Natuurlijk winnen we van Letland kom op zeg. We creëren vandaag al genoeg kansen en Letland is aanvallend ook niet zo goed dat ze de verdedigende fouten meteen afstraffen.quote:Op donderdag 13 november 2014 01:05 schreef Apekoek het volgende:
Guus wint gewoon van Letland, mark my words. Dus als het goed is zit hij er dan sowieso tot volgend jaar.
Hopelijk niet, wantvertoning.quote:Op donderdag 13 november 2014 01:05 schreef Apekoek het volgende:
Guus wint gewoon van Letland, mark my words. Dus als het goed is zit hij er dan sowieso tot volgend jaar.
Gewaagde uitspraak dit hoorquote:Op donderdag 13 november 2014 01:05 schreef Apekoek het volgende:
Als je daar al niet meer van wint ... Nederland lijkt wel het België van enkele jaren geleden geworden. Twijfelen of je van Letland gaat winnen zeg ...quote:Op donderdag 13 november 2014 01:05 schreef Apekoek het volgende:
Op basis waarvan moet die Van Dijk nou in Oranje. Heeft iemand een zinnige verklaring voor deze achterlijke hype?quote:Op donderdag 13 november 2014 16:20 schreef de_boswachter het volgende:
BMI valt uit (linksbener), Hiddink roept een rechtsbener op.
Vlaar valt uit (rechtsbener), Hiddink roept een linksbener op.
Tenzij hij dit aan had zien komen (zoals Louisgod dat had gedaan) is dit natuurlijk idioterij van de bovenste plank. Wat een mafkees. Ontslaan die dementerende koekwous.
En Virgil is die geblesseerd of wat ?
Op basis van zijn goede spel wellicht?quote:Op donderdag 13 november 2014 16:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Op basis waarvan moet die Van Dijk nou in Oranje. Heeft iemand een zinnige verklaring voor deze achterlijke hype?
Precies. Danny Blind meteen ook ontslaan !!!!!!quote:Op donderdag 13 november 2014 16:32 schreef Cavaliers het volgende:
Net of Hiddink ontslaan ook maar enige impact gaat hebben... Het ligt echt niet allemaal aan één persoon, het probleem gaat veel verder.
Nee, Bert van Oostveen moet optyfenquote:Op donderdag 13 november 2014 16:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Precies. Danny Blind meteen ook ontslaan !!!!!!
Ben ook bang dat we toegaan naar een situatie waarin België jaren heeft gezeten. Die konden soms niet eens winnen van Luxemburg. De generatie Van Persie / Sneijder is over zijn top en bakt er niet al teveel meer van en wat daarna komt is van middelmatig niveau. Over een tijdje staan we rond de 30ste plek op de FIFA-ranglijst denk ik, dan zijn we echt niet beter dan de Polens en Denemarkens van deze wereldquote:Op donderdag 13 november 2014 13:15 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Als je daar al niet meer van wint ... Nederland lijkt wel het België van enkele jaren geleden geworden. Twijfelen of je van Letland gaat winnen zeg ...
Nee, Bruma en Rekik spelen de sterren van de hemel wil je zeggenquote:Op donderdag 13 november 2014 16:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op basis waarvan moet die Van Dijk nou in Oranje. Heeft iemand een zinnige verklaring voor deze achterlijke hype?
De meeste mensen die roepen dat Van Dijk in Oranje moet, hebben hem zelf vrij zelden zien spelen. Waarom zou ik voor iemand in Oranje pleiten als ik die vent zelden zie spelen en tevens speelt die vent in de Schotse competitie. Die is op zich al vrij waardeloos.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:54 schreef opreis het volgende:
[..]
Nee, Bruma en Rekik spelen de sterren van de hemel wil je zeggen
Paar keer prima in de CL zien spelen, Nederlandse competitie is ook niet hoogstaand. Ik vind Bruma en Rekik zelfs in de Nederlandse competitie al niet denderend dus dan zou ik liever van Dijk een goede kans gevenquote:Op donderdag 13 november 2014 16:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De meeste mensen die roepen dat Van Dijk in Oranje moet, hebben hem zelf vrij zelden zien spelen. Waarom zou ik voor iemand in Oranje pleiten als ik die vent zelden zie spelen en tevens speelt die vent in de Schotse competitie. Die is op zich al vrij waardeloos.
Ach, hij speelt in het buitenland dus laten we ook Buttner Bacuna en al die trientjes oproepen!!!!!
Mensen roepen sinds zijn tijd in Groningen al dat hij in Oranje moet. Ik heb hem als Groninger iedere week gezien en hij is beter dan de idioten die er nu staan, zo simpel is het. Verder deed hij het in de CL met Celtic erg goed en heeft daar ook de speler van het jaar prijs gewonnen; wat een verdediger niet vaak overkomt, helemaal in zijn eerste jaar niet.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De meeste mensen die roepen dat Van Dijk in Oranje moet, hebben hem zelf vrij zelden zien spelen. Waarom zou ik voor iemand in Oranje pleiten als ik die vent zelden zie spelen en tevens speelt die vent in de Schotse competitie. Die is op zich al vrij waardeloos.
Ach, hij speelt in het buitenland dus laten we ook Buttner Bacuna en al die trientjes oproepen!!!!!
Eredivisie stelt ook geen ene kut voor.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Man, wat ben jij een naieve zuurkut. Je snapt er gewoon geen klote van.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij gaat ook nog wel weg. Zal wel technisch adviseur oid worden.quote:
Jezus wat had ik het bij het juiste endquote:Op donderdag 13 november 2014 01:05 schreef Apekoek het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |