Niemand vindt het erg als je een praatje met ze maakt als je bij ze in de klas zit.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:20 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Mwa, er zijn zo 2-3 lekkertjes in mijn klas die mij overduidelijk wel zien zitten hoor. Een iraanse van 160 ofzo, en blonde hollandse van 1.78 en nog eentje denk ik. Die zouden het niet erg vinden als ik een praatje met ze zou maken, maar ik heb daar helemaal geen zin, ze interesseren me niet. Ja ik zou tot de nok toe vullen voor een keertje maar meer ook niet.
Zeg dat niet te snel, Chai.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Niemand vindt het erg als je een praatje met ze maakt als je bij ze in de klas zit.
Ja weet ik, maar ze kijken net even te vaak naar me.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Niemand vindt het erg als je een praatje met ze maakt als je bij ze in de klas zit.
En niet doorzichtig verder ook.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:27 schreef Chocolatebear het volgende:
Wicked heeft wel grote praatjes
quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:23 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Nou, nou poe zeg gesprekken verzinnen.
Hoe verzin je het.
Vertel.quote:
Jij ziet dat ze kijken doordat je zelf ook de hele tijd kijkt.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:27 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar ze kijken net even te vaak naar me.Ik word er zo nu en dan ongemakkelijk van. Je ziet aan mijn lichaam nu ook echt het resultaat van jaartje + paar maanden gym.
Ja maar zij kijken eerst.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Vertel.
[..]
Jij ziet dat ze kijken doordat je zelf ook de hele tijd kijkt.
Klopt het dan niet wat ik zeg over Dima?quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:27 schreef Chocolatebear het volgende:
Wicked heeft wel grote praatjes
Wat valt er te vertellen... er zijn vast situaties waarbij er mensen in zijn klas zijn die niet zitten te wachten op praatjesquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Vertel.
[..]
Jij ziet dat ze kijken doordat je zelf ook de hele tijd kijkt.
u mad ?quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:29 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Klopt het dan niet wat ik zeg over Dima?
Ik ben paar keer met hem uitgeweest, zegt hele avond 3 woorden, gaat aan de kant staan en meisje waarvan ik het nummer denk ik nog heb wilt met hem dansen maar hij weigert.
Best makkelijk om af te geven op anderen, maar hij is zijn eigen probleem en dat maakt hem een faggot.
ik heb nog met haar gedanst homoquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:29 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik ben paar keer met hem uitgeweest, zegt hele avond 3 woorden, gaat aan de kant staan en meisje waarvan ik het nummer denk ik nog heb wilt met hem dansen maar hij weigert.
Best makkelijk om af te geven op anderen, maar hij is zijn eigen probleem en dat maakt hem een faggot.
We zullen zien of het verzonnen is.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:23 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Nou, nou poe zeg gesprekken verzinnen.
Hoe verzin je het.
quote:Op maandag 8 september 2014 21:53 schreef SiIk het volgende:
iPhone hebbenLokquote.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
We zullen zien of het verzonnen is.
[..]
Lokquote.
vieze stokertquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
We zullen zien of het verzonnen is.
[..]
Lokquote.
waarom scoor je niet bruhquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:29 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Oh niet eens verzonnen.quote:
Je durfde niet.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:30 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik heb nog met haar gedanst homo
ja ik durfde nietquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:33 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Je durfde niet.
Daarom nog nooit meisje gehad en daarom vind ik dat best zielig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |