Trots Aberella als eerste vrouwelijke Minister in mijn kabinet te mogen verwelkomenquote:Op dinsdag 9 september 2014 18:17 schreef Copthorne het volgende:
[ afbeelding ]
Vrijstaat Klaagbaak
Dagelijks bestuur:
President: Nastico
Minister-president: Copthorne
Minister van Defensie: SgtPorkbeans
Maarschalk, Opperbevelhebber van het leger en Ambassadeur op GeenStijl: beverton
Minister van Tetten: Der_Mann
Hoofd van de Klaagbaak Kerk: PausNicolaas
Minister van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap: adnapekkid
Minister van Klaagbaakgezondheid: Aberella
BESquote:Op dinsdag 9 september 2014 18:06 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Zeker.
De Portugezen hebben er zelfs een bank naar vernoemd, mijn voormalige Banco do Espirito Santo.![]()
Wel een beetje blasfemistisch, een corrupt instituut als een bank naar de Heilige Geest te vernoemen.
Deze moet op een tegeltje m'n vrindquote:Op dinsdag 9 september 2014 18:20 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]![]()
Men vindt nog makkelijker een eerlijke en oprechte VVD-er dan de waarheid.
Ja, heel veel Portugees kan ik niet dus ik ga me er niet aan wagen ookquote:Op dinsdag 9 september 2014 18:23 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Um banco fudido e um banco da merda com certeza, pa!![]()
Fodes.
Welkom.quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:24 schreef Slaap_Zak het volgende:
Ik kom uit een eeuwenoud geslacht van NSB'ers, dus meld me graag aan
Minister van Sociale Zaken lijkt me echt geknipt voor jou, Linkse_Boomknuffelaarquote:Op dinsdag 9 september 2014 18:22 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Kan ik de post media en staatsinformatie bekleden?
Als dat niet mogelijk is, graag een post als minister van justitie. Ik ben voorstander van de Noorse wijze van aanpak.
nietquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:00 schreef Nastico het volgende:
[..]
Dit is beetje jammer, Faux. Doet me mijzelf afvragen hoe loyaal je bent...
Media valt onder het Ministerie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap, maar de positie van Minister van Justitie is vacant.quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:22 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Kan ik de post media en staatsinformatie bekleden?
Als dat niet mogelijk is, graag een post als minister van justitie. Ik ben voorstander van de Noorse wijze van aanpak.
Ja zeker.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:06 schreef Nastico het volgende:
[..]
Minister van Sociale Zaken lijkt me echt geknipt voor jou, Linkse_Boomknuffelaar
Zie je hier iets in?
Dat is nog beter.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:06 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Media valt onder het Ministerie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap, maar de positie van Minister van Justitie is vacant.
Lokquotequote:Op dinsdag 9 september 2014 20:24 schreef Pharkus het volgende:
Ssst ik heb een schuilplaats gevonden. Ik zie dat de positie huisman van Aberella nog vrij is.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:52 schreef eend112 het volgende:
Heb je toen gezegd dat ie z'n grote tyfus bek moest houden of ben je stilletjes weggelopen
Er zijn grenzenquote:
Minister van financiën en ik ben tevredenquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:06 schreef Aberella het volgende:
[..]
Oke oke. Minister van verkeer & waterstaat?
Dat is wel een goede. De prinses. Dan worden we een constitutionele monarchiequote:Op dinsdag 9 september 2014 22:11 schreef Aberella het volgende:
Mag ik eigenlijk geen andere functie, zeg de Maxima van Klaagbaak.
Je loopt ongeveer een jaar achter ducksaucequote:Op dinsdag 9 september 2014 22:14 schreef eend112 het volgende:
[..]
Dat is wel een goede. De prinses. Dan worden we een constitutionele monarchie
Wat dan?quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:15 schreef Aberella het volgende:
[..]
Je loopt ongeveer een jaar achter ducksauce
aaaaitquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:19 schreef Aberella het volgende:
[..]
Wat dan, Koninklijke hoogheid? Voor jou.
Eend is minister van financiën, die regelt wel wat. Desnoods slaan we het potje van ontwikkelingshulp en integratie kapotquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:25 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Hmmm ... een koningshuis, maar hoe financieren we dit? Onze staatskas is zo goed als leeg namelijk.![]()
Ik stel voor dat de koningen en koninginnen maar een moestuin gaan onderhouden, naar het idee van Jetta Klijnsma en van de inkomsten hun paleizen onderhouden of verkassen naar een sociale huurwoning in een prachtwijk. Ik zie thans geen andere mogelijkheden.
Belasting verhogen kan niet, dan krijgen we gemor van het volk en terecht.
Teneinde Dokter Zhivago-achtige toestanden in het land te voorkomen stel ik voor de paleizen te sluiten en het koningshuis te doen verhuizen naar een prachtwijk in Woensel en een volkstuintje te reserveren voor het koningshuis waar ze kunnen werken en van de inkomsten hun gezin onderhouden.
De koets wordt ingeruild voor een fiets (wel een Batavus) en een bakfiets voor het transport van grotere zaken.
Eend op financiën? Oh Moeder Maria sta ons bij.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:31 schreef Aberella het volgende:
[..]
Eend is minister van financiën, die regelt wel wat. Desnoods slaan we het potje van ontwikkelingshulp en integratie kapot
Beetje witwassen dit dat zus zo komt goed ik regel het welquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:33 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Eend op financiën? Oh Moeder Maria sta ons bij.
Ivo, bent u het?quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:35 schreef eend112 het volgende:
[..]
Beetje witwassen dit dat zus zo komt goed ik regel het wel
Willem Endstraquote:
Ikquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:46 schreef PausNicolaas het volgende:
Waarom in Onzin? Wie vind dit onzin?
Ja, maar het zou ook kunnen dat iedereen ff kapt met posten 's nachtsquote:
quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:24 schreef Slaap_Zak het volgende:
Ik kom uit een eeuwenoud geslacht van NSB'ers, dus meld me graag aan
Staatsgreep!!1!quote:Op woensdag 10 september 2014 08:48 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Ik ben trouwens koning klaagbaak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |