dichtdoen, ik heb ook zo'n nergens zin in momentquote:Op donderdag 11 september 2014 17:22 schreef Myraela het volgende:
Zo, mijn "ik heb nergens zin in" momentje is weer voorbij.Ik was gewoon even moe ofzo.
Nu ben ik weer vrolijk.
Stiekem werkt dat altijd het beste.quote:Op donderdag 11 september 2014 17:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga denk ik even m'n ogen dichtdoen, ik heb ook zo'n nergens zin in moment.
Dan voel ik me dik.quote:Op donderdag 11 september 2014 16:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Neem wat chocola![]()
Dat helpt bijna altijd.
Kan bestquote:Op donderdag 11 september 2014 17:35 schreef Barbusse het volgende:
Zo dan. Thuis.
*biertje opentrekken wilt maar kan nog niet
Eerst schoonmaken, mijn badkamer is een zooitjequote:
Dat is ook wel weer waar.quote:Op donderdag 11 september 2014 17:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan voel ik me dik.Denk niet dat het helpt.
Heb ook geen chocola in huis.
Nou, je hoeft dan ook niet in de badkamer een biertje open te trekkenquote:Op donderdag 11 september 2014 17:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Eerst schoonmaken, mijn badkamer is een zooitjeIk zag niet dat de slang van de afvoer niet goed vastzat
Hoiquote:Op donderdag 11 september 2014 17:35 schreef Barbusse het volgende:
Zo dan. Thuis.
*biertje opentrekken wilt maar kan nog niet
Doen ze dat vaker?quote:Op donderdag 11 september 2014 17:44 schreef Myraela het volgende:
Buren hebben de muziek super hard aan staan. Beetje irritant.
quote:Op donderdag 11 september 2014 17:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou, je hoeft dan ook niet in de badkamer een biertje open te trekken
Samzzquote:
Ik was er te druk voor vandaag, sorryquote:Op donderdag 11 september 2014 17:49 schreef Royco1 het volgende:
Goedenavond iedereen
Hebben jullie mij een beetje gemist vandaag?
Nee, het ging de hele dag over seks.quote:Op donderdag 11 september 2014 17:49 schreef Royco1 het volgende:
Goedenavond iedereen
Nee eigenlijk niet, maar ik snap het wel.quote:Op donderdag 11 september 2014 17:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik was er te druk voor vandaag, sorry
Maar ik heb Samzz wel gemist, telt dat ook?
Wie ben jij ook weer?quote:Op donderdag 11 september 2014 17:49 schreef Royco1 het volgende:
Goedenavond iedereen
Brofist, broederquote:Op donderdag 11 september 2014 17:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet, maar ik snap het wel.
quote:Op donderdag 11 september 2014 17:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik was er te druk voor vandaag, sorry
Maar ik heb Samzz wel gemist, telt dat ook?
Blehquote:
Herkenbaar. Dus nu een luie avond voor je.quote:Op donderdag 11 september 2014 18:10 schreef yats het volgende:
Zo, ik ben ook weer thuis. Het was weer een drukke dag
Dat is te hopenquote:Op donderdag 11 september 2014 18:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Herkenbaar. Dus nu een luie avond voor je.
Wat voor werk doe jij?quote:Op donderdag 11 september 2014 18:15 schreef Royco1 het volgende:
Wanneer zijn de audities voor Spiderman 3 trouwens?
Ik ben er na vandaag zeker van dat ik de aangewezen persoon ben voor die rol.
Of in ieder geval voor de stunts.
De hele dag gebalanceerd op balken op 7 meter hoogte.
Als de arbeidsinspectie het zou zien worden ze vast niet vrolijk.
Royco1, voor diverse bouwwerkzaamheden, grote hoogte en behelpen qua hulpmiddelen geen bezwaar.quote:
Dat klinkt inderdaad nogal als onhandig werkenquote:Op donderdag 11 september 2014 18:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Royco1, voor diverse bouwwerkzaamheden, grote hoogte en behelpen qua hulpmiddelen geen bezwaar.
Nadeel was wel dat ik maar ongeveer een meter ruimte boven me had, dus mezelf ook echt in spiderman waardige posities moest manoeuvreren om te kunnen werken.
Nu doen mijn benen en rug dan ook nogal pijn.
Ga maar lekker even in bad danquote:Op donderdag 11 september 2014 18:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Royco1, voor diverse bouwwerkzaamheden, grote hoogte en behelpen qua hulpmiddelen geen bezwaar.
Nadeel was wel dat ik maar ongeveer een meter ruimte boven me had, dus mezelf ook echt in spiderman waardige posities moest manoeuvreren om te kunnen werken.
Nu doen mijn benen en rug dan ook nogal pijn.
Ik warm het restantje Chili van gisteren op. Heerlijk en snel klaarquote:Op donderdag 11 september 2014 18:29 schreef Samzz het volgende:
Ik moet nog eten. Geen idee wat. En ik heb ook geen zin om te koken.
pizza, you can't go wrong with pizza.quote:Op donderdag 11 september 2014 18:29 schreef Samzz het volgende:
Ik moet nog eten. Geen idee wat. En ik heb ook geen zin om te koken.
Groetjes terug vanaf mijn oudere laptop.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |