Nee laat mij gewoon rustig tinderenquote:Op dinsdag 9 september 2014 23:59 schreef chroestjov het volgende:
Mooie fittie, laat gewoon gaan joh.
ah okequote:Op dinsdag 9 september 2014 23:47 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik vind hem regelmatig irritant en als ik dat vind, vind hij mij arrogant. Hij moet immers toch iets als weerwoord geven.
Verder valt het wel mee geloof ik.
Dit een fittie vinden.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:59 schreef chroestjov het volgende:
Mooie fittie, laat gewoon gaan joh.
Nog succes de laatste tijd?quote:Op woensdag 10 september 2014 00:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee laat mij gewoon rustig tinderen
Misschien valt het niet mee. Gezien zijn reactie van net. Het zit hem toch wel diep blijkbaar.quote:
Dat is misschien wat voorbarig maar misschien ook niet, het is vreselijk.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar ik weet alleen uitslag :S
Is het tijd voor #GuusOUT
Ik zou het ook niet zomaar laten liggen met iemand van echt zijde.quote:Op woensdag 10 september 2014 00:03 schreef SiIk het volgende:
[..]
Misschien valt het niet mee. Gezien zijn reactie van net. Het zit hem toch wel diep blijkbaar.
Ik geef gewoon een antwoord terwijl jij met onbekenden die ik niet ken onzin over mij verzint over rl. Dan heb je wel erg een triest leventje.quote:Op woensdag 10 september 2014 00:03 schreef SiIk het volgende:
[..]
Misschien valt het niet mee. Gezien zijn reactie van net. Het zit hem toch wel diep blijkbaar.
Zo smoothquote:Op woensdag 10 september 2014 00:04 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet zomaar laten liggen met iemand van echt zijde.
topic geopendquote:Op woensdag 10 september 2014 00:03 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Dat is misschien wat voorbarig maar misschien ook niet, het is vreselijk.
Als je dit zooitje ongeregeld ziet sukkelen dan vraag je jezelf af hoe het in godsnaam mogelijk is dat NL nog geen 2 maanden geleden #3 is geworden op het WK.
HEB JE NOU MIJN POST LOPEN VERWIJDEREN KIPPENKUT?!quote:
Dat is prima hoor maar bedoel al die zandbakfittiesquote:Op woensdag 10 september 2014 00:09 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik begon net te praten met haar
Zou je zijde ook op kunnen rollen net zoals die broekspijpen van jou?quote:Op woensdag 10 september 2014 00:04 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet zomaar laten liggen met iemand van echt zijde.
Jaquote:Op woensdag 10 september 2014 00:10 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
HEB JE NOU MIJN POST LOPEN VERWIJDEREN KIPPENKUT?!
1.8/10quote:Op woensdag 10 september 2014 00:10 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Zou je zijde ook op kunnen rollen net zoals die broekspijpen van jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |