quote:Op woensdag 10 september 2014 09:52 schreef PeterRudolfDeVries2016 het volgende:
Iedereen hier heeft wel een dm stalker.
Dan val ik mooi buiten de bootquote:Op woensdag 10 september 2014 09:52 schreef PeterRudolfDeVries2016 het volgende:
Iedereen hier heeft wel een dm stalker.
Reageer eens in een copthorne topic.quote:
Veel zielige mensen hier op FOK maar jij spant toch wel de kroon. Ik DM je dat je op een normale manier een discussie kan proberen te voeren zonder schelden. Daarna blijf je mij terug DM-en dus als er iemand lastig word gevallen ben ik het wel. Maar goed zoals ik al zei, succes met je leven, zal je nodig hebben.quote:Op woensdag 10 september 2014 09:51 schreef bamibij het volgende:
In een nws toppa over vaccinaties kwam er ook zo'n samenzweringsgek praten, die stelde dat je kinderen niet moest inenten blabla Zionistisch complot. Ik vertelde hem hierop uiteraard dat ie op moest tyften en geen kinderen moest krijgen.
En nu dm't ie me steeds dat ik normaal moet doen
Klacht:japie77
Je bent moderator geworden?quote:
jaquote:Op woensdag 10 september 2014 11:46 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Je bent moderator geworden?
quote:Op woensdag 10 september 2014 09:51 schreef bamibij het volgende:
In een nws toppa over vaccinaties kwam er ook zo'n samenzweringsgek praten, die stelde dat je kinderen niet moest inenten blabla Zionistisch complot. Ik vertelde hem hierop uiteraard dat ie op moest tyften en geen kinderen moest krijgen.
En nu dm't ie me steeds dat ik normaal moet doen
Klacht:japie77
Nee dit is niet Tribalwars iddquote:
quote:Op woensdag 10 september 2014 11:36 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Veel zielige mensen hier op FOK maar jij spant toch wel de kroon. Ik DM je dat je op een normale manier een discussie kan proberen te voeren zonder schelden. Daarna blijf je mij terug DM-en dus als er iemand lastig word gevallen ben ik het wel. Maar goed zoals ik al zei, succes met je leven, zal je nodig hebben.
En by the way ik heb het helemaal niet over Zionisme gehad of over complotten en ik post ook niet meer op BNW dus je lult uit je nek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |