abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144895417
quote:
2s.gif Op donderdag 25 september 2014 13:26 schreef Karstman het volgende:
The horror..... Aan de andere kant zie op festivals de meest rare smaken en soms is het best geslaagd, laatst bier met koriander op, heerlijk!
Ik denk dat iedereen hier wel eens bier met koriander op heeft.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten
pi_144896119
Las net op FB dat Grolsh met een 30 cl fles komt en dat 33 cl verdwijnt. Meteen natuurlijk allemaal reacties dat het dan zeker goedkoper wordt. De reactie van Grolsh: de prijs van een kratje Grolsch wordt door de retailer (supermarkt/slijterij) of horecaondernemer bepaald. Wij geven alleen een verkoopadviesprijs, maar bepalen niet de uiteindelijke verkoopprijs.

:') :') kansloos
pi_144896290
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 16:15 schreef FrankRicard het volgende:

[..]

Ik denk dat iedereen hier wel eens bier met koriander op heeft.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LoL wist ik niet. Ik vond het in deze wel duidelijker aanwezig dan in Hoegaarden, hoewel het ongeveer 800 jaar geleden is dat ik dat gedronken heb.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_144897286
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 16:39 schreef larry_flynt het volgende:
Las net op FB dat Grolsh met een 30 cl fles komt en dat 33 cl verdwijnt. Meteen natuurlijk allemaal reacties dat het dan zeker goedkoper wordt. De reactie van Grolsh: de prijs van een kratje Grolsch wordt door de retailer (supermarkt/slijterij) of horecaondernemer bepaald. Wij geven alleen een verkoopadviesprijs, maar bepalen niet de uiteindelijke verkoopprijs.

:') :') kansloos
:') Ik koop ook uit principe geen Palm meer. Kutflesjes.
pi_144898210
quote:
10s.gif Op donderdag 25 september 2014 17:16 schreef Tchock het volgende:

[..]

Typische slinkse truc om de prijs omhoog te duwen. Met name in de horeca trouwens, als ze het niet op tap hebben (in het geval van Palm dus).

De 25 cl flesjes geuze, daar heb ik geen problemen mee; daar zijn tenslotte geen 30 of 33 cl flesjes van (wel 37,5 cl).
pi_144898387
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 08:18 schreef Boze_Appel het volgende:
Nog mensen die as. weekend naar Borefts Bierfestival gaan?
Zoals het ernaar uitziet vrijdagmiddag; zaterdag heb ik andere verplichtingen.
pi_144898409
30cl is toch wel het traditionele Nederlandse pijpje?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_144898510
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 18:01 schreef Felagund het volgende:
30cl is toch wel het traditionele Nederlandse pijpje?
Jep, die bruine standaardflesjes. Maar Grolsch had altijd een slagje groter (zoals nog een paar bieren trouwens).
pi_144912994
30cc is hollandse zuinigheid.
pi_144913740
quote:
10s.gif Op donderdag 25 september 2014 17:16 schreef Tchock het volgende:

[..]

Daar ben ik ook nog eens door gefopt ja. Eens een kistje in de aanbieding gekocht om er thuis pas achter te komen dat het sinds kort 6 liter per krat was ipv de vroegere 8. Sindsdien nooit meer gekocht, afzetterij, gewoon een prijsverhoging van 33%. Bovendien is het overrated :P
Schip ahoy!
pi_144913760
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 01:00 schreef Piet__Piraat het volgende:

[..]

Daar ben ik ook nog eens door gefopt ja. Eens een kistje in de aanbieding gekocht om er thuis pas achter te komen dat het sinds kort 6 liter per krat was ipv de vroegere 8. Sindsdien nooit meer gekocht, afzetterij. Bovendien is het overrated :P
Ik vind het wel lekker bier hoor. Maar als je dan de prijs wil verhogen, verhoog dan gewoon de prijs in plaats van minder bier aan te bieden als ogenschijnlijk hetzelfde. Zo onsympathiek. ;(
pi_144918950
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2014 18:05 schreef Tchock het volgende:

[..]

Jep, die bruine standaardflesjes. Maar Grolsch had altijd een slagje groter (zoals nog een paar bieren trouwens).
Nee hoor, pas sinds ze hun eigen design fles hebben en dat is nog niet zo gek lang, daarvoor ook gewoon standaard Nederlandse bruine pijpjes.

Ah, sinds 2007 is dat volgens wiki.

quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 01:00 schreef Piet__Piraat het volgende:

[..]

Daar ben ik ook nog eens door gefopt ja. Eens een kistje in de aanbieding gekocht om er thuis pas achter te komen dat het sinds kort 6 liter per krat was ipv de vroegere 8. Sindsdien nooit meer gekocht, afzetterij, gewoon een prijsverhoging van 33%. Bovendien is het overrated :P
En dit klopt ook niet, voor die wijziging werd Palm in NL verkocht in 30cl flesjes, niet 33cl.
  vrijdag 26 september 2014 @ 11:25:54 #163
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_144919304
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 14:42 schreef Piet__Piraat het volgende:

[..]

Hier in de buurt stond ie ook voor 2,59.

[..]

:D Had ik niet gezien; wel iets naar boven gescrold maar niet zo ver :P

Dat M*l*b*bier klinkt matig, dus zal het wel weer goed doen bij de vrouwen :D. Vanavond maar eens één van die Grolschjes proberen denk ik.
Mijn vriendin vond t niet lekker...
Maar goed dat was er maar 1 van de velen, ik had het vrouwelijk en fris en zoet/fruitig verwacht.
Niks mis met een vrouwen bier (als je je daarop instelt als je het proeft) maar daar kwam het niet in de buurt van (buiten de geur).
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_144919517
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 11:14 schreef Helly het volgende:

[..]

Nee hoor, pas sinds ze hun eigen design fles hebben en dat is nog niet zo gek lang, daarvoor ook gewoon standaard Nederlandse bruine pijpjes.

Ah, sinds 2007 is dat volgens wiki.
Toen was ik veertien :D
pi_144935835
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 september 2014 11:33 schreef Tchock het volgende:

[..]

Toen was ik veertien :D
Ik word oud :'(
pi_144936925
quote:
Tja wat de jury zegt zal me aan me reet roesten. Beste als in brouwtechnisch misschien, maar ik ken bijna geen saaiere categorie bier in smaak ( op enkele uitzonderingen na) dan een belgische blonde..
pi_144937013
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 september 2014 21:09 schreef mckroket het volgende:

[..]

Tja wat de jury zegt zal me aan me reet roesten. Beste als in brouwtechnisch misschien, maar ik ken bijna geen saaiere categorie bier in smaak ( op enkele uitzonderingen na) dan een belgische blonde..
Maar toch zijn de winnaars van de WBA wel steevast erg lekkere biertjes in hun categorie, in mijn ervaring.
pi_144937802
Net terug van Borefts. Daar zaten toch ook wel wat winnaars bij hoor! Paar mooie sours, IPA, porters en stouts gedronken. Winnaars een oude Lambic van Cantillion, Brown Sour van Brekeriet, Earl Grey IPA, Oatmeal Stout van Rocket Brewing en Salty Dog van Toccalmatto. Grote verliezer, Uilezeik en Nothing Left of Lager van 't Uijltje.

Ook leuk Hop Frost, ijs met bier erin verwerkt, mooie en lekkere combinaties.
Whiskyplankje
pi_144938285
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 september 2014 21:27 schreef Karstman het volgende:
Net terug van Borefts. Daar zaten toch ook wel wat winnaars bij hoor! Paar mooie sours, IPA, porters en stouts gedronken. Winnaars een oude Lambic van Cantillion, Brown Sour van Brekeriet, Earl Grey IPA, Oatmeal Stout van Rocket Brewing en Salty Dog van Toccalmatto. Grote verliezer, Uilezeik en Nothing Left of Lager van 't Uijltje.

Ook leuk Hop Frost, ijs met bier erin verwerkt, mooie en lekkere combinaties.
Uiltje vind ik ook vaak tegenvallen. Was het druk?
pi_144938578
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 21:35 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Uiltje vind ik ook vaak tegenvallen. Was het druk?
De Meneer de Uijl op Mortlach vaten was wel weer lekker. En ja het was druk zoals gewoonlijk. maar niet overdreven, het liep lekker door.
Whiskyplankje
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 26 september 2014 @ 23:02:10 #172
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_144942555
Van de Tongerlo vind ik eigenlijk alleen de tripel echt lekker
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_144943012
Ik zit hier aan een Gulden Draak en ben stiekem van mening nu dat die in elke categorie had moeten winnen ;)
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_144944070
Wel een achterlijke verkiezing trouwens. Als 't serieus zou zijn dan zou ik toch wat meer variatie verwachten in plaats van onder The Americas tig keer Sam Adams en Rogue te zien.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_144944526
Earl grey ipa van emelisse is zeker een winnaar. Paar maanden geleden op van het vat. Een van de betere nederlandse ipas. Alleen, waar te koop?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')