abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144399682
quote:
7s.gif Op woensdag 10 september 2014 20:22 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Toch niet 15 mag ik hopen
Yup
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  woensdag 10 september 2014 @ 20:26:55 #102
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_144399728
quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2014 20:25 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Yup
Dadelijk is PES nog beter :')
RED ONS HENNIEGOD
pi_144399811
quote:
7s.gif Op woensdag 10 september 2014 20:26 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Dadelijk is PES nog beter :')
Ook daar zullen ongetwijfeld gekke dingen in gebeuren. :+

De FIFA 15 demo even zelf geprobeerd ook, de atmosfeer enzo zijn top maar de gameplay overtuigt me nog niet.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  woensdag 10 september 2014 @ 20:30:45 #104
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_144399880
quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2014 20:29 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ook daar zullen ongetwijfeld gekke dingen in gebeuren. :+

De FIFA 15 demo even zelf geprobeerd ook, de atmosfeer enzo zijn top maar de gameplay overtuigt me nog niet.
Weer beetje hetzelfde als vorig jaar die gameplay ?
RED ONS HENNIEGOD
  Moderator woensdag 10 september 2014 @ 20:40:09 #105
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_144400266
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 15:19 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Ja, en Rotterdam hier. Maar ik ga er echt geen 55 Euro voor betalen :')
nja bieden staan vrij, kan alles doorgeven
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  woensdag 10 september 2014 @ 20:52:14 #106
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_144400753
De AI bij FIFA maakt idd een vrij slechte indruk. Vreemde acties van die 'verbeterde' keepers ( :') ). verdedigers die zonder dat ze onder druk staan die bal het publiek in punteren, een paar keer per wedstrijd, en zo zijn er nog wel een aantal zaken die negatief opvallen aan de demo.

Natuurlijk ook dingen die verbeterd zijn, zoals een iets betere sfeer, de grasmat die langzaam slechter wordt, etc etc, maar uiteindelijk is de AI toch het belangrijkste, en dat maakt tot nog toe geen indruk. Misschien ligt dat aan de moeilijkheidsinstelling, maar dat moet echt beter.

Ook al te vaak gehad dat ik een bal op de lat schiet, waardoor je gaat vermoeden dat daar weer 'magneten' in zitten ofzo. En je spelers kunnen opeens weer uit alle onmogelijke hoeken keihard op doel schieten, dus zelfs al sta je met je rug naar de goal, dan draait je speler alsnog razendsnel om en schiet keihard op de goal, wat nogal onrealistisch is.

Ook regelmatig de AI op idiote dribbels betrapt, dus dat een verdediger even oversteekt en alle tackles enzo makkelijk uitkapt. Sowieso zijn je tackles verdomd weinig meer waard in deze nieuwe FIFA.

Ik vermoed dat het allemaal weer aardig wat frustraties gaat opleveren, al lijkt het niet echt moeilijk om te scoren tegen de CPU.

Wel trouwens al nieuwe dingen gezien, zoals wanneer ik een voorzet gaf van de zijkant, en Oscar (Chelsea) die de bal al springend achter zijn standbeen aanneemt met zijn linkervoet om hem op die manier mee te nemen. Heel apart.

Het is te hopen dat de AI nog even flink aangepakt wordt voor de uiteindelijke versie. Het speelt op zich niet onaardig, maar sommige zaken zijn wel verontrustend.

Matig elftal voor Barca trouwens dit seizoen. Voorin 3 geweldenaren, maar daarachter niet veel bijzonders meer.
pi_144400827
Iemand fifa?
pi_144400861
quote:
99s.gif Op woensdag 10 september 2014 20:52 schreef Yi-Long het volgende:
De AI bij FIFA maakt idd een vrij slechte indruk. Vreemde acties van die 'verbeterde' keepers ( :') ). verdedigers die zonder dat ze onder druk staan die bal het publiek in punteren, een paar keer per wedstrijd, en zo zijn er nog wel een aantal zaken die negatief opvallen aan de demo.

Natuurlijk ook dingen die verbeterd zijn, zoals een iets betere sfeer, de grasmat die langzaam slechter wordt, etc etc, maar uiteindelijk is de AI toch het belangrijkste, en dat maakt tot nog toe geen indruk. Misschien ligt dat aan de moeilijkheidsinstelling, maar dat moet echt beter.

Ook al te vaak gehad dat ik een bal op de lat schiet, waardoor je gaat vermoeden dat daar weer 'magneten' in zitten ofzo. En je spelers kunnen opeens weer uit alle onmogelijke hoeken keihard op doel schieten, dus zelfs al sta je met je rug naar de goal, dan draait je speler alsnog razendsnel om en schiet keihard op de goal, wat nogal onrealistisch is.

Ook regelmatig de AI op idiote dribbels betrapt, dus dat een verdediger even oversteekt en alle tackles enzo makkelijk uitkapt. Sowieso zijn je tackles verdomd weinig meer waard in deze nieuwe FIFA.

Ik vermoed dat het allemaal weer aardig wat frustraties gaat opleveren, al lijkt het niet echt moeilijk om te scoren tegen de CPU.

Wel trouwens al nieuwe dingen gezien, zoals wanneer ik een voorzet gaf van de zijkant, en Oscar (Chelsea) die de bal al springend achter zijn standbeen aanneemt met zijn linkervoet om hem op die manier mee te nemen. Heel apart.

Het is te hopen dat de AI nog even flink aangepakt wordt voor de uiteindelijke versie. Het speelt op zich niet onaardig, maar sommige zaken zijn wel verontrustend.

Matig elftal voor Barca trouwens dit seizoen. Voorin 3 geweldenaren, maar daarachter niet veel bijzonders meer.
Je speelt een demo :-)
pi_144401145
Tegen de AI spelen is altijd slaapverwekkend
  woensdag 10 september 2014 @ 21:01:43 #110
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_144401196
quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2014 20:54 schreef Tallie1982 het volgende:

[..]

:')
pi_144401353
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 21:01 schreef Che_ het volgende:

[..]

:')
Bedankt voor je bijdrage
  woensdag 10 september 2014 @ 21:06:21 #112
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_144401453
quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2014 21:04 schreef Tallie1982 het volgende:

[..]

Bedankt voor je bijdrage
Dat spel komt binnen twee weken uit, denk je echt dat het drastisch gaat veranderen? Verder gaan ze natuurlijk die demo zo goed mogelijk proberen uit te brengen.

Die smoes moes van demo is verleden tijd.
pi_144401589
quote:
99s.gif Op woensdag 10 september 2014 20:52 schreef Yi-Long het volgende:

Wat denk je zelf? :P
EA benut het hele jaar om de volgende FIFA uit te brengen, ze nemen niet eens de moeite om allerlei glitches en tyfuszooi (zoals de kapotte keepers dit jaar) er uit te halen en via een patch uit te brengen. Het enige wat ze hebben gedaan was die patch om de finesse shot te nerven. Maar die was dan ook zo belachelijk OP dat werkelijk elke finesse erin ging :')
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_144401911
Schijnbaar ben ik de enige die de FIFA demo wel goed vind :P . Vind het zelf de grootste verbetering in jaren zowel qua menu's, grafisch als qua gameplay, AI is ook een stuk beter geworden.
  woensdag 10 september 2014 @ 21:15:37 #116
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_144401915
quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2014 20:54 schreef Tallie1982 het volgende:

[..]

Wat is je punt...!?
  woensdag 10 september 2014 @ 21:16:00 #117
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_144401938
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 21:15 schreef Matedeor het volgende:
Schijnbaar ben ik de enige die de FIFA demo wel goed vind :P . Vind het zelf de grootste verbetering in jaren zowel qua menu's, grafisch als qua gameplay, AI is ook een stuk beter geworden.
Speelde je FIFA14 wel op de PS4, of op last-gen?
pi_144401995
quote:
99s.gif Op woensdag 10 september 2014 21:16 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Speelde je FIFA14 wel op de PS4, of op last-gen?
Op ps4. Vind hem gewoon lekker spelen. Snelheid is goed, een schoot is niet meer automatisch op doel, een bal over de breedte komt niet meer automatisch aan en zo vind ik er heel veel kleine verbetering inzitten. Keepers vind ik er ook gewoon een stuk beter uitzien nu. Menu zijn echt een dikke verbeteringen vind ik, ook sfeer en graphics zijn duidelijk verbeterd. En vroeger was tegen de computer altijd zo frustrerend, had bijna het idee dat ze wisten wat je ging doen (bijvoorbeeld bij een sliding) en bleven maar eindeloos rondspelen, is nu niet meer het geval.

[ Bericht 16% gewijzigd door Matedeor op 10-09-2014 21:22:20 ]
pi_144402549
quote:
99s.gif Op woensdag 10 september 2014 21:15 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Wat is je punt...!?
Zullen heus nog wel dingen veranderen.Je moet gewoon geen super lopend spel verwachten.Dat heeft nog geen enkel deel gehad.Altijd is er wel weer wat met die fifa spellen
pi_144402702
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 21:06 schreef Che_ het volgende:

[..]

Dat spel komt binnen twee weken uit, denk je echt dat het drastisch gaat veranderen? Verder gaan ze natuurlijk die demo zo goed mogelijk proberen uit te brengen.

Die smoes moes van demo is verleden tijd.
_O-
Is een vrij oude build, meestal een build die ze in of zelfs vķķr de zomer al door verschillende mensen laten spelen.

De FIFA demo's van de afgelopen jaren waren juist redelijk verschillend vergeleken met de echte versie.
  woensdag 10 september 2014 @ 21:42:36 #121
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_144403349
Ik ben ook niet overtuigd van Fifa , speelt wel lekker weg , maar de AI _O-
Maar goed we hebben het hier over een demo :{
Ik ben inmiddels overleden
pi_144404576
Is echt een oude build in de demo, op gamescom was het al een stuk beter dan dit, snap echt niet dat ze dit als demo uitbrengen
pi_144404715
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 20:40 schreef Jimbo het volgende:

[..]

nja bieden staan vrij, kan alles doorgeven
Veertig Euro is mijn max.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  woensdag 10 september 2014 @ 22:11:21 #124
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_144404902
quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2014 21:27 schreef Tallie1982 het volgende:

[..]

Zullen heus nog wel dingen veranderen.Je moet gewoon geen super lopend spel verwachten.Dat heeft nog geen enkel deel gehad.Altijd is er wel weer wat met die fifa spellen
Ik gaf me mening dan toch ook over de demo!? Natuurlijk verwacht ik nog wel veranderingen hier en daar. Zag bijvoorbeeld ook dat wanneer je speler geblesseerd is, dat je dan niet ziet WAT er mis is. Bij FIFA14 zie je dan staan 'bruised elbow' of 'torn hamstring', maar hier stond geen indicatie over de ernst van de blessure, wat nogal vervelend is, ook met het oog op 'career'. Ik neem aan dat dat in de uiteindelijke versie dus wel gewoon aangegeven wordt.

quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 21:16 schreef Matedeor het volgende:

[..]

Op ps4. Vind hem gewoon lekker spelen. Snelheid is goed, een schoot is niet meer automatisch op doel, een bal over de breedte komt niet meer automatisch aan en zo vind ik er heel veel kleine verbetering inzitten. Keepers vind ik er ook gewoon een stuk beter uitzien nu. Menu zijn echt een dikke verbeteringen vind ik, ook sfeer en graphics zijn duidelijk verbeterd. En vroeger was tegen de computer altijd zo frustrerend, had bijna het idee dat ze wisten wat je ging doen (bijvoorbeeld bij een sliding) en bleven maar eindeloos rondspelen, is nu niet meer het geval.
FIFA14 op de PS4 vond ik al meer dan uitstekend. De nieuwe demo speelt op zich lekker hoor, maar zoals gezegd, wat betreft AI zijn er nog wat op- en aanmerkingen, en dat die bal zovaak op de lat viel, was ook opvallend.

Ik ben zeer benieuwd. FIFA zal er echt wel komen voor mij, want ik verwacht gewoon een goede game, maar de vraag is of het beter is dan FIFA14, en daar ben ik nu nog niet van overtuigd.... :)
  Moderator woensdag 10 september 2014 @ 22:13:15 #125
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_144405012
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 22:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Veertig Euro is mijn max.
Heb t doorgegeven voor je
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')