uiteraard!quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:52 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
En dan nog jus, spekjes en rookworst!
Jus en spekjes jaaaaa!quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:52 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
En dan nog jus, spekjes en rookworst!
quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:32 schreef Geo4kant het volgende:
Hollandse kost
Gekookte aardappelen![]()
Gewoon lekker wokkenen pasta
Kan het niet vinden op Wikipedia.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:22 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Wie is de burgemeester van wezel.....
Hij heeft in iig klb weer terug gevonden.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
LIF / Rode ogen - alcohol
KLB / AH Basic pizza
Sus is twee weken het huis uit en het komt al niet meer goed.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:26 schreef Koelkastje het volgende:
Wezel - België - Paul Rotthier (CD&V)
En ik maar denken dat het Burgermeester E. Zel was van de dierenpartijquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:26 schreef Koelkastje het volgende:
Wezel - België - Paul Rotthier (CD&V)
Ik ook niet. Maar dan gaat de grap niet doorquote:Op woensdag 17 september 2014 12:28 schreef Merlijn het volgende:
Geen idee waar nescafe vandaan komt...
Dus laat straks alle Mark I eigenaren maar massaal hun 100-400mm op de markt gooien; dan wil ik 'm wel voor een leuke prijs overnemenquote:At Photokina 2014, Canon’s Chuck Westfall has confirmed to CNET that Canon is working on the replacement of EF 100-400mm f/4.5-5.6L IS USM Lens. Though the release date for new EF 100-400mm f/4.5-5.6L IS II USM lens is not available yet, Chuck Westfall said ”It’s definitely on the boards for replacement”.
According to CNET, Canon will release more EF DO lenses in the furture, the new announced EF 400mm f/4 DO IS II USM lens is a great lens, see sample images.
And for Canon Mirrorless cameras, Canon committed to add more EF-M lenses in the furture.
Bij Canon is de vrees dan al snel gerechtvaardigd dat de Mk-II meer dan tweeënhalf keer zo duur is als de Mk-I die dan nog gewoon voor de nieuwprijs of iets daarboven tweedehands te koop blijftquote:Op woensdag 17 september 2014 13:57 schreef Iemand91 het volgende:
Canon EF 100-400mm II Confirmed, More EF DO & EF-M Lenses Coming
[ afbeelding ]
[..]
Dus laat straks alle Mark I eigenaren maar massaal hun 100-400mm op de markt gooien; dan wil ik 'm wel voor een leuke prijs overnemen
Dat is dan wel weer zo idd.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:27 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Bij Canon is de vrees dan al snel gerechtvaardigd dat de Mk-II meer dan tweeënhalf keer zo duur is als de Mk-I die dan nog gewoon voor de nieuwprijs of iets daarboven tweedehands te koop blijft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |