goed stukquote:Op woensdag 10 september 2014 11:38 schreef auroranova het volgende:
Een goede duidelijke en vooral logische samenvatting :
http://nieuws-uitgelicht.(...)n-lisanne-froon.html
waar las je dat ? link ?quote:Op woensdag 10 september 2014 12:28 schreef Poekje01 het volgende:
het leek erop, las ik, dat ze hun kamer in grote haast leken te hadden verlaten
ga ik opzoeken, kom ik nog op terug.quote:
quote:Op woensdag 10 september 2014 13:21 schreef StaceySinger het volgende: waar las je dat ? link ?
Gaan we opeens screenshots van elkaars posts maken? Van jou vergissing hadden we er ook nog een:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.reageer je nog even Poekje 01? bedankt !
[ Bericht 5% gewijzigd door Lavenderr op 10-09-2014 13:30:09 ]
Ik zie alleen een kruisje.quote:Op woensdag 10 september 2014 13:25 schreef Jezus9 het volgende:
[..]
Gaan we opeens screenshots van elkaars posts maken? Van jou hadden we er ook nog een:
Ik heb het over een station. Een station kan meerdere masten bevatten. Een mast kan meedere antennes bevatten (GSM, 3G) uni so weiter. Wat zou volgens jou het verschil tussen een station en opstelpunt zijn?quote:Op woensdag 10 september 2014 13:16 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
jij hebt het over die masten op Vulcan Baru? ik heb het over opstelpunten.
Onderbouwde kennis en referenties naar informatie overtuigen mij, in de ruimte gelul over manager ditdat en dan echt met klem, absoluut niet. En eerlijk gezegd .. euhm .. red je het er ook niet mee ...quote:Op woensdag 10 september 2014 13:07 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
heeft Stratotanker ook als Service Manager van onder andere KPN Mobile ook 6 jaar lang op het KPN Landelijk Dienstenbewakingscentrum gewerkt? En meegeholpen jaarlijks 34.000 storingen met een grote groep dienstenbewakers en telecom engineers te analyseren en op te lossen?
Verder kan je er genoeg literatuur op internet op na slaan, en hoef ik Stratotanker niet te overtuigen hoor, ik zet alleen mijn professionele telecom kennis uiteen, waar ik jarenlang succesvol mee heb gewerkt, rapportages over heb gemaakt en met dienstenmanagers van mobiele operators heb doorgesproken.
Verder leuk natuurlijk. Ik kwam weleens in Hilversum over de vloer. DM je naam anders, grote kans dat wij met elkaar te maken hebben gehad.quote:Mobile phone tracking refers to the attaining of the current position of a mobile phone, stationary or moving. Localization may occur either via multilateration of radio signals between __(several)__ radio towers of the network and the phone, or simply via GPS. To locate the phone using multilateration of radio signals, it must emit at least the roaming signal to contact the next nearby antenna tower, but the process does not require an active call.[1]
Als het OM (Panama) een verdachte 100% schuldig acht, en er volgens hun 100& bewijs is en dan moet de politie de verdachte aanhouden.quote:Op woensdag 10 september 2014 12:59 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Absoluut. Het is alleen nergens gezegd dat de politie alleen iemand arresteert als ze 100% bewijs hebben. Geen idee waar men dat idee vandaan haalt.
Nee dat gaan we niet.quote:Op woensdag 10 september 2014 13:25 schreef Jezus9 het volgende:
[..]
Gaan we opeens screenshots van elkaars posts maken?
Voldoende bewijs is wat anders dan 100% en het blijkt in Panam juist zo te zijn dat mensen zonder bewijs van de straat geplukt kunnen worden door de politie. Dat is ook de reden dat de locals niet naar de politie durven te gaan. De indiaan die de rugtas vond heeft hem naar F gebracht en die ging er mee naar de politie.quote:Op woensdag 10 september 2014 13:27 schreef A_Fortiori het volgende:
[..]
Als het OM (Panama) een verdachte 100% schuldig acht, en er volgens hun 100& bewijs is en dan moet de politie de verdachte aanhouden.
De aanklager heeft anders geen poot om op te staan. Je wordt schuldig geacht en de verdachte moet zijn onschuld zien te bewijzen.
Het rechtssysteem in Panama, Afrika of Italië is anders dan in Nederland.
Men gaat pas over tot arrestatie als men voldoende bewijs heeft, eerder doet men dat niet, anders hebben ze geen zaak.
Verwijder je die van Stacey dan ook even, of alleen die van mij? Zij maakte een screenshot van posten hier net, juist daarom deed ik even hetzelfde, juist om te tonen dat dit niet hoort.quote:
Graag want als dat waar is, zou dat weleens een hele andere wending aan deze vermissing kunnen gevenquote:Op woensdag 10 september 2014 13:22 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
ga ik opzoeken, kom ik nog op terug.
ziequote:Op woensdag 10 september 2014 13:26 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
Verder leuk natuurlijk. Ik kwam weleens in Hilversum over de vloer. DM je naam anders, grote kans dat wij met elkaar te maken hebben gehad.
Hij/zij meent dat iemand heeft gezegd dat het leek alsof...quote:Op woensdag 10 september 2014 13:33 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Graag want als dat waar is, zou dat weleens een hele andere wending aan deze vermissing kunnen geven
las ik staat er - dus het moet ergens staan -zou heel interessant zijn om dat terug te vinden!quote:Op woensdag 10 september 2014 13:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hij/zij meent dat iemand heeft gezegd dat het leek alsof...
Het eventuele in grote haast verlaten van hun kamer zou helemaal niks aan de zaak veranderen, eigenlijk is er ook in principe niks verdachts aan, het zegt hooguit dat ze haast hadden, maar dat hebben genoeg mensen als ze relatief laat vertrokken of gewoon weinig opgeruimd hadden waardoor het gehaast uitziet.quote:Op woensdag 10 september 2014 13:36 schreef Halcon het volgende: Hij/zij meent dat iemand heeft gezegd dat het leek alsof...
Ja dat bedoelde ik eerder met selectief lezen. Opmerkelijk trouwens voor een manager.quote:Op woensdag 10 september 2014 13:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hij/zij meent dat iemand heeft gezegd dat het leek alsof...
En daarnaast is het maar een inschatting van iemand, daarmee geen feit. Het zou zomaar kunnen dat als ik straks op mijn dooie gemak mijn woning verlaat, iemand anders, als hij/zij zou kijken, zou vinden dat het lijkt alsof ik in de haast ben vertrokken.quote:Op woensdag 10 september 2014 13:39 schreef Jezus9 het volgende:
[..]
Het eventuele in grote haast verlaten van hun kamer zou helemaal niks aan de zaak veranderen, eigenlijk is er ook in principe niks verdachts aan, het zegt hooguit dat ze haast hadden, maar dat hebben genoeg mensen als ze relatief laat vertrokken of gewoon weinig opgeruimd hadden waardoor het gehaast uitziet.
Lol, ik zeg niet dat het _niet_ mogelijk is. (freaking location-service app is erop gebaseerdquote:Op woensdag 10 september 2014 13:33 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
zie
http://www.scherpinstrafrecht.nl/site/nieuws/detail/20074778.html
over die IMSI catcher, ook gelul zeker.
Mja, kunnen de meningen over verschillen. Ze hebben niet eerst hun kamer flink opgeruimd, maar het ziet er ook niet uit alsof ze uit hun kamer zijn gesleurd.quote:Op woensdag 10 september 2014 13:44 schreef Jezus9 het volgende:
[..]
Zie je, uiterst opgeruimd, ok tenzij je Gordon heet dan
he dank voor het artikel, leuk! Snap er geen zak van, heet location update traffic wellicht tegenwoordig dan alleen nog location service traffic? Heeft meer met roaming te maken, oh, ok. Ik ga het nog eens goed lezen.quote:Op woensdag 10 september 2014 13:26 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
Onderbouwde kennis en referenties naar informatie overtuigen mij, in de ruimte gelul over manager ditdat en dan echt met klem, absoluut niet. En eerlijk gezegd .. euhm .. red je het er ook niet mee ...
Jij weet dit natuurlijk wel. Maar voor mensen die graag even wat meer willen weten en niet doodgegooid willen worden met
maar jij maakt het ons nu duidelijk toch?quote:Op woensdag 10 september 2014 13:42 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
Lol, ik zeg niet dat het _niet_ mogelijk is. (freaking location-service app is erop gebaseerd) Ik zeg dat er _eisen_ worden gesteld aan het netwerk _voordat_ het mogelijk is. Dat aan die eisen wordt voldaan is zeer onwaarschijnlijk. Het is geen magisch ding dat even lokatie gegevens stuurt als je roept "hey geeft my ff je positie vriend!!1".
Oke, dus nu kom je met een uitspraak van een rechter over een IMSI catcher. Van techniek naar strafrecht, wat heeft dit ermee te maken? weet jij ook wat een IMSI catcher is en hoe dat werkt?
Dit gaat echt nergens over. De aluhoedjes van suddenintuation heb ik nog aardig genegeerd, maar dit is gewoon belachelijk. Bizar hoe overtuigd mensen van hun gelijk kunnen zijn, terwijl overduidelijk is dat het aan kennis schort.
Ik denk dat je twee toepassingen door elkaar haalt. Location update traffic zit in de netwerklaag, location service traffic in de applicatielaag. LUT wordt door het netwerk gebruikt, LST kan door een gebruiker worden gebruikt.quote:Op woensdag 10 september 2014 13:47 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
he dank voor het artikel, leuk! Snap er geen zak van, heet location update traffic wellicht tegenwoordig dan alleen nog location service traffic? Heeft meer met roaming te maken, oh, ok. Ik ga het nog eens goed lezen.
^^ dit heb ik hierboven kort uitgelegd. Wat jij nu leest gaat over een veel groter gebied. Het netwerk trackt of jij in gebied 1 (van 20 vierkante kilometer) of in gebied 2 (van 20 vierkante kilometer) bent. Dat is heel iets anders en als je daarmee echt nauwkeurig positie wilt bepalen dan stelt dat harde eisen aan het netwerk. Dat het mogelijk is, is eigenlijk ook een resultaat van onze hoge dekking en kwaliteit in NL. Heb je dat niet, vergeet het maar.quote:Op woensdag 10 september 2014 13:49 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
maar jij maakt het ons nu duidelijk toch?
dit staat trouwens in dat artikel:
In order to route calls to a phone, the cell towers listen for a signal sent from the phone and negotiate which tower is best able to communicate with the phone. As the phone changes location, the antenna towers monitor the signal, and the phone is roamed to an adjacent tower as appropriate.
By comparing the relative signal strength from multiple antenna towers, a general location of a phone can be roughly determined. Other means make use of the antenna pattern, which supports angular determination and phase discrimination.
Newer phones may also allow the tracking of the phone even when turned on and not active in a telephone call. This results from the roaming procedures that perform hand-over of the phone from one base station to another.
als je dit soort dingen (ja niet vanuit een Wikipage natuurlijk) als niet engineer krijgt voorgeschoteld, tijdens je opleidingen, onthoud je wat er staat, en niet perse hoe het in detail werkt.
Ondertussen heb je wel een aantal users aan het werk gezet om met zo'n beetje al je posts van deze morgen waarin je dingen als bewezen neerzette, aan te tonen dat je het mis hebt. Dat het gewoon jouw kijk op dingen is en niet perse waar. Dat is heel vermoeiend, zou toch fijn zijn als je er duidelijk bij zet wat aangtoond is en dan met bron, en wat jouw eigen invullingen zijnquote:Op woensdag 10 september 2014 13:49 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
maar jij maakt het ons nu duidelijk toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |