DE GORDIJNEN WAREN DICHT!quote:Op donderdag 11 september 2014 10:18 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Omdat je in het ieder geval je opladers meeneemt als je van plan bent langer dan een dag weg te gaan. Die generatie is namelijk half vergroeid met hun telefoon
[..]
Volgens mij hebben ze eerst alleen door het raam gekeken en 2 uur later pas de sleutel aangewezen gekregen. Manager taalschool kan Eileen zijn geweest en dat die door het raam keek en F toen op een afstandje bleef.
[..]
Hij kan daar ook passen zoals zorgpassen mee bedoeld hebben. De meiden hadden één zo'n pas mee en één paspoort. Kan dus best dat die andere bij elkaar lagen.
[..]
Dat bleek achteraf een Ipod
[..]
Van één van de getuigen of van die privédetective?
quote:Op donderdag 11 september 2014 12:17 schreef SAJ het volgende:
[..]
Welke datum die foto's zijn genomen? Heeft er niemand aan gordijnen gezeten, bv. eigenaresse?
betere vraag WIE heeft die foto's genomen? F.? Ziet er nl niet echt professioneel uit en er zijn items verplaatst als je de foto's vergelijkt, zoals die agenda e.d. Daarom denk ik niet dat de politie die foto's heeft gemaakt.quote:Op donderdag 11 september 2014 12:17 schreef SAJ het volgende:
[..]
Welke datum die foto's zijn genomen? Heeft er niemand aan gordijnen gezeten, bv. eigenaresse?
Denk dat de gordijnen dicht zitten.Het is heel gebruikelijk in die landen om de gordijnen dicht te laten ivm de zon, zo blijft het koel op de kamer. Doen we hier ook als de zon op de ramen staat te branden.quote:Op donderdag 11 september 2014 12:24 schreef StaceySinger het volgende:
dit het huisje
maar lijkt wel erg donker glas ?
[ afbeelding ]
Juist daarom zat ik zelf ook wel te denken aan een onschuldige partij die verder niets met de meiden te maken heeft, die dat gedaan zou kunnen hebben. En zich is dood geschrokken toen het besef tot hem doordrong dat die tas van de vermiste meisjes was. Zich er toen snel van heeft ontdaan op een plek die niet direct naar hem wees.quote:Op donderdag 11 september 2014 12:00 schreef Grijzemassa het volgende:
Het is simpel redeneren; als het telefoongebruik vreemd is bij een verdwaling dan is het even vreemd bij een in scene gezet verdwaalspoor. De redenering van werktijden van een dader lijkt mij nog vreemder, aangezien de dader dan al een soort van handtekening van zichzelf zet hiermee. Die dader kan nooit heel slim zijn dan. Maar kennelijk wel slim genoeg om de resten en spullen die gevonden zijn overal te verspreiden en van alles in scene te zetten? Ik weet het niet hoor...
quote:Op donderdag 11 september 2014 12:26 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Juist daarom zat ik zelf ook wel te denken aan een onschuldige partij die verder niets met de meiden te maken heeft, die dat gedaan zou kunnen hebben. En zich is dood geschrokken toen het besef tot hem doordrong dat die tas van de vermiste meisjes was. Zich er toen snel van heeft ontdaan op een plek die niet direct naar hem wees.
Maar waarom zou die persoon dan 112 en 911 bellen? En 's morgens op de 2 april om 6.54 uur al?quote:Op donderdag 11 september 2014 12:26 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Juist daarom zat ik zelf ook wel te denken aan een onschuldige partij die verder niets met de meiden te maken heeft, die dat gedaan zou kunnen hebben. En zich is dood geschrokken toen het besef tot hem doordrong dat die tas van de vermiste meisjes was. Zich er toen snel van heeft ontdaan op een plek die niet direct naar hem wees.
De clue in dat verhaal, wat je niet mag vergeten is dat die man ziek was door een bloedvergiftiging door geïnfecteerde wondjes.quote:Op donderdag 11 september 2014 12:01 schreef SAJ het volgende:
Bij de Miracle in the jungle - video hebben we kunnen zien hoe snel de ellende toeslaat. Als het tegenzit (bv. overnachten in jungle) ben je binnen no time al fysiek moeilijk in staat om de simpelste dingen te doen, laat staan om alles goed op een rijtje te houden, door wat voor oorzaken dan ook.
Op 4, 5, en 6 april zou het patroon ook verklaard kunnen worden dat midden op de dag K&L nog enigszins in staat waren zich te verplaatsen, en op een nieuwe plek te proberen te bellen / bereikbaarheid te checken.
Voor de duidelijkheid, ik zeg niet dat het zo is gegaan, maar het blijft een mogelijkheid.
Nee de noodoproepen, in de eerste paar dagen zijn wel door K&L gedaan denk ik.quote:Op donderdag 11 september 2014 12:29 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Maar waarom zou die persoon dan 112 en 911 bellen? En 's morgens op de 2 april om 6.54 uur al?
En waarom dan al die dagen daarna ook weer?
een half uur na zonsopkomst.quote:Op donderdag 11 september 2014 12:30 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Nee de eerste noodoproepen, in de eerste paar dagen zijn wel door K&L gedaan denk ik.
Of via het oproepgeheugen, het checken van in en uitgaande oproepen en laatste oproep herhalen?quote:Op donderdag 11 september 2014 12:36 schreef ToniB het volgende:
[..]
een half uur na zonsopkomst.
Vraagje misschien heeft iemand het al uitgeprobeerd, als je 112 belt, geen gehoor....en ja laat je telefoon aan staan en drukt opnieuw op de knop noodoproep, blijft dat nummer er dan niet instaan? Dat zou kunnen verklaren waarom er toen ook met 112 is gebeld.
Maar als het scherm vergrendeld is bedoel ik blijft dat nr. 112 dan ook niet automatisch staan?quote:Op donderdag 11 september 2014 12:38 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Of via het oproepgeheugen, het checken van in en uitgaande oproepen en laatste oproep herhalen?
ga het zelf wel even checken heb een samsungquote:Op donderdag 11 september 2014 12:41 schreef ToniB het volgende:
[..]
Maar als het scherm vergrendeld is bedoel ik blijft dat nr. 112 dan ook niet automatisch staan?
Met een vergrendeld scherm kun je niet komen bij je laatst gedane oproep.quote:Op donderdag 11 september 2014 12:41 schreef ToniB het volgende:
[..]
Maar als het scherm vergrendeld is bedoel ik blijft dat nr. 112 dan ook niet automatisch staan?
Dan zou er dus geen pin inde telefoon gezet moeten zijn want anders kon hij daar niet in.quote:Op donderdag 11 september 2014 12:38 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Of via het oproepgeheugen, het checken van in en uitgaande oproepen en laatste oproep herhalen?
De dader denkt dat het aan en uitzetten geen sporen achterlaat.quote:Op donderdag 11 september 2014 12:00 schreef Grijzemassa het volgende:
De redenering van werktijden van een dader lijkt mij nog vreemder, aangezien de dader dan al een soort van handtekening van zichzelf zet hiermee. Die dader kan nooit heel slim zijn dan. Maar kennelijk wel slim genoeg om de resten en spullen die gevonden zijn overal te verspreiden en van alles in scene te zetten? Ik weet het niet hoor...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |