Wat is spannend? Iemand daten die uiteindelijk op dezelfde manier vreemd gaat met een andere vrouw als die wat met jou zou krijgen?quote:
Dat zegt al genoeg over die site en hoe kansloos de figuren zijn die erop zitten.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:01 schreef Elkabee het volgende:
[..]
Omdat ik alleen maar wil rondkijken en zij mij gelijk al bespringen. Echt, 43 berichten in twee uren!
Je hebt gelijk op alle punten. Ik denk dat ik maar weer eruit ga.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat is spannend? Iemand daten die uiteindelijk op dezelfde manier vreemd gaat met een andere vrouw als die wat met jou zou krijgen?
Ik zie het nut er niet van in.
[..]
Dat zegt al genoeg over die site en hoe kansloos de figuren zijn die erop zitten.
Hoe dat zo?quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:09 schreef Elkabee het volgende:
Ik zou ze toch ook alleen maar aan het lijntje houden.
Aandacht blijkbaar.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:11 schreef Elkabee het volgende:
[..]
Omdat ik niet echt iets wil... (lees: ik weet niet wat ik wil)
Mannen op Second Love toch ook niet?quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:11 schreef Elkabee het volgende:
Omdat ik niet echt iets wil... (lees: ik weet niet wat ik wil)
Verveling. Ik heb al een week vakantie, nog twee weken te gaan en ik baal verschrikkelijk.quote:
Ja, maar nu zit ik dus ook aan hun vrouwen te denken. Dus ik doe het maar niet.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mannen op Second Love toch ook niet?
Die zitten er voornamelijk op voor de seks (lijkt mij), en aangezien je eerder van "spannend" enzo, leek mij dat jij dat eigenlijk ook wel wou.
Kijk je moet het zelf weten natuurlijk, ik ben niet degene die jou kan vertellen wat je moet doen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:09 schreef Elkabee het volgende:
[..]
Je hebt gelijk op alle punten. Ik denk dat ik maar weer eruit ga.
Ik zou ze toch ook alleen maar aan het lijntje houden.
Ga dan op vakantie?quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:14 schreef Elkabee het volgende:
[..]
Verveling. Ik heb al een week vakantie, nog twee weken te gaan en ik baal verschrikkelijk.
Ben je vaker zo wispelturig/makkelijk te beinvloeden?quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:14 schreef Elkabee het volgende:
Ja, maar nu zit ik dus ook aan hun vrouwen te denken. Dus ik doe het maar niet.
Of gewoon een troll?quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ben je vaker zo wispelturig/makkelijk te beinvloeden?
Ik ga dit weekend naar Parijs.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:18 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ga dan op vakantie?
Weekje Griekenland is nu wel goedkoop
Niet makkelijk te beïnvloeden. gewoon wispelturig. Een leven met mij zal geen makkie zijnquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ben je vaker zo wispelturig/makkelijk te beinvloeden?
Welke type ben jij?quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:18 schreef Vivie het volgende:
Probeer OkCupid eens Elkabee....zelfs typjes als ik krijgen daar nog een beetje leuke gesprekken/aandacht lol
Gewoon een paar weken op tinder gaan, ben je dat zo kwijtquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:26 schreef Vivie het volgende:
Volgens rhubarbje ben ik een dotje maar heb ik nog veel 'te leren' op dategebied
Oftewel, lief en onervaren! Ook ben ik dromerig, niet op mn mondje gevallen en snel geirriteerd
Ik hou van dromerige vrouwen die niet op hun mondje zijn gevallenquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:26 schreef Vivie het volgende:
Volgens rhubarbje ben ik een dotje maar heb ik nog veel 'te leren' op dategebied
Oftewel, lief en onervaren! Ook ben ik dromerig, niet op mn mondje gevallen en snel geirriteerd
*high five*quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:32 schreef Elkabee het volgende:
[..]
Ik hou van dromerige vrouwen die niet op hun mondje zijn gevallen
Ja, en waarschijnlijk ook al mijn zelfvertrouwen en hoop in de mensheidquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:31 schreef S95Sedan het volgende:
en paar weken op tinder gaan, ben je dat zo kwijt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |