Grappig hoe jij in de propaganda van assad trapt. SANA is net als pallywood haha, met hun "succesvolle evacuatie"quote:Op woensdag 10 september 2014 19:13 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ja dus? Jij roept altijd dingen voordat het daadwerkelijk gebeurd was. Toen jij riep dat Divisie 17 basis was ingenomen terwijl alleen de officiersbarakken aan de zuidkant waren ingenomen riep jij al dat de basis was gevallen terwijl de gevechten in de basis zelf nog 2 of 3 dagen doorgingen.
Net zoals jij riep dat de rebellen Taqba hadden ingenomen en later die dag SANA een uitzending maakte op de basis. Vreemd genoeg was de basis de dag erna ontruimd en overgenomen door ISIS en ik meldde dat meteen.
Het was relatief succesvol, de laatste groep verdedigers werden echter overweldigd voordat ze weg konden komen.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:19 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Grappig hoe jij in de propaganda van assad trapt. SANA is net als pallywood haha, met hun "succesvolle evacuatie"!!!!
quote:Op woensdag 10 september 2014 19:17 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Je lult maar wat, als je het even terugleest zie je dat hij als eerste meldt dat 'baardapen' zeggen dat de basis is overgenomen:
[..]
Een uur later zegt IPA dat SANA het ook meldt:
[..]
IPA's posts waren van 24 Augustus. Bovenstaande zei ik al op 26 Juli.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 23:14 schreef firefly3 het volgende:
Ik zeg niets voor niets dat divisie 17 afgemaakt zal worden..
Waarom plaats jij nooit bronnen bij je beweringen?quote:Op woensdag 10 september 2014 19:19 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Grappig hoe jij in de propaganda van assad trapt. SANA is net als pallywood haha, met hun "succesvolle evacuatie"!!!!
twitter:2Rook14 twitterde op woensdag 10-09-2014 om 19:28:22#PT: #Hama: Also Reports that #NDF/#SAA have taken Tel Nasiriyah, SE of #Halfaya. #Syria http://t.co/ZqHAJVwjD8 reageer retweet
Dat is iets heel anders, jij doet een voorspelling en soms komt die uit. Heeft weinig met kennis te maken, net als je wat riep over het vliegveld van Damascus en nu over Damascus zelf.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:29 schreef firefly3 het volgende:
[..]
[..]
IPA's posts waren van 24 Augustus. Bovenstaande zei ik al op 26 Juli.
NWS / [Centraal] Crisis in Syri #136 Aleppo bijna bevrijd
Darayya is al twee jaar totaal omsingeld en er zijn nu onderhandelingen aan de gang. Ook hebben rebellen ten zuid-westen van Damascus zich teruggetrokken richting Noord-Deraa regio en Qunaitra...quote:Op woensdag 10 september 2014 19:38 schreef firefly3 het volgende:
Dit is nu gaande. Natuurlijk zijn voorspellingen niet altijd correct, maar ben er wel weer eerder bij dat er wat aan de hand isNet als toen met Raqqa, zit de helft weer in de ontkenningsfase.
Still alive and kickingquote:Op woensdag 10 september 2014 19:43 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Darayya is al twee jaar totaal omsingeld en er zijn nu onderhandelingen aan de gang. Ook hebben rebellen ten zuid-westen van Damascus zich teruggetrokken richting Noord-Deraa regio en Qunaitra...
Ja, maar niet betaald de thuisbasis van het machtige leger dat Damascus gaat innemen...quote:
Uit je link:quote:Op woensdag 10 september 2014 18:31 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ja, en die leads/evidence is ongeveer wat ik net opnoemde. http://en.wikipedia.org/wiki/2012_Burgas_bus_bombing
quote:An unnamed senior official told The New York Times that the attacker was "acting under broad guidance" to hit Israeli targets when opportunities presented themselves and that this guidance was given to Hezbollah from Iran, which uses Hezbollah as a proxy. Two other anonymous officials added that Hezbollah was behind the bombing, although declined to offer further information.
quote:On 31 July, a member of the Bulgarian security establishment told The New York Times that there was a "clear direction that points to Hezbollah," in the pattern as well as evidence of the attack.[52]
quote:The Pentagon has said that there were "distinctive Hezbollah markings" linked to the attack in Burgas, although at the time they could not "decisively state" who was responsible for the attack.[54]
http://en.wikipedia.org/w(...)rator_investigationsquote:On 9 August, The New York Times reported that in the two months leading up to the terrorist attack, Israel's intelligence services intercepted numerous phone calls between Burgas and Lebanon, which increased significantly three days prior to the bombing. An Israeli official said, "We know the sources in Lebanon, though not the identity of those on the other end in Bulgaria."
The New York Times also said that American and Bulgarian officials support Israel's assessment of the record, but won't announce that publicly.[55][56][57]
Ik quote Frikandelbroodje even:quote:[..]
Onzin vergelijking, dat ze oud-nazi's hebben omgelegd geeft de Mossad gewoon toe. Tevens is het logisch dat de Mossad oud-nazi's omlegt, dat Hezbollah een bus met Isralische toeristen opblaast in Bulgarije is echter niet logisch. Jij maakt er ook uitgebreid Mossad netwerk van.
quote:Op woensdag 10 september 2014 01:03 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Dit soort shit is niet nieuw voor ze. Meerdere bomaanslagen in Buenos Aires, vredesmacht in Beiroet in 83, meerdere aanslagen op de Amerikaanse ambassade in dezelfde stad, en veel meer. Met alleen al duizenden burgerdoden tot gevolg. En tel ik de mislukte pogingen en hun moorden op politieke tegenstanders nog niet mee.
quote:Op woensdag 10 september 2014 19:49 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
De Amerikanen zullen naast Isis ,ook doelen van de Syrische overheid gaan bombarderen. Absurd, maar dat is wat er gaat gebeuren. Isis is voor de Amerikanen een mooie afleidingsmanoeuvre om assad te verzwakken.m.. Erg doorzichtig natuurlijk en ik hoop dat deze truc doorzien wordt. De Amerikanen mogen alleen iets doen insertie, als ze toestemming hebben van de Syrische overheid. Laten de Russen nu toch snel wat s300 en buks daarheen transporteren om evt, Amerikaanse vliegtuigen uit de lucht te schieten.
Zie hier mensen, een fokker met een glazen bol.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:49 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
De Amerikanen zullen naast Isis ,ook doelen vaanstandschroef gaan bombarderen. Absurd, maar dat is wat er gaat gebeuren. Isis is voor de Amerikanen een mooie afleidingsmanoeuvre om assad te verzwakken.m.. Erg doorzichtig natuurlijk en ik hoop dat deze truc doorzien wordt. De Amerikanen mogen alleen iets doen insertie, als ze toestemming hebben van de Syrische overheid. Laten de Russen nu toch snel wat s300 en buks daarheen transporteren om evt, Amerikaanse vliegtuigen uit de lucht te schieten.
De twee en derde quote zijn niet anders dan wat ik zeg, als ze duidelijk bewijs hadden zeiden ze wel wat dat bewijs ongeveer was in plaats van alleen te zeggen dat er 'bewijs' is.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:49 schreef jamesdeen het volgende:
Er zijn dus wel meer leads (of ze waar zijn geef ik geen oordeel over) dan alleen een lidmaatschap of band met Hezbollah.
Ook niet bewezen, Fikandelboordje kon zelf ook niet met meer bewijs komen dan Argentini zegt en dus is het waar.quote:Ik quote Frikandelbroodje even:
SPOILER: Vertaling ondertitelOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanvallen tegen Al-Nusra in Jobar - deel 2SPOILER: Vertaling ondertitelOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Say what?
En jodenhatersquote:Op woensdag 10 september 2014 19:57 schreef theunderdog het volgende:
Ah, SadPanda steunt vanaf nu serieus terroristen.
Die anderen dus wel.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:54 schreef SadPanda het volgende:
[..]
De twee en derde quote zijn niet anders dan wat ik zeg,
Leuke drogreden.quote:als ze duidelijk bewijs hadden zeiden ze wel wat dat bewijs ongeveer was in plaats van alleen te zeggen dat er 'bewijs' is.
1983 United States embassy bombing, 1983 Beirut barracks bombing en 2009 Hezbollah plot in Egypt. Toch echt bewezen.quote:[..]
Ook niet bewezen, Fikandelboordje kon zelf ook niet met meer bewijs komen dan Argentini zegt en dus is het waar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |