Ook daar zullen ongetwijfeld gekke dingen in gebeuren.quote:
Weer beetje hetzelfde als vorig jaar die gameplay ?quote:Op woensdag 10 september 2014 20:29 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ook daar zullen ongetwijfeld gekke dingen in gebeuren.
De FIFA 15 demo even zelf geprobeerd ook, de atmosfeer enzo zijn top maar de gameplay overtuigt me nog niet.
nja bieden staan vrij, kan alles doorgevenquote:Op woensdag 10 september 2014 15:19 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ja, en Rotterdam hier. Maar ik ga er echt geen 55 Euro voor betalen
Je speelt een demo :-)quote:Op woensdag 10 september 2014 20:52 schreef Yi-Long het volgende:
De AI bij FIFA maakt idd een vrij slechte indruk. Vreemde acties van die 'verbeterde' keepers (). verdedigers die zonder dat ze onder druk staan die bal het publiek in punteren, een paar keer per wedstrijd, en zo zijn er nog wel een aantal zaken die negatief opvallen aan de demo.
Natuurlijk ook dingen die verbeterd zijn, zoals een iets betere sfeer, de grasmat die langzaam slechter wordt, etc etc, maar uiteindelijk is de AI toch het belangrijkste, en dat maakt tot nog toe geen indruk. Misschien ligt dat aan de moeilijkheidsinstelling, maar dat moet echt beter.
Ook al te vaak gehad dat ik een bal op de lat schiet, waardoor je gaat vermoeden dat daar weer 'magneten' in zitten ofzo. En je spelers kunnen opeens weer uit alle onmogelijke hoeken keihard op doel schieten, dus zelfs al sta je met je rug naar de goal, dan draait je speler alsnog razendsnel om en schiet keihard op de goal, wat nogal onrealistisch is.
Ook regelmatig de AI op idiote dribbels betrapt, dus dat een verdediger even oversteekt en alle tackles enzo makkelijk uitkapt. Sowieso zijn je tackles verdomd weinig meer waard in deze nieuwe FIFA.
Ik vermoed dat het allemaal weer aardig wat frustraties gaat opleveren, al lijkt het niet echt moeilijk om te scoren tegen de CPU.
Wel trouwens al nieuwe dingen gezien, zoals wanneer ik een voorzet gaf van de zijkant, en Oscar (Chelsea) die de bal al springend achter zijn standbeen aanneemt met zijn linkervoet om hem op die manier mee te nemen. Heel apart.
Het is te hopen dat de AI nog even flink aangepakt wordt voor de uiteindelijke versie. Het speelt op zich niet onaardig, maar sommige zaken zijn wel verontrustend.
Matig elftal voor Barca trouwens dit seizoen. Voorin 3 geweldenaren, maar daarachter niet veel bijzonders meer.
Dat spel komt binnen twee weken uit, denk je echt dat het drastisch gaat veranderen? Verder gaan ze natuurlijk die demo zo goed mogelijk proberen uit te brengen.quote:
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 10 september 2014 20:52 schreef Yi-Long het volgende:
De AI bij FIFA maakt idd een vrij slechte indruk. Vreemde acties van die 'verbeterde' keepers (). verdedigers die zonder dat ze onder druk staan die bal het publiek in punteren, een paar keer per wedstrijd, en zo zijn er nog wel een aantal zaken die negatief opvallen aan de demo.
Natuurlijk ook dingen die verbeterd zijn, zoals een iets betere sfeer, de grasmat die langzaam slechter wordt, etc etc, maar uiteindelijk is de AI toch het belangrijkste, en dat maakt tot nog toe geen indruk. Misschien ligt dat aan de moeilijkheidsinstelling, maar dat moet echt beter.
Ook al te vaak gehad dat ik een bal op de lat schiet, waardoor je gaat vermoeden dat daar weer 'magneten' in zitten ofzo. En je spelers kunnen opeens weer uit alle onmogelijke hoeken keihard op doel schieten, dus zelfs al sta je met je rug naar de goal, dan draait je speler alsnog razendsnel om en schiet keihard op de goal, wat nogal onrealistisch is.
Ook regelmatig de AI op idiote dribbels betrapt, dus dat een verdediger even oversteekt en alle tackles enzo makkelijk uitkapt. Sowieso zijn je tackles verdomd weinig meer waard in deze nieuwe FIFA.
Ik vermoed dat het allemaal weer aardig wat frustraties gaat opleveren, al lijkt het niet echt moeilijk om te scoren tegen de CPU.
Wel trouwens al nieuwe dingen gezien, zoals wanneer ik een voorzet gaf van de zijkant, en Oscar (Chelsea) die de bal al springend achter zijn standbeen aanneemt met zijn linkervoet om hem op die manier mee te nemen. Heel apart.
Het is te hopen dat de AI nog even flink aangepakt wordt voor de uiteindelijke versie. Het speelt op zich niet onaardig, maar sommige zaken zijn wel verontrustend.
Matig elftal voor Barca trouwens dit seizoen. Voorin 3 geweldenaren, maar daarachter niet veel bijzonders meer.
Speelde je FIFA14 wel op de PS4, of op last-gen?quote:Op woensdag 10 september 2014 21:15 schreef Matedeor het volgende:
Schijnbaar ben ik de enige die de FIFA demo wel goed vind. Vind het zelf de grootste verbetering in jaren zowel qua menu's, grafisch als qua gameplay, AI is ook een stuk beter geworden.
Op ps4. Vind hem gewoon lekker spelen. Snelheid is goed, een schoot is niet meer automatisch op doel, een bal over de breedte komt niet meer automatisch aan en zo vind ik er heel veel kleine verbetering inzitten. Keepers vind ik er ook gewoon een stuk beter uitzien nu. Menu zijn echt een dikke verbeteringen vind ik, ook sfeer en graphics zijn duidelijk verbeterd. En vroeger was tegen de computer altijd zo frustrerend, had bijna het idee dat ze wisten wat je ging doen (bijvoorbeeld bij een sliding) en bleven maar eindeloos rondspelen, is nu niet meer het geval.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:16 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Speelde je FIFA14 wel op de PS4, of op last-gen?
Zullen heus nog wel dingen veranderen.Je moet gewoon geen super lopend spel verwachten.Dat heeft nog geen enkel deel gehad.Altijd is er wel weer wat met die fifa spellenquote:
quote:Op woensdag 10 september 2014 21:06 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat spel komt binnen twee weken uit, denk je echt dat het drastisch gaat veranderen? Verder gaan ze natuurlijk die demo zo goed mogelijk proberen uit te brengen.
Die smoes moes van demo is verleden tijd.
Veertig Euro is mijn max.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nja bieden staan vrij, kan alles doorgeven
Ik gaf me mening dan toch ook over de demo!? Natuurlijk verwacht ik nog wel veranderingen hier en daar. Zag bijvoorbeeld ook dat wanneer je speler geblesseerd is, dat je dan niet ziet WAT er mis is. Bij FIFA14 zie je dan staan 'bruised elbow' of 'torn hamstring', maar hier stond geen indicatie over de ernst van de blessure, wat nogal vervelend is, ook met het oog op 'career'. Ik neem aan dat dat in de uiteindelijke versie dus wel gewoon aangegeven wordt.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:27 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Zullen heus nog wel dingen veranderen.Je moet gewoon geen super lopend spel verwachten.Dat heeft nog geen enkel deel gehad.Altijd is er wel weer wat met die fifa spellen
FIFA14 op de PS4 vond ik al meer dan uitstekend. De nieuwe demo speelt op zich lekker hoor, maar zoals gezegd, wat betreft AI zijn er nog wat op- en aanmerkingen, en dat die bal zovaak op de lat viel, was ook opvallend.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:16 schreef Matedeor het volgende:
[..]
Op ps4. Vind hem gewoon lekker spelen. Snelheid is goed, een schoot is niet meer automatisch op doel, een bal over de breedte komt niet meer automatisch aan en zo vind ik er heel veel kleine verbetering inzitten. Keepers vind ik er ook gewoon een stuk beter uitzien nu. Menu zijn echt een dikke verbeteringen vind ik, ook sfeer en graphics zijn duidelijk verbeterd. En vroeger was tegen de computer altijd zo frustrerend, had bijna het idee dat ze wisten wat je ging doen (bijvoorbeeld bij een sliding) en bleven maar eindeloos rondspelen, is nu niet meer het geval.
Heb t doorgegeven voor jequote:Op woensdag 10 september 2014 22:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Veertig Euro is mijn max.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |