Wat is spannend? Iemand daten die uiteindelijk op dezelfde manier vreemd gaat met een andere vrouw als die wat met jou zou krijgen?quote:
Dat zegt al genoeg over die site en hoe kansloos de figuren zijn die erop zitten.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:01 schreef Elkabee het volgende:
[..]
Omdat ik alleen maar wil rondkijken en zij mij gelijk al bespringen. Echt, 43 berichten in twee uren!
Je hebt gelijk op alle punten. Ik denk dat ik maar weer eruit ga.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat is spannend? Iemand daten die uiteindelijk op dezelfde manier vreemd gaat met een andere vrouw als die wat met jou zou krijgen?
Ik zie het nut er niet van in.
[..]
Dat zegt al genoeg over die site en hoe kansloos de figuren zijn die erop zitten.
Hoe dat zo?quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:09 schreef Elkabee het volgende:
Ik zou ze toch ook alleen maar aan het lijntje houden.
Aandacht blijkbaar.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:11 schreef Elkabee het volgende:
[..]
Omdat ik niet echt iets wil... (lees: ik weet niet wat ik wil)
Mannen op Second Love toch ook niet?quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:11 schreef Elkabee het volgende:
Omdat ik niet echt iets wil... (lees: ik weet niet wat ik wil)
Verveling. Ik heb al een week vakantie, nog twee weken te gaan en ik baal verschrikkelijk.quote:
Ja, maar nu zit ik dus ook aan hun vrouwen te denken. Dus ik doe het maar niet.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mannen op Second Love toch ook niet?
Die zitten er voornamelijk op voor de seks (lijkt mij), en aangezien je eerder van "spannend" enzo, leek mij dat jij dat eigenlijk ook wel wou.
Kijk je moet het zelf weten natuurlijk, ik ben niet degene die jou kan vertellen wat je moet doen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:09 schreef Elkabee het volgende:
[..]
Je hebt gelijk op alle punten. Ik denk dat ik maar weer eruit ga.
Ik zou ze toch ook alleen maar aan het lijntje houden.
Ga dan op vakantie?quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:14 schreef Elkabee het volgende:
[..]
Verveling. Ik heb al een week vakantie, nog twee weken te gaan en ik baal verschrikkelijk.
Ben je vaker zo wispelturig/makkelijk te beinvloeden?quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:14 schreef Elkabee het volgende:
Ja, maar nu zit ik dus ook aan hun vrouwen te denken. Dus ik doe het maar niet.
Of gewoon een troll?quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ben je vaker zo wispelturig/makkelijk te beinvloeden?
Ik ga dit weekend naar Parijs.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:18 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ga dan op vakantie?
Weekje Griekenland is nu wel goedkoop
Niet makkelijk te beïnvloeden. gewoon wispelturig. Een leven met mij zal geen makkie zijnquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ben je vaker zo wispelturig/makkelijk te beinvloeden?
Welke type ben jij?quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:18 schreef Vivie het volgende:
Probeer OkCupid eens Elkabee....zelfs typjes als ik krijgen daar nog een beetje leuke gesprekken/aandacht lol
Gewoon een paar weken op tinder gaan, ben je dat zo kwijtquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:26 schreef Vivie het volgende:
Volgens rhubarbje ben ik een dotje maar heb ik nog veel 'te leren' op dategebied
Oftewel, lief en onervaren! Ook ben ik dromerig, niet op mn mondje gevallen en snel geirriteerd
Ik hou van dromerige vrouwen die niet op hun mondje zijn gevallenquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:26 schreef Vivie het volgende:
Volgens rhubarbje ben ik een dotje maar heb ik nog veel 'te leren' op dategebied
Oftewel, lief en onervaren! Ook ben ik dromerig, niet op mn mondje gevallen en snel geirriteerd
*high five*quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:32 schreef Elkabee het volgende:
[..]
Ik hou van dromerige vrouwen die niet op hun mondje zijn gevallen
Ja, en waarschijnlijk ook al mijn zelfvertrouwen en hoop in de mensheidquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:31 schreef S95Sedan het volgende:
en paar weken op tinder gaan, ben je dat zo kwijt
Zonder een date?quote:
Dat is weer een ander probleem ja. Hoewel mannen dat dan weer minder hebbenquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:33 schreef Vivie het volgende:
[..]
Ja, en waarschijnlijk ook al mijn zelfvertrouwen en hoop in de mensheid
Wie gaat er wie daten?quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:34 schreef MissGump het volgende:
Nou hup plan die date maar via DM.
En dan hier alleen het verslag te posten
Hij 's leukquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:36 schreef S95Sedan het volgende:
Elke vrouw zegt niet op hun mond gevallen te zijn, totdat puntje bij paaltje komt en dan zijn jullie maar preutse popjes
Misschien wil Vivie mee?quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:35 schreef Godshand het volgende:
[..]
Zonder een date?
Nouja, Franse mannen schijnen wel charmes te hebben voor Hollandse vrouwen
Helaas ja. En waarom? Simpelweg omdat iedereen wel zegt dat veel vrouwen zo'n man zoeken maar de praktijk anders is. Ik ben geen lelijke man, maar als ik vergelijk hoeveel dates sommige andere mannen hebben die er echt niet beter uit zien dan mij maar gewoon wat makkelijker zijn qua versieren steek ik daar schraal bij af.quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoezo nou weer helaas
Ja je bent geen eikel die vrouwen slecht behandeld of altijd voor de seks gaat. Boeiend, ook zijn er vrouwen die op jouw manier van aanpak zitten te wachten.
Daarbij wil je zelf ook echt niet anders. Want dan zou je er wel wat aan doen / Hadden we dat vast wel ergens gelezen hier op fok.
Niet?quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Eh nee.
Er is geen connectie tussen wel of niet seks hebben en een gentlemen zijn.
En inderdaad, verkapt dateverzoek
Dan ben ik geen gentleman als dat de definitie is. Ik snap het prima als zij voor de ' spannende klootzak' gaan. Zelf zou ik ook eerder op een wat meer prikkelende vrouw vallen dan iemand die prima in de biblebelt zou passen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
In praktijk houdt het in dat ze vrouwen op een voetstuk plaatsen en vinden dat ze afdoen van de klootzakken.
Ik zou zeggen, mocht je een leuke vrijgezelle vriendin hebben die zo'n soort man zoekt, geef haar mijn gegevens dan maarquote:Op dinsdag 9 september 2014 14:58 schreef Vivie het volgende:
[..]
Dit heb ik ook al gezegd ^^
Zou het zelf ook meer waarderen, ookal val ik romantisch op vrouwen..weet wel wat een leuke man is
Jij date toch niet?quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:06 schreef Elkabee het volgende:
[..]
Je moest hun berichten eens lezen..
Sommigen zijn wel origineel. Er zitten twee singles bij
Je ne parlais pas de francais!quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:36 schreef Elkabee het volgende:
Ik ga met vrienden/collega's. Wordt vast gezellig!
Dat heeft niets met gentlemen te maken, dat heeft gewoon te maken dat je niet genoeg (?) versierskillz hebt. Of de verkeerde of de verkeerde combi van skill en vrouwen. Of wat dan ook.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:38 schreef yats het volgende:
Helaas ja. En waarom? Simpelweg omdat iedereen wel zegt dat veel vrouwen zo'n man zoeken maar de praktijk anders is. Ik ben geen lelijke man, maar als ik vergelijk hoeveel dates sommige andere mannen hebben die er echt niet beter uit zien dan mij maar gewoon wat makkelijker zijn qua versieren steek ik daar schraal bij af.
Zo goed voor je zelfvertrouwen is tinder ook als man nietquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:36 schreef S95Sedan het volgende:
Elke vrouw zegt niet op hun mond gevallen te zijn, totdat puntje bij paaltje komt en dan zijn jullie maar preutse popjes
[..]
Dat is weer een ander probleem ja. Hoewel mannen dat dan weer minder hebben
Ik hou het even in achterhoofd!quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:38 schreef yats het volgende:
Ik zou zeggen, mocht je een leuke vrijgezelle vriendin hebben die zo'n soort man zoekt, geef haar mijn gegevens dan maar
Ik ben wel benieuwd wat voor typetje jij dan bent? Erg onzeker of iets anders?quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:18 schreef Vivie het volgende:
Probeer OkCupid eens Elkabee....zelfs typjes als ik krijgen daar nog een beetje leuke gesprekken/aandacht lol
Lees even een stukje verder anders ^^quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:41 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wat voor typetje jij dan bent? Erg onzeker of iets anders?
quote:
Nope, dan maar datingssites maar ook dat is niet altijd gemakkelijkquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:40 schreef yats het volgende:
[..]
Zo goed voor je zelfvertrouwen is tinder ook als man niet
Ik denk dat een groot gedeelte alleen de dingen vertellen waarbij ze succes hebben gehad en die andere 1000x waar ze pech hadden even vergeten.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:38 schreef yats het volgende:
[..]
Helaas ja. En waarom? Simpelweg omdat iedereen wel zegt dat veel vrouwen zo'n man zoeken maar de praktijk anders is. Ik ben geen lelijke man, maar als ik vergelijk hoeveel dates sommige andere mannen hebben die er echt niet beter uit zien dan mij maar gewoon wat makkelijker zijn qua versieren steek ik daar schraal bij af.
[..]
Niet?
Hoezo niet? Als je gewoon oprecht bent en niet binnen drie zinnen over je lul begint (c.q. een complete randdebiel bent) dan zitten er zat leuke vrouwen op.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:40 schreef yats het volgende:
[..]
Zo goed voor je zelfvertrouwen is tinder ook als man niet
Ik heb geen jokers om in te zetten.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:45 schreef MissGump het volgende:
[..]![]()
En ik ben benieuwd hoe lang het gaat duren voor het topic op slot is. Ik zet in op binnen 24 uur, iemand een ander idee? Een mod die wil inzetten misschien?
Volgens mij niet, vertel verderquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb geen jokers om in te zetten.
Mijn PaiQ-ervaring: een jongedame die erg houdt van broccoli's. En dan bedoel ik ook: die houdt er ECHT van.
Of had ik deze al gemeld?
Niet veel te vermelden verder. Ze vond dat ik broccoli moest gaan eten, en toen ik zei dat ik toch liever bloemkool had omdat ik die andere b-groente niet lekker vond was ze het daar niet mee eensquote:
Al gedaan. Ik kan niet alles tegelijk tussen het werken doorquote:
Het heeft wel iets met een bepaalde manier van met vrouwen om gaan te maken. Ik ben overigens de eerste om te erkennen dat ik niet echt een versierder ben.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat heeft niets met gentlemen te maken, dat heeft gewoon te maken dat je niet genoeg (?) versierskillz hebt. Of de verkeerde of de verkeerde combi van skill en vrouwen. Of wat dan ook.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:40 schreef Vivie het volgende:
[..]
Ik hou het even in achterhoofd!
Zo ver ik weer alleen een single bi-meid ....en die vind mij leuk, ik haar niet
Ach, je had laatste iig een date. Dan doe je toch iets goed lijkt me.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:45 schreef Solique het volgende:
[..]
Nope, dan maar datingssites maar ook dat is niet altijd gemakkelijk
Ik had iets van 20/30 matches, welgeteld een leverde me een date op. Dat waren wel meteen 5 dates, dat dan weer wel. En nee, ik begin eigenlijk nooit over mijn lul.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik denk dat een groot gedeelte alleen de dingen vertellen waarbij ze succes hebben gehad en die andere 1000x waar ze pech hadden even vergeten.
Nope, voor mij niet in iedergeval, dat laat je blijken uit de dingen die je doet, hoe je omgaat me iemand etc. Dat soort dingen.
[..]
Hoezo niet? Als je gewoon oprecht bent en niet binnen drie zinnen over je lul begint (c.q. een complete randdebiel bent) dan zitten er zat leuke vrouwen op.
Je weet iig wat ze het liefst voor een romantisch diner op het bordje heeft liggen ...voor jullie beidenquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Niet veel te vermelden verder. Ze vond dat ik broccoli moest gaan eten, en toen ik zei dat ik toch liever bloemkool had omdat ik die andere b-groente niet lekker vond was ze het daar niet mee eens
Ergens wel blij dat het nooit van een date gekomen is.
Kan je in ieder geval het eeuwige gentelmen-klootzak loslaten. Want zit hem gewoon in de versierskills. En daarbij kan je ook gewoon een watje zijn en de leukste vrouwen versieren.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:51 schreef yats het volgende:
Het heeft wel iets met een bepaalde manier van met vrouwen om gaan te maken. Ik ben overigens de eerste om te erkennen dat ik niet echt een versierder ben.
Als vrouw moet je door de honderden debielen spitten, dat bedoel ik meer. Dus dan hebben wij het maar makkelijkquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:51 schreef yats het volgende:
[..]
Ik had iets van 20/30 matches, welgeteld een leverde me een date op. Dat waren wel meteen 5 dates, dat dan weer wel. En nee, ik begin eigenlijk nooit over mijn lul.
Je hebt DMquote:
Meestal komt het er op neer dat ze pussy zijnquote:Op dinsdag 9 september 2014 14:48 schreef habitue het volgende:
Ik krijg altijd kriebels van mannen die zichzelf een "gentlemen" noemen.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:49 schreef Elkabee het volgende:
Ik heb me ingeschreven bij Second Love...Gratis. Ben ik slecht?
Dat is waar, maar zo gaat het al 2 jaar.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:51 schreef yats het volgende:
Ach, je had laatste iig een date. Dan doe je toch iets goed lijkt me.
Als ze het echt op gaat dringen en jij wilt het niet dan inderdaad er niet mee verder gaan. Zal nooit goed komen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Niet veel te vermelden verder. Ze vond dat ik broccoli moest gaan eten, en toen ik zei dat ik toch liever bloemkool had omdat ik die andere b-groente niet lekker vond was ze het daar niet mee eens
Ergens wel blij dat het nooit van een date gekomen is.
Nee hoor, vrouwen willen een klootzakquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kan je in ieder geval het eeuwige gentelmen-klootzak loslaten. Want zit hem gewoon in de versierskills. En daarbij kan je ook gewoon een watje zijn en de leukste vrouwen versieren.
Ze is inmiddels uit mijn lijst. Ze zei ineens niets meer dus dan is het voor mij ook wel duidelijk.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:52 schreef Vivie het volgende:
[..]
Je weet iig wat ze het liefst voor een romantisch diner op het bordje heeft liggen ...voor jullie beiden
Zoals gezegd, dat probleem loste zichzelf al op.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:53 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat is waar, maar zo gaat het al 2 jaar.
[..]
Als ze het echt op gaat dringen en jij wilt het niet dan inderdaad er niet mee verder gaan. Zal nooit goed komen.
Jeweetzellufquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee hoor, vrouwen willen een klootzak
Nee een zelfverzekerd iemand.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Natuurlijk, wat moeten ze met een Fax apparaat?quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat zou je wel willen weten he?quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:06 schreef Godshand het volgende:
[..]
Natuurlijk, wat moeten ze met een Fax apparaat?
In de slaapkamer sws, ja.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee hoor, af en toe moeten ze gewoon even een slet genoemd worden
Als je eens wist hoeveel single vrouwen er op zulke sites zitten en alleen contact willen met single mannenquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:12 schreef clumsy_clown het volgende:
Inschrijven op Secondlove omdat je te laf bent om te zeggen dat je geen relatie wil.
Secondlove![]()
It must be bullshit-o-clock.
Relatieklik is ook gratis en niet al te tokkie geloof ik. Eefje heeft daar goede ervaringen mee als ik me het juist herinner. Ooit een keer een date mee gehad. Was leuk, wat verlegen type. Niets geworden, maar de site was niet slecht.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:19 schreef Vivie het volgende:
Zijn er nog sites a la OKC die jullie aanbevelen/betere ervaringen mee hebben?
Splash heeft met Eefje gedate! Splash heeft met Eefje gedate!quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:27 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Relatieklik is ook gratis en niet al te tokkie geloof ik. Eefje heeft daar goede ervaringen mee als ik me het juist herinner. Ooit een keer een date mee gehad. Was leuk, wat verlegen type. Niets geworden, maar de site was niet slecht.
Zucht...quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:29 schreef MissGump het volgende:
[..]
Splash heeft met Eefje gedate! Splash heeft met Eefje gedate!
quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:29 schreef MissGump het volgende:
[..]
Splash heeft met Eefje gedate! Splash heeft met Eefje gedate!
Watjes komen vaak niet zo ver, maar ik snap je punt.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kan je in ieder geval het eeuwige gentlemen-klootzak loslaten. Want zit hem gewoon in de versierskills. En daarbij kan je ook gewoon een watje zijn en de leukste vrouwen versieren.
Dat heeft ook zijn nadelen inderdaad, maar als je dan een match hebt heb je het ergste (meestal) gehad.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als vrouw moet je door de honderden debielen spitten, dat bedoel ik meer. Dus dan hebben wij het maar makkelijk
Herkenbaar, ik ' scoor' echt niet beter daarin hoor.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:53 schreef Solique het volgende:
Dat is waar, maar zo gaat het al 2 jaar.
U wot?quote:* Wat ik zoek? Een man tussen de 20 en 40 die geen dreigberichten stuurt als ik twee dagen niet online ben
Dat had ik in mijn vakantie.quote:
Zo is het maar net.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Dat ergens een markt voor is, wil niet zeggen dat het moreel ok is. Ik zeg ook niet dat het verboden moet worden of dat het raar is dát de site er is, ik vind het gewoon aids.
Dat zou wat zijn: Helemaal in de stress schieten omdat je partner wordt ge-contact om even door te vragen....en dan een goedkeuring ontvangenquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:06 schreef MissGump het volgende:
Ik vind het eigenlijk een beetje jammer dat je je als single ook op secondlove kan aanmelden. Ik had ergens de stiekeme hoop dat je moest bewijzen dat je in een relatie zat.
'Dank u wel voor uw aanmelding, wij hebben deze in goede orde ontvangen. U krijgt bericht wanneer wij met uw partner hebben geverifieerd dat u inderdaad in een relatie zit en u uw account kunt activeren'
Wat pas jammer is, is dat je bericht krijgt dat iemand met je IP zich al aan heeft gemeldquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:06 schreef MissGump het volgende:
Ik vind het eigenlijk een beetje jammer dat je je als single ook op secondlove kan aanmelden. Ik had ergens de stiekeme hoop dat je moest bewijzen dat je in een relatie zat.
'Dank u wel voor uw aanmelding, wij hebben deze in goede orde ontvangen. U krijgt bericht wanneer wij met uw partner hebben geverifieerd dat u inderdaad in een relatie zit en u uw account kunt activeren'
Ok pop, ik herformuleer het. Het is de kriebelhoest van het internet.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:05 schreef Silenus het volgende:
Ach, 'de aids van internet'.Er gaan een paar mensen met elkaar neuken, nou en.
Als je dan toch met ziektes gaat strooien zou ik dit eerder omschrijven als 'de jeuk van internet'. Er zijn wel wat ergere dingen te zien op het internet. Alsof die mensen anders maar gewoon niet vreemdgaan. Of gewoon op datingsites gaan zitten als paiq, relatieplanet en okcupid.
Gezeur om niets.
In zo'n klein huishouden als de jouwe kan het er maar 1 zijn he?quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Wat pas jammer is, is dat je bericht krijgt dat iemand met je IP zich al aan heeft gemeld
Allebei stiekem aanmelden gaat dus niet eens
Lijkt mij een grote fout in de opzet van de site, maar goed
Ik was helemaal niet verlegen!quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:27 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Relatieklik is ook gratis en niet al te tokkie geloof ik. Eefje heeft daar goede ervaringen mee als ik me het juist herinner. Ooit een keer een date mee gehad. Was leuk, wat verlegen type. Niets geworden, maar de site was niet slecht.
Eef en Splash hebben gedate?quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:24 schreef Vivie het volgende:
Ik ben nog wel in voor wat sappige anekdotes nu!![]()
Kom op eefje, hoe was Spash zelf dan?
Heel veel sterkte, zet hem opquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:47 schreef Godshand het volgende:
Goed, op OKC een kruisverhoor nu. Gek genoeg werkt ze niet in de journalistiek of bij de politie...
Ze zal vast een afvinklijstje naast de chat hebben liggen....
Jij weet inside details over die date?!?!quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:03 schreef El_Thijs het volgende:
Er wordt hier wel heel veel serieus genomen
ik weet van niks. Zeg ik dat dan?quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:06 schreef MissGump het volgende:
[..]
Jij weet inside details over die date?!?!
Ze heeft het al opgegeven. Overal netjes antwoord opgeven was blijkbaar niet de bedoeling..quote:
Het was een SC-grapjequote:Op dinsdag 9 september 2014 22:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
ik weet van niks. Zeg ik dat dan?
Beetje pit, kom op zeg!quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:14 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ze heeft het al opgegeven. Overal netjes antwoord opgeven was blijkbaar niet de bedoeling..
Ze is voor jou nuquote:
Dacht alquote:
Wat was je score? Geslaagd?quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:14 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ze heeft het al opgegeven. Overal netjes antwoord opgeven was blijkbaar niet de bedoeling..
quote:You should message me if
...You know what you want, where you stand in life very important and you have more interests than traveling, having fun, listening to music and going to bars. Not because these are bad but simply because everybody likes it and you have something different that makes you stand out of the crowd.
...You are intelligent, decent, funny, optimist, easy-going, your personality is interesting, you have great values, you appreciate small things in life, you love and take care of yourself, you smile often, you have imagination, you know how to be and make other people happy, and you look for somebody not because you have to or you are afraid to be alone but because sharing is an important part of your development.
...You are more or less like me, if you are shorter, fat, too thin like skeleton, or your teeth's color is yellow/brown, or you are in a relationship or seeing someone, or just got out of a relationship (in this case, pls take some time for your self, it helps) just forget about it, it will not work.
...You have at least three clear pictures of yourself on your profile so that it is clear how your face/body look like.
If you have pictures making hearts with your fingers, which looks nice on Victoria's Secret models but funny on a dude's profile and if you have half naked selfies taken in your bathroom please DO NOT consider contacting me.
...You dont think you look like Brad Pitt while you actually dont. Even if you do, Brad Pitt works in Hollywood not you, so get real for the deal. Beauty is a selling point in show biz in real life is just a plus.
If you send a message just to get a reply to boost your ego better read a book or go to a psychologist to realise that ppls time cost money and we are not here to assist you for free.
If you see yourself somewhere along the lines, go ahead and drop me a message. A man who makes the move and dare to take the risk because he is not afraid to lose is always sexy.
PS* 1. PLEASE Keep in mind that inappropriate messages are ALWAYS REPORTED and BLOCKED.
2. NO reply, means NO interest! And don't panic, it also means that there is someone else out there waiting for you![]()
Score?quote:
Papiertjes zeggen ook niet alles; ben niet zo snel onder de indruk van de gemiddelde HBO/WO student. Ik heb bv alleen een brugjaar MAVO/MBO afgemaakt (Niet erg handig maar dat terzijde)quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:47 schreef Godshand het volgende:
(of gewoon andere gedachtengang, ze zou toch HBO+ zijn)
Toch gedaan, altijd lachenquote:Op dinsdag 9 september 2014 23:48 schreef Vivie het volgende:
[..]
Pittig mens zeg. Klinkt ook totaal niet leuk
Niet dat ik al kans had, maar ik ga niet reageren
Waarschijnlijk reageert ze niet, ben benieuwdquote:Hmm, what a demands, how could anyone have all these demands?
Let's give it a shot:
"...You know what you want CHECK
, where you stand in life very important CHECK
and you have more interests than traveling, having fun, listening to music and going to bars. CHECK
...You are intelligent CHECK (well they say, IQ tests results range between 115 and 120)
decent CHECK
, funny CHECK
, optimist CHECK most of the time
, easy-going CHECK
, your personality is interesting DEPENDS what personalities you like
, you have great values CHECK I guess? Well, I like my values, but what are yours?
, you appreciate small things in life CHECK
, you love and take care of yourself CHECK
, you smile often CHECK, certainly this profile
, you have imagination CHECK (sometimes too much)
, you know how to be and make other people happy CHECK also in a professional way
, and you look for somebody not because you have to or you are afraid to be alone but because sharing is an important part of your development. CHECK.
...You are more or less like me IMPOSSIBLE, everyone is unique
if you are shorter NOPE
, fat NOPE
, too thin like skeleton NOPE
, or your teeth's color is yellow/brown NOPE
, or you are in a relationship NOPE
or seeing someone NOPE
, or just got out of a relationship NOPE
...You have at least three clear pictures of yourself on your profile so that it is clear how your face/body look like: Hmm, ok 1 clear maybe. But hey, the real deal is always better
If you have pictures making hearts with your fingers NOPE
if you have half naked selfies taken in your bathroom NOPE
...You dont think you look like Brad Pitt NOPE, more Johnny Depp
If you send a message just to get a reply to boost your ego better read a book or go to a psychologist to realise that ppls time cost money and we are not here to assist you for free. NOPE, it's to give you a mirror
If you see yourself somewhere along the lines, go ahead and drop me a message. A man who makes the move and dare to take the risk because he is not afraid to lose is always sexy.
PS* 1. PLEASE Keep in mind that inappropriate messages are ALWAYS REPORTED and BLOCKED.
Ad1. Stupid responses, or interrogations too
2. NO reply, means NO interest! And don't panic, it also means that there is someone else out there waiting for you![]()
Logic reasoning, plus 1
Haha, you dare to anwser?
Ik zou haar eerst vragen welke medicijnen ze tegen arrogantie slikt.quote:
Ik snap nu wel waarom mannen soms zoiets hebben van "Weet je, het is ook nooit goed"quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:58 schreef Godshand het volgende:
[..]
Toch gedaan, altijd lachen
[..]
Waarschijnlijk reageert ze niet, ben benieuwd
Gewoon zeggen dat je al zo vaak uit elkaar getrokken bent dat je het verschil toch niet meer voelt.quote:Op woensdag 10 september 2014 00:01 schreef Vivie het volgende:
[..]
Ik snap nu wel waarom mannen soms zoiets hebben van "Weet je, het is ook nooit goed"
Sommige vrouwen zijn onverbeterlijke zeikmutsen, zoals dat geval dus ^^. Net zo erg als een vent die direct zijn 'centimers' op tafel legt en je weleens zal laten zien dat je nog geen echte man hebt gehad
Ik zat mn tanden te poetsen toen ik dit las....ik kon het nog net binnen houdenquote:Op woensdag 10 september 2014 00:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je al zo vaak uit elkaar getrokken bent dat je het verschil toch niet meer voelt.
Ach, ze reageert in ieder geval. Dat komt ook lang niet altijd voor.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:47 schreef Godshand het volgende:
Goed, op OKC een kruisverhoor nu. Gek genoeg werkt ze niet in de journalistiek of bij de politie...
Ze zal vast een afvinklijstje naast de chat hebben liggen....
Ik weet niet of ik nu beledigd moet zijn, of je gelijk moet geven. Levenservaring telt mijns inziens ook zwaar mee.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:51 schreef Vivie het volgende:
[..]
Papiertjes zeggen ook niet alles; ben niet zo snel onder de indruk van de gemiddelde HBO/WO student. Ik heb bv alleen een brugjaar MAVO/MBO afgemaakt (Niet erg handig maar dat terzijde)
quote:Op woensdag 10 september 2014 00:01 schreef Vivie het volgende:
[..]
Ik snap nu wel waarom mannen soms zoiets hebben van "Weet je, het is ook nooit goed"
Sommige vrouwen zijn onverbeterlijke zeikmutsen, zoals dat geval dus ^^. Net zo erg als een vent die direct zijn 'centimers' op tafel legt en je weleens zal laten zien dat je nog geen echte man hebt gehad
Ja, weet hij het dat hij in de friendszone is gestopt?quote:Op woensdag 10 september 2014 09:03 schreef Nikkie_86 het volgende:
meer just friends... van mijn kant iig.
uhh nou ik denk het wel ja... ik neem niet echt een blad voor de mond... heb m gisteren ook uitvoerig vertelt hoe hij in mijn bijzijn met andere vrouwen aan t flirten was en dat het echt not done is...quote:Op woensdag 10 september 2014 09:12 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ja, weet hij het dat hij in de friendszone is gestopt?
quote:Op woensdag 10 september 2014 09:17 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
uhh nou ik denk het wel ja... ik neem niet echt een blad voor de mond... heb m gisteren ook uitvoerig vertelt hoe hij in mijn bijzijn met andere vrouwen aan t flirten was en dat het echt not done is...
nee nan ik reis voor de fun 1,5 uur om hem te zien...quote:Op woensdag 10 september 2014 09:18 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je bent toch niet geinteresseerd in hem? Zou ik ook gewoon flirten
Ben benieuwd of je een reactie krijgt.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:58 schreef Godshand het volgende:
[..]
Toch gedaan, altijd lachen
[..]
Waarschijnlijk reageert ze niet, ben benieuwd
Wat Fascination zegtquote:
quote:Op woensdag 10 september 2014 09:19 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
nee nan ik reis voor de fun 1,5 uur om hem te zien...
Ja zo lijkt het wel, eigenlijk is dat ook het beste met exenquote:Op woensdag 10 september 2014 09:23 schreef Fascination het volgende:
Dus hij heeft jou eigenlijk in de friendzone gezet?
Denk dat ik met de conclusie van Fascination eens ben.quote:Op woensdag 10 september 2014 09:29 schreef Weissman het volgende:
Ben ik de enige die niks begrijpt van het verhaal van Nikkie?
uhm nee... k zal t verhaal btje uitgebreid vertellen.. hadden in Amersfoort afgesproken ik zou m bij station ophalen.. dus ik m daar opgehaakd.. hij stapt in geeft me out of the blue een kus.. dus ik had zoiets van oke.... nou auto weggezet lopend naar centrum gegaan.. hele tijd pakt ie mn hand vast.. maar als er een mooie dame langs loopt laat ie m los.. elke keer stopt ie om me een kus te geven of te zoenen maar o wee als er een vrouw in de buurt kwam.. dus ik ging t zelfde doen.. als er een man langs liep hand los... erg kinderachtig ik weet het... maar ondertussen dat dit alles gebeurt praat hij met mij over samen wonen op den duur enz... dus ik heb m gezegd.. "vriend als jij met mij wilt gaan samenwonen zul je je gedrag wel aan moeten passen.. je denkt toch niet dat ik dit altijd pik of wel" hij was zich natuurlijk van geen kwaad bewust dus heb ik het hem haarfijn uitgelegd.. en vanaf toen heb ik zn kushes en hand geweigerd maar hebven toch een leuke tijd gehad en hij bood vanmorgen zn excuus aan.quote:Op woensdag 10 september 2014 09:23 schreef Fascination het volgende:
Dus hij heeft jou eigenlijk in de friendzone gezet?
hij is gewoon een en al flirt... vroeger pikte ik dat.. want ik onzeker bla bla.. maar nu niet meer... hij keek ook raar op dat ik er wat van zeiquote:Op woensdag 10 september 2014 09:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk dat ik met de conclusie van Fascination eens ben.
Hij ging blijkbaar flirten met anderen, zij vond dat niet leuk, zegt dit, wil daardoor niet meer zoenen, daardoor zit hij nu in haar friendzone.. maar blijkbaar zat zij al in die van hem
quote:Op woensdag 10 september 2014 09:32 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
uhm nee... k zal t verhaal btje uitgebreid vertellen.. hadden in Amersfoort afgesproken ik zou m bij station ophalen.. dus ik m daar opgehaakd.. hij stapt in geeft me out of the blue een kus.. dus ik had zoiets van oke.... nou auto weggezet lopend naar centrum gegaan.. hele tijd pakt ie mn hand vast.. maar als er een mooie dame langs loopt laat ie m los.. elke keer stopt ie om me een kus te geven of te zoenen maar o wee als er een vrouw in de buurt kwam.. dus ik ging t zelfde doen.. als er een man langs liep hand los... erg kinderachtig ik weet het... maar ondertussen dat dit alles gebeurt praat hij met mij over samen wonen op den duur enz... dus ik heb m gezegd.. "vriend als jij met mij wilt gaan samenwonen zul je je gedrag wel aan moeten passen.. je denkt toch niet dat ik dit altijd pik of wel" hij was zich natuurlijk van geen kwaad bewust dus heb ik het hem haarfijn uitgelegd.. en vanaf toen heb ik zn kushes en hand geweigerd maar hebven toch een leuke tijd gehad en hij bood vanmorgen zn excuus aan.
ik nee... ik sta voor veel dingen open maar niet met anderen als k relatie heb..quote:Op woensdag 10 september 2014 09:33 schreef Weissman het volgende:
Jij was niet zo van de open relaties he?
uhhmm nope... momenteel staat ie zelfs op randje van weer op blokkeerknopje drukken... maar dat staat los van het verhaal van gisteren...quote:Op woensdag 10 september 2014 09:34 schreef Godshand het volgende:
[..]
OK, ik zie het al, dat wordt trouwen
quote:Op woensdag 10 september 2014 09:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
Iets duidelijker...nu begrepen...over...
Je begint al triomfantelijk dat hij zijn excuses heeft aangeboden. Ik ruik de geur van hoop op betere tijdenquote:Op woensdag 10 september 2014 09:36 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
uhhmm nope... momenteel staat ie zelfs op randje van weer op blokkeerknopje drukken... maar dat staat los van het verhaal van gisteren...
Mooi....dus jullie hadden een superleuke dag....ondanks dat jullie een pittig gesprek hebben gehad...en je ging er ook niet als uhm date in toch...quote:Op woensdag 10 september 2014 09:32 schreef Nikkie_86 het volgende:
"vriend als jij met mij wilt gaan samenwonen zul je je gedrag wel aan moeten passen.. je denkt toch niet dat ik dit altijd pik of wel" hij was zich natuurlijk van geen kwaad bewust dus heb ik het hem haarfijn uitgelegd.. en vanaf toen heb ik zn kushes en hand geweigerd maar hebven toch een leuke tijd gehad en hij bood vanmorgen zn excuus aan.
die vent zit al 10 jaar in mn kop man.. waar heb je t over..quote:Op woensdag 10 september 2014 09:38 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je begint al triomfantelijk dat hij zijn excuses heeft aangeboden. Ik ruik de geur van hoop op betere tijden
Hij zit al in je hoofd, over 2 weken ben je voor de bijl
Nog ergerquote:Op woensdag 10 september 2014 10:26 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
die vent zit al 10 jaar in mn kop man.. waar heb je t over..
idd..quote:Op woensdag 10 september 2014 10:00 schreef Silenus het volgende:
[..]
Mooi....dus jullie hadden een superleuke dag....ondanks dat jullie een pittig gesprek hebben gehad...en je ging er ook niet als uhm date in toch...
had altijd zoiets van wat als... nu is de wat als geweest en kan ik m op dat gebied uit nn hoofd zettenquote:
Nopequote:Op woensdag 10 september 2014 10:19 schreef habitue het volgende:
Mensen... nog dates... op... de planning...?
Kijk, opgelost. Nextquote:Op woensdag 10 september 2014 10:27 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
had altijd zoiets van wat als... nu is de wat als geweest en kan ik m op dat gebied uit nn hoofd zetten
???quote:Op woensdag 10 september 2014 10:40 schreef Cue_ het volgende:
Ik hoop zooo dat je een slechte kloon bent
Zwakbegaafd 3.0?quote:Op woensdag 10 september 2014 10:39 schreef Elkabee het volgende:
Ik voel me schuldig. Ik heb een getrouwde man uit SL een fotootje van mij gestuurd en nu wil hij me zo erg, dat hij steeds huilende en verdrietige smileys naar me stuurt als ik de boot afhou. En potjandorie!, ik kan niet tegen die smileys!
Wowquote:Op woensdag 10 september 2014 10:39 schreef Elkabee het volgende:
Ik voel me schuldig. Ik heb een getrouwde man uit SL een fotootje van mij gestuurd en nu wil hij me zo erg, dat hij steeds huilende en verdrietige smileys naar me stuurt als ik de boot afhou. En potjandorie!, ik kan niet tegen die smileys!
Ergens klopt er hier iets niet :quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 10 september 2014 10:39 schreef Elkabee het volgende:
Ik heb een getrouwde man uit SL een fotootje van mij gestuurd
Nee, maar dat laatste zinnetje klonk wel erg sarcastisch....ik zou daar zelf heel erg op afknappen en het duidelijk afkappen als dat op mn gevoel gaat in spelenquote:
Viel me ook al op...toch weer proberen he ^^quote:Op woensdag 10 september 2014 10:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ergens klopt er hier iets niet :
[..]
[..]
[..]
[..]
Het is een vrouw, die weten niet wat ze willen c.q. wispelturigquote:Op woensdag 10 september 2014 10:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
[..]
Ach ze zei al dat ze wispelturig was. Maar dit is wel extreemquote:Op woensdag 10 september 2014 10:51 schreef Vivie het volgende:
[..]
Viel me ook al op...toch weer proberen he ^^
Ik weet iig wel wat ik wil....niet zo'n betweter als jou in bedquote:Op woensdag 10 september 2014 10:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het is een vrouw, die weten niet wat ze willen c.q. wispelturig
Is dat zo?quote:Op woensdag 10 september 2014 10:55 schreef Vivie het volgende:
[..]
Ik weet iig wel wat ik wil....niet zo'n betweter als jou in bed
quote:Op woensdag 10 september 2014 11:02 schreef clumsy_clown het volgende:
Nikkie en die kloon zouden vriendinnen moeten worden. De verhálen die ze zullen hebben bij de thee!
Het ideale theekransje!quote:Op woensdag 10 september 2014 11:08 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]en jou erbij dat maakt het helemaal compleet...
Geeft ook niet, ben er zelf ook geen ster inquote:Op woensdag 10 september 2014 11:12 schreef Elkabee het volgende:
Ik weet soms niet wat ik wil en ik ga me niet verdedigen, hoor
Oh, ik ben al eruit gegaan, maar deze ene kon ik niet weerstaan en heb hem mijn e-mailadres gestuurd voordat ik wegging.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Eh nee.quote:
Dan kan je net zo goed op die site blijven.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:15 schreef Elkabee het volgende:
[..]
Oh, ik ben al eruit gegaan, maar deze ene kon ik niet weerstaan en heb hem mijn e-mailadres gestuurd voordat ik wegging.
Nou ja, dat iemand gevoelig is betekent nog niet zwakbegaafd. Misschien alleen een beetje beschermd opgevoed en nog niet zo hard zoals jullie.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ach ze zei al dat ze wispelturig was. Maar dit is wel extreem![]()
Daarbij zo beinvloedbaar door een paar smilies.. Tja, dan ben ik het al snel met Weiss eens
Nou, kom dan maar met die waslijst van kwaliteiten en eigenaardigheden waar ik het helemaal benauwd van krijgquote:Op woensdag 10 september 2014 11:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Eh nee.
[..]
Dan kan je net zo goed op die site blijven.
Het zijn smilies. Tekens op een toetsenbord!!quote:Op woensdag 10 september 2014 11:18 schreef Elkabee het volgende:
Nou ja, dat iemand gevoelig is betekent nog niet zwakbegaafd. Misschien alleen een beetje beschermd opgevoed en nog niet zo hard zoals jullie.
Tja! Dat moet ik nog leren in jullie harde wereld!quote:Op woensdag 10 september 2014 11:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het zijn smilies. Tekens op een toetsenbord!!
Daar hoeft geen gevoel of wat dan ook achter te zitten. Zeker als je een persoon niet kent , kan je daar toch niet gevoelig voor zijn? En er van alles achter zoeken?
Zeker niet op een sekssite als SecondLove, waar enige wat erachter zit seks is.
Is niets hards aan, kijk hier op fok! heb je ook tig smileys.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:20 schreef Elkabee het volgende:
[..]
Tja! Dat moet ik nog leren in jullie harde wereld!
Ja, daar ben ik dus intussen wel achter.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:22 schreef Solique het volgende:
[..]
Is niets hards aan, kijk hier op fok! heb je ook tig smileys.
Alsof sommigen gelijk serieus opgepakt dienen te worden.
Dus als ik in mijn postquote:Op woensdag 10 september 2014 11:20 schreef Elkabee het volgende:
[..]
Nee, dat je verdrietig bent...quote:Op woensdag 10 september 2014 11:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dus als ik in mijn post![]()
![]()
doe.. denk je automatisch dat ik aan het huilen ben?
Sorry daar doe ik niet aan, sowieso heb ik jou niets te bewijzenquote:Op woensdag 10 september 2014 11:19 schreef Vivie het volgende:
[..]
Nou, kom dan maar met die waslijst van kwaliteiten en eigenaardigheden waar ik het helemaal benauwd van krijg![]()
Juist wel, word je hard van.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:24 schreef Elkabee het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik dus intussen wel achter.
Of ik moet maar niet teveel FOK!ken, anders word ik ook vervormd
quote:Op woensdag 10 september 2014 11:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dus als ik in mijn post![]()
![]()
doe.. denk je automatisch dat ik aan het huilen ben?
emo uurtje aangebrokenquote:Op woensdag 10 september 2014 11:26 schreef habitue het volgende:
Ik word ook wel echt verdrietig van dit topic momenteel.
Neeeee!!!quote:Op woensdag 10 september 2014 11:26 schreef habitue het volgende:
Ik word ook wel echt verdrietig van dit topic momenteel.
Gewoon tijd dat je door een echte vent onder handen wordt genomen!quote:Op woensdag 10 september 2014 11:20 schreef Elkabee het volgende:
[..]
Heerlijk zo'n stoere ventquote:Op woensdag 10 september 2014 11:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Sorry daar doe ik niet aan, sowieso heb ik jou niets te bewijzen
Go get her, tiger!quote:Op woensdag 10 september 2014 11:28 schreef Godshand het volgende:
[..]
Gewoon tijd dat je door een echte vent onder handen wordt genomen!
Kappen nou, nu denkt LKB dat je daar zit te kwijlen als een bejaarde...quote:
Faxie? Ben jij dit?quote:Op woensdag 10 september 2014 11:28 schreef Godshand het volgende:
Gewoon tijd dat je door een echte vent onder handen wordt genomen!
Hey, mij niet vergelijken met Fax, ja!quote:
quote:Op woensdag 10 september 2014 11:31 schreef Godshand het volgende:
[..]
Kappen nou, nu denkt LKB dat je daar zit te kwijlen als een bejaarde...
Elke 2 weken zoals gewoonlijk?quote:Op woensdag 10 september 2014 12:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Valt toch wel mee
---
Valt me trouwens mee dat paiq nog enigszins matches geeft.
Nee, om de dag wel eigenlijk. Zonder betalen e.d.quote:Op woensdag 10 september 2014 13:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Elke 2 weken zoals gewoonlijk?
Heh, apart. Ik krijg ze elke 2 weken.quote:Op woensdag 10 september 2014 13:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee, om de dag wel eigenlijk. Zonder betalen e.d.
Nope. En jij beste kerel?quote:Op woensdag 10 september 2014 13:33 schreef yats het volgende:
Right...Wat een posts weer...Iemand nog dates in de planning?
Hier ook 2 weken. Heb het gevoel dat hij die reclamemeldingen bedoelde. Lijkt alsof je een match hebt en als je dan klikt, je alsnog lid moet worden.quote:Op woensdag 10 september 2014 13:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Heh, apart. Ik krijg ze elke 2 weken.
Nope, heb het voornemen om wat rustiger aan te doenquote:Op woensdag 10 september 2014 13:33 schreef yats het volgende:
waarom?quote:Op woensdag 10 september 2014 13:46 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nope, heb het voornemen om wat rustiger aan te doen
Nope, ik ben niet zo in trekquote:Op woensdag 10 september 2014 13:33 schreef yats het volgende:
Ohquote:
Hoeveel weken is het nu?quote:Op woensdag 10 september 2014 13:57 schreef Vivie het volgende:
Ik ga over dat 'gedoe' hier even niets zeggen...![]()
..maar wel deze week vissen of date 2e keer wil afspreken, ben bang dat het anders verwaterd
5...2,5 week vakantie er tussenquote:
Is het dan niet al doodgebloed?quote:Op woensdag 10 september 2014 13:58 schreef Vivie het volgende:
[..]
5...
Ben zwanger van een doodbloedende date
I feel ya bro.quote:
Misschien...viel allemaal wat ongelukkig: begin augustus afgesproken, week daarna allebei tot eind augustus op vakantie geweest (Ik heb haar wel een neutraal smsje gestuurd tussendoor omdat ik half gek werd) en nu is ze weer -met tegenzin- begonnen met college, overladen met opdrachtenquote:Op woensdag 10 september 2014 13:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Is het dan niet al doodgebloed?
Ik wil niet heel lullig doen verder maar dat is tijd genoeg om een 2e date voor te stellen als ze dat echt zou willen
Ik wil jou wel eens zien drinken Thijsquote:Op woensdag 10 september 2014 13:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
I feel ya bro.
Zullen we ons gaan bezatten in een kroeg?
Dat wil je niet, en dat zal ook nooit gebeuren ook nietquote:Op woensdag 10 september 2014 14:03 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik wil jou wel eens zien drinken Thijs
Maar 5 weken is lang om niet eens een voorstel te doenquote:Op woensdag 10 september 2014 14:02 schreef Vivie het volgende:
[..]
Misschien...viel allemaal wat ongelukkig: begin augustus afgesproken, week daarna allebei tot eind augustus op vakantie geweest (Ik heb haar wel een neutraal smsje gestuurd tussendoor omdat ik half gek werd) en nu is ze weer -met tegenzin- begonnen met college, overladen met opdrachten
Tjaa
quote:Op woensdag 10 september 2014 13:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
I feel ya bro.
Zullen we ons gaan bezatten in een kroeg?
Make up your mindquote:Op woensdag 10 september 2014 14:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat wil je niet, en dat zal ook nooit gebeuren ook niet
Vrees het ergstequote:Op woensdag 10 september 2014 14:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Maar 5 weken is lang om niet eens een voorstel te doen
Ik had het vorig jaar ook heel druk, dus als ik al iemand aan het daten was moest die soms ook lang wachten, maar ik liet altijd wel weten dat ik een date wilde
Nou ja, ik hoop voor je dat ik er naast zit hoor, daar niet van.
Ik ben ook zo verwarrend hequote:Op woensdag 10 september 2014 14:08 schreef Cue_ het volgende:
Ik ben het verhaal rond Vivie een beetje kwijt volgens mij![]()
Zwanger? Date van tig weken terug? Date die naar andere meiden keek? (of ik haal mensen door elkaar)
Succes!quote:Op woensdag 10 september 2014 14:26 schreef Vivie het volgende:
Ughh, ik word er gewoon een beetje misselijk van, dit onzekere, onduidelijke gedoe. Stuur haar vanmiddag wel een sms'je en dan vertel ik hier wel hoe het nou zit
Nee, op het moment nietquote:
Komt vast wel weerquote:
Beetje jammer ditquote:
quote:
Heey jij zegt ook de hele tijd dat je er geen tijd voor hebt en een paar posts later zeg je weer dat je weer gaat daten. Als we het over wispelturig hebben hier, ben jij er ook wel één vanquote:
Op basis van foto reacties.quote:Op woensdag 10 september 2014 13:44 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
Hier ook 2 weken. Heb het gevoel dat hij die reclamemeldingen bedoelde. Lijkt alsof je een match hebt en als je dan klikt, je alsnog lid moet worden.
Yats en ik passen bij elkaarquote:Op woensdag 10 september 2014 14:44 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
Heey jij zegt ook de hele tijd dat je er geen tijd voor hebt en een paar posts later zeg je weer dat je weer gaat daten. Als we het over wispelturig hebben hier, ben jij er ook wel één van
"Laten we samen niet gaan daten!"quote:
Gewoon, om lekker moeilijk te doen in dit topic natuurlijk.quote:
quote:
Nee hoor, ik wist al dat ze momenteel niet date.quote:
Het zou niet eerlijk zijn tegenover de man als ik nog niet uit ben of ik wel een man wil of niet. Misschien als ik spontaan verliefd raak dat ik het dan wel zou weten.quote:
Je kan ook spontaan verliefd op yats worden als jullie elkaar gaan meeten (niet daten)quote:Op woensdag 10 september 2014 15:33 schreef Elkabee het volgende:
[..]
Het zou niet eerlijk zijn tegenover de man als ik nog niet uit ben of ik wel een man wil of niet. Misschien als ik spontaan verliefd raak dat ik het dan wel zou weten.
Wat doe je hier dan, op die datingsites en waarom stuur je dan foto's?quote:Op woensdag 10 september 2014 15:33 schreef Elkabee het volgende:
[..]
Het zou niet eerlijk zijn tegenover de man als ik nog niet uit ben of ik wel een man wil of niet. Misschien als ik spontaan verliefd raak dat ik het dan wel zou weten.
Gelukkig heb ik jouw aandacht.quote:Op woensdag 10 september 2014 15:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Wat doe je hier dan, op die datingsites en waarom stuur je dan foto's?
Ik zou eerst eens een spiegel kopen met je zelfreflectie....
Het lijkt verdomd veel op gewoon aandacht willen
Mensen/mannen zijn geen speeltjes
quote:Op woensdag 10 september 2014 15:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je kan ook spontaan verliefd op yats worden als jullie elkaar gaan meeten (niet daten)
Is dit een retorische vraag?quote:Op woensdag 10 september 2014 15:43 schreef Vivie het volgende:
Zou yats dit zelf wel willen trouwens?
quote:Op woensdag 10 september 2014 15:26 schreef Vivie het volgende:
Nou yats, zo slecht lig je blijkbaar niet bij de dames (zelfs ik!)
quote:Op woensdag 10 september 2014 15:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je kan ook spontaan verliefd op yats worden als jullie elkaar gaan meeten (niet daten)
Zou ik wat willen? Spontaan verliefd worden op iemand? Of een ' date meet'?quote:Op woensdag 10 september 2014 15:43 schreef Vivie het volgende:
Zou yats dit zelf wel willen trouwens?
Met haar op date..quote:Op woensdag 10 september 2014 15:52 schreef yats het volgende:
Zou ik wat willen? Spontaan verliefd worden op iemand? Of een ' date meet'?
Je kan het moeilijk maken hoor (zo blijkt).quote:Op woensdag 10 september 2014 15:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Met haar op date..
Echt.. zo moeilijk is het toch niet?
Tenzij daar het heerlijke 2-persoonbed staatquote:Op woensdag 10 september 2014 16:03 schreef DeMarcus het volgende:
[..]
Je kan het moeilijk maken hoor (zo blijkt).
Een date is toch nooit weg, als het niets is heb je toch wat beters gedaan dan op de zolderkamer te blijven zitten
En als het wel wat is kom je de komende tijd ook minder op de zolderkamer ehmm
Ook...leukquote:Op woensdag 10 september 2014 16:09 schreef Cue_ het volgende:
Want een tweepersoonsbed staat garant voor seks Ja met jezelf op je zolderkamer
Doen we! (Al ga ik natuurlijk niet hier vertellen dat ik seks heb gehad mocht er een van komen )quote:Op woensdag 10 september 2014 16:09 schreef Cue_ het volgende:
Echt.. kunnen we al die post die seks impliceren gewoon weglaten totdat men echt eens seks heeft gehad (na aanleiding van een date, zodat het ook ontopic is) ?
That male ego strugglesquote:Op woensdag 10 september 2014 16:17 schreef DeMarcus het volgende:
Right Cuedan moet die date er al komen en de klik er zijn en de 2e date volgen etc....
Ach laatste date die ik had was best gezellig behalve dat ze met nog 4/5 gasten tegelijk aan het afspreken is/was en ze wacht nog even kijkt wie de leukste is ,dus echt meerdere dates incl. zoenen (en misschien wel meer)....
Dus daar heb ik niet meer mee afgesproken.
Herkenbaar, en dat zeggen ze zonder blikken of blozen tijdens de date. Morgen en overmorgen heb ik ook dates staan..quote:Op woensdag 10 september 2014 16:17 schreef DeMarcus het volgende:
Right Cuedan moet die date er al komen en de klik er zijn en de 2e date volgen etc....
Ach laatste date die ik had was best gezellig behalve dat ze met nog 4/5 gasten tegelijk aan het afspreken is/was en ze wacht nog even kijkt wie de leukste is ,dus echt meerdere dates incl. zoenen (en misschien wel meer)....
Dus daar heb ik niet meer mee afgesproken.
Ja idd wel eerlijkquote:Op woensdag 10 september 2014 16:29 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Herkenbaar, en dat zeggen ze zonder blikken of blozen tijdens de date. Morgen en overmorgen heb ik ook dates staan... (Wel eerlijk, dat dan weer wel
).
Wat een raar volk tref ik op paiq, iemand die om de hoek woont, en graag wil daten, stel ik iets voor, bam geblokkeerd..
* weethetevennietmeer gooit paiq het raam uit
Waar voor zouden ze zich moeten schamen dan?quote:Op woensdag 10 september 2014 16:29 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Herkenbaar, en dat zeggen ze zonder blikken of blozen tijdens de date. Morgen en overmorgen heb ik ook dates staan... (Wel eerlijk, dat dan weer wel
).
Is dat zo?quote:Op woensdag 10 september 2014 16:35 schreef DeMarcus het volgende:
[..]
Ja idd wel eerlijk, misschien herkende ze je?
Paiq is herkenbaar, heel gezellig aan het chatten 2/3 weken, word het serieus om af te spreken bam weg.
Voel je net als een nummer op de roulette tafel, of trek een nummertje er zijn nog 3 wachtenden voor u...quote:Op woensdag 10 september 2014 16:38 schreef Weissman het volgende:
[..]
Waar voor zouden ze zich moeten schamen dan?
Speltip 14: Spreid Uw kansen.
Wacht? Je eist al exclusiviteit voor dat er uberhaupt al iets is?quote:Op woensdag 10 september 2014 16:42 schreef DeMarcus het volgende:
Voel je net als een nummer op de roulette tafel, of trek een nummertje er zijn nog 3 wachtenden voor u...
quote:Op woensdag 10 september 2014 16:48 schreef DeMarcus het volgende:
Nou als je met 4/5 man tegelijk meer dan 2 keer hebt afgesproken dan kun je toch wel je keuze gaan beperken
Tja en je bent natuurlijk niet voor niets single he
Zolang je niet bezig bent met het kwakje van je voorganger te likken vindt ik niet dat je daar wat over te zeggen hebt though.quote:Op woensdag 10 september 2014 16:42 schreef DeMarcus het volgende:
[..]
Voel je net als een nummer op de roulette tafel, of trek een nummertje er zijn nog 3 wachtenden voor u...
Je was gew niet interessant genoeg (voor haar), kan iedereen overkomen. Deal with it.quote:Op woensdag 10 september 2014 16:58 schreef DeMarcus het volgende:
ow gadver
Ik heb ook niet zo'n problemen met 2/3 dates hoor, maar als je dan niet kan afspreken om iemand te leren kennen, tja dan haak ik toch af hoor.
Vind trouwens zelf wel als je met iedereen gaat zoenen dat je wel een verwachting (ok niet bij iedereen blijkbaar) gaat kweken.
Ik vind zoenen ook niet bepaald een beloftequote:Op woensdag 10 september 2014 16:58 schreef DeMarcus het volgende:
ow gadver
Ik heb ook niet zo'n problemen met 2/3 dates hoor, maar als je dan niet kan afspreken om iemand te leren kennen, tja dan haak ik toch af hoor.
Vind trouwens zelf wel als je met iedereen gaat zoenen dat je wel een verwachting (ok niet bij iedereen blijkbaar) gaat kweken.
Zo?quote:Op woensdag 10 september 2014 17:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik vind zoenen ook niet bepaald een belofte
Dan word er wat af beloofd in de kroeg....
Oh daar ben ik waarschijnlijk ook. Als we zoenen verwacht ik de dag erna een bos bloemen op m'n werk en een aanzoek, ok?quote:Op woensdag 10 september 2014 17:05 schreef DeMarcus het volgende:
Tja das ook waarmaar ach als je op de 3e date gaat zoenen dan is het toch wel anders dan op n eerste avond in t cafe hoor.
Komt wel goed, moet gewoon af en toe wat meer gaan stappen denk ik
Volgend weekend 80s/90s party in Eindhoven, wie weet.
quote:Op woensdag 10 september 2014 17:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh daar ben ik waarschijnlijk ook. Als we zoenen verwacht ik de dag erna een bos bloemen op m'n werk en een aanzoek, ok?
Zoenen in de kroeg is sletterig?quote:Op woensdag 10 september 2014 17:08 schreef Elkabee het volgende:
[..]
Zo?
Zomaar met iemand zoenen lijkt me een beetje sletterig. En het zou me niets verbazen als Weissman van de open relatie is. Maar dat betekent dan niet dat iedereen die er anders over denkt issues heeft.
Nouja het hangt wel van wat meer dingen af natuurlijk of het de serieuze kant opgaat.quote:Op woensdag 10 september 2014 16:58 schreef DeMarcus het volgende:
ow gadver
Ik ben nog nooit in een kroeg geweest en ik weet niet hoe het daar aan toe gaat. Maar sowieso is zomaar zoenen waar dan ook sletterig. En zeker met mannen die je niet eens kent.quote:Op woensdag 10 september 2014 17:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Zoenen in de kroeg is sletterig?e
Je moet echt een troll zijn....quote:Op woensdag 10 september 2014 17:35 schreef Elkabee het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in een kroeg geweest en ik weet niet hoe het daar aan toe gaat. Maar sowieso is zomaar zoenen waar dan ook sletterig. En zeker met mannen die je niet eens kent.
Vreemdgangers die je niet kent foto's van jezelf sturen is daarentegen zo christelijk als maar zijn kanquote:Op woensdag 10 september 2014 17:35 schreef Elkabee het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in een kroeg geweest en ik weet niet hoe het daar aan toe gaat. Maar sowieso is zomaar zoenen waar dan ook sletterig. En zeker met mannen die je niet eens kent.
Ik ben bang dat ze echt is. Maar ze prijst zichzelf niet als date materiaal aanquote:Op woensdag 10 september 2014 17:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Vreemdgangers die je niet kent foto's van jezelf sturen is daarentegen zo christelijk als maar zijn kan.
Hm. Matige kloon. Waarschijnlijk een knurft uit ONZ. Ik twijfel nog wie.
Het feit dat je je huidige date op dat moment niet serieus neemt, als je doodleuk gaat verkondigen dat je met meer mensen aan het daten bent. Zo voel(t)(de) dat bij mij op dat moment..quote:Op woensdag 10 september 2014 16:38 schreef Weissman het volgende:
[..]
Waar voor zouden ze zich moeten schamen dan?
Speltip 14: Spreid Uw kansen.
Oh ik zou juist zeggen dat je de ander serieus neemt als je er open over bentquote:Op woensdag 10 september 2014 18:09 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Het feit dat je je huidige date op dat moment niet serieus neemt, als je doodleuk gaat verkondigen dat je met meer mensen aan het daten bent. Zo voel(t)(de) dat bij mij op dat moment..
Dat je meerdere mensen tegelijk date, dat mag ieder voor zich weten, maar dat betekent in mijn ogen niet dat je dat ook uit moet spreken.
Dat is maar net hoe je er tegenaan kijkt, en wat je zegt, juist wel serieus neemtquote:Op woensdag 10 september 2014 18:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Oh ik zou juist zeggen dat je de ander serieus neemt als je er open over bent
Het gedrag is toch niet anders? Hoe is er over liegen dan 'de ander serieus nemen'?
Hmm het zal wel aan mij liggen maar ik dacht dat voorgelogen worden wel synoniem was aan niet serieus genomen wordenquote:Op woensdag 10 september 2014 18:16 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Dat is maar net hoe je er tegenaan kijkt, en wat je zegt, juist wel serieus neemt. Anyway, in mijn geval was het een rare date, ze had nergens zin in, maar nodige mij nadien nog wel uit om samen te eten.
Laat ik het anders verwoorden. Zelf zit ik er niet op te wachten dat iemand dat tegen mij gaat vertellen op een date (als het serieus wordt met elkaar, dan is het anders uiteraard). Net zo als dat iemand doodleuk verteld op een derde date dat vorige avond iemand in haar broekje had willen komen en daar geen behoefte / zin in heeft (lees: Weg sfeerquote:Op woensdag 10 september 2014 18:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Hmm het zal wel aan mij liggen maar ik dacht dat voorgelogen worden wel synoniem was aan niet serieus genomen worden
Je gelooft het niet maar tegenwoordig komt het steeds vaker voor dat mensen meerdere personen naast elkaar daten. Als jij de kans zou hebben, zou je waarschijnlijk het zelfde doen.quote:Op woensdag 10 september 2014 18:09 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Het feit dat je je huidige date op dat moment niet serieus neemt, als je doodleuk gaat verkondigen dat je met meer mensen aan het daten bent. Zo voel(t)(de) dat bij mij op dat moment..
Dat je meerdere mensen tegelijk date, dat mag ieder voor zich weten, maar dat betekent in mijn ogen niet dat je dat ook uit moet spreken.
Ze zegt toch juist dat ze er geen zin in had?quote:Op woensdag 10 september 2014 18:20 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Laat ik het anders verwoorden. Zelf zit ik er niet op te wachten dat iemand dat tegen mij gaat vertellen op een date (als het serieus wordt met elkaar, dan is het anders uiteraard). Net zo als dat iemand doodleuk verteld op een derde date dat vorige avond iemand in haar broekje had willen komen en daar geen behoefte / zin in heeft (lees: Weg sfeer).
Ik ga er standaard al vanuit dat ze meerdere mannen daten, door ervaring wordt men wijs enzoquote:Op woensdag 10 september 2014 18:21 schreef Weissman het volgende:
[..]
Je gelooft het niet maar tegenwoordig komt het steeds vaker voor dat mensen meerdere personen naast elkaar daten. Als jij de kans zou hebben, zou je waarschijnlijk het zelfde doen.
En wat had je dan liever gehad? Dat ze niet eerlijk tegen je was? En je had afgewezen met de smoes dat haar oom op sterven ligt?
Ze mag het wel doen maar ze mag het niet tegen je vertellen?quote:Op woensdag 10 september 2014 18:25 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Begrijpend lezen is schijnbaar moeilijk
Preciesquote:Op woensdag 10 september 2014 18:26 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ze mag het wel doen maar ze mag het niet tegen je vertellen?
Goeden basis voor wat dan ook als mensen moeten oppassen met wat ze tegen je vertellen over hun eigen levenquote:
Uiteraard wordt dit net als alles hier meteen weer uit zijn verband gerukt.quote:Op woensdag 10 september 2014 18:28 schreef Weissman het volgende:
[..]
Goeden basis voor wat dan ook als mensen moeten oppassen met wat ze tegen je vertellen over hun eigen leven![]()
This is why women cheat
quote:Op woensdag 10 september 2014 18:32 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Zei hij met een open relatie en tevens aan het vreemdgaan meewerkt![]()
![]()
![]()
![]()
Meneerquote:Op woensdag 10 september 2014 21:33 schreef Cue_ het volgende:
Ligt er natuurlijk geheel aan of t onderwerp gewoon ter sprake kwam of dat meneer ernaar vroeg of dat mevrouw uit zichzelf ging van
"Ja ik lust geen tomaten en hou van pasta. Maar he trouwens ik date meerdere mannen en die van gister probeerde ook nog eens in mn broekje te komen! Hoe sta jij trouwens tegenover dat hele ISIS gebeuren? "
*knuf*quote:Op woensdag 10 september 2014 23:41 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Nou, ze bracht het zelf ter sprake, daar zat ik dan met mijn goede gedrag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |