Dus Turkije gaat gewoon weer de playoffs halen?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:41 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Wow zeg. Hiddink heeft bij Chelsea 4 maanden de bank warm gehouden en de play-offs halen met Turkije is nou ook niet een geweldige prestatie. Na de uitschakeling met Turkije werd meteen het contract ontbonden.
Geen idee. Als ik even de wikipedia mag geloven werden voor de toernooien in 2004 en 2006 ook de play-offs gehaald en voor het EK in 2008 wisten ze zich te kwalificeren. Dus ik zie niet in hoe het halen van de play-offs een bijzondere prestatie is. Dat hij ontslagen is geeft dat ook al aan lijkt mij.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:45 schreef Nober het volgende:
[..]
Dus Turkije gaat gewoon weer de playoffs halen?
Iets recenter, in 2010 en 2014 niet, ook 2016 zal niet snel lukken met Tsjechië, IJsland en Nederland.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:51 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Geen idee. Als ik even de wikipedia mag geloven werden voor de toernooien in 2004 en 2006 ook de play-offs gehaald en voor het EK in 2008 wisten ze zich te kwalificeren. Dus ik zie niet in hoe het halen van de play-offs een bijzondere prestatie is. Dat hij ontslagen is geeft dat ook al aan lijkt mij.
Maar goed, als jij het halen van de play-offs al een prestatie van formaat wilt noemen, ga je gang
Tja, ik zeg ook niet dat de prestatie heel slecht was. Maar ik had het ook over de laatste keer dat Hiddink een bijzondere prestatie heeft geleverd. En dat is de laatste jaren niet het geval.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:55 schreef Nober het volgende:
[..]
Iets recenter, in 2010 en 2014 niet, ook 2016 zal niet snel lukken met Tsjechië, IJsland en Nederland.
Nee. Die worden 4e.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:45 schreef Nober het volgende:
[..]
Dus Turkije gaat gewoon weer de playoffs halen?
Staan al behoorlijk achter op IJsland en Tsjechië en spelen echt slecht.quote:
Heb er niets van gezien moet ik zeggen, ik verwacht wel dat Nederland nog wel punten pakt, en turkije sowieso boven Kazachstan komt natuurlijk. Eens zien hoe dat gaat ten opzichte van de andere landen. Zo'n 3e plek naar de play-offs (of in een uiterst geval zelfs directe plaatsing) maakt het er niet echt leuker op.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 00:07 schreef Halcon het volgende:
[..]
Staan al behoorlijk achter op IJsland en Tsjechië en spelen echt slecht.
Van wat ik heb gezien, toch ook minder dan Nederland.
Nederland heeft nu 2x uit gespeeld. Maar even afwachten hoe constant IJsland en Tsjechië zijn. Die kunnen in bv. Letland of Kazachstan ook zomaar punten verspelen. Als je er thuis van wint, is het verschil sowieso nog maar 3 verliespunten en die twee spelen nog twee keer tegen elkaar.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 00:10 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Heb er niets van gezien moet ik zeggen, ik verwacht wel dat Nederland nog wel punten pakt, en turkije sowieso boven Kazachstan komt natuurlijk. Eens zien hoe dat gaat ten opzichte van de andere landen. Zo'n 3e plek naar de play-offs (of in een uiterst geval zelfs directe plaatsing) maakt het er niet echt leuker op.
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 08:06 schreef Dingflofbips het volgende:
Boh wat een hoop tv-nagelul hier.van Oostveen ontslaan? 2 en 3e van de wereld worden plus historisch onovertroffen 1e plaats op die vage lijst van de fifa zijn maar kutprestaties? Met slechts medium materiaal. Bovendien de ek-crisis perfect opgelost met de aanstelling van Van Gaal (held in bange dagen)
Daarnaast is Hiddink inderdaad ver over zijn top en oogt onzeker&oud. Maar deze man heeft ook voetbalwonderen verricht.. Psv Europees kampioen.. Ik bedoel, Come on.
En dan de optie van FdB.. Uhm die is hard nodig in Amsterdam. Daar zijn ze de toekomst van het Nederlandse voetbal aan het veiligstellen. Alsof je dan een bijbaantje als bondscoach kan gebruiken. Bovendien: wie wil bondscoach worden als al die mongolen over elkaar heen vallen met ongefundereerde en tendentieuze kritiek. Misselijke Van Gelder moet leren respect te hebben. En dan Arno Vermeulenwat dus nog erger maakt dat er een hele horde mongolen achteraan hobbelt en dom nablaat.
Gewoon de conclusies trekken na de kwalificatie en hopelijk de eindronde. Dit is gewoon de keuze en hier moeten we t mee doen.
Want op het WK was het wel geweldig, telkens balletje terug omdat ze niet konden opbouwen met het 3-5-2 systeem.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Voetbalsupporters zijn net zo opportunistisch als de journalisten. Er zijn net drie wedstrijden gespeeld, waarin ze veel pech hebben gehad. Als het niet lekker loopt krijg je altijd relletjes.
quote:Hiddink: Bij verlies stap ik op
Guus Hiddink heeft duidelijke taal gesproken. "Als we van Letland verliezen, stap ik op. Dat lijkt me logisch", zei de 67-jarige bondscoach van Oranje.
Ook bij een puntendeling tegen de Letse voetballers lijkt het avontuur van Hiddink voorbij. "f een gelijkspel wel genoeg is? Dat lijkt me niet”, zei hij.
Onder de leiding van Hiddink kende Oranje een dramatische start van de EK-kwalificatiereeks. In de eerste 3 duels werd alleen moeizaam (3-1) van Kazachstan gewonnen. Tsjechië en IJsland bleken te sterk (2-1 en 2-0) voor het keurkorps van de Achterhoeker. De achterstand op beide koplopers is dan ook al opgelopen tot 6 punten.
Oranje vervolgt op zondag 16 november het EK-kwalificatietraject met het thuisduel tegen Letland. Vier dagen eerder staat er nog een oefeninterland met Mexico op het programma.
Bron: Telegraaf
Hij is soms te open. En eerlijkheid wordt nooit gewaardeerd in de profvoetbal. Ook in de media niet en dus ook niet door de na praters. Om ver te komen heb je ook veel bluf nodig. Toch heeft hij het aardig gedaan, maar is natuurlijk geen Van Gaal.quote:
Zoals ik het zeg. Hij heeft ook met oranje, "het redelijk gedaan".quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:08 schreef TheStranger1158 het volgende:
[..]
Wat bedoel je hier in hemelsnaam mee?
HAHAHAHAHA met zoveel verloren wedstrijden ??? Wat is daar redelijk aan ?quote:Op zaterdag 8 november 2014 03:09 schreef Orange2012 het volgende:
[..]
Zoals ik het zeg. Hij heeft ook met oranje, "het redelijk gedaan".
Je kijkt na hoeveel wedstrijden? en alleen de afgelopen wedstrijden? misschien wat verder kijken. (ik vind hem nu ook wat onzekerder overkomen. maar ik ben niet op de trainen, en ook niet in de kleedkamer. dus ook daarover kan ik suggereren. Hij heeft een prima carrière achter zich. Geen van gaal of zo, daarom zei ik ook, redelijk en prima.quote:Op zaterdag 8 november 2014 11:24 schreef TheStranger1158 het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA met zoveel verloren wedstrijden ??? Wat is daar redelijk aan ?
Hou toch op man, leuk trainen maar het resultaat is gewoon kut.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:39 schreef Orange2012 het volgende:
[..]
Je kijkt na hoeveel wedstrijden? en alleen de afgelopen wedstrijden? misschien wat verder kijken. (ik vind hem nu ook wat onzekerder overkomen. maar ik ben niet op de trainen, en ook niet in de kleedkamer. dus ook daarover kan ik suggereren. Hij heeft een prima carrière achter zich. Geen van gaal of zo, daarom zei ik ook, redelijk en prima.
Guusquote:Luuk de Jong is door bondscoach Guus Hiddink toegevoegd aan de selectie van het Nederlands elftal.
De spits van PSV werd maandagmiddag alsnog opgeroepen na het afhaken van middenvelder Nigel de Jong, die een hamstringblessure heeft.
Ook Davy Klaassen moet vanwege een liesblessure verstek laten gaan voor de duels met Mexico en Letland. Daarom werd ook Leroy Fer al opgeroepen.
Het Nederlands elftal speelt woensdagavond een oefenduel tegen de Mexicanen, waarna zondag de EK-kwalificatiewedstrijd tegen de Letten volgt.
De Oranje-selectie bestaat nu uit 22 spelers, waaronder ook Arjen Robben en Ibrahim Afellay. Laatstgenoemde kreeg zondag een schop tijdens het duel van zijn club Olympiakos tegen Panthrakikos. Afellay ging vroegtijdig naar de kant, maar vertelde maandag dat de schade meevalt.
Robben heeft geen last meer van een buikgriep die hem zaterdag buiten de basisformatie van Bayern München hield. ''Het gaat goed. Ik ben er weer bij'', zei de tweede aanvoerder van Oranje.
Maandagavond werkt de equipe van Hiddink de eerste training af.
Ja het resultaat is kut. knap dat je dat ziet..manquote:Op zondag 9 november 2014 11:22 schreef TheStranger1158 het volgende:
[..]
Hou toch op man, leuk trainen maar het resultaat is gewoon kut.
Zolang jij maar inziet dat hij het goed gedaan heeft met deze resultatenquote:Op maandag 10 november 2014 17:30 schreef Orange2012 het volgende:
[..]
Ja het resultaat is kut. knap dat je dat ziet..man
Leg mij geen woorden in de mond. ik beaam je toch ook, en vind het echt knap dat je ziet dat de resultaten niet goed zijn. denk dat je vandaag of morgen wordt gevraagd bij een profclub te komen adviseren.quote:Op maandag 10 november 2014 19:03 schreef TheStranger1158 het volgende:
[..]
Zolang jij maar inziet dat hij het goed gedaan heeft met deze resultaten
Nee je trekt nu je keutel in.quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:40 schreef Orange2012 het volgende:
[..]
Leg mij geen woorden in de mond. ik beaam je toch ook, en vind het echt knap dat je ziet dat de resultaten niet goed zijn. denk dat je vandaag of morgen wordt gevraagd bij een profclub te komen adviseren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |