Niet eens mbt de lekken die er zijn geweest, maar meer vanwege de hype en de uniekheid van het offline gooien van de Apple site.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:28 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Agreed.Jammer dat er zoveel uitlekt tegenwoordig.
er stond #301 serieusquote:
quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:30 schreef dotKoen het volgende:
Ik heb altijd al de hartslag van mijn vrienden op mijn pols willen voelen![]()
Kunnen alleen modsquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nou en, ik had lapo. Dat maakt dan nog niet zoveel uit, pas iig de TT aan.
Dat dusquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:30 schreef Viezze het volgende:
Ondanks dat je er eigenlijk weinig aan hebt wil ik er toch een
Voor een euro of 600 kan dat straksquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:30 schreef dotKoen het volgende:
Ik heb altijd al de hartslag van mijn vrienden op mijn pols willen voelen![]()
quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Voordat je hem opent, duh. Ik ben ook niet dom.
huhquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Voordat je hem opent, duh. Ik ben ook niet dom.
Over geld gesproken... Voor hoeveel (met abo) ging de 5s bij release?quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:31 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Voor een euro of 600 kan dat straks
quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:32 schreef TwenteFC het volgende:
Sta je lekker voor de deur te rukken, gaattie openhandig.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:32 schreef TwenteFC het volgende:
Sta je lekker voor de deur te rukken, gaattie openhandig.
Weten we niet.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:32 schreef JenHermes het volgende:
Is hij nou ook te gebruiken met andere iphones of moet je perse de 6 hebben?(dit is al de 4de keer dat ik dit vraag)
Is nog niet genoemdquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:32 schreef JenHermes het volgende:
Is hij nou ook te gebruiken met andere iphones of moet je perse de 6 hebben?(dit is al de 4de keer dat ik dit vraag)
WETEN WE NIET. IS AL DE VIERDE KEER DAT WE HET ZEGGENquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:32 schreef JenHermes het volgende:
Nope, niet met Android wear...quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:33 schreef Vlaggenroof het volgende:
zijn er apps op die andere watchers? van samsung bijvoorbeeld
Jaquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:32 schreef JenHermes het volgende:
beetje de iphone 3g in een horloge gestopt.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:34 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Design vind ik niet heel bijzonder maar de software is wel erg nice.
Om iedere pols één van goudquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:34 schreef STING het volgende:
Jep, we gaan straks allemaal onze mouwen opstropen, want mensen moeten natuurlijk wel kunnen zien dat we een Apple Watch hebben
Dit.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:35 schreef TwenteFC het volgende:
Allemaal niet van toepassing voor ons FOK!ers.
Wanneer wordt dit bekend gemaakt danquote:
Precies wat ik ook dacht!quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:34 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Design doet me heel erg denken aan de originele iPhone. Op een goede manier.
Iedere dag 30 kilometer fappen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:35 schreef TwenteFC het volgende:
Allemaal niet van toepassing voor ons FOK!ers.
Lol... Denk niet dat je er veel aan gaat hebben, maar feliquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
toch wel blij dat ik deapplewatch.nl heb bemachtigd
Google Mapsquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:35 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
En dat je op het googlemaps kaartje kan zien hoever door Nederland je al gefapt hebt.
Dan kan je fappen op A'dam centraal, zonder gevonden te wordenquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:36 schreef Dimens het volgende:
[..]
Google Maps![]()
Apple Maps natuurlijk.
Werkt samen met iPhones werd verteld. Dus ook wel met oudere, mist iOS 8 erop staat.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
WETEN WE NIET. IS AL DE VIERDE KEER DAT WE HET ZEGGEN
Dan snij je inderdaad wel hele grote stukken af.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:36 schreef Dimens het volgende:
[..]
Google Maps![]()
Apple Maps natuurlijk.
NuTechquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:37 schreef Fylax het volgende:
NUtech:
We zien nu een video met mensen die er niet uitzien alsof ze nog meer hoeven te bewegen of sporten. Het doel van Apple: Beweeg meer! Je kan overigens zelf doelen instellen. Apple bepaalt uiteraard niet wat je moet doen.
en dan kan je hem straks zo inleveren aan Applequote:Op dinsdag 9 september 2014 20:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
toch wel blij dat ik deapplewatch.nl heb bemachtigd
serieusquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:38 schreef donald_dick het volgende:
[..]
en dan kan je hem straks zo inleveren aan Apple
Mogelijk, zopyright infringement... Maar ze zijn zelf zo stom geweest om hem niet van tevoren te claimenquote:
Vanaf iPhone 4S zit er BlueTooth Low Energy in de iPhones. Dus gok dat die de minimale versie word. En anders vanaf iPhone 5.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:32 schreef JenHermes het volgende:
Bij mij was dat juist omgekeerd.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:37 schreef Twinky het volgende:
[..]
ik ook! En hij zei net de gps uit je iphone, en die van mijn Garmin is STUKKEN beter.
zij zijn eigenaar van de merknaam, dus 1 brief naar SIDN en ze geven hem zo weg.quote:
Hoeft ook nietquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Mogelijk, zopyright infringement... Maar ze zijn zelf zo stom geweest om hem niet van tevoren te claimen
quote:
wil ik wel even 4,22 vangen. of een iwatch voor troost.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:39 schreef donald_dick het volgende:
[..]
zij zijn eigenaar van de merknaam, dus 1 brief naar SIDN en ze geven hem zo weg.
En jij kan er niets aan doen
Jawel, er wordt enkel naar verwezen, niet geclaimd dat het een Apple site is... Groot verschil.quote:
maakt geen reet uitquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:40 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Jawel, er wordt enkel naar verwezen, niet geclaimd dat het een Apple site is... Groot verschil.
Vanaf iPhone 5 dus. Mocht je het gemist hebbenquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:32 schreef JenHermes het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |