Hij is soms te open. En eerlijkheid wordt nooit gewaardeerd in de profvoetbal. Ook in de media niet en dus ook niet door de na praters. Om ver te komen heb je ook veel bluf nodig. Toch heeft hij het aardig gedaan, maar is natuurlijk geen Van Gaal.quote:
Zoals ik het zeg. Hij heeft ook met oranje, "het redelijk gedaan".quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:08 schreef TheStranger1158 het volgende:
[..]
Wat bedoel je hier in hemelsnaam mee?
HAHAHAHAHA met zoveel verloren wedstrijden ??? Wat is daar redelijk aan ?quote:Op zaterdag 8 november 2014 03:09 schreef Orange2012 het volgende:
[..]
Zoals ik het zeg. Hij heeft ook met oranje, "het redelijk gedaan".
Je kijkt na hoeveel wedstrijden? en alleen de afgelopen wedstrijden? misschien wat verder kijken. (ik vind hem nu ook wat onzekerder overkomen. maar ik ben niet op de trainen, en ook niet in de kleedkamer. dus ook daarover kan ik suggereren. Hij heeft een prima carrière achter zich. Geen van gaal of zo, daarom zei ik ook, redelijk en prima.quote:Op zaterdag 8 november 2014 11:24 schreef TheStranger1158 het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA met zoveel verloren wedstrijden ??? Wat is daar redelijk aan ?
Hou toch op man, leuk trainen maar het resultaat is gewoon kut.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:39 schreef Orange2012 het volgende:
[..]
Je kijkt na hoeveel wedstrijden? en alleen de afgelopen wedstrijden? misschien wat verder kijken. (ik vind hem nu ook wat onzekerder overkomen. maar ik ben niet op de trainen, en ook niet in de kleedkamer. dus ook daarover kan ik suggereren. Hij heeft een prima carrière achter zich. Geen van gaal of zo, daarom zei ik ook, redelijk en prima.
Guusquote:Luuk de Jong is door bondscoach Guus Hiddink toegevoegd aan de selectie van het Nederlands elftal.
De spits van PSV werd maandagmiddag alsnog opgeroepen na het afhaken van middenvelder Nigel de Jong, die een hamstringblessure heeft.
Ook Davy Klaassen moet vanwege een liesblessure verstek laten gaan voor de duels met Mexico en Letland. Daarom werd ook Leroy Fer al opgeroepen.
Het Nederlands elftal speelt woensdagavond een oefenduel tegen de Mexicanen, waarna zondag de EK-kwalificatiewedstrijd tegen de Letten volgt.
De Oranje-selectie bestaat nu uit 22 spelers, waaronder ook Arjen Robben en Ibrahim Afellay. Laatstgenoemde kreeg zondag een schop tijdens het duel van zijn club Olympiakos tegen Panthrakikos. Afellay ging vroegtijdig naar de kant, maar vertelde maandag dat de schade meevalt.
Robben heeft geen last meer van een buikgriep die hem zaterdag buiten de basisformatie van Bayern München hield. ''Het gaat goed. Ik ben er weer bij'', zei de tweede aanvoerder van Oranje.
Maandagavond werkt de equipe van Hiddink de eerste training af.
Ja het resultaat is kut. knap dat je dat ziet..manquote:Op zondag 9 november 2014 11:22 schreef TheStranger1158 het volgende:
[..]
Hou toch op man, leuk trainen maar het resultaat is gewoon kut.
Zolang jij maar inziet dat hij het goed gedaan heeft met deze resultatenquote:Op maandag 10 november 2014 17:30 schreef Orange2012 het volgende:
[..]
Ja het resultaat is kut. knap dat je dat ziet..man
Leg mij geen woorden in de mond. ik beaam je toch ook, en vind het echt knap dat je ziet dat de resultaten niet goed zijn. denk dat je vandaag of morgen wordt gevraagd bij een profclub te komen adviseren.quote:Op maandag 10 november 2014 19:03 schreef TheStranger1158 het volgende:
[..]
Zolang jij maar inziet dat hij het goed gedaan heeft met deze resultaten
Nee je trekt nu je keutel in.quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:40 schreef Orange2012 het volgende:
[..]
Leg mij geen woorden in de mond. ik beaam je toch ook, en vind het echt knap dat je ziet dat de resultaten niet goed zijn. denk dat je vandaag of morgen wordt gevraagd bij een profclub te komen adviseren.
Er is wel een hetze ontstaan ja.. die gladjakker van een Sjek begon er al mee geloof ik. Maar ik heb geen medelijden met Hiddink. Op tamelijk arrogante wijze kaapte hij de functie weg voor de neus van Koeman en hij dacht een lekker rustig baantje te krijgen op zijn oude dag en nog een beetje zijn zakken te kunnen vullen op bescheiden wijze. Die hoogmoed wordt nu mooi afgestraft. Hiddink had lekker moeten gaan golfen en de baan gunnen aan een coach die dichter bij de huidige generatie staatquote:Op dinsdag 11 november 2014 14:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind het jammer dat we Guus nu behandelen als een uitstervend diersoort. Hij is immers ook maar een mens. Hij wordt eigenlijk kapot gemaakt door de media en de hoofdverantwoordelijke is natuurlijk die klootzak Bert van Oostveen die de onrust nog aardig ontwijken heeft.
Ja, in het begin niemand en nu iedereen. Ik loop weer eens flink voor op het volkquote:Op maandag 10 november 2014 18:35 schreef Iwanius het volgende:
[..]Omdat je zoveel medestanders die tegen Guus zijn binnen krijgt?
Dit.quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Al dat gezeik op Hiddink, het is gewoon te weinig kwaliteit in het Nederlandse voetbal nu. Alleen maar Robben die goed is, de rest is gewoon erg matig.
Al was ik ook een voorstander van Koeman, maar die had dit ook makkelijk kunnen overkomen.
Was dit met Koeman aan het roer dan niet gebeurd? Oranje zit gewoon in een negatieve spiraal, ik vind dit niet 100% debet aan "de manager". De spelers moeten eens beter hun best doen.quote:
De coach moet zorgen dat ze hun best doen. Onder van Gaal zou dit nooit gebeurenquote:Op woensdag 12 november 2014 22:31 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Was dit met Koeman aan het roer dan niet gebeurd? Oranje zit gewoon in een negatieve spiraal, ik vind dit niet 100% debet aan "de manager". De spelers moeten eens beter hun best doen.
Is de realiteit niet dat Van Gaal vooral veel geluk gehad heeft op het WK ?quote:Op woensdag 12 november 2014 22:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
De coach moet zorgen dat ze hun best doen. Onder van Gaal zou dit nooit gebeuren
Wijze woorden. De misplaatste arrogante van de spelers siert ze niet. Tijd dat ze eens beter hun best doen en wat minder achterlijk doen. Net zoals die kleine neger met dat brilletje die geen eens wist dat Guus weg zou gaan na verlies met Letland. Idioterie.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:31 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Was dit met Koeman aan het roer dan niet gebeurd? Oranje zit gewoon in een negatieve spiraal, ik vind dit niet 100% debet aan "de manager". De spelers moeten eens beter hun best doen.
geluk dwing je afquote:Op woensdag 12 november 2014 22:38 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Is de realiteit niet dat Van Gaal vooral veel geluk gehad heeft op het WK ?
Dat lijkt me toch een duidelijke taak voor de coach.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik word zo moe van dat gelul over Hiddink... feit is gewoon dat dit een zooitje ongeregeld bij elkaar is die na die 3e plek op het WK naast hun schoenen is gaan lopen!
Nou..ik was in het begin ook niet blij met zijn komst gewoon omdat ik een vermoeden had dat zijn beste tijd al geweest was.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:18 schreef Mortaxx het volgende:
Ja, in het begin niemand en nu iedereen. Ik loop weer eens flink voor op het volk
Dat boeit toch geen reet man.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:49 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Nou..ik was in het begin ook niet blij met zijn komst gewoon omdat ik een vermoeden had dat zijn beste tijd al geweest was.
Maar onderstaande foto's zeggen misschien alles over vanavond. Het verschil in beleving tussen NL en Mexico.
[ afbeelding ]
vs
[ afbeelding ]
Het zou mij niet verbazen als Guud na vanavond al de handdoek in de ring gooit achter de schermen na een ontmoeting met die Van Oosterveen?
quote:Op woensdag 12 november 2014 22:38 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Is de realiteit niet dat Van Gaal vooral veel geluk gehad heeft op het WK ?
Denk je nou echt dat Hiddink met een kopje thee in de pauze zijn scheur dicht houdt? Denk je dat werkelijk? Intrinsieke motivatie mist bij de spelers, dan kun je roepen tegen ze wat je wil.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:43 schreef Adames het volgende:
[..]
Dat lijkt me toch een duidelijke taak voor de coach.
Je legt me woorden in de mondquote:Op woensdag 12 november 2014 23:16 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat Hiddink met een kopje thee in de pauze zijn scheur dicht houdt? Denk je dat werkelijk?
Bron?quote:Intrinsieke motivatie mist bij de spelers, dan kun je roepen tegen ze wat je wil.
quote:Op woensdag 12 november 2014 22:49 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Nou..ik was in het begin ook niet blij met zijn komst gewoon omdat ik een vermoeden had dat zijn beste tijd al geweest was.
Maar onderstaande foto's zeggen misschien alles over vanavond. Het verschil in beleving tussen NL en Mexico.
[ afbeelding ]
vs
[ afbeelding ]
Het zou mij niet verbazen als Guud na vanavond al de handdoek in de ring gooit achter de schermen na een ontmoeting met die Van Oosterveen?
heeft dan ook een matig team, al is de slechte voorbereiding wel de schuld van Louis ja.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:20 schreef Apekoek het volgende:
By the way, iedereen vergeet ook maar even voor het gemak dat van Gaal er op dit moment ook geen reet van bakt met zijn wereldsterren...
Tja als al je wereldsterren voorin staan schiet het niet op, dan kan zelfs Lowietje er niks aan doen.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:20 schreef Apekoek het volgende:
By the way, iedereen vergeet ook maar even voor het gemak dat van Gaal er op dit moment ook geen reet van bakt met zijn wereldsterren...
Verwarrend, Louis was toch koningvoetbal? Nu opeens niet meer?quote:Op woensdag 12 november 2014 23:26 schreef Adames het volgende:
[..]
heeft dan ook een matig team, al is de slechte voorbereiding wel de schuld van Louis ja.
Precies het ligt dus wel aan de spelers! Oranje heeft immers ook zijn kwaliteit alleen voorin... Hmmmmquote:Op woensdag 12 november 2014 23:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tja als al je wereldsterren voorin staan schiet het niet op, dan kan zelfs Lowietje er niks aan doen.
Heeft ook pech dat echt al zijn verdedigers nu ook geblesseerd zijn en hij met allemaal jonkies achterin moet spelen. En Di Maria en van Persie zijn nu uit vorm.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:41 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Precies het ligt dus wel aan de spelers!
Ja oranje heeft dus ook allemaal Jokers achterin, balen voor Guus dus.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft ook pech dat echt al zijn verdedigers nu ook geblesseerd zijn en hij met allemaal jonkies achterin moet spelen. En Di Maria en van Persie zijn nu uit vorm.
Komt wel goed met Louis hoor, bij Bayern begon hij ook slecht.
Het houdt sowieso niet over allemaal. Die Promes viel ook teringslecht in, en als je Fer moet inbrengen geeft het wel aan wat voor middelmaat er tegenwoordig bij Oranje zit.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:43 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ja oranje heeft dus ook allemaal Jokers achterin, balen voor Guus dus.
Wat een gelul man. Hij kocht die spelers zelf.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tja als al je wereldsterren voorin staan schiet het niet op, dan kan zelfs Lowietje er niks aan doen.
Dat is wel zijn fout geweest, maar spelers aankopen is nooit Louis zijn kracht geweest.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:49 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat een gelul man. Hij kocht die spelers zelf.
De hoofdverantwoordelijke zijn die kut opleidingen in dit land die al jaren geen top spelers meer afleveren laat staan een goeie verdediger. Hoeft geen eens een top verdediger te zijn of een fenomeen als Maldini, maar 1 goeie verdediger afleveren is ze nu al 10? jaar niet gelukt.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Guus had nooit een deze job moeten beginnen maar de hoofdverantwoordelijke voor deze puinhoop is Bert van Oostveen. Ik kan het niet vaak genoeg zeggen. In en in triest dat Guus volledig wordt afgemaakt en Bert veilig op de tribune zijn kroketje opeet.
Precies.. er worden alleen nietszeggende brave eenheidsworsten als De Vrij en Veltman afgeleverd.. gasten waar D-junioren nog niet eens de bibbers van krijgen.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
De hoofdverantwoordelijke zijn die kut opleidingen in dit land die al jaren geen top spelers meer afleveren laat staan een goeie verdediger. Hoeft geen eens een top verdediger te zijn of een fenomeen als Maldini, maar 1 goeie verdediger afleveren is ze nu al 10? jaar niet gelukt.
KNVB heeft er zelf een belangrijk aandeel in om de clubs goed te laten werken en renderen. Tegenwoordig stikken de clubs van de financiële problemen en moeten de clubs zich nu haast wel gaan toeleggen op de jeugdopleiding.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
De hoofdverantwoordelijke zijn die kut opleidingen in dit land die al jaren geen top spelers meer afleveren laat staan een goeie verdediger. Hoeft geen eens een top verdediger te zijn of een fenomeen als Maldini, maar 1 goeie verdediger afleveren is ze nu al 10? jaar niet gelukt.
Die zijn Nederland in alles voorbij. Er werd lacherig over gedaan, maar dat is nu wel voorbij. De top talenten blijven daar maar komen en komen. Hier geilt het hele forum op jochies als Veltman, Willems, Klaasen en Depay.(groot talent, maar nog lang niet zover als sommigen denken)quote:Op woensdag 12 november 2014 23:53 schreef Elan het volgende:
Qua opdeling lijkt er inderdaad iets goed mis aangezien de Belgen er kennelijk in slagen wel goede verdedigers op te leiden.
Klaassen gaat het ook wel redden hoor, die heeft een ongelooflijke motor en kan blijven gaan.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:55 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die zijn Nederland in alles voorbij. Er werd lacherig over gedaan, maar dat is nu wel voorbij. De top talenten blijven daar maar komen en komen. Hier geilt het hele forum op jochies als Veltman, Willems, Klaasen en Depay.(groot talent, maar nog lang niet zover als sommigen denken)
Een echt top talent heeft op zijn 18e een vaste plek in de eredivisie. Al zul je altijd een uitzondering hebben die er echt later doorkomt, maar als je op je 19e nog geen basis plek hebt in Nederland dan is er iets goed mis.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:53 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Precies.. er worden alleen nietszeggende brave eenheidsworsten als De Vrij en Veltman afgeleverd.. gasten waar D-junioren nog niet eens de bibbers van krijgen.
Vertonghen of Vermaelen hadden dat ook niet hoor.quote:Op donderdag 13 november 2014 00:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Een echt top talent heeft op zijn 18e een vaste plek in de eredivisie. Al zul je altijd een uitzondering hebben die er echt later doorkomt, maar als je op je 19e nog geen basis plek hebt in Nederland dan is er iets goed mis.
Afellay valt in diezelfde categorie hoor.quote:Op donderdag 13 november 2014 00:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Wat een onzin. Gehypte selectie. En Afellay is beter dan al die Wijnaldum, De Guzman etc spelertjes.
Maar qua potentie kan hij meer. Hij heeft meer in zich.quote:Op donderdag 13 november 2014 00:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Afellay valt in diezelfde categorie hoor.
Afellay is 28 en speelt in een rukcompetitie. Die wordt niet veel beter meer.quote:Op donderdag 13 november 2014 00:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Maar qua potentie kan hij meer. Hij heeft meer in zich.
Hij heeft bij zowel PSV als Barcelona bewezen dat hij meer kan dan bv.Wijnaldum. Daarnaast is hij momenteel niet minder, zo niet beter dan ze.quote:Op donderdag 13 november 2014 00:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Afellay is 28 en speelt in een rukcompetitie. Die wordt niet veel beter meer.
Afellay gaat er toch wel uit als Strootman weer helemaal fit is denk ik. Dan gaan Strootman en de Jong gewoon weer als blok voor de verdediging spelen en mogen 4 spelers het voorin uitzoeken.quote:Op donderdag 13 november 2014 01:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hij heeft bij zowel PSV als Barcelona bewezen dat hij meer kan dan bv.Wijnaldum. Daarnaast is hij momenteel niet minder, zo niet beter dan ze.
Daarnaast is dit een vrij onnozele discussie. Want het wel of niet selecteren van Afellay is niet de reden dat Oranje niet wint.
Ja, dat is wel de beste oplossing. Maar goed het is de vraag hoe Strootman terug komt van zo'n blessure. Hij zal nog wel paar weken nodig zijnquote:Op donderdag 13 november 2014 01:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Afellay gaat er toch wel uit als Strootman weer helemaal fit is denk ik. Dan gaan Strootman en de Jong gewoon weer als blok voor de verdediging spelen en mogen 4 spelers het voorin uitzoeken.
Na Letland-thuis is de volgende wedstrijd pas weer in maart dus tegen die tijd zou Strootman weer genoeg ritme moeten hebben.quote:Op donderdag 13 november 2014 01:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, dat is wel de beste oplossing. Maar goed het is de vraag hoe Strootman terug komt van zo'n blessure. Hij zal nog wel paar weken nodig zijn
Natuurlijk winnen we van Letland kom op zeg. We creëren vandaag al genoeg kansen en Letland is aanvallend ook niet zo goed dat ze de verdedigende fouten meteen afstraffen.quote:Op donderdag 13 november 2014 01:05 schreef Apekoek het volgende:
Guus wint gewoon van Letland, mark my words. Dus als het goed is zit hij er dan sowieso tot volgend jaar.
Hopelijk niet, wantvertoning.quote:Op donderdag 13 november 2014 01:05 schreef Apekoek het volgende:
Guus wint gewoon van Letland, mark my words. Dus als het goed is zit hij er dan sowieso tot volgend jaar.
Gewaagde uitspraak dit hoorquote:Op donderdag 13 november 2014 01:05 schreef Apekoek het volgende:
Als je daar al niet meer van wint ... Nederland lijkt wel het België van enkele jaren geleden geworden. Twijfelen of je van Letland gaat winnen zeg ...quote:Op donderdag 13 november 2014 01:05 schreef Apekoek het volgende:
Op basis waarvan moet die Van Dijk nou in Oranje. Heeft iemand een zinnige verklaring voor deze achterlijke hype?quote:Op donderdag 13 november 2014 16:20 schreef de_boswachter het volgende:
BMI valt uit (linksbener), Hiddink roept een rechtsbener op.
Vlaar valt uit (rechtsbener), Hiddink roept een linksbener op.
Tenzij hij dit aan had zien komen (zoals Louisgod dat had gedaan) is dit natuurlijk idioterij van de bovenste plank. Wat een mafkees. Ontslaan die dementerende koekwous.
En Virgil is die geblesseerd of wat ?
Op basis van zijn goede spel wellicht?quote:Op donderdag 13 november 2014 16:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Op basis waarvan moet die Van Dijk nou in Oranje. Heeft iemand een zinnige verklaring voor deze achterlijke hype?
Precies. Danny Blind meteen ook ontslaan !!!!!!quote:Op donderdag 13 november 2014 16:32 schreef Cavaliers het volgende:
Net of Hiddink ontslaan ook maar enige impact gaat hebben... Het ligt echt niet allemaal aan één persoon, het probleem gaat veel verder.
Nee, Bert van Oostveen moet optyfenquote:Op donderdag 13 november 2014 16:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Precies. Danny Blind meteen ook ontslaan !!!!!!
Ben ook bang dat we toegaan naar een situatie waarin België jaren heeft gezeten. Die konden soms niet eens winnen van Luxemburg. De generatie Van Persie / Sneijder is over zijn top en bakt er niet al teveel meer van en wat daarna komt is van middelmatig niveau. Over een tijdje staan we rond de 30ste plek op de FIFA-ranglijst denk ik, dan zijn we echt niet beter dan de Polens en Denemarkens van deze wereldquote:Op donderdag 13 november 2014 13:15 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Als je daar al niet meer van wint ... Nederland lijkt wel het België van enkele jaren geleden geworden. Twijfelen of je van Letland gaat winnen zeg ...
Nee, Bruma en Rekik spelen de sterren van de hemel wil je zeggenquote:Op donderdag 13 november 2014 16:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op basis waarvan moet die Van Dijk nou in Oranje. Heeft iemand een zinnige verklaring voor deze achterlijke hype?
De meeste mensen die roepen dat Van Dijk in Oranje moet, hebben hem zelf vrij zelden zien spelen. Waarom zou ik voor iemand in Oranje pleiten als ik die vent zelden zie spelen en tevens speelt die vent in de Schotse competitie. Die is op zich al vrij waardeloos.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:54 schreef opreis het volgende:
[..]
Nee, Bruma en Rekik spelen de sterren van de hemel wil je zeggen
Paar keer prima in de CL zien spelen, Nederlandse competitie is ook niet hoogstaand. Ik vind Bruma en Rekik zelfs in de Nederlandse competitie al niet denderend dus dan zou ik liever van Dijk een goede kans gevenquote:Op donderdag 13 november 2014 16:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De meeste mensen die roepen dat Van Dijk in Oranje moet, hebben hem zelf vrij zelden zien spelen. Waarom zou ik voor iemand in Oranje pleiten als ik die vent zelden zie spelen en tevens speelt die vent in de Schotse competitie. Die is op zich al vrij waardeloos.
Ach, hij speelt in het buitenland dus laten we ook Buttner Bacuna en al die trientjes oproepen!!!!!
Mensen roepen sinds zijn tijd in Groningen al dat hij in Oranje moet. Ik heb hem als Groninger iedere week gezien en hij is beter dan de idioten die er nu staan, zo simpel is het. Verder deed hij het in de CL met Celtic erg goed en heeft daar ook de speler van het jaar prijs gewonnen; wat een verdediger niet vaak overkomt, helemaal in zijn eerste jaar niet.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De meeste mensen die roepen dat Van Dijk in Oranje moet, hebben hem zelf vrij zelden zien spelen. Waarom zou ik voor iemand in Oranje pleiten als ik die vent zelden zie spelen en tevens speelt die vent in de Schotse competitie. Die is op zich al vrij waardeloos.
Ach, hij speelt in het buitenland dus laten we ook Buttner Bacuna en al die trientjes oproepen!!!!!
Eredivisie stelt ook geen ene kut voor.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Man, wat ben jij een naieve zuurkut. Je snapt er gewoon geen klote van.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij gaat ook nog wel weg. Zal wel technisch adviseur oid worden.quote:
Jezus wat had ik het bij het juiste endquote:Op donderdag 13 november 2014 01:05 schreef Apekoek het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |