JE MOEDER IS AFZICHTELIJK EN STIJLLOOSquote:Op dinsdag 9 september 2014 19:50 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
JE BENT ZELF AFZICHTELIJK EN STIJLLOOS
Allemaal echt. Wel een beetje jammer dat er meteen screens van dat soort dingen gemaakt worden..quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
We zullen zien of het verzonnen is.
[..]
Lokquote.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Weet ik, zit in het TInder topic en is best makkelijk zo te zien.
Nee, ja, nee.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:22 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Vooral grote bek heeft ze, onzeker als maar kan.
Ik beg you pardon?quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:32 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Oh niet eens verzonnen.
Grappig dat de onzekere mensen dingen over mij verzinnen vooral als zij eens bij een prive meet vraagt of we naar mijn huis gaan en ik die uitnodiging weiger omdat ik iets serieus had op dat moment.
Maar trek je er gerust op af hoor. Ik ben niet de eeuwige loser hier.
Mag ik KLB-topic over Wicked maken, met pics?quote:
heh?quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:35 schreef SiIk het volgende:
[..]
Mag ik KLB-topic over Wicked maken, met pics?
Zit het je zo diep?quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:35 schreef SiIk het volgende:
[..]
ja maar dat ga ik haar niet aan dr neus hangenquote:
wow too far snollebolquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:47 schreef Robophatt het volgende:
[..]
JE MOEDER IS AFZICHTELIJK EN STIJLLOOS
Wat?quote:
Ja.quote:
Nee, hou wat zich buiten FOK! afspeelt ook daarquote:Op dinsdag 9 september 2014 23:35 schreef SiIk het volgende:
[..]
Zonde.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee, hou wat zich buiten FOK! afspeelt ook daar
Er zijn wel heel veel mensen mad lately ofniet?quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je weet best wat ik bedoelquote:Op dinsdag 9 september 2014 23:41 schreef SiIk het volgende:
[..]
Zonde.
Kunnen we net zo goed KLB opheffen trouwens, als je geen klachten meer over het buitenleven mag maken
Wat ben je streng vanavondquote:
Wickedmen geeft toch geen neuk, hij post zelfs zijn adresquote:Op dinsdag 9 september 2014 23:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik vind hem regelmatig irritant en als ik dat vind, vind hij mij arrogant. Hij moet immers toch iets als weerwoord geven.quote:
Ik welquote:Op dinsdag 9 september 2014 23:47 schreef eend112 het volgende:
[..]
Wickedmen geeft toch geen neuk, hij post zelfs zijn adres
Ruk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |