Dat is wel jouw stokpaardje hé.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:53 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Sneijder deed weer wat hij kon hoor. Die heeft zich weer de pleuris gelopen om toch aanspeelbaar te zijn.
Er is niks beters helaas. Behalve Klaassen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:57 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Toch vreemd dat beide bondscoaches hem dan opstellen.
Ik vraag mij af of ze überhaupt weten of hij meedoet. Je ziet de spelers na afloop ook altijd verbaasd kijken als ze Wijnaldum tegen komen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:57 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Toch vreemd dat beide bondscoaches hem dan opstellen.
Onzinquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hij doet gewoon 90 minuten helemaal niks, bijzonder knap.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik vraag mij af of ze überhaupt weten of hij meedoet. Je ziet de spelers na afloop ook altijd verbaasd kijken als ze Wijnaldum tegen komen.
Fer, De Guzman. Keuze zat. Die zijn minder blijkbaar.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:58 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Er is niks beters helaas. Behalve Klaassen.
[..]
Ik vraag mij af of ze überhaupt weten of hij meedoet. Je ziet de spelers na afloop ook altijd verbaasd kijken als ze Wijnaldum tegen komen.
[..]
Uh, oke. Bedankt Hans.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee, niemand zegt wat tegen hem. Dat is nog veel erger.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:56 schreef IsaacCuenca het volgende:
vraag me af of ze in de kleedkamer ook echt tegen janmaat zeggen van: kk kneus door jou wij verloren!
Guus snuffelt rond op de Herdgang.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Waarom Narsingh trouwens geselecteerd is is mij een groot raadsel.
[..]
Hij mist gewoon een goede assistent, Edgar Davids of zo..quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:58 schreef GGMM het volgende:
Hiddink doet alles fout wat je fout kan doen.
Nou, hij gaf 3 jaar geleden eens 20 goeie voorzetten op Dost.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Waarschijnlijk enkel en alleen om zijn snelheid. Hopen een gaatje te vinden en een bal aan de spits te leveren.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Omdat hij er niets van kan. Dat is niet zo moeilijk.quote:
Tja, ze hebben hun best gedaan.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is wel jouw stokpaardje hé.
''Jammer, alles aan gedaan''.
''Ze hebben gedaan wat ze konden''
Beste klassieke rechtsbuiten van NLquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |