Ik vind die kerstmuts discriminerendquote:
Eet je het ook op?quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:15 schreef Myraela het volgende:
Soms ben ik zo blij.Van dat eten dat bijna hopeloos is om mooi op een foto te zetten. Meestal raak ik dan opgefokt en probeer ik het niet eens. Deze keer toch gedaan en gewoon blij met het resultaat.
Als dat nou ook eens zou lukken met ovenschotels, dan ben ik helemaal gelukkig.
Myra heeft het ook getroffen hoor.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:26 schreef artelligence het volgende:
[..]
Zonde. Ok net je foodblog gezien. Twi heeft het maar getroffen
Dat.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Myra heeft het ook getroffen hoor.
Neem der ook een paar biertjes bij, oude brombeer.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:28 schreef yats het volgende:
De honger begint hier toe te slaan. Gelukkig word er op dit moment voor me gekookt. Ik tref het met mijn vrienden.
will doquote:Op dinsdag 9 september 2014 19:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Neem der ook een paar biertjes bij, oude brombeer.
Zelfgemaakte pizza is toch niet duur? Of hebben we het over een zelfgemaakte pizza door de Italiaan op de hoek?quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:32 schreef aeque het volgende:
Het was een goede dag dus heb ik mijzelf getrakteerd op een zelfgemaakte pizza. Dat wordt voorlopig dus weer water en brood...
Haha nee, heeft er meer mee te maken dat ik van mijzelf eigenlijk niet zo ongezond mag eten.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zelfgemaakte pizza is toch niet duur? Of hebben we het over een zelfgemaakte pizza door de Italiaan op de hoek?
Pizza hoeft niet ongezond te zijn.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Haha nee, heeft er meer mee te maken dat ik van mijzelf eigenlijk niet zo ongezond mag eten.
Mijn pizza welquote:Op dinsdag 9 september 2014 19:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Pizza hoeft niet ongezond te zijn.
Kaas natuurlijk, salami en ham, en veel ook.quote:
Ik heb een palmpje naast me staan terwijl ik nog even een zakelijke mail uitwerk.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Neem der ook een paar biertjes bij, oude brombeer.
Dan mag ik weer seksuele activiteiten gaan uitoefenen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:44 schreef Myraela het volgende:
Wat is er 18 oktober eigenlijk aeque?
Jij doet mee?quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:47 schreef Myraela het volgende:
Zet het er dan zo neer:
Aftellen tot ik weer seksuele activiteiten mag uitoefenen.
Waarom is dat dan? Of wat is er dan?quote:
Pics in DM. Gr. Grquote:Op dinsdag 9 september 2014 19:50 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik probeerde net de Bee Challenge te doen. Wilde het al bijna hernoemen naar Mickey Mouse Challenge, tot ik me realizeerde dat de BH niet op het hoofd maar op de ogen moet.
Eindelijk eten.
Nee joh, dan is het niet meer mysterieus.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:47 schreef Myraela het volgende:
Zet het er dan zo neer:
Aftellen tot ik weer seksuele activiteiten mag uitoefenen.
Pics van jouw met bh en zonderquote:Op dinsdag 9 september 2014 19:50 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik probeerde net de Bee Challenge te doen. Wilde het al bijna hernoemen naar Mickey Mouse Challenge, tot ik me realizeerde dat de BH niet op het hoofd maar op de ogen moet.
Eindelijk eten.
Ik wacht met smart.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:50 schreef -Strawberry- het volgende:
Eindelijk eten.
Gewoon in het topic. Anders moest ze het niet zeggen in het vorige deel.quote:
Mickey Mouse challenge is ook veel toegankelijkerquote:Op dinsdag 9 september 2014 19:50 schreef -Strawberry- het volgende:
Eindelijk eten.
Doe jij dan wel mee?quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mickey Mouse challenge is ook veel toegankelijker.
Eet smakelijk!
quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:50 schreef -Strawberry- het volgende:
Eindelijk eten.
Maar dan Minnie Mousequote:Op dinsdag 9 september 2014 19:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mickey Mouse challenge is ook veel toegankelijker.
Eet smakelijk!
Sla je ze wel op voor later gebruikquote:Op dinsdag 9 september 2014 19:54 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dankje. Lotion en Kleenex al klaargelegd.
Ik vind juist die bijenogen wel heel erg tof.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:54 schreef -Strawberry- het volgende:
Toch vind ik Mickey Mouse Challenge leuker. Dan krijg je ook geen misverstanden met goede doelen en zo.
De zakdoekjes?quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sla je ze wel op voor later gebruik
Nee de foto'squote:
Wat?quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:50 schreef -Strawberry- het volgende:
Eindelijk eten.
Google is your friend.quote:
Laat maar, ik wil het eigenlijk niet wetenquote:
Met slurf en zoquote:Op dinsdag 9 september 2014 19:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat zou meer de dombo challenge worden denk ik
quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat zou meer de dombo challenge worden denk ik
quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:57 schreef Samzz het volgende:
Boooh, ik moet niet googlen naar paardenziektes waarbij slecht ademhalen symptomen zijn.
Ik denk juist dat jij het wel interessant vindt. Veel vrouwen met blote tieten.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Laat maar, ik wil het eigenlijk niet weten![]()
Ik zal er vroeg of laat toch wel mee geconfronteerd worden
Aandachtshoerenquote:Op dinsdag 9 september 2014 19:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk juist dat jij het wel interessant vindt. Veel vrouwen met blote tieten.
Normaal zou ik hier om lachen. Maar nu even niet, ik maak me oprecht zorgen om de Bollequote:
quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Normaal zou ik hier om lachen. Maar nu even niet, ik maak me oprecht zorgen om de Bolle.
Ik heb nog niks langs zien komen op Facebook, jij wel?quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk juist dat jij het wel interessant vindt. Veel vrouwen met blote tieten.
Tieten mogen ook niet op facebook.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb nog niks langs zien komen op Facebook, jij wel?
Gelukkig staat hij veel buiten en gaat hij eind van de maand naar huis en naar de kliniek van mijn eigen dierenarts.quote:
Is Zuckerberg homo ofzo?quote:
Word soms wel echt kotsmisselijk van die selectieve verboden.quote:
Toch apart. Tieten niet, de gruwelijkste mishandelingen is dan weer helemaal primaquote:
Nee. Hij is getrouwd met een Aziatische vrouw.quote:
Jij wilt al die tieten zien natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Word soms wel echt kotsmisselijk van die selectieve verboden.
Jij zou je tieten posten he? Ik zou je toevoegen en noteren als 'beste vriend'quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Echt dit.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Toch apart. Tieten niet, de gruwelijkste mishandelingen is dan weer helemaal prima.
Aahwquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gelukkig staat hij veel buiten en gaat hij eind van de maand naar huis en naar de kliniek van mijn eigen dierenarts.
Zelfs de ventipulmin helpt niet en dat is toch een slecht teken.
Dat sluit dus nog niets uit.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee. Hij is getrouwd met een Aziatische vrouw.
Zou tieten posten om aandacht te vragen voor een mishandeling dan wel mogen?quote:
Damn, busted.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:01 schreef artelligence het volgende:
[..]
Jij zou je tieten posten he? Ik zou je toevoegen en noteren als 'beste vriend'
Nee.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zou tieten posten om aandacht te vragen voor een mishandeling dan wel mogen?
Zo jammer weer.quote:
En ook nog Twents en Vlaams spreken. Talenknobbel!quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:06 schreef Samzz het volgende:
Even mijn Duitse vriendin bellen, die heel goed Nederlands kan. Neemt haar man op en ik ratel gewoon gezellig in Duits. Fijn is dat, meertalig zijn.
Welke talen spreek jij nog meer dan Nederlands en Duits?quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:06 schreef Samzz het volgende:
Even mijn Duitse vriendin bellen, die heel goed Nederlands kan. Neemt haar man op en ik ratel gewoon gezellig in Duits. Fijn is dat, meertalig zijn.
Nederlands, Twents, Vlaams, Duits en Engelsquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:09 schreef artelligence het volgende:
[..]
En ook nog Twents en Vlaams spreken. Talenknobbel!
Engelsquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Welke talen spreek jij nog meer dan Nederlands en Duits?
Ik Engels, twee woorden Duits (kan het overigens prima verstaan), Nederlands, Fries. That's it. Duits zou ik weer even moeten oppoetsen. Moet maar weer eens naar Duitsland, komt het misschien weer terug.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nederlands, Twents, Vlaams, Duits en Engels.
Genoeg talen, meer is niet nodigquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Engels.
En ik kan ook Twents, maar dat is een dialect.
Ik loop er bijna elke dag langs, ben je nu jaloers?quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:13 schreef Samzz het volgende:
Oh jottum, ik ga eind september naar huis. Kan ik naar de Primark.
Ficken, Neuken, Fucking. Ja inderdaad vrij universeelquote:
Nee.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik loop er bijna elke dag langs, ben je nu jaloers?![]()
Pics or it didn't happenquote:Op dinsdag 9 september 2014 19:50 schreef -Strawberry- het volgende:
Eindelijk eten.
Is je baan bij de manege dan voorbij?quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:13 schreef Samzz het volgende:
Oh jottum, ik ga eind september naar huis. Kan ik naar de Primark.
Ik heb vier paar schoenen van de Primark, ze zitten heerlijk en zijn echt heel goedquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:16 schreef Fera het volgende:
Sommige dingen koop ik echt niet meer bij de Primark. Ik had niet verwacht dat het topkwaliteit was, maar sommige dingen zijn het niet waard, ondanks de lage prijzen. Zoals schoenen. Zitten voor geen meter.
Nee, ik ga een weekendje naar huisquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:17 schreef artelligence het volgende:
[..]
Is je baan bij de manege dan voorbij?
Toch niet raar voor zo'n prijs?quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:16 schreef Fera het volgende:
Sommige dingen koop ik echt niet meer bij de Primark. Ik had niet verwacht dat het topkwaliteit was, maar sommige dingen zijn het niet waard, ondanks de lage prijzen. Zoals schoenen. Zitten voor geen meter.
Ik heb matches op Tinder.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
Buh, lange dag vandaag!![]()
Iemand iets leuks te vertellen?
Dan heb ik gewoon ongelukkige voeten. Bij mij gaan ze na een tijdje vervelend zitten en zeer doen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb vier paar schoenen van de Primark, ze zitten heerlijk en zijn echt heel goed.
[..]
Nee, ik ga een weekendje naar huis.
Jij wel...quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb matches op Tinder.
Ga maar lachen
Beter lezen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Toch niet raar voor zo'n prijs?
Neequote:Op dinsdag 9 september 2014 20:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
Misschien ligt het aan het type schoen. Ik heb enkel hakkenquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan heb ik gewoon ongelukkige voeten. Bij mij gaan ze na een tijdje vervelend zitten en zeer doen.
Oh jaquote:
Wel minder leuke dingenquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
O, dat kan ook. Ik draag bijna alleen platte schoenen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien ligt het aan het type schoen. Ik heb enkel hakken. Van de platten schoenen kan ik me voorstellen dat ze bagger zijn ivm de zool of zo.
Yup, maar niet voor hier.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
Gekke Bogiequote:Op dinsdag 9 september 2014 20:23 schreef Fera het volgende:
[..]
O, dat kan ook. Ik draag bijna alleen platte schoenen.Ik wil wel weer pumps kopen. Ik vond laatst wat oude terug, maar die waren kapot gekauwd door puppytandjes destijds.
Ik vind het geweldig leuk. Wel fijne T-shirts gekocht. En sokken.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh ja![]()
Een keer door de primark gelopentsja
das niet zo gek toch?quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ga maar lachen
De sokken gaan verrassend lang mee voor die prijs, zelfs. En sokken gaan bij mij echt als een idioot zo hard slijten ze.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind het geweldig leuk. Wel fijne T-shirts gekocht. En sokken.
Inderdaad. Hij was toen aan het wisselen. Zoveel schoenen en andere spullen hebben afdrukken.quote:
Misschien een keer heen als ik weer kleding nodig hebquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind het geweldig leuk. Wel fijne T-shirts gekocht. En sokken.
Ja, dat vind ik dus ook! En ze zijn nog leuk ook. Allemaal verschillende kleuren. Was wel handig met wassen. Nooit de in de war met andermans sokken. Ik ga binnenkort weer twee pakken halen, denk ik.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
De sokken gaan verrassend lang mee voor die prijs, zelfs. En sokken gaan bij mij echt als een idioot zo hard slijten ze.
Omdat je in een monster veranderd omdat je trek hebt?quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wat dan?
Ik kreeg een snickers van m'n grootheidswaanzincollega
ze hebben ook wel lachwekkend slechte sokken trouwensquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
De sokken gaan verrassend lang mee voor die prijs, zelfs. En sokken gaan bij mij echt als een idioot zo hard slijten ze.
nee, omdat hij n zak drop had en iedereen drop gaf en ik niet van drop houd.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Omdat je in een monster veranderd omdat je trek hebt?
Maar dat heb je zeker niet in huis.quote:
Nee, niet op Fok!quote:
Jeetje Thijs, super balen! Zeker aangezien het juist zo positief leek.quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:46 schreef El_Thijs het volgende:
Kut. 2 afwijzingen in 2 dagen waarvan aanvankelijk gedacht werd dat het wel positief zou zijn. Voel me niet zo heel goed nu.![]()
Jij bent een openlijke romanticus?quote:
En jij duidelijk niet!quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ficken, Neuken, Fucking. Ja inderdaad vrij universeel
Lompquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Inderdaad. Hij was toen aan het wisselen. Zoveel schoenen en andere spullen hebben afdrukken.
We hadden toen een traphekje gekocht zodat hij niet meer naar boven kon. Dat liep hij gewoon plat.
Bolle (Rio) is met pensioen en gaat eind van de maand naar huis. Op naar de kliniek, want hij wordt steeds slechter.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wat dan?
Ik kreeg een snickers van m'n grootheidswaanzincollega
Arnhem zou ik niet weten... Enschede is nu een maand open, dacht ik. Ze hebben dranghekken moeten plaatsenquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik dus ook! En ze zijn nog leuk ook. Allemaal verschillende kleuren. Was wel handig met wassen. Nooit de in de war met andermans sokken. Ik ga binnenkort weer twee pakken halen, denk ik.
Volgens mij gaat die in Arnhem ook binnenkort open. Of is hij nou al open?
Alleen op internet.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij bent een openlijke romanticus?
Dan is een snicker wel beter inderdaadquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, omdat hij n zak drop had en iedereen drop gaf en ik niet van drop houd.
Sour cream and onion is dat, toch?quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:29 schreef Myraela het volgende:
Ik heb trek in Pringles sour en cream.
Ik was bij de opening in Eindhoven. Ook met hekken en maar zoveel man tegelijk naar binnen. Was wel grappig om mee te maken, maar tyfusdruk.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lomp.
[..]
Bolle (Rio) is met pensioen en gaat eind van de maand naar huis. Op naar de kliniek, want hij wordt steeds slechter.
Oh, da's aardig van 'm. Is die ene al gekapt met vervelend doen? Of is dat dezelfde?
[..]
Arnhem zou ik niet weten... Enschede is nu een maand open, dacht ik. Ze hebben dranghekken moeten plaatsen. Echt achterlijk.
Ik ga inderdaad ook weer flink sokken inslaan.
Ik ben een fokker, wat denk je zelf.quote:
Dat was ook de garpquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, niet op Fok!
[..]
Jeetje Thijs, super balen! Zeker aangezien het juist zo positief leek.
[..]
Jij bent een openlijke romanticus?
[..]
En jij duidelijk niet!
Alleen al daarom wil ik eigenlijk niet naar de Primarkquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik was bij de opening in Eindhoven. Ook met hekken en maar zoveel man tegelijk naar binnen. Was wel grappig om mee te maken, maar tyfusdruk.
Het kan erger. Die leuke vrienden van me hebben net op hun telefoon mijn account weer geactiveerd en zijn nu voor mij aan het swipen. Right...quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ga maar lachen
Klopt.quote:
Hmm, lekker. Lang geleden.quote:
Vrienden die zich bemoeien met je liefdesleven.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:30 schreef yats het volgende:
[..]
Het kan erger. Die leuke vrienden van me hebben net op hun telefoon mijn account weer geactiveerd en zijn nu voor mij aan het swipen. Right...
o, dat is wel kut zeg!quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bolle (Rio) is met pensioen en gaat eind van de maand naar huis. Op naar de kliniek, want hij wordt steeds slechter.
Oh, da's aardig van 'm. Is die ene al gekapt met vervelend doen? Of is dat dezelfde?
Weet ik niet? irl is het eng?quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:30 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ben een fokker, wat denk je zelf.
Nijmegen is ook altijd druk als ik daar kom.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alleen al daarom wil ik eigenlijk niet naar de Primark.
Proberen ze bij mij nooit gelukkig.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vrienden die zich bemoeien met je liefdesleven.Daar heb ik altijd een hekel aan gehad.
Klopt. En ze stinken een uur in de windquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, dat zou kunnen ja.lekker is het in ieder geval.
Ja, echt balen. Van stilstaan wordt ie al kortademig. En hij is duidelijk zichzelf niet.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
o, dat is wel kut zeg!![]()
![]()
Sterkte
Nee en nee, dit is een andere, deze denkt dat t bedrijf niet kan draaien zonder hem
Ben ooit eens gekoppeld aan een onooglijke dwerg met afgebeten nagels. Dan weet je ook weer hoeveel je waard bent.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vrienden die zich bemoeien met je liefdesleven.Daar heb ik altijd een hekel aan gehad.
Dito. Liever wat meer geld uitgeven elders dan tussen dat soort volk te moeten rondlopen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:30 schreef Samzz het volgende:
Alleen al daarom wil ik eigenlijk niet naar de Primark.
Gelukkig heb ik geen vrienden.............. oh wacht ......................quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |