hij kan toch ook nu al ontslagen worden? En dan gewoon maar gelijk met Danny Blind proberen? Ik verwacht dat Danny gewoon hetzelfde gaat doen als van gaal?quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:35 schreef Type-R het volgende:
Guus is te oud, moet lekker gaan koffie drinken
Wat heeft Danny nou bereikt in z'n trainers carriere?quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:36 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
hij kan toch ook nu al ontslagen worden? En dan gewoon maar gelijk met Danny Blind proberen? Ik verwacht dat Danny gewoon hetzelfde gaat doen als van gaal?
Hoop hebben op een kneus als Danny Blindquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:36 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
hij kan toch ook nu al ontslagen worden? En dan gewoon maar gelijk met Danny Blind proberen? Ik verwacht dat Danny gewoon hetzelfde gaat doen als van gaal?
quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
mensen die denken dat dit topic over guus_geluk7 gaat
niets, maar die guus moet gewoon weg...en als dat gebeurt dan volgt Danny hem op. En als Danny het ook niet kan, dan wil ik Frank de Boer zien. Of Ronald de Boer! Die doet toch niets tegenwoordigquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:37 schreef Type-R het volgende:
[..]
Wat heeft Danny nou bereikt in z'n trainers carriere?
Nederlandse elftal heeft zn top bereikt met louis van Gaal.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:39 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
niets, maar die guus moet gewoon weg...en als dat gebeurt dan volgt Danny hem op. En als Danny het ook niet kan, dan wil ik Frank de Boer zien. Of Ronald de Boer! Die doet toch niets tegenwoordig
quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
over wie anders?quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:41 schreef TntMobius het volgende:
[..]
Nederlandse elftal heeft zn top bereikt met louis van Gaal.
alles wat hem nu opvolgt is pauper zooi
het enige goede aan die rutten is dat hij Jordy aanvoerder heeft gemaaktquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:43 schreef JenHermes het volgende:
Guus Hiddink![]()
Fred Rutten![]()
Geert Aandewiel
Klopt. Voetbal boycotten en naakte dames voetbal gaan kijken.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:43 schreef sanasoufi het volgende:
[..]welk elftal moet ik nu dan aanmoedigen? duitsland? die hadden toch ook moeite met Schotland? colombia? falen elk keer als ze tegen een sterker land moeten. Brazilië? Die lijken meer te vechten dan te voetballen (behalve neymar en oscar). Zo blijft er niets over
En dat hij Kazim-Richards heeft aangetrokken waar hij helemaal niets van af weeetquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:44 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
het enige goede aan die rutten is dat hij Jordy aanvoerder heeft gemaakten eeeh in Rotterdam gehouden heeft....bij porto was het misgegaan
Clasie was niet fit hè (nou ja, officieel dan, die krijgt gewoon rust). Kan Guus niks aan doen. Het is wel Guus z'n schuld dat er geen Feyenoorders bij de selectie zittenquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:35 schreef sanasoufi het volgende:
Guus = LELIJK en stom![]()
Denkt die nou echt wat te bereiken zonder Jordy Clasie?![]()
Louis![]()
Jordy![]()
dus? hij kon toch op de bank zitten en mooi zijn? dan stond het inmiddels zeker 4-1quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:57 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Clasie was niet fit hè (nou ja, officieel dan, die krijgt gewoon rust). Kan Guus niks aan doen. Het is wel Guus z'n schuld dat er geen Feyenoorders bij de selectie zitten
Nee, want Feyenoord heeft hem gezegd dat hij niet mocht gaanquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:58 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
dus? hij kon toch op de bank zitten en mooi zijn? dan stond het inmiddels zeker 4-1
Omdat Guus Hiddink de enige pauper was die in geld nood was dus maar naar Korea ging om daar een unknown team te gaan trainenquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:01 schreef Gedachtenstroom het volgende:
Het grappige is dat elke Koreaan die ik vanaf 2002 tot nu heb gesproken praktisch niemand iets van Nederland snapt, tenzij ik Guus Hidink noem.
"Ahh! Holland! Yes! GUUS HIDDINK YES!"
Feyenoord is stom. De enigste reden om naar hun wedstrijden te kijken is Jordy Clasie.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:59 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Nee, want Feyenoord heeft hem gezegd dat hij niet mocht gaan
Eensquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:05 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
OverigensJordy >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Nigel de Jong
En wat heb jij allemaal bereikt in je geweldige leven?quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:03 schreef TntMobius het volgende:
[..]
Omdat Guus Hiddink de enige pauper was die in geld nood was dus maar naar Korea ging om daar een unknown team te gaan trainen
Nou. Eerder dat Zuid-Korea door hem de kwartfinale kon spelen in 2002, iets dat daarvoor niemand was gelukt.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:03 schreef TntMobius het volgende:
[..]
Omdat Guus Hiddink de enige pauper was die in geld nood was dus maar naar Korea ging om daar een unknown team te gaan trainen
Wat is dat voorn vraag?quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:07 schreef rosalinde93 het volgende:
[..]
En wat heb jij allemaal bereikt in je geweldige leven?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |