SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuws:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sociaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sport:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Respecteer elkaars mening, het kan best zijn dat die anders is dan de jouwe. Houd het gezellig!DolphinScreensaver.exe![]()
Van 16gb naar 64gb. Had dan de 16gb eruit gegooid en was dan begonnen met de 32gb.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.![]()
Dit. Wat moet je nou met 16GB? Twee minuten 240fps filmen en je geheugen is op.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:46 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Van 16gb naar 64gb. Had dan de 16gb eruit gegooid en was dan begonnen met de 32gb.
![]()
Mee eens met jou.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:05 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Ziet er niet uit die Apple Watch.![]()
Godver stel dan ook die Keynote uitquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:12 schreef Haaibaaike het volgende:
17 september kun je downloaden voor iOS8.![]()
Moet je niet tegen mij zeggenquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:27 schreef mrPanerai het volgende:
Godver stel dan ook die Keynote uit![]()
![]()
780.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:44 schreef lDDQD het volgende:
Dat 16GB is wel schandalig ja. Ben benieuwd naar de prijs van de 6 Plus.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Niet gewoon beginnen met 32Gb(ze weten natuurlijk dat de meesten 16Gb te weinig vinden en automatisch 1tje hoger gaan)
En dan die uitstekende cameralens...erg jammer.
Verder wel ok ding, maar toch weer een paar gemiste kansen.People assume too much.![]()
de 5 wel: http://www.huffingtonpost(...)unced_n_1878231.htmlquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:06 schreef very het volgende:
Bwgon de 5s 16 gb nou ook met 199 dollar?![]()
iPhone 6 plus 16 GB -> ¤799quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:44 schreef lDDQD het volgende:
Dat 16GB is wel schandalig ja. Ben benieuwd naar de prijs van de 6 Plus.
iPhone 6 plus 64 GB -> ¤899
iPhone 6 plus 128 GB -> ¤999
iPhone 6 16 GB -> ¤699
iPhone 6 64 GB -> ¤799
iPhone 6 128 GB -> ¤899![]()
Bijzonder. In een zwitsers artikel geven ze deze prijzen door voor in de USquote:Das sind die Preise in Amerika mit einem Zwei-Jahres-Vertrag:
199 Dollar 16 GB
299 Dollar 64 GB
399 Dollar 128 GB
299 Dollar 16 GB
399 Dollar 64 GB
499 Dollar 128 GBThere are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷![]()
Alleen vanaf de 2e tier dubbel zoveel storage als de 5s. De 5s was 799,- met 32GB en 899,- met 64GBquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:33 schreef Tinos85 het volgende:
Zelfde prijzen voor de 6 als voor de 5S dus.
5S is gelijk goedkoper geworden zo te zien.![]()
quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:35 schreef crv het volgende:
Bijzonder. In een zwitsers artikel geven ze deze prijzen door voor in de US
[..]Lezen.quote:mit einem Zwei-Jahres-Vertrag:Postbezorger.![]()
das waar sorryquote:There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
had ze gelijk allebei gekocht danquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:38 schreef _pieterpost het volgende:
[..]
NP. Zouden wel mooie prijzen geweest zijn
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Ben der alleen nog steeds niet uit of ik nu die grote of kleine wil, ben toe aan een nieuweThere are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Damn dat betekent 999 voor de 64GB Plus. Daar koop je drie keer een Oneplus One voor met vergelijkbare specificaties, scherm en camera. En dan heb je 192GB geheugen.![]()
quote:![]()
De 64GB denk ik dan? Zelfde prijs als huidige iPhone 5 32GB (799)
Hier ga ik zelf wel voor iig. nu nog dubben over de kleur.
Postbezorger.![]()
Ik vind de kleine al te groot. Dus een 6, 128, gold voor mij...quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:42 schreef crv het volgende:
Ben der alleen nog steeds niet uit of ik nu die grote of kleine wil, ben toe aan een nieuweDoe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.![]()
quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:44 schreef _pieterpost het volgende:
[..]![]()
De 64GB denk ik dan? Zelfde prijs als huidige iPhone 5 32GB (799)
Hier ga ik zelf wel voor iig. nu nog dubben over de kleur.
Godver 64 jaquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:43 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat wordt knap, die is er niet.![]()
![]()
999 voor plus met 128quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:43 schreef Splackavellie02 het volgende:
Damn dat betekent 999 voor de 64GB Plus. Daar koop je drie keer een Oneplus One voor met vergelijkbare specificaties, scherm en camera. En dan heb je 192GB geheugen.
staat op Apple online storeGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Bedoelde 899. De Oneplus One kost 299 voor de 64GB. De prijs valt bijna niet te rechtvaarden.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
999 voor plus met 128
staat op Apple online store![]()
WWDC staat online en duurt bijna 2 uur, maar op welk moment wordt de iPhone 6 aangekondigd? Ik heb niet zo'n zin om 2 uur te gaan kijken. Ik heb zitten schuiven op mijn mobiel, maar kan het niet vinden.![]()
Meteen in het begin.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:51 schreef Jaimy_Luca het volgende:
WWDC staat online en duurt bijna 2 uur, maar op welk moment wordt de iPhone 6 aangekondigd? Ik heb niet zo'n zin om 2 uur te gaan kijken. Ik heb zitten schuiven op mijn mobiel, maar kan het niet vinden.![]()
Iemand al de hand weten te leggen op de GM van IOS 8 (Voor de 5S) ? Wil hem ASAP installeren.Postbezorger.![]()
trabantje vergelijken met een mercedesquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:50 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Bedoelde 899. De Oneplus One kost 299 voor de 64GB. De prijs valt bijna niet te rechtvaarden.
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
ik dacht dat ie 17-9 beschikbaar kwamquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:54 schreef _pieterpost het volgende:
Iemand al de hand weten te leggen op de GM van IOS 8 (Voor de 5S) ? Wil hem ASAP installeren.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Dat is de public release. De GM is vandaag uitgebracht voor developers. Die kan je gewoon installeren zonder developer account omdat hij identiek is aan de versie die woensdag uitgebracht wordt (precies even groot, zelfde checksum, etc.).quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:00 schreef crv het volgende:
[..]
ik dacht dat ie 17-9 beschikbaar kwam2000 light years from home![]()
Ja de publieke release inderdaadquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:00 schreef crv het volgende:
[..]
ik dacht dat ie 17-9 beschikbaar kwamDe Golden Master (http://www.iphonehacks.com/2014/09/download-ios-8-gm.html) vandaag.
Postbezorger.![]()
okquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:01 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat is de public release. De GM is vandaag uitgebracht voor developers. Die kan je gewoon installeren zonder developer account omdat hij identiek is aan de versie die woensdag uitgebracht wordt (precies even groot, zelfde checksum, etc.).There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Die links linken naar 7.1.2.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:01 schreef _pieterpost het volgende:
[..]
Ja de publieke release inderdaadDe Golden Master (http://www.iphonehacks.com/2014/09/download-ios-8-gm.html) vandaag.
2000 light years from home![]()
Meteen in het begin.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:12 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Haha grappig. En nu even serieus: op hoeveel minuten begint de aankondiging van de iPhone 6?2000 light years from home![]()
Je kunt wel met een flauwe auto analogie komen, maar die slaat nergens op in dit geval. De OPO is ook een high end toestel. Natuurlijk heeft de iPhone een veel mooier, strakker design met meer kwaliteitsmaterialen, is de camera waarschijnlijk beter, en betaal je premium voor iOS. Maar 300% premium is wel heel erg veel, zeker voor een smartphone.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:59 schreef crv het volgende:
[..]
trabantje vergelijken met een mercedes
Ik ga het wel doen, want ik ben een zwakke gadgetfreak. Maar echt reëel zijn die prijzen niet. Zeker niet die van de 16GB modellen.![]()
je faalt weer mongoolquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:21 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Bij mij niet. Als eerst OS X op de Mac. Linkje anders?Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:21 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Bij mij niet. Als eerst OS X op de Mac. Linkje anders?![]()
![]()
Lol. Kijk je de WWDC keynote?quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:21 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Bij mij niet. Als eerst OS X op de Mac. Linkje anders?
2000 light years from home![]()
![]()
Wat doe ik fout volgens jullie? Ja, ik kijk de Keynote/WWDC, daar wordt ie tenslotte in aangekondigd. Net zoals de vorige jaren.
![]()
WWDC ja?quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:29 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Wat doe ik fout volgens jullie? Ja, ik kijk de Keynote/WWDC, daar wordt ie tenslotte in aangekondigd. Net zoals de vorige jaren.
![]()
jahoor. Je moet de hele wwdc kijken dan krijg je als bonus de nieuwe iPhonequote:Op dinsdag 9 september 2014 22:29 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
In Safari met deze link? Klikquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:29 schreef Jaimy_Luca het volgende:
En na zo'n 5-10 minuten begon Tim geloof ik, ik weet het niet precies meer want de livestream was kak.![]()
Dit was het WWDC niet. Man man man.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:32 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Doe niet zo flauw! Ik vraag gewoon iets, kan niemand normaal antwoorden?![]()
The Apple Worldwide Developers Conference (WWDC) 2014 takes places June 2-6 in San Francisco with an in-depth look at the latest in iOS and OS X.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:32 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Doe niet zo flauw! Ik vraag gewoon iets, kan niemand normaal antwoorden?2000 light years from home![]()
Dan mijn excuses voor het misverstand. Ik dacht dat iPhones altijd bij de WWDC voor het eerst werden geshowt. Ik heb wel vaker video's op youtube gezien waarin ze de nieuwe iPhone lieten zien. Maar dat zal ik dan wel gedroomd hebben...quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit was het WWDC niet. Man man man.![]()
Nogmaals: mijn excuses voor het misverstand. Ik doelde dus op het moment waarop de nieuwe iPhone 6 geshowt wordt.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:38 schreef Merkie het volgende:
[..]
The Apple Worldwide Developers Conference (WWDC) 2014 takes places June 2-6 in San Francisco with an in-depth look at the latest in iOS and OS X.![]()
Nou, bedanktquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:32 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Doe niet zo flauw! Ik vraag gewoon iets, kan niemand normaal antwoorden?Ik reageer serieus, geef je een link en een tijd-indicatie. Beetje dimmen.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:31 schreef JoelBaka het volgende:
[..]
In Safari met deze link? Klik
En na zo'n 5-10 minuten begon Tim geloof ik, ik weet het niet precies meer want de livestream was kak.![]()
Maar als ik per ongeluk een fout maak, dan kan één van jullie dat toch uitleggen, in plaats van gelijk beginnen te schelden met mongool?![]()
De meesten probeerden dat ook eerst. En het hele sim-only drama kan ook nog meespelenquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:48 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Maar als ik per ongeluk een fout maak, dan kan één van jullie dat toch uitleggen, in plaats van gelijk beginnen te schelden met mongool?![]()
![]()
Bedankt. Ik had nog geen tijd om te reageren. Maar Safari crasht bij het openen van die link (mobiel althans).quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:48 schreef JoelBaka het volgende:
[..]
Nou, bedanktIk reageer serieus, geef je een link en een tijd-indicatie. Beetje dimmen.
[..]![]()
Bedankt. Jij begrijpt het tenminste, ondanks het misverstand.quote:
Forum Opties Forumhop: Hop naar: