Zoals wel meer 'speciaal'bieren van Grolsch. *kuch* Kanon *kuch*. De pilsner kan ik ook niet echt waarderen overigens. Eigenlijk kan ik me sowieso niet echt een biertje uit die brouwerij voor de geest halen wat ik voor mijn plezier zou drinken.quote:Op dinsdag 30 september 2014 02:02 schreef Tchock het volgende:
Die bierkenners gevraagd zit niet zo gek veel smaak aan. Het is zoetig en de alcohol overheerst meer dan de rest van de smaak.
Ik heb laatst een sixpack flesjes Kornuit gehaald, dat vind ik best lekker. Lekkerder dan hun pils.quote:Op dinsdag 30 september 2014 02:33 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Zoals wel meer 'speciaal'bieren van Grolsch. *kuch* Kanon *kuch*. De pilsner kan ik ook niet echt waarderen overigens. Eigenlijk kan ik me sowieso niet echt een biertje uit die brouwerij voor de geest halen wat ik voor mijn plezier zou drinken.
Alleen die reclamequote:Op dinsdag 30 september 2014 02:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb laatst een sixpack flesjes Kornuit gehaald, dat vind ik best lekker. Lekkerder dan hun pils.
Prima te drinken inderdaad. Aanvullend op het bitter en licht citrus, proef ik wel een zoetje en een mooie gebrande moutsmaak, bijna als donker brood.quote:Op maandag 29 september 2014 18:59 schreef mckroket het volgende:
prima ipa!
volle mout smaak (maar niet zoet). lichte citrus tonen, lekker bitter.
meer benoemen kan ik niet, maar er is nog meer. de hopsoorten die gebruikt zijn zijn echt goed.
[..]
Ja ik dacht ik begin even voorzichtig met de vraag of het magquote:
Nope, kende het ook nog niet. Is het wat? Te koop in Nederland?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:33 schreef Red_85 het volgende:
Iemand deze:
[ afbeelding ]
Al geprobeerd?
Ja. Vond 'm goed, heb 'm daarom ook in 't assortiment genomen van de kroeg waar ik werk. Hij doet me een beetje aan Orval denken. Je proeft een beetje brett, maar hij heeft 't niet. Kruidig, best droog van smaak.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:33 schreef Red_85 het volgende:
Iemand deze:
[ afbeelding ]
Al geprobeerd?
Geen idee nog.. daarom mijn vraag. Te koop bij oa Delhaize in BE.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:31 schreef Chandos het volgende:
[..]
Nope, kende het ook nog niet. Is het wat? Te koop in Nederland?
Wat me trouwens verbaast met het hele Punk IPA in de AH verhaal is dat het ¤2,60 moet kosten. Hoezo is dat spul duurder bij de AH dan bij menig speciaalzaak. Hell, bij sommige Nederlandse webshops kun je't zelfs voor ¤2 per blik/fles kopen. Dat is nogal een prijsverschil. Vind het mooi dat AH ook eindelijk doorheeft dat er meer is dan het Belgisch bieraanbod, maar met zulke prijzen kunnen ze natuurlijk opbokken.
Ok, denk niet dat hij gaat tegenvallen dan:)quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:08 schreef Opperprutser het volgende:
[..]
Ja. Vond 'm goed, heb 'm daarom ook in 't assortiment genomen van de kroeg waar ik werk. Hij doet me een beetje aan Orval denken. Je proeft een beetje brett, maar hij heeft 't niet. Kruidig, best droog van smaak.
Echt totaal ander bier. Niet gedryhopt volgens mij, geen brett en wel honing. Ik vind het erg goor terwijl ik een intense Orval fetishist benquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 15:35 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ok, denk niet dat hij gaat tegenvallen dan:)
Orval vind ik heel lekker. Dat hij daar dan op lijkt is misschien omdat het dezelfde soort bier is (dry hopping)?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |