abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144416604
Het is simpel redeneren; als het telefoongebruik vreemd is bij een verdwaling dan is het even vreemd bij een in scene gezet verdwaalspoor. De redenering van werktijden van een dader lijkt mij nog vreemder, aangezien de dader dan al een soort van handtekening van zichzelf zet hiermee. Die dader kan nooit heel slim zijn dan. Maar kennelijk wel slim genoeg om de resten en spullen die gevonden zijn overal te verspreiden en van alles in scene te zetten? Ik weet het niet hoor... -O-
pi_144416637
Bij de Miracle in the jungle - video hebben we kunnen zien hoe snel de ellende toeslaat. Als het tegenzit (bv. overnachten in jungle) ben je binnen no time al fysiek moeilijk in staat om de simpelste dingen te doen, laat staan om alles goed op een rijtje te houden, door wat voor oorzaken dan ook.
Op 4, 5, en 6 april zou het patroon ook verklaard kunnen worden dat midden op de dag K&L nog enigszins in staat waren zich te verplaatsen, en op een nieuwe plek te proberen te bellen / bereikbaarheid te checken.
Voor de duidelijkheid, ik zeg niet dat het zo is gegaan, maar het blijft een mogelijkheid.
pi_144416833
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 10:18 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Omdat je in het ieder geval je opladers meeneemt als je van plan bent langer dan een dag weg te gaan. Die generatie is namelijk half vergroeid met hun telefoon

[..]

Volgens mij hebben ze eerst alleen door het raam gekeken en 2 uur later pas de sleutel aangewezen gekregen. Manager taalschool kan Eileen zijn geweest en dat die door het raam keek en F toen op een afstandje bleef.

[..]

Hij kan daar ook passen zoals zorgpassen mee bedoeld hebben. De meiden hadden één zo'n pas mee en één paspoort. Kan dus best dat die andere bij elkaar lagen.

[..]

Dat bleek achteraf een Ipod

[..]

Van één van de getuigen of van die privédetective?
DE GORDIJNEN WAREN DICHT!
pi_144416963
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 12:09 schreef ToniB het volgende:

[..]

DE GORDIJNEN WAREN DICHT!
Bron?
pi_144416978
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 12:14 schreef SAJ het volgende:

[..]

Bron?
zie foto's in OP van hun kamer
pi_144417015
Wanneer is/zijn de telefoon(s) voor het eerst uitgezet? Ik kan dat nergens vinden.
pi_144417020
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 12:14 schreef ToniB het volgende:

[..]

zie foto's in OP van hun kamer
Welke datum die foto's zijn genomen? Heeft er niemand aan gordijnen gezeten, bv. eigenaresse?
pi_144417066
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 12:17 schreef SAJ het volgende:

[..]

Welke datum die foto's zijn genomen? Heeft er niemand aan gordijnen gezeten, bv. eigenaresse?
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_144417078
Kan ik ergens al die foto's bekijken? In de OP staan er een paar. Maar er zijn er dus meer.
Make my day!
pi_144417154
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 12:17 schreef SAJ het volgende:

[..]

betere vraag WIE heeft die foto's genomen? F.? Ziet er nl niet echt professioneel uit en er zijn items verplaatst als je de foto's vergelijkt, zoals die agenda e.d. Daarom denk ik niet dat de politie die foto's heeft gemaakt.
pi_144417205
dit het huisje
maar lijkt wel erg donker/zonwerend glas ?

"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_144417261
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 12:24 schreef StaceySinger het volgende:
dit het huisje
maar lijkt wel erg donker glas ?

[ afbeelding ]
Denk dat de gordijnen dicht zitten.Het is heel gebruikelijk in die landen om de gordijnen dicht te laten ivm de zon, zo blijft het koel op de kamer. Doen we hier ook als de zon op de ramen staat te branden.
pi_144417266
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 12:00 schreef Grijzemassa het volgende:
Het is simpel redeneren; als het telefoongebruik vreemd is bij een verdwaling dan is het even vreemd bij een in scene gezet verdwaalspoor. De redenering van werktijden van een dader lijkt mij nog vreemder, aangezien de dader dan al een soort van handtekening van zichzelf zet hiermee. Die dader kan nooit heel slim zijn dan. Maar kennelijk wel slim genoeg om de resten en spullen die gevonden zijn overal te verspreiden en van alles in scene te zetten? Ik weet het niet hoor... -O-
Juist daarom zat ik zelf ook wel te denken aan een onschuldige partij die verder niets met de meiden te maken heeft, die dat gedaan zou kunnen hebben. En zich is dood geschrokken toen het besef tot hem doordrong dat die tas van de vermiste meisjes was. Zich er toen snel van heeft ontdaan op een plek die niet direct naar hem wees.
pi_144417280
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 12:26 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Juist daarom zat ik zelf ook wel te denken aan een onschuldige partij die verder niets met de meiden te maken heeft, die dat gedaan zou kunnen hebben. En zich is dood geschrokken toen het besef tot hem doordrong dat die tas van de vermiste meisjes was. Zich er toen snel van heeft ontdaan op een plek die niet direct naar hem wees.
pi_144417344
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 12:26 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Maar waarom zou die persoon dan 112 en 911 bellen? En 's morgens op de 2 april om 6.54 uur al?
En waarom dan al die dagen daarna ook weer?
pi_144417356
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 12:01 schreef SAJ het volgende:
Bij de Miracle in the jungle - video hebben we kunnen zien hoe snel de ellende toeslaat. Als het tegenzit (bv. overnachten in jungle) ben je binnen no time al fysiek moeilijk in staat om de simpelste dingen te doen, laat staan om alles goed op een rijtje te houden, door wat voor oorzaken dan ook.
Op 4, 5, en 6 april zou het patroon ook verklaard kunnen worden dat midden op de dag K&L nog enigszins in staat waren zich te verplaatsen, en op een nieuwe plek te proberen te bellen / bereikbaarheid te checken.
Voor de duidelijkheid, ik zeg niet dat het zo is gegaan, maar het blijft een mogelijkheid.
De clue in dat verhaal, wat je niet mag vergeten is dat die man ziek was door een bloedvergiftiging door geïnfecteerde wondjes.

Dat je dat niet heel erg snel en gemakkelijk oploopt is af te leiden aan de vele mensen die dagenlang door een jungle of tropisch bos reizen met o.a. opengekrabde insectenbeten en daar niet zo ziek van worden. Het moeten dus echte wondjes/wonden zijn en geen oppervlakkige krasjes/sneetjes.
pi_144417373
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 12:29 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Maar waarom zou die persoon dan 112 en 911 bellen? En 's morgens op de 2 april om 6.54 uur al?
En waarom dan al die dagen daarna ook weer?
Nee de noodoproepen, in de eerste paar dagen zijn wel door K&L gedaan denk ik.
Na 3 april zijn er toch geen noodoproepen meer gedaan? Daarna zijn de telefoons alleen nog maar aan en uit gezet toch?

[ Bericht 9% gewijzigd door Grijzemassa op 11-09-2014 12:36:22 ]
pi_144417503
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 12:30 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Nee de eerste noodoproepen, in de eerste paar dagen zijn wel door K&L gedaan denk ik.
een half uur na zonsopkomst.
Vraagje misschien heeft iemand het al uitgeprobeerd, als je 112 belt, geen gehoor....en ja laat je telefoon aan staan en drukt opnieuw op de knop noodoproep, blijft dat nummer er dan niet instaan? Dat zou kunnen verklaren waarom er toen ook met 112 is gebeld.
pi_144417557
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 12:36 schreef ToniB het volgende:

[..]

een half uur na zonsopkomst.
Vraagje misschien heeft iemand het al uitgeprobeerd, als je 112 belt, geen gehoor....en ja laat je telefoon aan staan en drukt opnieuw op de knop noodoproep, blijft dat nummer er dan niet instaan? Dat zou kunnen verklaren waarom er toen ook met 112 is gebeld.
Of via het oproepgeheugen, het checken van in en uitgaande oproepen en laatste oproep herhalen?
  donderdag 11 september 2014 @ 12:40:55 #170
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_144417602
Wat betreft de telefoons - is het mogelijk dat de telefoon zichzelf heeft aangezet, bijvoorbeeld ten gevolge van een ingestelde wekker o.i.d?
pi_144417618
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 12:38 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Of via het oproepgeheugen, het checken van in en uitgaande oproepen en laatste oproep herhalen?
Maar als het scherm vergrendeld is bedoel ik blijft dat nr. 112 dan ook niet automatisch staan?
pi_144417643
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 12:41 schreef ToniB het volgende:

[..]

Maar als het scherm vergrendeld is bedoel ik blijft dat nr. 112 dan ook niet automatisch staan?
ga het zelf wel even checken heb een samsung
pi_144417666
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 12:41 schreef ToniB het volgende:

[..]

Met een vergrendeld scherm kun je niet komen bij je laatst gedane oproep.
Je moet ook echt de cijfers 1 1 2 intoetsten
pi_144417668
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 12:38 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Dan zou er dus geen pin inde telefoon gezet moeten zijn want anders kon hij daar niet in.

Ikzelf zat meer te denken aan wat je kan met een telefoon die vergrendeld is. Dat is het aan en uitzetten, noodoproepen doen en wellicht zelfs die screenfoto maken.

Tegenstrijdig is dan dat pas op het laatst wordt vermeld dat er géén pincode wordt ingevoerd.
  donderdag 11 september 2014 @ 12:43:52 #175
37248 BertV
Klei indiaan
pi_144417678
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 12:00 schreef Grijzemassa het volgende:
De redenering van werktijden van een dader lijkt mij nog vreemder, aangezien de dader dan al een soort van handtekening van zichzelf zet hiermee. Die dader kan nooit heel slim zijn dan. Maar kennelijk wel slim genoeg om de resten en spullen die gevonden zijn overal te verspreiden en van alles in scene te zetten? Ik weet het niet hoor...
De dader denkt dat het aan en uitzetten geen sporen achterlaat.
Ik ben geen phonefreak (en heb een simpel dingetje) en ik wist ook niet dat dat geregistreerd wordt.

In scene zetten ga ik ook niet in mee, rugtas weg zetten zodat ie gevonden wordt, tot zo ver ga ik.
De rest hoeft niet in scene want de natuur doet zijn werk.
Handgemaakt | Doggerlandvluchteling
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')