abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144380268
Blijft de 5s wel gewoon te koop?
pi_144380296
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 08:53 schreef byah het volgende:
Blijft de 5s wel gewoon te koop?
5s en 5c ja.
pi_144380301
quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2014 08:45 schreef BlauweSporttas het volgende:

[..]

Kansloos plaatje. Zoveelste bewijs dat android voor feature geeks en tweakers is. iPhone users willen gewoon een goeie telefoon. Split screen apps en multi user support, op een telefoon, doe normaal zeg.
Ik kan talloze telefoons opnoemen doe goed zijn en niet 700 euro kosten. Het is kansloos als je zoveel geld neerlegd ( voor wat precies? ) en ter plekke belazerd wordt.
pi_144380328
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 08:56 schreef Thunder0x het volgende:

[..]

Ik kan talloze telefoons opnoemen doe goed zijn en niet 700 euro kosten. Het is kansloos als je zoveel geld neerlegd ( voor wat precies? ) en ter plekke belazerd wordt.
Vind je het ook kansloos als iemand ¤900 voor een designstoel uitgeeft waar jij je stoeltje bij de ikea koopt omdat deze hetzelfde zit en goedkoper is?

Tja, de een heeft meer te besteden dan de ander of geeft ergens andere prioriteiten aan.
pi_144380374
Mooi toestel maar helaas weer niet enorm vernieuwend. Ik blijf een trouwe aanhanger want het werkt voor mij wel heerlijk. Vind alleen de vrij dikke bezel een tegenvaller, ik had wel eens een toestel met nagenoeg zonder randen willen zien.
  woensdag 10 september 2014 @ 09:03:48 #156
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_144380402
Ik ga kapot bij het zien van de watch. Wat een lelijk design. Apple is geweldig qua design, en daar waren ze nooit in te betwisten, maar de watch heeft lelijke bezels en is onlogisch uitgebreid met allemaal functies op zo'n mini display.

Ohh en de bezels van de iPhone 6(+) zijn echt niet meer anno 2014.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_144380411
Ik zat persoonlijk te wachten op de 6 om deze te kopen, maar aangezien er weinig tot niks vernieuwends aan is ga ik denk maar gewoon voor de 5S. Wel een beetje een teleurstelling, Apple is al jaren niet meer innovatief.

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 10-09-2014 09:05:08 ]
  Moderator woensdag 10 september 2014 @ 09:07:41 #158
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_144380442
twijfel tussen 5s en 6. honderd euro voor wat schermresolutie en A8.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG en OWS
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_144380455
Mensen die dit niet innovatief noemen, wat verwachten die dan?
pi_144380465
quote:
7s.gif Op woensdag 10 september 2014 09:04 schreef Scorpie het volgende:
Ik zat persoonlijk te wachten op de 6 om deze te kopen, maar aangezien er weinig tot niks vernieuwends aan is ga ik denk maar gewoon voor de 5S. Wel een beetje een teleurstelling, Apple is al jaren niet meer innovatief.
Definieer innovatief eens dan.
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_144380469
quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2014 09:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
Mensen die dit niet innovatief noemen, wat verwachten die dan?
Wat is er precies wel innovatief aan dan?
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 10 september 2014 @ 09:10:57 #162
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_144380479
quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2014 09:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
twijfel tussen 5s en 6. honderd euro voor wat schermresolutie en A8.
Dat 'wat schermresolutie' is wel belangrijk voor velen.

Voor mij iig een reden om over te stappen, 4" vind ik veel te klein.
pi_144380506
Ik had graag nog sapphire glas gezien op de iPhone 6 Plus.
pi_144380551
quote:
5s.gif Op woensdag 10 september 2014 09:09 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Wat is er precies wel innovatief aan dan?
Ik zeg niet dat alles wat ze gisteren aankondigden innovatief is, maar wat voor features had men dan verwacht? Koelkast in je iPhone? Raketafweergeschut?
pi_144380566
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 08:56 schreef Thunder0x het volgende:

[..]

De reden dat ik ben overgestapt van Android naar iOS is omdat iOS gewoon écht werkt! Ja, met Android kan je uiteindelijk meer, maar het geeft ook meer gezeik. iOS is de fijnste OS voor een telefoon die ik tot nu toe heb gezien, simpelweg omdat het vlekkeloos werkt en doet wat het moet doen.

quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2014 09:15 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat alles wat ze gisteren aankondigden innovatief is, maar wat voor features had men dan verwacht? Koelkast in je iPhone? Raketafweergeschut?
Wat is er wél innovatief aan dan?
pi_144380608
quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2014 09:15 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Moet hij nu de innovatie voor apple gaan verzinnen? Dan is het ook geen innovatie meer.
Dit is gewoon bestaande dingen overnemen van andere. Ik zeg niet dat er iets mis mee is maar het is zeker geen innovatie. Iets waar apple juist weer groot mee was geworden.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 10 september 2014 @ 09:25:51 #167
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_144380684
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 09:21 schreef Godtje het volgende:

[..]

Moet hij nu de innovatie voor apple gaan verzinnen? Dan is het ook geen innovatie meer.
Dit is gewoon bestaande dingen overnemen van andere. Ik zeg niet dat er iets mis mee is maar het is zeker geen innovatie. Iets waar apple juist weer groot mee was geworden.
Alle productcatagorieen van apple zijn NA de introductie alleen maar evoluties geweest. Mac, iPod, iPhone, iPad.

De innovatie zit nu in de apple watch. Nieuwe productcatagorie. Die zelfs alleen op basis van geruchten ervoor heeft gezorgd dat allerlei fabrikanten met wearables aan de gang zijn gegaan die integreren met bestaande ecosystems.
pi_144380740
quote:
4s.gif Op woensdag 10 september 2014 09:25 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Alle productcatagorieen van apple zijn NA de introductie alleen maar evoluties geweest. Mac, iPod, iPhone, iPad.

De innovatie zit nu in de apple watch. Nieuwe productcatagorie. Die zelfs alleen op basis van geruchten ervoor heeft gezorgd dat allerlei fabrikanten met wearables aan de gang zijn gegaan die integreren met bestaande ecosystems.
Dus de watch is innovatief? Nee, sorry, dat is hij niet. Het is een logische stap in de ontwikkeling van de markt. Een stap die door andere fabrikanten al gemaakt is. Apple loopt in deze achter de feiten aan, iets wat ze bij de introductie van de iPad mini ook al deden.
pi_144380746
quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2014 00:09 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Nee nee nee. Zo zat het niet. We begrepen niet waarom je per se een abonnement "met toestel" wilde waarbij je meer abonnementskosten moest betalen plus de volledige nieuwprijs van een los toestel.
Nee, zo zat het niet. Meer abonnementskosten maakt mij niet uit (ook al 3 keer gezegd). En het toestel was wel degelijk goedkoper dan hem los kopen.
Edit: en bij deze stop ik met reageren op wie dan ook dit aanhaalt.

[ Bericht 4% gewijzigd door Jaimy_Luca op 10-09-2014 09:41:48 ]
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 10 september 2014 @ 09:34:02 #170
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_144380791
quote:
2s.gif Op woensdag 10 september 2014 09:30 schreef DW457 het volgende:

[..]

Dus de watch is innovatief? Nee, sorry, dat is hij niet. Het is een logische stap in de ontwikkeling van de markt. Een stap die door andere fabrikanten al gemaakt is. Apple loopt in deze achter de feiten aan, iets wat ze bij de introductie van de iPad mini ook al deden.
Eh nee, de andere fabrikanten zijn wearables gaan ontwikkelen naar aanleiding van geruchten dat apple een iwatch aan het maken was. Slechte wearables.

de iPod was ook niet de eerste mp3 speler op de markt. De iPhone was ook niet de eerste smartphone op de markt. De iPad was ook niet de eerste tablet op de markt. En ja de iPad MINI is een evolutie.

Daarmee is nog niet gezegd dat de innovatie apple watch daadwerkelijk een revolutie veroorzaakt, maar DAAR zit de innovatie. Niet meer in de iPhone en die gaat er niet meer komen ook.
pi_144380862
Apple watch lijkt mij leuk, maar echt een foeilelijk design, waarom? Ik loop dan liever met een designer merk horloge dan van apple, alleen de features lijken mij leuk.
pi_144380881
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 09:38 schreef Apekoek het volgende:
Apple watch lijkt mij leuk, maar echt een foeilelijk design, waarom? Ik loop dan liever met een designer merk horloge dan van apple, alleen de features lijken mij leuk.
Ik kan toch niet zeggen dat ik dit lelijk vindt.

Dit specifieke model zou heel mooi staan bij een vrouw:

Zo kijkt het inderdaad plots een stuk lelijker:
pi_144380887
quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2014 09:30 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Nee, zo zat het niet. Meer abonnementskosten maakt mij niet uit (ook al 3 keer gezegd). En het toestel was wel degelijk goedkoper dan hem los kopen.
Nee, dat was hij niet. Dat is je ook herhaaldelijk aangetoond, maar jij bleef je blind staren op de adviesprijs van Apple.
pi_144380893
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 09:34 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Eh nee, de andere fabrikanten zijn wearables gaan ontwikkelen naar aanleiding van geruchten dat apple een iwatch aan het maken was. Slechte wearables.
Bron? Want dit klinkt wel erg als een slecht excuus van een blinde Apple fanboy
quote:
de iPod was ook niet de eerste mp3 speler op de markt. De iPhone was ook niet de eerste smartphone op de markt. De iPad was ook niet de eerste tablet op de markt. En ja de iPad MINI is een evolutie.

Daarmee is nog niet gezegd dat de innovatie apple watch daadwerkelijk een revolutie veroorzaakt, maar DAAR zit de innovatie. Niet meer in de iPhone en die gaat er niet meer komen ook.
Dat is helemaal waar, de innovatie bij die apparaten zat hem in de briljante marketingstrategie van Apple ( _O_ ), waar bijna geen bedrijf aan kan tippen. Toch kwamen ze met technologische innovaties waardoor het allemaal zo fijn werkte en het allemaal goed aansloeg. De manier waarop IOS bijvoorbeeld werkt, hoe Siri werkt, dat zijn allemaal technologische hoogstandjes wat de Apple producten maken tot wat ze nu zijn.

Ik heb nu echter het idee dat die tijd geweest is. De iWatch is niets nieuws onder de zon, dat idee was er al, al ben ik wel heel benieuwd naar de werking uiteindelijk, hopelijk is dat van de Apple kwaliteit zoals we altijd gewend zijn. Maar de iPhone 6 en de 6 plus...ik weet het niet. Is een groter scherm echt nodig en kom op...een camera die uitsteekt?! Dat is vragen om gezeik...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')