abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 september 2014 @ 20:29:26 #1
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_144363963
Check onderstaand filmpje van Geenstijl. Wat een vuile manier van selectief monteren. Wie de main stream media nog gelooft verdient het om misleid te worden.

Kameraden! Wat u nu gaat zien, is een sterk staaltje anti-Russische propaganda van de Nederlandse Staatsomroep. De video hierboven is een montage van twee fragmenten. Allereerst een stuk uit het NPO NOS NPO Journaal van gisterenavond, 8 september. We zien het logo van de Russische agitpropzender Russia Today, en we horen de voice-over van de NOS vertellen dat Poetin een vraag van een Britse journalist over Russische betrokkenheid bij de situatie in de Oekraïne 'zo goed als negeert'.

We horen John Sweeney van de BBC zijn vraag stellen, maar in de NOS-montage zien we Poetin weglopen, ogenschijnlijk zonder de vraag te beantwoorden. Dan het tweede fragment, van RT zelf. Dat stamt al van een week geleden, op 1 september, en daarin zien we hetzelfde tafereel: Sweeney die zijn vraag aan Poetin stelt. Alleen: in werkelijkheid blijkt dat Poetin maar liefst twee volle minuten de tijd nam om antwoord te geven. De NOS wíst dat, want ze gebruiken zelf de beelden van RT, zoals het logo linksonder bewijst. Dat we in Nederland goeie redenen hebben om Poetin niet zo'n leuke vent te vinden, daar kunnen we het allemaal wel redelijk over eens zijn.

Maar mogen we dan godverdomme wel de waarheid als basis om een eigen mening op te formuleren, en geen gore leugens? Misschien wil Esther van Waard van de afdeling Productie van 'de grootste onafhankelijke nieuwsgaarder van Nederland' (lol) even uitleggen hoe de NOS deze kwaadaardige hoax om haar kijkers mee te belazeren praktisch voor elkaar gekregen heeft.

http://www.geenstijl.nl/m(...)enaars.html#comments
pi_144363985
NOS = ARNO
WOP WOP WOP
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  dinsdag 9 september 2014 @ 20:30:25 #3
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_144364023
> BNW
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_144364077
kickje bnw pls
pi_144364104
niks nieuws onder de zon dus
pi_144364286
Dat werd overigens gewoon verteld in Nieuwsuur hoor. Sterker nog, daar werden ook nog eens kritische kanttekeningen bij het werk van Sweeney geplaatst. Gekke NPO!
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 9 september 2014 @ 20:36:28 #7
426473 .Exe
And Justice for All
pi_144364376
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 20:35 schreef Monolith het volgende:
Dat werd overigens gewoon verteld in Nieuwsuur hoor. Sterker nog, daar werden ook nog eens kritische kanttekeningen bij het werk van Sweeney geplaatst. Gekke NPO!
:Y
pi_144364411
NPO ZIT IN EEN ZIONISTISCH COMPLOT TEGEN DE RUSSEN1!!!!!!11!1!!!1
pi_144364596
En russen liegen nooit ......
Huidige trend atmosf. CO2 Mauna Loa: 411 ppm ,10 jaar geleden: 387 ppm , 25 jaar geleden: 358 ppm
  Donald Duck held dinsdag 9 september 2014 @ 20:41:14 #10
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_144364674
Met dank aan uw belastinggeld
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  dinsdag 9 september 2014 @ 20:42:01 #11
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_144364731
TS komt er eindelijk achter dat we hier massaal geïndoctrineerd worden door een partijdige media...

Waarom denk je dat we nu ook iedere dag shockerende beelden uit Irak te zien krijgen van de verschrikkingen aangericht door ISIS, terwijl we de voorgaande jaren vrijwel geen beelden zagen van alle slachtoffers door westerse bombardementen en drone-attacks!? Alsof dat 'schoon' en 'onschuldig' was allemaal.

Het nieuws is niet objectief of onafhankelijk. Het is een WAPEN dat gebruikt wordt om de bevolking achter een bepaald doel te krijgen, dus de tegenstander compleet zwart maken zodat iedereen daar angst en haat voor voelt, en vervolgens is er dus een basis om weer even een gewapend conflict aan te gaan.
  dinsdag 9 september 2014 @ 20:42:19 #12
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_144364760
Logisch toch, oom Hoessein is onze vriend. :Y
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
  dinsdag 9 september 2014 @ 20:42:37 #13
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_144364773
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 september 2014 20:30 schreef Faux. het volgende:
> BNW
De NOS naar BNW?
  dinsdag 9 september 2014 @ 20:45:05 #14
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_144364946
Ik raadpleeg altijd verschillende bronnen voor mijn nieuws. En lees zo af en toe nog eens een boek. Wat zeldzaam aan het worden is. Geen stijl hoort daar in elk geval niet bij.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_144365058
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 20:45 schreef Megumi het volgende:
Ik raadpleeg altijd verschillende bronnen voor mijn nieuws. En lees zo af en toe nog eens een boek. Wat zeldzaam aan het worden is. Geen stijl hoort daar in elk geval niet bij.
GeenStijl zijn een stelletje zure zeikerds - maar af en toe hebben ze een goed punt.
pi_144365304
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 september 2014 20:46 schreef Nemephis het volgende:

[..]

GeenStijl zijn een stelletje zure zeikerds - maar af en toe hebben ze een goed punt.
Ach in dit geval valt het wel mee aangezien diezelfde NOS gewoon een kritische rapportage over het werk van Sweeney uitzond in Nieuwsuur, maar daar hebben de hooivorken in dit topic kennelijk geen boodschap aan.
  dinsdag 9 september 2014 @ 20:50:58 #17
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_144365348
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 september 2014 20:46 schreef Nemephis het volgende:

[..]

Ik heb best wel wat warme gevoelens aan de koude oorlog. Een duidelijke vijand met een hoofdstad waar je naar kan bellen en kan dreigen een A bom op te gooien. :) Geitenhoeders in de bergen zijn wat lastig te bestrijden. En geen stijl bied daar ook geen oplossing voor.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_144365489
Sowieso de NOS ;(
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  dinsdag 9 september 2014 @ 21:06:27 #19
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_144366241
Nog meer faal _O-

Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
  dinsdag 9 september 2014 @ 21:07:06 #20
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_144366284
[ ] Geschikt
[ ] Ongeschikt
[x] Totale flapdrol
  dinsdag 9 september 2014 @ 21:07:27 #21
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_144366302
quote:
Reactie NOS op berichtgeving GeenStijl

9 september 2014 - De uitleg die GeenStijl geeft aan ons onderwerp van gisteravond over de MH17 is niet correct.

In het onderwerp in het late NOS Journaal van 8 september over de BBC-documentaire over de MH17 is bij de beelden van de ontmoeting tussen president Poetin en de BBC-journalist de volgende formulering gebruikt: zo goed als genegeerd (over de houding van Poetin na de gestelde vraag door de BBC-verslaggever).

In de beperkte ruimte die er in een tv-onderwerp is, moeten we altijd kiezen en selecteren. In dit geval is de reactie van Poetin weggelaten, omdat hij in zijn antwoord niet concreet inging op de kern van het desbetreffende onderwerp, namelijk: hebben Russische militairen een raket afgeschoten op de MH17?

De manier waarop we dit hebben gedaan, had anders gemoeten. Want de door ons gekozen formulering doet onvoldoende recht aan de ontmoeting zoals die te zien is op het ruwe beeldmateriaal. Daarop is te zien dat de Russische president de journalist te woord staat, en antwoorden geeft. Achteraf gezien hadden we beter wel een stukje van Poetin kunnen laten zien en/of een andere tekst kunnen kiezen, maar dat had aan de strekking van ons onderwerp niets veranderd. Dat blijkt ook uit een opmerking van Sweeney zelf die in zijn reportage zegt dat Poetin wegloopt als hij concreet naar de aanval op de MH17 vraagt.

En daar ging het ons dus om.

Marcel Gelauff
Hoofdredacteur NOS Nieuws
  dinsdag 9 september 2014 @ 21:08:57 #22
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_144366444
quote:
... moeten we altijd kiezen en selecteren. In dit geval is de reactie van Poetin weggelaten, omdat hij in zijn antwoord niet concreet inging..
AHAHAHAHAHAAHAH omdat het antwoord je niet aanstaat ga je ff lekker creatief en naar sentiment knippen en selecteren HHAHAHAHHAAAHHAAHA
pi_144366488
TS en zijn kuttopics, :').
  dinsdag 9 september 2014 @ 21:11:05 #24
344036 MrStalin
lekker gewerkt pik
pi_144366584
Ik heb die Marcel Gelauff nu al 3 verschillende verklaringen zien geven. Volgens mij staat ie lichtelijk onder druk :P
  dinsdag 9 september 2014 @ 21:13:25 #25
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_144366715
Gelauff zegt 'niet zo handig', ze willen dus blijkbaar 'handig' doen en dat is juist het probleem.
.
Bizar dat de rug van een beveiliger van Poetin precies de overgang vormt tussen het aankomen en het weglopen van Poetin, zodat ze het middendeel eruit konden knippen en samen met dat zinnetje "als de BBC-verslaggever er een (!) vraag over wil stellen, wordt hij zo goed als genegeerd". www.geenstijl.nl...
.
"Niet zo handig"? Dit is bewuste misleiding en manipulatie.
.
Mooi trouwens dat Gelauff zegt: "BBC verslaggever Sweeney zegt zelf ook in zijn repo dat Poetin deze kernvraag negeert". Dat raakt precies de kern, ze moeten stoppen met kopiëren.
pi_144366730
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 21:11 schreef MrStalin het volgende:
Ik heb die Marcel Gelauff nu al 3 verschillende verklaringen zien geven. Volgens mij staat ie lichtelijk onder druk :P
Ach, het klopte ook gewoon dat Poetin er niet op in ging en heel ergens anders over begon.
  dinsdag 9 september 2014 @ 21:16:02 #27
344036 MrStalin
lekker gewerkt pik
pi_144366860
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2014 21:13 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ach, het klopte ook gewoon dat Poetin er niet op in ging en heel ergens anders over begon.
Maar daar gaat het hier nu juist niet om.
pi_144366919
Ik heb een hekel aan Geenstijl. Maar dit is inderdaad erg dom van de NOS. En nu maar draaien om er onderuit te komen.
pi_144367037
De media die manipuleert? Dat is nieuws!
Snel laat het ze een hierover een item uitzenden op de NOS om er een rapor.... oh wacht...
pi_144367041
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 21:16 schreef MrStalin het volgende:

[..]

Maar daar gaat het hier nu juist niet om.
Nou ja als ik jou vraag waar jij gisteren was en je begint over het weer dan negeer je de vraag ook gewoon. Maar nogmaals, het feit dat er vervolgens gewoon een kritische reportage over het werk van Sweeney te zien was waarin zijn 'onderzoek' betwist werd negeert iedereen hier voor het gemak want dat past niet in het plaatje van de NOS die enkel de Russen wil zwartmaken.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 9 september 2014 @ 21:20:07 #31
862 Arcee
Look closer
pi_144367126
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 20:31 schreef Ceberut het volgende:
kickje bnw pls
Die hebben al een topic: BNW / ''NOS faalt en liegt'' :Y)
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  dinsdag 9 september 2014 @ 21:22:49 #32
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_144367274
quote:
99s.gif Op dinsdag 9 september 2014 20:42 schreef Yi-Long het volgende:
TS komt er eindelijk achter dat we hier massaal geïndoctrineerd worden door een partijdige media...

Waarom denk je dat we nu ook iedere dag shockerende beelden uit Irak te zien krijgen van de verschrikkingen aangericht door ISIS, terwijl we de voorgaande jaren vrijwel geen beelden zagen van alle slachtoffers door westerse bombardementen en drone-attacks!? Alsof dat 'schoon' en 'onschuldig' was allemaal.

Het nieuws is niet objectief of onafhankelijk. Het is een WAPEN dat gebruikt wordt om de bevolking achter een bepaald doel te krijgen, dus de tegenstander compleet zwart maken zodat iedereen daar angst en haat voor voelt, en vervolgens is er dus een basis om weer even een gewapend conflict aan te gaan.
QFT.

Beelden en toestanden die onwelgevallig zijn worden ook gewoon genegeerd, terwijl relatief kleine zaken enorm opgeblazen worden. De enige manier om een objectieve mening te vormen is breed, dus van verschillende bronnen, te oriënteren op het internet.

Ik ken nog wel wat mensen die zich vooral op de krant en het journaal richten voor hun nieuwsvoorziening. Het is vaak ongelofelijk hoe naïef die mensen zijn in hun wereldbeeld. Ook geen wonder als je dag-in, dag-uit alleen maar MSM-proganda te slikken krijgt. Dan is het ook allemaal heel logisch hoe er gereageerd wordt.

Dit niet specifiek voor de Oekraïne natuurlijk, dit is al jaren aan de gang. En dan hebben we het nog niet eens over het journalistieke gilde, dat buitengewoon gemakzuchtig, risicomijdend en beperkt begaafd is. Dat heb ik uit eigen hand heel vaak meegemaakt.
The End Times are wild
pi_144367477
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 21:22 schreef LXIV het volgende:

[..]

QFT.

Beelden en toestanden die onwelgevallig zijn worden ook gewoon genegeerd, terwijl relatief kleine zaken enorm opgeblazen worden. De enige manier om een objectieve mening te vormen is breed, dus van verschillende bronnen, te oriënteren op het internet.

Ik ken nog wel wat mensen die zich vooral op de krant en het journaal richten voor hun nieuwsvoorziening. Het is vaak ongelofelijk hoe naïef die mensen zijn in hun wereldbeeld. Ook geen wonder als je dag-in, dag-uit alleen maar MSM-proganda te slikken krijgt. Dan is het ook allemaal heel logisch hoe er gereageerd wordt.

Dit niet specifiek voor de Oekraïne natuurlijk, dit is al jaren aan de gang. En dan hebben we het nog niet eens over het journalistieke gilde, dat buitengewoon gemakzuchtig, risicomijdend en beperkt begaafd is. Dat heb ik uit eigen hand heel vaak meegemaakt.
Genoeg mensen die het van verschillende bronnen via internet bekijken die ook wereldvreemd zijn. Juist internet zorgt ervoor dat de meest idiote theorieën aandacht krijgen. Al denk ik dat alleen echt goede journalisten en insiders het belangrijkste deel van de waarheid in handen hebben.

Uit interesse. Wat heb je uit eigen hand zoal (vaak) meegemaakt?
  dinsdag 9 september 2014 @ 21:28:03 #34
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_144367625
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 21:25 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Genoeg mensen die het van verschillende bronnen via internet bekijken die ook wereldvreemd zijn. Juist internet zorgt ervoor dat de meest idiote theorieën aandacht krijgen. Al denk ik dat alleen echt goede journalisten en insiders het belangrijkste deel van de waarheid in handen hebben.

Uit interesse. Wat heb je uit eigen hand zoal (vaak) meegemaakt?
Ik kreeg een paar jaar geleden regelmatig journalisten op bezoek die ik dan kon vertellen waar ik mee bezig was. Daar zat ook wel een enkele goede bij, maar de meesten vonden het maar al te gemakkelijk om gewoon op te schrijven wat ik ze vertelde of presenteerde, fotootje schieten en ik las mijn zinnen soms letterlijk in de krant terug. Was voor mij heel gemakkelijk trouwens, maar als journalisten vond ik ze waardeloos.
The End Times are wild
  dinsdag 9 september 2014 @ 21:29:20 #35
344036 MrStalin
lekker gewerkt pik
pi_144367699
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2014 21:18 schreef Monolith het volgende:

[..]

Nou ja als ik jou vraag waar jij gisteren was en je begint over het weer dan negeer je de vraag ook gewoon. Maar nogmaals, het feit dat er vervolgens gewoon een kritische reportage over het werk van Sweeney te zien was waarin zijn 'onderzoek' betwist werd negeert iedereen hier voor het gemak want dat past niet in het plaatje van de NOS die enkel de Russen wil zwartmaken.
Ik zou zeggen, zet vanavond eens de TV aan, kijk die nieuwe variant van Pauw & Witteman en observeer hoe vaak mensen niet antwoord geven op de vraag. Dat geldt voor best veel mensen die geïnterviewd worden (vooral in de politiek). Dat Putin hier totaal geen antwoord geeft op de vraag, daar heb je inderdaad gelijk in. Ook dat het vervelend is voor de interviewer.

Maar daar draait hier totaal niet om, het gaat erom dat de NOS blijkbaar een reden heeft om de waarheid te verdraaien. En dat vervolgens de eindredacteur naar iets wat totaal niet relevant is grijpt om dit gedrag te verklaren.

[ Bericht 1% gewijzigd door MrStalin op 09-09-2014 21:35:13 ]
pi_144367859
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 21:29 schreef MrStalin het volgende:

[..]

Ik zou zeggen, zet vanavond eens de TV aan, kijk die nieuwe variant van Pauw & Witteman en observeer hoe vaak mensen niet antwoord geven op de vraag. Dat geldt voor best veel mensen die geïnterviewd worden (vooral in de politiek). Dat Putin hier totaal geen antwoord geeft op de vraag, daar heb je inderdaad gelijk in. Ook dat het vervelend is voor de interviewer.

Maar daar draait hier totaal niet om, het gaat erom dat de NOS blijkbaar een reden heeft om de waarheid te verdraaien.
Er zit een verschil tussen draaien en een totaal ander antwoord geven. Dat laatste deed Poetin. Daarnaast blijf jij ook gewoon negeren dat de NOS Rusland zelf eigenlijk vrijpleit in Nieuwsuur. Dat past niet zo goed in het in dit topic heersende narratiefje, kennelijk.
pi_144368127
NOS en MSM :')
pi_144368164
Dat NOS nieuws geregeld faalt, staat vast. Ik wil best geloven dat dit weer zo'n ongelukje was: Sweeney zegt hij negeert, dus we monteren dat maar. Propaganda is het waarschijnlijk niet, is te moeilijk voor ze.

Overigens is NOS nieuws geen nieuwsuur inderdaad; er is nog hoop. Maar helaas heeft die laatste niet zoveel kijkers als die eerste.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_144368329
Het NOS Journaal boet de laatste tijd steeds meer aan geloofwaardigheid in. Een tijdje terug ging Gelauff vanaf zijn vakantieadres al door het stof omdat het Journaal de uit de hand gelopen Gaza-demonstratie in Den Haag negeerde. Nu weer dit voorval, waar opnieuw knullig is gehandeld.

Het gaat eigenlijk al bergafwaarts sinds het Journaal naar Jip-en-Janneke-taal is afgegleden. Ook qua journalistiek worden ze steeds vaker door RTL Nieuws en andere media voorbijgestreefd. En dan nog die knullige grote videowalls en dat stomme geloop door het beeld. Het RTL Nieuws straalt veel meer rust uit. Ook is de eenheid tussen bulletin, app en website stukken beter dan bij het Journaal.
pi_144368506
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 september 2014 21:36 schreef trancethrust het volgende:
Dat NOS nieuws geregeld faalt, staat vast. Ik wil best geloven dat dit weer zo'n ongelukje was: Sweeney zegt hij negeert, dus we monteren dat maar. Propaganda is het waarschijnlijk niet, is te moeilijk voor ze.

Overigens is NOS nieuws geen nieuwsuur inderdaad; er is nog hoop. Maar helaas heeft die laatste niet zoveel kijkers als die eerste.
Probleem is natuurlijk ook dat steeds minder mensen behoefte lijken te hebben aan inhoud. Liever een flitsend itempje van dertig seconden dan een uitgebreide reportage. Als je voorstelt om late night talkshows naar het niveau van buitenhof te tillen krijg je ook enkel gejank om je oren.
  dinsdag 9 september 2014 @ 21:43:44 #41
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_144368647
Poetin ontweek de vraag.
Hij negeerde hem niet.
Niet helemaal goed van de NOS. En daarom gerectificeerd.

Ontwijken en zo goed als negeren vind ik eigenlijk wel dezelfde termen.

Maar dit zijn dus de dingetjes die gekkies nodig hebben om proberen aan te tonen dat de NOS ons 'indoctrineert'.
  dinsdag 9 september 2014 @ 21:46:22 #42
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_144368824
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 21:29 schreef MrStalin het volgende:

[..]

Maar daar draait hier totaal niet om, het gaat erom dat de NOS blijkbaar een reden heeft om de waarheid te verdraaien. En dat vervolgens de eindredacteur naar iets wat totaal niet relevant is grijpt om dit gedrag te verklaren.
De NOS verdraaid de waarheid helemaal niet.

Poetin negeert zo goed als de vraag zegt de NOS. En dat deed Poetin inderdaad, hij riedelt namelijk gewoon z'n eigen standaard verhaaltje af. Dat is verder niet zo ernstig want dat zie je politici inderdaad overal constant doen.
  dinsdag 9 september 2014 @ 21:49:16 #43
344036 MrStalin
lekker gewerkt pik
pi_144369008
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2014 21:31 schreef Monolith het volgende:

[..]

Er zit een verschil tussen draaien en een totaal ander antwoord geven. Dat laatste deed Poetin. Daarnaast blijf jij ook gewoon negeren dat de NOS Rusland zelf eigenlijk vrijpleit in Nieuwsuur. Dat past niet zo goed in het in dit topic heersende narratiefje, kennelijk.
Blijkbaar heeft de NOS een reden om de waarheid te verdraaien. Waarom? Geen idee. Maar als je de beelden zo verwerkt dat het lijkt alsof Putin heel asociaal doorloopt, vind ik dat persoonlijk best vreemd. Ik betwijfel of dit alleen maar te maken had met het ontwijken van de vraag, wat die Gelauff dus stelt.

Overigens, ik 'blijf negeren dat de NOS Rusland vrijpleit in Nieuwsuur'? :') Wat? Waar? Ik heb hier twee posts neergezet ofzo. Kan je even aangeven waar je dat dan eerder aangekaart hebt?

Ik heb de uitzending van Nieuwsuur (nog) niet gezien, maar als ze zichzelf inderdaad verbeteren, is dat natuurlijk een goede zaak.
pi_144369300
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 21:49 schreef MrStalin het volgende:

[..]

Blijkbaar heeft de NOS een reden om de waarheid te verdraaien. Waarom? Geen idee. Maar als je de beelden zo verwerkt dat het lijkt alsof Putin heel asociaal doorloopt, vind ik dat persoonlijk best vreemd. Ik betwijfel of dit alleen maar te maken had met het ontwijken van de vraag, wat die Gelauff dus stelt.
Ach zoals iemand eerder aankaartte lijkt me dit eerder onzorgvuldig / incompetent dan een kwestie van kwade opzet.

Verder had ik de NOS overigens niet nodig om in te zien dat de vraag van Sweeney onzinnig en suggestief was, maar ik zal wel een ongebruikelijk kritische kijker zijn.

quote:
Overigens, ik 'blijf negeren dat de NOS Rusland vrijpleit in Nieuwsuur'? :') Wat? Waar? Ik heb hier twee posts neergezet ofzo. Kan je even aangeven waar je dat dan eerder aangekaart hebt?

Ik heb de uitzending van Nieuwsuur (nog) niet gezien, maar als ze zichzelf inderdaad verbeteren, is dat natuurlijk een goede zaak.
Ik haal het nota bene in de post die je citeert aan.
pi_144369375
Grappig dat de nieuwswebsites zoals nu, ad en telegraaf hier niet over berichten.
  dinsdag 9 september 2014 @ 21:57:26 #46
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_144369537
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 21:54 schreef Zolder het volgende:
Grappig dat de nieuwswebsites zoals nu, ad en telegraaf hier niet over berichten.
Om dezelfde reden waarom hier ook een topic over loopt in BNW.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_144369800
Siberian Cut gezien trouwens gisteren?
Russia strong comrade!
  dinsdag 9 september 2014 @ 22:00:46 #48
344036 MrStalin
lekker gewerkt pik
pi_144369812
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2014 21:53 schreef Monolith het volgende:

Ach zoals iemand eerder aankaartte lijkt me dit eerder onzorgvuldig / incompetent dan een kwestie van kwade opzet.

Verder had ik de NOS overigens niet nodig om in te zien dat de vraag van Sweeney onzinnig en suggestief was, maar ik zal wel een ongebruikelijk kritische kijker zijn.

Laten we het hopen. Maar vind je zelf de montage niet vreemd dan?

quote:
[..]

Ik haal het nota bene in de post die je citeert aan.
Sorry, wat? ik citeerde niemand.
pi_144369951
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 22:00 schreef MrStalin het volgende:

[..]

Laten we het hopen. Maar vind je zelf de montage niet vreemd dan?
Ik zeg toch dat ik het niet heel handig vind?

quote:
[..]

Sorry, wat? ik citeerde niemand.
Lees het topic even terug. Zo moeilijk is het niet.
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 9 september 2014 @ 22:08:55 #50
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_144370363
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 20:29 schreef superniger het volgende:
NOS = ARNO
WOP WOP WOP
:o :o :o :o
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo