Wat is spannend? Iemand daten die uiteindelijk op dezelfde manier vreemd gaat met een andere vrouw als die wat met jou zou krijgen?quote:
Dat zegt al genoeg over die site en hoe kansloos de figuren zijn die erop zitten.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:01 schreef Elkabee het volgende:
[..]
Omdat ik alleen maar wil rondkijken en zij mij gelijk al bespringen. Echt, 43 berichten in twee uren!
Je hebt gelijk op alle punten. Ik denk dat ik maar weer eruit ga.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat is spannend? Iemand daten die uiteindelijk op dezelfde manier vreemd gaat met een andere vrouw als die wat met jou zou krijgen?
Ik zie het nut er niet van in.
[..]
Dat zegt al genoeg over die site en hoe kansloos de figuren zijn die erop zitten.
Hoe dat zo?quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:09 schreef Elkabee het volgende:
Ik zou ze toch ook alleen maar aan het lijntje houden.
Aandacht blijkbaar.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:11 schreef Elkabee het volgende:
[..]
Omdat ik niet echt iets wil... (lees: ik weet niet wat ik wil)
Mannen op Second Love toch ook niet?quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:11 schreef Elkabee het volgende:
Omdat ik niet echt iets wil... (lees: ik weet niet wat ik wil)
Verveling. Ik heb al een week vakantie, nog twee weken te gaan en ik baal verschrikkelijk.quote:
Ja, maar nu zit ik dus ook aan hun vrouwen te denken. Dus ik doe het maar niet.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mannen op Second Love toch ook niet?
Die zitten er voornamelijk op voor de seks (lijkt mij), en aangezien je eerder van "spannend" enzo, leek mij dat jij dat eigenlijk ook wel wou.
Kijk je moet het zelf weten natuurlijk, ik ben niet degene die jou kan vertellen wat je moet doen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:09 schreef Elkabee het volgende:
[..]
Je hebt gelijk op alle punten. Ik denk dat ik maar weer eruit ga.
Ik zou ze toch ook alleen maar aan het lijntje houden.
Ga dan op vakantie?quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:14 schreef Elkabee het volgende:
[..]
Verveling. Ik heb al een week vakantie, nog twee weken te gaan en ik baal verschrikkelijk.
Ben je vaker zo wispelturig/makkelijk te beinvloeden?quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:14 schreef Elkabee het volgende:
Ja, maar nu zit ik dus ook aan hun vrouwen te denken. Dus ik doe het maar niet.
Of gewoon een troll?quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ben je vaker zo wispelturig/makkelijk te beinvloeden?
Ik ga dit weekend naar Parijs.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:18 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ga dan op vakantie?
Weekje Griekenland is nu wel goedkoop
Niet makkelijk te beïnvloeden. gewoon wispelturig. Een leven met mij zal geen makkie zijnquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ben je vaker zo wispelturig/makkelijk te beinvloeden?
Welke type ben jij?quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:18 schreef Vivie het volgende:
Probeer OkCupid eens Elkabee....zelfs typjes als ik krijgen daar nog een beetje leuke gesprekken/aandacht lol
Gewoon een paar weken op tinder gaan, ben je dat zo kwijtquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:26 schreef Vivie het volgende:
Volgens rhubarbje ben ik een dotje maar heb ik nog veel 'te leren' op dategebied
Oftewel, lief en onervaren! Ook ben ik dromerig, niet op mn mondje gevallen en snel geirriteerd
Ik hou van dromerige vrouwen die niet op hun mondje zijn gevallenquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:26 schreef Vivie het volgende:
Volgens rhubarbje ben ik een dotje maar heb ik nog veel 'te leren' op dategebied
Oftewel, lief en onervaren! Ook ben ik dromerig, niet op mn mondje gevallen en snel geirriteerd
*high five*quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:32 schreef Elkabee het volgende:
[..]
Ik hou van dromerige vrouwen die niet op hun mondje zijn gevallen
Ja, en waarschijnlijk ook al mijn zelfvertrouwen en hoop in de mensheidquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:31 schreef S95Sedan het volgende:
en paar weken op tinder gaan, ben je dat zo kwijt
Zonder een date?quote:
Dat is weer een ander probleem ja. Hoewel mannen dat dan weer minder hebbenquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:33 schreef Vivie het volgende:
[..]
Ja, en waarschijnlijk ook al mijn zelfvertrouwen en hoop in de mensheid
Wie gaat er wie daten?quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:34 schreef MissGump het volgende:
Nou hup plan die date maar via DM.
En dan hier alleen het verslag te posten
Hij 's leukquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:36 schreef S95Sedan het volgende:
Elke vrouw zegt niet op hun mond gevallen te zijn, totdat puntje bij paaltje komt en dan zijn jullie maar preutse popjes
Misschien wil Vivie mee?quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:35 schreef Godshand het volgende:
[..]
Zonder een date?
Nouja, Franse mannen schijnen wel charmes te hebben voor Hollandse vrouwen
Helaas ja. En waarom? Simpelweg omdat iedereen wel zegt dat veel vrouwen zo'n man zoeken maar de praktijk anders is. Ik ben geen lelijke man, maar als ik vergelijk hoeveel dates sommige andere mannen hebben die er echt niet beter uit zien dan mij maar gewoon wat makkelijker zijn qua versieren steek ik daar schraal bij af.quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoezo nou weer helaas
Ja je bent geen eikel die vrouwen slecht behandeld of altijd voor de seks gaat. Boeiend, ook zijn er vrouwen die op jouw manier van aanpak zitten te wachten.
Daarbij wil je zelf ook echt niet anders. Want dan zou je er wel wat aan doen / Hadden we dat vast wel ergens gelezen hier op fok.
Niet?quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Eh nee.
Er is geen connectie tussen wel of niet seks hebben en een gentlemen zijn.
En inderdaad, verkapt dateverzoek
Dan ben ik geen gentleman als dat de definitie is. Ik snap het prima als zij voor de ' spannende klootzak' gaan. Zelf zou ik ook eerder op een wat meer prikkelende vrouw vallen dan iemand die prima in de biblebelt zou passen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
In praktijk houdt het in dat ze vrouwen op een voetstuk plaatsen en vinden dat ze afdoen van de klootzakken.
Ik zou zeggen, mocht je een leuke vrijgezelle vriendin hebben die zo'n soort man zoekt, geef haar mijn gegevens dan maarquote:Op dinsdag 9 september 2014 14:58 schreef Vivie het volgende:
[..]
Dit heb ik ook al gezegd ^^
Zou het zelf ook meer waarderen, ookal val ik romantisch op vrouwen..weet wel wat een leuke man is
Jij date toch niet?quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:06 schreef Elkabee het volgende:
[..]
Je moest hun berichten eens lezen..
Sommigen zijn wel origineel. Er zitten twee singles bij
Je ne parlais pas de francais!quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:36 schreef Elkabee het volgende:
Ik ga met vrienden/collega's. Wordt vast gezellig!
Dat heeft niets met gentlemen te maken, dat heeft gewoon te maken dat je niet genoeg (?) versierskillz hebt. Of de verkeerde of de verkeerde combi van skill en vrouwen. Of wat dan ook.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:38 schreef yats het volgende:
Helaas ja. En waarom? Simpelweg omdat iedereen wel zegt dat veel vrouwen zo'n man zoeken maar de praktijk anders is. Ik ben geen lelijke man, maar als ik vergelijk hoeveel dates sommige andere mannen hebben die er echt niet beter uit zien dan mij maar gewoon wat makkelijker zijn qua versieren steek ik daar schraal bij af.
Zo goed voor je zelfvertrouwen is tinder ook als man nietquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:36 schreef S95Sedan het volgende:
Elke vrouw zegt niet op hun mond gevallen te zijn, totdat puntje bij paaltje komt en dan zijn jullie maar preutse popjes
[..]
Dat is weer een ander probleem ja. Hoewel mannen dat dan weer minder hebben
Ik hou het even in achterhoofd!quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:38 schreef yats het volgende:
Ik zou zeggen, mocht je een leuke vrijgezelle vriendin hebben die zo'n soort man zoekt, geef haar mijn gegevens dan maar
Ik ben wel benieuwd wat voor typetje jij dan bent? Erg onzeker of iets anders?quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:18 schreef Vivie het volgende:
Probeer OkCupid eens Elkabee....zelfs typjes als ik krijgen daar nog een beetje leuke gesprekken/aandacht lol
Lees even een stukje verder anders ^^quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:41 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wat voor typetje jij dan bent? Erg onzeker of iets anders?
quote:
Nope, dan maar datingssites maar ook dat is niet altijd gemakkelijkquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:40 schreef yats het volgende:
[..]
Zo goed voor je zelfvertrouwen is tinder ook als man niet
Ik denk dat een groot gedeelte alleen de dingen vertellen waarbij ze succes hebben gehad en die andere 1000x waar ze pech hadden even vergeten.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:38 schreef yats het volgende:
[..]
Helaas ja. En waarom? Simpelweg omdat iedereen wel zegt dat veel vrouwen zo'n man zoeken maar de praktijk anders is. Ik ben geen lelijke man, maar als ik vergelijk hoeveel dates sommige andere mannen hebben die er echt niet beter uit zien dan mij maar gewoon wat makkelijker zijn qua versieren steek ik daar schraal bij af.
[..]
Niet?
Hoezo niet? Als je gewoon oprecht bent en niet binnen drie zinnen over je lul begint (c.q. een complete randdebiel bent) dan zitten er zat leuke vrouwen op.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:40 schreef yats het volgende:
[..]
Zo goed voor je zelfvertrouwen is tinder ook als man niet
Ik heb geen jokers om in te zetten.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:45 schreef MissGump het volgende:
[..]![]()
En ik ben benieuwd hoe lang het gaat duren voor het topic op slot is. Ik zet in op binnen 24 uur, iemand een ander idee? Een mod die wil inzetten misschien?
Volgens mij niet, vertel verderquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb geen jokers om in te zetten.
Mijn PaiQ-ervaring: een jongedame die erg houdt van broccoli's. En dan bedoel ik ook: die houdt er ECHT van.
Of had ik deze al gemeld?
Niet veel te vermelden verder. Ze vond dat ik broccoli moest gaan eten, en toen ik zei dat ik toch liever bloemkool had omdat ik die andere b-groente niet lekker vond was ze het daar niet mee eensquote:
Al gedaan. Ik kan niet alles tegelijk tussen het werken doorquote:
Het heeft wel iets met een bepaalde manier van met vrouwen om gaan te maken. Ik ben overigens de eerste om te erkennen dat ik niet echt een versierder ben.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat heeft niets met gentlemen te maken, dat heeft gewoon te maken dat je niet genoeg (?) versierskillz hebt. Of de verkeerde of de verkeerde combi van skill en vrouwen. Of wat dan ook.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:40 schreef Vivie het volgende:
[..]
Ik hou het even in achterhoofd!
Zo ver ik weer alleen een single bi-meid ....en die vind mij leuk, ik haar niet
Ach, je had laatste iig een date. Dan doe je toch iets goed lijkt me.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:45 schreef Solique het volgende:
[..]
Nope, dan maar datingssites maar ook dat is niet altijd gemakkelijk
Ik had iets van 20/30 matches, welgeteld een leverde me een date op. Dat waren wel meteen 5 dates, dat dan weer wel. En nee, ik begin eigenlijk nooit over mijn lul.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik denk dat een groot gedeelte alleen de dingen vertellen waarbij ze succes hebben gehad en die andere 1000x waar ze pech hadden even vergeten.
Nope, voor mij niet in iedergeval, dat laat je blijken uit de dingen die je doet, hoe je omgaat me iemand etc. Dat soort dingen.
[..]
Hoezo niet? Als je gewoon oprecht bent en niet binnen drie zinnen over je lul begint (c.q. een complete randdebiel bent) dan zitten er zat leuke vrouwen op.
Je weet iig wat ze het liefst voor een romantisch diner op het bordje heeft liggen ...voor jullie beidenquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Niet veel te vermelden verder. Ze vond dat ik broccoli moest gaan eten, en toen ik zei dat ik toch liever bloemkool had omdat ik die andere b-groente niet lekker vond was ze het daar niet mee eens
Ergens wel blij dat het nooit van een date gekomen is.
Kan je in ieder geval het eeuwige gentelmen-klootzak loslaten. Want zit hem gewoon in de versierskills. En daarbij kan je ook gewoon een watje zijn en de leukste vrouwen versieren.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:51 schreef yats het volgende:
Het heeft wel iets met een bepaalde manier van met vrouwen om gaan te maken. Ik ben overigens de eerste om te erkennen dat ik niet echt een versierder ben.
Als vrouw moet je door de honderden debielen spitten, dat bedoel ik meer. Dus dan hebben wij het maar makkelijkquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:51 schreef yats het volgende:
[..]
Ik had iets van 20/30 matches, welgeteld een leverde me een date op. Dat waren wel meteen 5 dates, dat dan weer wel. En nee, ik begin eigenlijk nooit over mijn lul.
Je hebt DMquote:
Meestal komt het er op neer dat ze pussy zijnquote:Op dinsdag 9 september 2014 14:48 schreef habitue het volgende:
Ik krijg altijd kriebels van mannen die zichzelf een "gentlemen" noemen.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:49 schreef Elkabee het volgende:
Ik heb me ingeschreven bij Second Love...Gratis. Ben ik slecht?
Dat is waar, maar zo gaat het al 2 jaar.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:51 schreef yats het volgende:
Ach, je had laatste iig een date. Dan doe je toch iets goed lijkt me.
Als ze het echt op gaat dringen en jij wilt het niet dan inderdaad er niet mee verder gaan. Zal nooit goed komen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Niet veel te vermelden verder. Ze vond dat ik broccoli moest gaan eten, en toen ik zei dat ik toch liever bloemkool had omdat ik die andere b-groente niet lekker vond was ze het daar niet mee eens
Ergens wel blij dat het nooit van een date gekomen is.
Nee hoor, vrouwen willen een klootzakquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kan je in ieder geval het eeuwige gentelmen-klootzak loslaten. Want zit hem gewoon in de versierskills. En daarbij kan je ook gewoon een watje zijn en de leukste vrouwen versieren.
Ze is inmiddels uit mijn lijst. Ze zei ineens niets meer dus dan is het voor mij ook wel duidelijk.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:52 schreef Vivie het volgende:
[..]
Je weet iig wat ze het liefst voor een romantisch diner op het bordje heeft liggen ...voor jullie beiden
Zoals gezegd, dat probleem loste zichzelf al op.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:53 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat is waar, maar zo gaat het al 2 jaar.
[..]
Als ze het echt op gaat dringen en jij wilt het niet dan inderdaad er niet mee verder gaan. Zal nooit goed komen.
Jeweetzellufquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee hoor, vrouwen willen een klootzak
Nee een zelfverzekerd iemand.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Natuurlijk, wat moeten ze met een Fax apparaat?quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat zou je wel willen weten he?quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:06 schreef Godshand het volgende:
[..]
Natuurlijk, wat moeten ze met een Fax apparaat?
In de slaapkamer sws, ja.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee hoor, af en toe moeten ze gewoon even een slet genoemd worden
Als je eens wist hoeveel single vrouwen er op zulke sites zitten en alleen contact willen met single mannenquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:12 schreef clumsy_clown het volgende:
Inschrijven op Secondlove omdat je te laf bent om te zeggen dat je geen relatie wil.
Secondlove![]()
It must be bullshit-o-clock.
Relatieklik is ook gratis en niet al te tokkie geloof ik. Eefje heeft daar goede ervaringen mee als ik me het juist herinner. Ooit een keer een date mee gehad. Was leuk, wat verlegen type. Niets geworden, maar de site was niet slecht.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:19 schreef Vivie het volgende:
Zijn er nog sites a la OKC die jullie aanbevelen/betere ervaringen mee hebben?
Splash heeft met Eefje gedate! Splash heeft met Eefje gedate!quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:27 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Relatieklik is ook gratis en niet al te tokkie geloof ik. Eefje heeft daar goede ervaringen mee als ik me het juist herinner. Ooit een keer een date mee gehad. Was leuk, wat verlegen type. Niets geworden, maar de site was niet slecht.
Zucht...quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:29 schreef MissGump het volgende:
[..]
Splash heeft met Eefje gedate! Splash heeft met Eefje gedate!
quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:29 schreef MissGump het volgende:
[..]
Splash heeft met Eefje gedate! Splash heeft met Eefje gedate!
Watjes komen vaak niet zo ver, maar ik snap je punt.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kan je in ieder geval het eeuwige gentlemen-klootzak loslaten. Want zit hem gewoon in de versierskills. En daarbij kan je ook gewoon een watje zijn en de leukste vrouwen versieren.
Dat heeft ook zijn nadelen inderdaad, maar als je dan een match hebt heb je het ergste (meestal) gehad.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als vrouw moet je door de honderden debielen spitten, dat bedoel ik meer. Dus dan hebben wij het maar makkelijk
Herkenbaar, ik ' scoor' echt niet beter daarin hoor.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:53 schreef Solique het volgende:
Dat is waar, maar zo gaat het al 2 jaar.
U wot?quote:* Wat ik zoek? Een man tussen de 20 en 40 die geen dreigberichten stuurt als ik twee dagen niet online ben
Dat had ik in mijn vakantie.quote:
Zo is het maar net.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Dat ergens een markt voor is, wil niet zeggen dat het moreel ok is. Ik zeg ook niet dat het verboden moet worden of dat het raar is dát de site er is, ik vind het gewoon aids.
Dat zou wat zijn: Helemaal in de stress schieten omdat je partner wordt ge-contact om even door te vragen....en dan een goedkeuring ontvangenquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:06 schreef MissGump het volgende:
Ik vind het eigenlijk een beetje jammer dat je je als single ook op secondlove kan aanmelden. Ik had ergens de stiekeme hoop dat je moest bewijzen dat je in een relatie zat.
'Dank u wel voor uw aanmelding, wij hebben deze in goede orde ontvangen. U krijgt bericht wanneer wij met uw partner hebben geverifieerd dat u inderdaad in een relatie zit en u uw account kunt activeren'
Wat pas jammer is, is dat je bericht krijgt dat iemand met je IP zich al aan heeft gemeldquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:06 schreef MissGump het volgende:
Ik vind het eigenlijk een beetje jammer dat je je als single ook op secondlove kan aanmelden. Ik had ergens de stiekeme hoop dat je moest bewijzen dat je in een relatie zat.
'Dank u wel voor uw aanmelding, wij hebben deze in goede orde ontvangen. U krijgt bericht wanneer wij met uw partner hebben geverifieerd dat u inderdaad in een relatie zit en u uw account kunt activeren'
Ok pop, ik herformuleer het. Het is de kriebelhoest van het internet.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:05 schreef Silenus het volgende:
Ach, 'de aids van internet'.Er gaan een paar mensen met elkaar neuken, nou en.
Als je dan toch met ziektes gaat strooien zou ik dit eerder omschrijven als 'de jeuk van internet'. Er zijn wel wat ergere dingen te zien op het internet. Alsof die mensen anders maar gewoon niet vreemdgaan. Of gewoon op datingsites gaan zitten als paiq, relatieplanet en okcupid.
Gezeur om niets.
In zo'n klein huishouden als de jouwe kan het er maar 1 zijn he?quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Wat pas jammer is, is dat je bericht krijgt dat iemand met je IP zich al aan heeft gemeld
Allebei stiekem aanmelden gaat dus niet eens
Lijkt mij een grote fout in de opzet van de site, maar goed
Ik was helemaal niet verlegen!quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:27 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Relatieklik is ook gratis en niet al te tokkie geloof ik. Eefje heeft daar goede ervaringen mee als ik me het juist herinner. Ooit een keer een date mee gehad. Was leuk, wat verlegen type. Niets geworden, maar de site was niet slecht.
Eef en Splash hebben gedate?quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:24 schreef Vivie het volgende:
Ik ben nog wel in voor wat sappige anekdotes nu!![]()
Kom op eefje, hoe was Spash zelf dan?
Heel veel sterkte, zet hem opquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:47 schreef Godshand het volgende:
Goed, op OKC een kruisverhoor nu. Gek genoeg werkt ze niet in de journalistiek of bij de politie...
Ze zal vast een afvinklijstje naast de chat hebben liggen....
Jij weet inside details over die date?!?!quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:03 schreef El_Thijs het volgende:
Er wordt hier wel heel veel serieus genomen
ik weet van niks. Zeg ik dat dan?quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:06 schreef MissGump het volgende:
[..]
Jij weet inside details over die date?!?!
Ze heeft het al opgegeven. Overal netjes antwoord opgeven was blijkbaar niet de bedoeling..quote:
Het was een SC-grapjequote:Op dinsdag 9 september 2014 22:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
ik weet van niks. Zeg ik dat dan?
Beetje pit, kom op zeg!quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:14 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ze heeft het al opgegeven. Overal netjes antwoord opgeven was blijkbaar niet de bedoeling..
Ze is voor jou nuquote:
Dacht alquote:
Wat was je score? Geslaagd?quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:14 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ze heeft het al opgegeven. Overal netjes antwoord opgeven was blijkbaar niet de bedoeling..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |