abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144601011
Vandaag heb ik al de hele dag enorm rode ogen, iedereen sprak me er ook op aan en vroegen of het wel goed met me ging.

Zou dit kunnen komen doordat ik al een week of 2 vrij veel alcohol consumeer? Ga om de 2 dagen uit/borrelen, met de nodige drank. Of zou dit eerder door een slecht dieet komen?

Heb wel eens rode ogen gehad, maar nog nooit zo lang. Is het iets ernstigs?
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
pi_144601170
Eerder dat je teveel rook in je ogen krijgt, iets wat soms samengaat met teveel uit/borrelen.
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
pi_144601338
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 september 2014 21:15 schreef Klokov het volgende:
Eerder dat je teveel rook in je ogen krijgt, iets wat soms samengaat met teveel uit/borrelen.
Maar blijft dat dan zo lang?
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
pi_144601428
quote:
99s.gif Op dinsdag 16 september 2014 21:18 schreef Susteren het volgende:

[..]

Maar blijft dat dan zo lang?
Je kan een ontsteking hebben opgelopen.
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
pi_144601598
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 september 2014 21:20 schreef Klokov het volgende:

[..]

Je kan een ontsteking hebben opgelopen.
En wat kan ik dan het beste doen?
pi_144601682
http://www.avogel.nl/blog(...)orzaken-en-remedies/
quote:
Rode ogen kunnen veroorzaakt worden door overmatig alcoholgebruik en roken of meeroken. Door het drinken van alcohol of door de irritatie van sigarettenrook, kunnen de adertjes in de ogen tijdelijk zwellen, waardoor je ogen er rood uitzien. Ook een gebrek aan slaap en te veel tijd doorbrengen achter de televisie of computer, zorgt voor gezwollen of beter zichtbare adertjes in de ogen en een vermoeide blik.
pi_144603979
-edit: nee

[ Bericht 48% gewijzigd door Mylene op 18-09-2014 09:50:04 ]
pi_144605484
Geen zorgen! Uiteraard mits de prikkels (alcohol, rook etc.) er niet meer zijn. Ik wou heel flauw de AH Basic pizza als oorzaak aanhalen :') .

Ook slaapgebrek kan rode ogen geven, dat zal misschien ook meespelen? Jij bent toch nu aan je hbo begonnen en het huis uit? Lekker genieten van je vrijheid, maar wel goed voor jezelf zorgen :D .
pi_144606896
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 22:24 schreef Skeletor. het volgende:
Geen zorgen! Uiteraard mits de prikkels (alcohol, rook etc.) er niet meer zijn. Ik wou heel flauw de AH Basic pizza als oorzaak aanhalen :') .

Ook slaapgebrek kan rode ogen geven, dat zal misschien ook meespelen? Jij bent toch nu aan je hbo begonnen en het huis uit? Lekker genieten van je vrijheid, maar wel goed voor jezelf zorgen :D .
Slaapgebrek kan idd ook wel meespelen, al paar avonden achter elkaar minder dan 5u kunnen slapen. ;(
pi_144610138
quote:
99s.gif Op dinsdag 16 september 2014 22:43 schreef Susteren het volgende:

[..]

Slaapgebrek kan idd ook wel meespelen, al paar avonden achter elkaar minder dan 5u kunnen slapen. ;(
Daarom. Dus slapen, jij!
pi_144614098
Heb het nogsteeds. ;(
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 17 september 2014 @ 09:13:28 #12
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_144614733
Eigenlijk ben je niets gewend dus, even doorheen bijten. Word je grote kerel van :7
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_144638173
Heb je lenzen??
Of gewoon minder blowen :P
.
pi_144648490
quote:
99s.gif Op dinsdag 16 september 2014 21:12 schreef Susteren het volgende:
Vandaag heb ik al de hele dag enorm rode ogen, iedereen sprak me er ook op aan en vroegen of het wel goed met me ging.

Zou dit kunnen komen doordat ik al een week of 2 vrij veel alcohol consumeer? Ga om de 2 dagen uit/borrelen, met de nodige drank. Of zou dit eerder door een slecht dieet komen?

Heb wel eens rode ogen gehad, maar nog nooit zo lang. Is het iets ernstigs?
Slecht eten, weinig rust. Kwantiteit van het slapen wordt wellicht zelfs verbeterd door alcohol, maar de kwaliteit gaat achteruit. Je slaapt dus misschien evenveel, of zelfs meer, maar je rust er minder van uit. En onregelmatig slapen maakt het nog erger.

En zoals Klokov zegt komt rook er vaak ook bij kijken.
pi_144648529
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 09:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
Eigenlijk ben je niets gewend dus, even doorheen bijten. Word je grote kerel van :7
Dit.
Rode ogen zijn hier een combi van veel drank, veel rook en minder dan 4 uur slaap.
Ja, dan merken ze dat op, op werk.
Make my day!
pi_144657427
Je kan een paar keer met een stokje in je ogen prikken. Je ogen blijven wel rood, het wordt waarschijnlijk zelfs erger, maar je weet dan in ieder geval de oorzaak.
Ik ben oogarts, dus je kunt op mijn advies vertrouwen.
Ik heb geen signature.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')