Is dat zo? Oh boy...quote:Op woensdag 10 september 2014 20:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Is wel vaker dat je in bed een beetje het tegenovergestelde bent van wat je normaal bent. Ik hoor het vaker iig.
quote:
Naja, het hoeft niet hoor.quote:
quote:
Het kan best kloppen nu ik er over nadenk. Al ben ik een vreemde vogel, bij mij hangt het echt van mijn bui afquote:Op woensdag 10 september 2014 20:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Naja, het hoeft niet hoor.Als het niet zo is dan is het niet zo ... Maar mensen die irl bijvoorbeeld nogal controlfreak zijn, vinden het fijn om tussen de lakens die controle los te laten en zich over te geven aan de ander.
Ik herken mezelf er wel een beetje in. :$ De tegenstelling an sich bedoel ik dan.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Naja, het hoeft niet hoor.Als het niet zo is dan is het niet zo ... Maar mensen die irl bijvoorbeeld nogal controlfreak zijn, vinden het fijn om tussen de lakens die controle los te laten en zich over te geven aan de ander.
quote:
Je hebt ook mensen die afwisselen, dat noemen ze een 'switch'. Maar vaak heb je toch een voorkeur.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:09 schreef yats het volgende:
[..]
Het kan best kloppen nu ik er over nadenk. Al ben ik een vreemde vogel, bij mij hangt het echt van mijn bui af
Wat ben jij dan? Want ik heb je niet lang genoeg te zien om dat al te kunnen gokken.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik herken mezelf er wel een beetje in. :$ De tegenstelling an sich bedoel ik dan.
Jij bent Dommequote:Op woensdag 10 september 2014 20:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik herken mezelf er wel een beetje in. :$ De tegenstelling an sich bedoel ik dan.
quote:
Die heb ik inderdaad wel, al uit ik die niet vaakquote:Op woensdag 10 september 2014 20:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Je hebt ook mensen die afwisselen, dat noemen ze een 'switch'. Maar vaak heb je toch een voorkeur.
Denk dat je gelijk hebt.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk onderdanig.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:11 schreef yats het volgende:
[..]
Die heb ik inderdaad wel, al uit ik die niet vaak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |