quote:
Geen playback op fok bij welke tijd was dat?quote:Op donderdag 11 september 2014 03:53 schreef meth1745 het volgende:
Ontploffingen rond Donetsk airport.
2 a 3 per minuut, geen GRAD dus.
quote:De redenen voor de afnemende belangstelling: de stagnerende Russisch economie, de handelsboycot en de Oekraïne-crisis
quote:Op donderdag 11 september 2014 07:01 schreef michaelmoore het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)dt-krenteriger.dhtml
[..]
quote:De Russen zijn na de Chinezen de bezoekers die het meest uitgeven in ons land (35 en 14 procent van de taxfree bestedingen). '
Het is wel een perfecte methode om ze monddood te maken en niet maar de inhoud van hun statements te luisteren.quote:Op woensdag 10 september 2014 23:23 schreef meth1745 het volgende:
[..]
ze komen op de lijst van foreign agents, wil niet zeggen dat ze verboden worden...
http://www.telegraaf.nl/b(...)hinezen_komen__.htmlquote:
Schitterend wat een onwetendheid. Die foto's van google zijn aan de hand van laagvliegende vliegtuigen gemaakt.quote:
quote:According to Senator Kit Bond initial budget estimates for each of the two legacy KH-11 satellites ordered from Lockheed in 2005 were higher than for the latest Nimitz-class aircraft carrier (CVN-77)[13] with its projected procurement cost of US$6.35 billion as of May 2005.[67] In 2011, after the launch of USA-224, DNRO Bruce Carlson announced that the procurement cost for the satellite had been US$2 billion under the initial budget estimate, which would put it at about US$4.4 billion (inflation adjusted US$4.61 billion in 2014).[14]
mooi, ik denk dat we moeten oproepen om iedereen 30% minder gas te gebruiken dit jaar, extra trui aan en verwarmen door electraquote:Op donderdag 11 september 2014 10:16 schreef DustPuppy het volgende:
Russia cut gas supplies to Germany - E.ON. Germany says it will not affect the internal situation.
Kan dit nog nergens bevestigd krijgen.
Gevonden, valt allemaal mee nog: German and Polish gas operators report lower supply from Russia
Inderdaad, die Putin...quote:Op donderdag 11 september 2014 10:36 schreef waht het volgende:
In Nederland hebben we eigen reserves, dus dat zal een tweespalt veroorzaken in de EU, oftewel precies wat Poetin wil.
Eerst de troepen terug laten trekken en er nu weer "inspectie" gaan doen...quote:Op donderdag 11 september 2014 09:38 schreef homme7 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ectie_troepen__.html
De kleine generaal laat een inspectie doen
Ik ook.quote:Op donderdag 11 september 2014 10:39 schreef DustPuppy het volgende:
En dan komen we toch op het punt van Europese samenwerking.
Zijn de landen met reserves bereid deze te delen met de landen zonder reserves, waardoor we er allemaal wat op achteruit gaan maar wel één vuist kunnen maken richting Rusland.
Ik ben hier erg cynisch over, eerlijk gezegd.
dus taak voor Timmerfrans, een EU energiebank asap en maatregelen om het verbruik van Russisch gas in de toekomst fors te verlagenquote:Op donderdag 11 september 2014 10:36 schreef waht het volgende:
In Nederland hebben we eigen reserves, dus dat zal een tweespalt veroorzaken in de EU, oftewel precies wat Poetin wil.
tja, Oekraine zou de prijs van 385$ kunnen aanvaarden, en al deze onzin zou voorbij zijn. Maar dat is blijkbaar geen optie...quote:Op donderdag 11 september 2014 10:39 schreef DustPuppy het volgende:
Zijn de landen met reserves bereid deze te delen met de landen zonder reserves, waardoor we er allemaal wat op achteruit gaan maar wel één vuist kunnen maken richting Rusland.
Natuurlijk gaat dat niet lukken.quote:Op donderdag 11 september 2014 10:39 schreef DustPuppy het volgende:
Deze oorlog gaat denk ik over meer dan zaken dan Oekraïne die de nieuwe gasprijs niet wil betalen.quote:Op donderdag 11 september 2014 10:49 schreef meth1745 het volgende:
[..]
tja, Oekraine zou de prijs van 385$ kunnen aanvaarden, en al deze onzin zou voorbij zijn. Maar dat is blijkbaar geen optie...
nee dit heeft niets met prijs te makenquote:Op donderdag 11 september 2014 10:49 schreef meth1745 het volgende:
[..]
tja, Oekraine zou de prijs van 385$ kunnen aanvaarden, en al deze onzin zou voorbij zijn. Maar dat is blijkbaar geen optie...
Ik heb het niet over de oorlog, ik heb het over de onzin met het gas.quote:Op donderdag 11 september 2014 10:51 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Deze oorlog gaat denk ik over meer dan zaken dan Oekraïne die de nieuwe gasprijs niet wil betalen.
Gas is gewoon een pressiemiddel van Moskou om de Europese sancties ongedaan te krijgen.quote:Op donderdag 11 september 2014 10:52 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de oorlog, ik heb het over de onzin met het gas.
ja langetermijn strategie om van de afhankelijkheid van russisch gas af te komen, anders is dit om de haverklap een strafjequote:Op donderdag 11 september 2014 10:52 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de oorlog, ik heb het over de onzin met het gas.
Even vergeten dat de Russen zich op nogal militair hebben gemengd in Oekraïne? Met alleen een akkoord over de gasprijs is deze onzin niet voorbij... Ze moeten bv ook de Krim weer overdragen aan Oekraïne en hen schadeloos stellen voor de bezetting en inmenging.quote:Op donderdag 11 september 2014 10:49 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Gas is gewoon een middel voor Oekraine om West-Europa bij het conflict te betrekken. Het IMF heeft maanden geleden een eerste lening gegeven die net bedoeld was om de gasrekening te betalen, Oekraine heeft dat niet gedaan.quote:Op donderdag 11 september 2014 10:54 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Gas is gewoon een pressiemiddel van Moskou om de Europese sancties ongedaan te krijgen.
Of denk je dat als Oekraïne wel had betaald, Moskou het gas niet als stok achter de deur zou gebruiken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |