Huh? Eileen heeft er toch een taalschool? Hoezo een internship van 6 maanden?quote:Op donderdag 11 september 2014 02:19 schreef Za het volgende: In haar Linkedin staat dat ze Spaans sprekend is, en ze heeft een internship van 6 maanden gedaan bij Spanish at Locations (daarvoor is het lijkt me een vereiste de taal machtig te zijn).
Bedoel je Ingrid?quote:Op donderdag 11 september 2014 02:20 schreef Jezus9 het volgende:
Huh? Eileen heeft er toch een taalschool? Hoezo een intership van 6 maanden?
Je hebt gelijk, ben ze aan het verwarren. Maar dat die Eileen dan 'plotseling' verdween na de verdwijning lijkt me niet verdacht als dat allang als haar vertekdatum gepland stond.quote:
Bedankt. Ik bedoelde eigenlijk: welke bron zegt dat ze is gebleven? Dat Prensa-artikel ken ik. Dus: waar zegt Eileen dat?quote:Op donderdag 11 september 2014 01:49 schreef Za het volgende:
[..]
F zelf: hij verteld dat enkele dagen na de verdwijning Eileen Panama heeft verlaten.
(F, aclarando que días después de la desaparición, Eileen abandonó Panamá)
http://www.prensa.com/imp(...)on-holandesas/333663
Volgens Eileen echter is ze tot eind Juni in Panama gebleven, ze liep er een stage van een half jaar (jan/jun).
Ze is er gebleven tot eind Juni, de verdwijning was op 1 april, dus de bewering van F. dat ze daags na de verdwijning Panama heeft verlaten klopt niet.quote:Op donderdag 11 september 2014 02:22 schreef Jezus9 het volgende:
Je hebt gelijk, ben ze aan het verwarren. Maar dat die Eileen dan 'plotseling' verdween na de verdwijning lijkt me niet verdacht als dat allang als haar vertekdatum gepland stond.
Op haar Linkedin.quote:Op donderdag 11 september 2014 02:28 schreef Gorraay het volgende:
Bedankt. Ik bedoelde eigenlijk: welke bron zegt dat ze is gebleven, dat Prensa-artikel ken ik. Dus: waar zegt Eileen dat?
Kunnen evengoed daders zijn geweest die dat bewust gedaan hebben zodat het lijkt op een verdwaling.quote:Op donderdag 11 september 2014 03:34 schreef Rica het volgende: Daartegenover de foto's die wel weer helemaal in het verdwaal scenario passen. Proberen gezien en ontdekt te worden met de flits.
Als ze het nog steeds zo ontzettend normaal vindt, dan laat ze toch geen anderen binnen op de slaapkamer van de meisjes?quote:Op donderdag 11 september 2014 01:46 schreef Za het volgende:
[..]
Ehm nee? Ze zegt duidelijk studentes blijven wel vaker een nachtje weg, dus het blijft 1 want ze waren pas 1 nachtje weg.
Dat is omdat je de situatie kent en een eventuele dader niet.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:29 schreef Halcon het volgende:
Ik kan geen enkel argument bedenken waarom een eventuele moordenaar of ontvoerder zelf 112 en 911 zou intoetsen.
Omdat hij en Eileen (na praten met de gastvrouw) zich zorgen maakten misschien, het niet helemaal normaal vonden, zich er niet helemaal gerust bij voelden... wie weet dachten ze er iets te treffen dat hen zou wijzen op wat de meiden nou precies waren gaan doen? Niet onmogelijk toch?quote:Op donderdag 11 september 2014 01:03 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Waarom wilde hij de sleutel hebben terwijl hij door het raam al kon zien dat ze er niet waren?
Hé hé, eindelijk eens iemand die gewoon logisch nadenkt.quote:Op donderdag 11 september 2014 03:49 schreef Za het volgende: Dat is omdat je de situatie kent en een eventuele dader niet.
Als dader ben je je er echt wel van bewust dat getuigen jou hebben kunnen zien lopen op die trail niet lang nadat Kris en Lisanne voorbij liepen, en wanneer je erachter komt dat Kris en Lisanne noodoproepen hebben gedaan (bv indien ze een poosje van een afstandje achtervolgd zijn en dan toch na 15 minuten overmeesterd worden) dan ga je mogelijk die oproepen voortzetten om de aandacht van jezelf af te leiden, bel je nog een aantal dagen alarmnummers, en zet je de tas te vondeling met alles erin.
Dat wilde ze ook niet, pas na 2 uur heeft ze gezegd pak die sleutel dan maar hij ligt in de tuin.quote:Op donderdag 11 september 2014 03:48 schreef blondetrien het volgende:
Als ze het nog steeds zo ontzettend normaal vindt, dan laat ze toch geen anderen binnen op de slaapkamer van de meisjes?
Of foto's wissen en daarna het geheugen volschieten zodat het overschreven wordt en ze niet terug te halen zijn.quote:Op donderdag 11 september 2014 03:41 schreef Jezus9 het volgende:
[..]
Kunnen evengoed daders zijn geweest die dat bewust gedaan hebben zodat het lijkt op een verdwaling.
Dit is en blijft het nummer 1 punt voor mij waarom ik een verdwaling of ongeluk dus onwaarschijnlijk vind.quote:Op donderdag 11 september 2014 04:04 schreef Rica het volgende: Alleen ontbreekt er iets in het hele verhaal, wat Peter R. ook al direct opmerkte. Waar zijn de foto's van elkaar, een afscheidsberichtje, een dagboek, iets van een boodschap? Als dat blijft ontbreken is er genoeg om het verdacht te vinden.
Ik ga daar zomaar vanuit omdat die mevrouw de verantwoordelijkheid draagt over haar gasten en hun de spullen. Ze kende F niet en Eileen spraak zgn geen Spaans op dat moment.quote:Op donderdag 11 september 2014 04:03 schreef blondetrien het volgende:
Maar zeker Eileen droeg hierin toch juist een bepaalde verantwoordelijkheid? Waarop baseer je dat er druk is uitgeoefend? Ze zat op haar werk, dus ik neem aan dat er telefonisch is gecommuniceerd. Als er druk werd uitgeoefend en ze was het er eigenlijk niet mee eens had ze in dat geval gewoon haar telefoon uit kunnen zetten of de buren of eender wie op kunnen bellen om even te checken. Eileen kende echter de meisjes en had dus een zekere verantwoording. Waarom zou men anders zo graag de kamer in willen? Wat had een eventuele misdadiger erbij gewonnen, zeker in het bijzijn van iemand van de school...?
Wat betreft dit, ik reageerde op deze discussie.quote:Op donderdag 11 september 2014 04:09 schreef Za het volgende:
[..]Ik weet eerlijk gezegd niet waarom dit zo belangrijk is, of zij al dan niet verontrust was?
quote:Heel interessant.
Inderdaad hij kende deze twee meisjes niet, en kan op geen enkele manier weten of ze misschien (net als hij) om 7 am zijn opgestaan en hun bed netjes hebben opgemaakt alvorens te vertrekken.
Wat ook vreemd is, is dat hij direct concludeerd dat er sprake is van een vermissing, ze hadden makkelijk ergens bij vrienden kunnen hebben overnacht, maar die overweging maakte hij niet, in plaats daarvan ging hij zoeken door Boquete de hele dag, en ging zelfs 2 keer naar de politie om de vermissing kenbaar te maken (officiele aangifte de dag erop).
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Was dat niet omdat de gastvrouw ook ongerust was (ivm niet thuiskomen met het eten, niet slapen en vervolgens ook niet bij de afspraak verschijnen), maar niet weg kon van het werk? Wat ook verklaart waarom hij durfde te concluderen waarom de bedden onbeslapen waren.
Deze discussie is nav de vele interviews die een gids heeft gegeven, bij gebrek aan interviews met Eileen kan zij niet gequote worden, cq een discussie ontstaan nav wat zij gezegd heeft.quote:Op donderdag 11 september 2014 04:29 schreef blondetrien het volgende:
Wat betreft dit, ik reageerde op deze discussie.
?quote:Op donderdag 11 september 2014 04:32 schreef Za het volgende:
[..]
Deze discussie is nav de vele interviews die een gids heeft gegeven, bij gebrek aan interviews met Eileen kan zij niet gequote worden, cq een discussie ontstaan nav wat zij gezegd heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |