Dus toch een kaart van de Pianista trail.quote:Op woensdag 10 september 2014 18:24 schreef Gorraay het volgende:
"She told me he believed the Dutch were going to walk the path The Pianist. At school, he learned about and see a map of this trail. Although German, told me that he understood them because he studied tourism in Amsterdam, "Feliciano continued, explaining that days after the disappearance, Eileen left Panama.
Die Nederlandse vrouw zat in Bocas, niet in Boquete. In Boquete zat Eileen en die spreekt niet of nauwelijks Spaans.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:05 schreef ToniB het volgende:
ik vraag mij toch af waarom F de aangifte heeft gedaan en niet de Spaanse school? Die Nederlandse vrouw daar spreekt heel goed Spaans. De reis en stage was toch ism de Spaanse school? Dan zou ik verwachten dat zij aangifte doen als 1 of in dit geval 2 leerlingen worden vermist.
Welke Nederlandse vrouw?quote:Op woensdag 10 september 2014 19:05 schreef ToniB het volgende:
ik vraag mij toch af waarom F de aangifte heeft gedaan en niet de Spaanse school? Die Nederlandse vrouw daar spreekt heel goed Spaans. De reis en stage was toch ism de Spaanse school? Dan zou ik verwachten dat zij aangifte doen als 1 of in dit geval 2 leerlingen worden vermist.
de ouders hebben in nederland aangifte gedaan van vermissingquote:Op woensdag 10 september 2014 19:05 schreef ToniB het volgende:
klopt maar F in Panama. Geen andere leiding dan IL van de Spaanse taalschool die de Spaanse taal machtig was of was de school gesloten? Snap nog steeds niet waarom F. dan aangifte heeft gedaan.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:27 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
de ouders hebben in nederland aangifte gedaan van vermissing
ik denk dat die het gewoon gemeld heeftquote:Op woensdag 10 september 2014 19:50 schreef ToniB het volgende:
[..]
klopt maar F in Panama. Geen andere leiding dan IL van de Spaanse taalschool die de Spaanse taal machtig was of was de school gesloten? Snap nog steeds niet waarom F. dan aangifte heeft gedaan.
Gaat naar het huis,ziet de meiden niet en concludeerd dat ze verdwaald zijn omdat ze die nacht daar zgn niet geslapen zouden hebben. hoe weet hij dat die meiden niet netjes hun bed opgemaakt hebben alvorens te vertrekken?quote:Op woensdag 10 september 2014 19:58 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
ik denk dat die het gewoon gemeld heeft
dit zei een van m'n contacten uit Boquete erover
Als er foul play in het spel is,dan is de betrokkene ook dicht bij Boquete te zoeken. Zoals bijvoorbeeld die gids. Gaat naar het huis,ziet de meiden niet en concludeerd dat ze verdwaald zijn omdat ze die nacht daar zgn niet geslapen zouden hebben. hoe weet hij dat die meiden niet netjes hun bed opgemaakt hebben alvorens te vertrekken?
Daarna gaat ie naar de taalschool en een Duitse troel zegt dat men in Duitsland pas na 48 uur aangifte kan doen van vermissing. Hij kent Panamese wet,die Duitse niet,waarom gelooft hij haar dan en verklaard dat zo?
dan is dus mijn vraag : heeft ie pas na 48 uur aangifte gedaan ?
staat in de OP - bedankt nog !!quote:Op woensdag 10 september 2014 20:04 schreef Geruisloos het volgende:
Hierbij een nieuwe update van het telefoonschema. Het begint al meer een soort van complete tijdlijn te worden. Ik heb de tijdsblokken iets anders benaderd dit keer (begin van blok is nu het hele uur, in het vorige overzicht was dit het midden van het blok).
Verdere input is welkom.
[ afbeelding ]
Eerlijk gezegd weet ik niet wie die Duitse troel is.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:12 schreef ToniB het volgende:
[..]
Gaat naar het huis,ziet de meiden niet en concludeerd dat ze verdwaald zijn omdat ze die nacht daar zgn niet geslapen zouden hebben. hoe weet hij dat die meiden niet netjes hun bed opgemaakt hebben alvorens te vertrekken?
[u][b]Daarna gaat ie naar de taalschool en een Duitse troel .....bla bla
Heeft die Duitse "troel" een verklaring afgelegd? Ging F. nou eerst alleen? En als het pas 48 uur later aangifte gedaan zou zijn zitten we op 4 april of niet, dus dat klopt niet volgens mij.
eileen tochquote:Op woensdag 10 september 2014 20:19 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd weet ik niet wie die Duitse troel is.
maar zal het vragen
ja maar als je zoekt op taalschool etc. kom ik die naam nergens tegenquote:
Ik kan geen enkel argument bedenken waarom een eventuele moordenaar of ontvoerder zelf 112 en 911 zou intoetsen.quote:Op woensdag 10 september 2014 17:59 schreef sverbern het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik denk daarom dat ze zelf de noodnummers hebben geprobeerd te bellen.
Niet helemaalquote:Op woensdag 10 september 2014 20:12 schreef ToniB het volgende:
[..]
Gaat naar het huis,ziet de meiden niet en concludeerd dat ze verdwaald zijn omdat ze die nacht daar zgn niet geslapen zouden hebben. hoe weet hij dat die meiden niet netjes hun bed opgemaakt hebben alvorens te vertrekken?
[u][b]Daarna gaat ie naar de taalschool en een Duitse troel .....bla bla
Heeft die Duitse "troel" een verklaring afgelegd? Ging F. nou eerst alleen? En als het pas 48 uur later aangifte gedaan zou zijn zitten we op 4 april of niet, dus dat klopt niet volgens mij.
ok dan ditquote:Op woensdag 10 september 2014 20:30 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Niet helemaal
- Eileen, F en de meiden zouden elkaar ontmoeten voor die trail die ze met z'n vieren zouden doen
- Meiden komen niet opdagen
- Eileen en F gaan naar de hostel, niemand doet open, ze kijken door de ramen
- Ze bellen hospita en die zegt waar de sleutels liggen en dat ze maar even binnen moeten kijken
- Ze kijken binnen, geen meiden
- Ze gaan weg en komen na 5 uur terug
- Nog geen meiden. F gaat aangifte doen want hij spreekt Spaans en dat is dan nodig
- F moet van politie persoonsgegevens overhandigen, hij gaat terug en haalt die op en doet alsnog aangifte
Ik ook niet. Waarom zou hij?quote:Op woensdag 10 september 2014 20:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik kan geen enkel argument bedenken waarom een eventuele moordenaar of ontvoerder zelf 112 en 911 zou intoetsen.
Als je op de FB pagina van Ingrid kijkt zie je een post (12 juli) waarin ook een Eileen is getagd. Het lijkt alsof zij ook bij de groep hoorde die op reis was.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:26 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
ja maar als je zoekt op taalschool etc. kom ik die naam nergens tegen
dezequote:Op woensdag 10 september 2014 20:44 schreef Bozoe het volgende:
[..]
Als je op de FB pagina van Ingrid kijkt zie je een post (12 juli) waarin ook een Eileen is getagd. Het lijkt alsof zij ook bij de groep hoorde die op reis was.
quote:Op woensdag 10 september 2014 18:40 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Ja leuk alleen ging die opmerking niet over Stratotanker en Poekje01 maar over Poekje01 Jackie12 en dr.Snautzer en dat weet ik nog niet zo van die echte liefdewant dat was toch een ander verhaal
Als je het schema bekijkt, is te zien dat de eerste keer dat naar 911 wordt gebeld, dit tevens het begin is van het sterke patroon. Zou de factor die het sterke patroon in werking heeft gezet er ook voor gezorgd kunnen hebben dat naast 112 eveneens 911 geprobeerd werd?quote:Op woensdag 10 september 2014 20:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik kan geen enkel argument bedenken waarom een eventuele moordenaar of ontvoerder zelf 112 en 911 zou intoetsen.
Ja, geboren in Duitsland. Ik weet niet of dat de juiste Eileen is maar acht de kans vrij groot.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:48 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
deze
https://www.facebook.com/eileen.vtec/about
ja en die heeft dus deze verklaring gegeven en aan de hand van die verklaring zijn ze gaan zoeken ?quote:Op woensdag 10 september 2014 20:58 schreef Bozoe het volgende:
[..]
Ja, geboren in Duitsland. Ik weet niet of dat de juiste Eileen is maar acht de kans vrij groot.
Iemand die schaakt en veel lol beleeft aan wat er allemaal zal volgen. Is wellicht een mastermind die al eerder met het bijltje gehakt heeft, gezien de vele vermissingen(zonder lijken) aldaar.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |