Uhuh! Wat denkt ie wel niet! Een beetje erkennen dat er überhaupt andere vrouwen bestaanquote:
Met tettenquote:Op dinsdag 9 september 2014 14:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh! Wat denkt ie wel niet! Een beetje erkennen dat er überhaupt andere vrouwen bestaan
The horror!quote:
quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:36 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zag deze op facebook en moest hem toch even delen
http://www.telegraaf.nl/t(...)ampaign=facebookpage
Ja daar krijg ik toch ook wel jeuk van. Fragile time. Bitch please.quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:43 schreef HeatWave het volgende:
Lullaby is the first artwork Luke has made specifically for young children. As a parent himself, he is particularly aware that a child's bedtime is a very special and fragile time of day..
Terwijl de meeste kinderen er juist niet van gaan slapen, als er lichtjes en muziek langskomen..quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:43 schreef HeatWave het volgende:
Lullaby is the first artwork Luke has made specifically for young children. As a parent himself, he is particularly aware that a child's bedtime is a very special and fragile time of day..
"as a parent myself...." is ook echt zo'n Amerikaans bekend zinnetje als mensen klagen over ouders die alles altijd beter weten, want ze hebben een kindquote:Op dinsdag 9 september 2014 14:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja daar krijg ik toch ook wel jeuk van. Fragile time. Bitch please.
Dat zeg ik!quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:47 schreef Ang3l het volgende:
Die kinderen zijn overigens na het zien van die lullaby optocht minstens nog ee half uur niet meer in bed te krijgen, maar dat zal de kunstenaar worst wezen
En mij ook. Ik vind het mooiquote:Op dinsdag 9 september 2014 14:47 schreef Ang3l het volgende:
Die kinderen zijn overigens na het zien van die lullaby optocht minstens nog ee half uur niet meer in bed te krijgen, maar dat zal de kunstenaar worst wezen
Ah, vandaar dat ik zo van TLbuizen houquote:Op dinsdag 9 september 2014 14:48 schreef Ang3l het volgende:
Overigens vind ik alles met knipperlichtjes prima, dus ik zeg doen.
(hence the word flikkerlichtjes trouwens, komt van t feit af dat ik ze zo leuk vind).
Ik ben de engel. Ik weet alles beter.quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar jij bent de ouder, dus weet het beter dan Angel
Ik ook! They light me up inside!quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat ik zo van TLbuizen hou.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar jij bent de ouder, dus weet het beter dan Angel
Doe je wel voorzichtig lieverd, met dat glas enzo?quote:
Dan krijg je die one man one jar TL buisquote:Op dinsdag 9 september 2014 14:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Doe je wel voorzichtig lieverd, met dat glas enzo?
Perforated Angel, gratis op te halenquote:Op dinsdag 9 september 2014 14:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan krijg je die one man one jar TL buis
Welke?quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:59 schreef Belsezar het volgende:
Mobieltje besteld, gratis tablet erbij
Gratis bestaat nietquote:Op dinsdag 9 september 2014 14:59 schreef Belsezar het volgende:
Mobieltje besteld, gratis tablet erbij
S5quote:
quote:
Hopelijk heb je een betere Samsung dan HWquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:06 schreef Belsezar het volgende:
S5
En dan op de samsung site wat dingen invullen en je krijgt een 7 inch tab 3 opgestuurd
Ik heb samsung sinds de s1, nu 1 keer wat mee gehad. Voor de rest nooit problemen gehad met samsung spullen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hopelijk heb je een betere Samsung dan HW![]()
Ik zat al op je te wachtenquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:14 schreef HeatWave het volgende:
Ah, de tab 3 die ze aan de straatstenen niet kwijt kunnen omdat pen en papier nog sneller werkt.
Schijnt echt een kutding te zijn zo traagquote:
Ik zal hem waarschijnlijk alleen gebruiken als een e-readerquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Schijnt echt een kutding te zijn zo traag.
Maar goed, de halve wereld schijnt idd tevreden te zijn met hun Samsung hoor, het zal ook zeker een deel aan mij liggen.
Waarom dan niet gewoon een e-reader gebruiken?quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik zal hem waarschijnlijk alleen gebruiken als een e-reader
Maar goed, laten we het nu weer over wat anders hebben voor we iedereen wegjagen met weer een discussie
Hij zal ook wel gewoon werken hoorquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik zal hem waarschijnlijk alleen gebruiken als een e-reader
Maar goed, laten we het nu weer over wat anders hebben voor we iedereen wegjagen met weer een discussie
Een blowjob en bierquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:19 schreef KomtTijd... het volgende:
Die galaxy tabs schijnen inderdaad wel ultieme kutdingen te zijn. Maargoed wat wil je voor 100 euro.
Omdat ie die niet gratis kreegquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:19 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Waarom dan niet gewoon een e-reader gebruiken?
Ik heb liever echte boeken, maar als ik op vakantie door mijn voorraadje boeken heen ben lees ik weleens een boek op mijn mobieltje. Straks dus op een tab.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:19 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Waarom dan niet gewoon een e-reader gebruiken?
Nou ja, dat geldt alleen qua boeken lezen, voor de rest wint de tabletquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:21 schreef Cue_ het volgende:
een tablet is lange na niet zo goed als een ereader
Ik vind gewone boeken nog steeds fijn hoor, koop ze ook gewoon. Maar heb al een paar keer gehad dat het boek me te zwaar was of te groot en dan downloadde ik het e-bookquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:22 schreef STING het volgende:
[..]
Inderdaadben erg blij met m'n nieuwe
Dat heb ik met 1 boek gehad, maar toen was ik ook zo dom dat ik dacht dat ik de complete werken van shakespeare leuk zou vindenquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind gewone boeken nog steeds fijn hoor, koop ze ook gewoon. Maar heb al een paar keer gehad dat het boek me te zwaar was of te groot en dan downloadde ik het e-book
I offer a better rate/reetquote:
En je trekkie dan?quote:
Oh je bent zeker ook iemand die graag gaat kamperen?quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:25 schreef HeatWave het volgende:
Ach, ik heb de eerste Harry Potters ooit gelezen op een Palm III, zo iets dus :
[ afbeelding ]
En zelfs dat vond ik nog wel te doen onderweg.
Kamperen is creperen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:34 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oh je bent zeker ook iemand die graag gaat kamperen?
Nee, maar in die tijd was dit gewoon heel wat om te hebben en het was leesbaarquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:34 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oh je bent zeker ook iemand die graag gaat kamperen?
Zet mij maar op de glamping!quote:
Echt? Ik merk juist dat ik steeds minder zelfs maar een wenkbrauw optil tegenwoordig, seen it all...quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:39 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb net weer een of ander ranzig filmpje gekeken dat ik al wel kende maar dat nu iets harder aankwam dan vijf jaar geleden. Ik word oud
Ja maar jij gaat naar festivals enzo, dan snap ik het nog wel.quote:
Of ik ben gewoon grieperig, dat kan ookquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Echt? Ik merk juist dat ik steeds minder zelfs maar een wenkbrauw optil tegenwoordig, seen it all...
Ik ben ook met dat festivallen gekapt hoor, door dat kramperenquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja maar jij gaat naar festivals enzo, dan snap ik het nog wel.
Maar als ik naar een festival zou gaan zou ik toch liever een kamertje boeken bij het dichtstbijzijnde hotel
Ik had tijdje terug een filmpje gezien van een gast die van een brug ofzo springt maar niet het water maar beton raakte, head first.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Echt? Ik merk juist dat ik steeds minder zelfs maar een wenkbrauw optil tegenwoordig, seen it all...
Ik doe het dus nu gewoon incl hotel als ik ga, fuck it.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben ook met dat festivallen gekapt hoor, door dat kramperen
O ja, die was naarquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik had tijdje terug een filmpje gezien van een gast die van een brug ofzo springt maar niet het water maar beton raakte, head first.
Toen keek ik wel even weg van het scherm.
Ik heb ook dat ik er gevoeliger voor wordt. Vroeger keek ik gewoon alles wat op rotten.com stondquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar dan wordt het wel een heel duur geintje en dan ga ik van dat geld liever ergens anders naartoe.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik doe het dus nu gewoon incl hotel als ik ga, fuck it.
Ja ok, maar ik bedoelde ook meer dat ik nergens meer van opkijk zeg maar, sommige dingen blijven wel smerig oid, maar de tijd van "oh my god, doen mensen dat echt?!" ofzo ligt ver achter mequote:Op dinsdag 9 september 2014 15:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik had tijdje terug een filmpje gezien van een gast die van een brug ofzo springt maar niet het water maar beton raakte, head first.
Toen keek ik wel even weg van het scherm.
Zal een vrouwending zijn danquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:44 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik heb ook dat ik er gevoeliger voor wordt. Vroeger keek ik gewoon alles wat op rotten.com stondNu zou ik dat echt niet meer kunnen.
Ik had het filmpje van Budd Dwyer gekeken, via via kwam ik daar weer uit (internetquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ok, maar ik bedoelde ook meer dat ik nergens meer van opkijk zeg maar, sommige dingen blijven wel smerig oid, maar de tijd van "oh my god, doen mensen dat echt?!" ofzo ligt ver achter me.
1 guy 1 jar gezien?quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ok, maar ik bedoelde ook meer dat ik nergens meer van opkijk zeg maar, sommige dingen blijven wel smerig oid, maar de tijd van "oh my god, doen mensen dat echt?!" ofzo ligt ver achter me.
Rotten! En dan kijken naar mensen die zichzelf door hun hoofd hadden geschoten.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:44 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik heb ook dat ik er gevoeliger voor wordt. Vroeger keek ik gewoon alles wat op rotten.com stondNu zou ik dat echt niet meer kunnen.
Ik ookquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dan wordt het wel een heel duur geintje en dan ga ik van dat geld liever ergens anders naartoe.
Dat is waar, de tijd van wow echt waar is over. Alles wel een keer gezien en zelfs wat je denkt dat doet niemand doet iemand toch wel.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Luxe kramperen kan ook hoorquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben ook met dat festivallen gekapt hoor, door dat kramperen
Zelfde verhaal, natuurlijk is het uber smerig en pijnlijk, maar ik kijk er niet vanop dat mensen het doen, zo bedoel ik het meerquote:
Waarom zou je dat uberhaubt aanklikken?quote:
Dat ga ik dus echt niet googlenquote:
Zucht naar sensatie denk ik zo.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom zou je dat uberhaubt aanklikken?
Welke wedstrijd is er dan? Zag volgens mij hier daarnet een groepje in iets roods lopennquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:56 schreef Belsezar het volgende:
Vanavond voetbal kijken, ik was het compleet vergeten!
De Tsjechen tegen oranje. Voor de EK kwalificatie.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Welke wedstrijd is er dan? Zag volgens mij hier daarnet een groepje in iets roods lopenn
Half vrees ik. vanavond is vakantieuitzoekenalsweeruitkomenookboeken-avondquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:56 schreef Belsezar het volgende:
Vanavond voetbal kijken, ik was het compleet vergeten!
Ik gisterenavond vergeten, pas vanochtendquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:02 schreef CherryLips het volgende:
Kak, vergeten m'n eten uit de vriezer te halen
Ik deel je humor nietquote:
O is het Ikgatochmetang3lnaarjapan-avond?quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Half vrees ik. vanavond is vakantieuitzoekenalsweeruitkomenookboeken-avond.
Kent u de, mag-ne-tron?quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:02 schreef CherryLips het volgende:
Kak, vergeten m'n eten uit de vriezer te halen
Nee, dit is voor een korte trip eind deze maand. Japan komt nog welquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O is het Ikgatochmetang3lnaarjapan-avond?
* HeatWave zoekt zijn eerdere post mbt vrouwenlogica nog een keerquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ontdooi het liever eerst en gooi het dan in de magnetron
Ik bak het dan gewoon iets langerquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ontdooi het liever eerst en gooi het dan in de magnetron
Ik heb de cartoon versie gezien, zegt genoeg.quote:
Zeker kliekjes zijn dan niet lekker. Opgewarmde spaghetti uit de magentronquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:09 schreef STING het volgende:
[..]
Ik bak het dan gewoon iets langer
Eten opwarmen in de magnetron vind ik niet lekker.
Ja maar dan hebben we het al over bakken.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:09 schreef STING het volgende:
[..]
Ik ontdooi het niet in de magnetron, daarmee warm ik het opquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja maar dan hebben we het al over bakken.
CL zegt eig, dat ze eerst ontdooit en dan blijkbaar nog verder ontdooit in de magnetron. Aangezien het over ontdooien ging
Zeg dat danquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ontdooi het niet in de magnetron, daarmee warm ik het op
Ligt aan welk eten, meeste is prima te doen eigenlijk. Alleen groenten worden slap. Maar nasi etc kan allemaal prima.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:09 schreef STING het volgende:
[..]
De hoer achter het station ook. Het is niet dat ik het proef als jij me afzuigt maar het idee dat je het zaad van de persoon voor me nog in je mond hebt omdat je ze zo snel afwerkt dat je geen eens tijd hebt om te slikken.... dat maakt mij een beetje misselijk.quote:
Kruisbestuivingquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
De hoer achter het station ook. Het is niet dat ik het proef als jij me afzuigt maar het idee dat je het zaad van de persoon voor me nog in je mond hebt omdat je ze zo snel afwerkt dat je geen eens tijd hebt om te slikken.... dat maakt mij een beetje misselijk.
Vooral met pastasaus is dat ranzig jaquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:11 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zeker kliekjes zijn dan niet lekker. Opgewarmde spaghetti uit de magentron
Ik spuug het uit en gebruik dan mondwater van de liddle om na te gorgelen hoor. 1 minuutje pauze is genoegquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
De hoer achter het station ook. Het is niet dat ik het proef als jij me afzuigt maar het idee dat je het zaad van de persoon voor me nog in je mond hebt omdat je ze zo snel afwerkt dat je geen eens tijd hebt om te slikken.... dat maakt mij een beetje misselijk.
I knowquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja maar dan hebben we het al over bakken.
CL zegt eig, dat ze eerst ontdooidtttd en dan blijkbaar nog verder ontdooitddttd in de magnetron. Aangezien het over ontdooien ging
Dat ontdooi ik dus gewoon en flikker ik weer in de panquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:15 schreef STING het volgende:
[..]
Vooral met pastasaus is dat ranzig ja
Opnieuw opwarmen in de pan is ook niet altijd je-van-het, al is t wel lekker als de saus er zo helemala ingetrokken isquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:15 schreef STING het volgende:
[..]
Vooral met pastasaus is dat ranzig ja
Ontdooien in de pan heb ik zelden gedaan.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:16 schreef STING het volgende:
I know
Ik ontdooi en warm het beide op in de koekenpan.
Geen ervaring mee, nog nooit pasta zonder pastasaus opgewarmd in de magnetronquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zonder saus is het erger, want dan heb je kans dat de spaghetti uitdroogt
Nee ik ook nietquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ontdooien in de pan heb ik zelden gedaan.
Ik vries sowieso nooit maaltijden in
Je hebt toch wel dat niet alle pasta bedekt is met saus?quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:17 schreef STING het volgende:
Geen ervaring mee, nog nooit pasta zonder pastasaus opgewarmd in de magnetron
M'n moeder maakt vaak macaroni voor een heel weeshuis, dan krijg ik wat mee en er gaat wat naar m'n opa en oma. Ik mik er zelf nog basilicum en kaas ofzo overheen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik wel, want met de hoeveelheid ingedrienten die ik heb maak ik vaak maaltijden voor 3 dagen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vlees vries ik wel in, ontdooi ik in de magnetron en maak het dan klaar.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:17 schreef Ang3l het volgende:
Nee ik ook niet
Hooguit een emergency kip of zo die er dan te lang in ligt
Precies, en vlees vries ik ook altijd in.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:18 schreef STING het volgende:
[..]
Ik wel, want met de hoeveelheid ingedrienten die ik heb maak ik vaak maaltijden voor 3 dagen.
Ik eet het eigenlijk alleen met pastasausquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je hebt toch wel dat niet alle pasta bedekt is met saus?
Vlees ontdooien in de magnetron? Is dat nog wel te eten dan? Ik haal het er gewoon 's ochtends uit, als ik eraan denk.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vlees vries ik wel in, ontdooi ik in de magnetron en maak het dan klaar.
Maar nee, ik eet eigenlijk alles gewoon op , of de dag erna .
Spaghetti zonder saus id ook lekkerquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:18 schreef STING het volgende:
Ik eet het eigenlijk alleen met pastasaus
Jawel, maar wel voorzichtig op lage stand gaat het prima, het moet niet gaar worden al natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vlees ontdooien in de magnetron? Is dat nog wel te eten dan? Ik haal het er gewoon 's ochtends uit, als ik eraan denk.
Zeker te eten, niets anders dan wanneer je het gewoon laat ontdooien. (of je moet het te lang/warm in de magnetron gooien, dan is het al half gekooktquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:19 schreef CherryLips het volgende:
Vlees ontdooien in de magnetron? Is dat nog wel te eten dan? Ik haal het er gewoon 's ochtends uit, als ik eraan denk.
Ik eet eerst met saus (maar niet zoveel m'n bord helemaal bedekt is met saus bedoelde ik meer )quote:
Ik heb een weekplanning. Niet dat ik me eraan houd, maar ik heb altijd wel wat in huis voor meerdere dagen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zeker te eten, niets anders dan wanneer je het gewoon laat ontdooien. (of je moet het te lang/warm in de magnetron gooien, dan is het al half gekookt)
Ik weet smorgens echt niet wat ik savonds ga eten
Ik had gisteren zo'n maaltijdsalade van de Lidl, gatverdamme wat een gore sausquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
Vaak doe ik gewoon zo'n maaltijdsalade, scheelt gelijk weer met de afwas
Je kan toch geen musical nicht zijn met een volle cum mond?quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik spuug het uit en gebruik dan mondwater van de liddle om na te gorgelen hoor. 1 minuutje pauze is genoeg
Jij spoort nietquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik eet eerst met saus (maar niet zoveel m'n bord helemaal bedekt is met saus bedoelde ik meer )
En daarna nog schaaltje zonder saus
En je houd je er ook aan?quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een weekplanning. Niet dat ik me eraan houd, maar ik heb altijd wel wat in huis voor meerdere dagen.
Moet ik het wel op tijd uit de vriezer halen.
Afwasmachinequote:Op dinsdag 9 september 2014 16:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
Want afwas![]()
![]()
Ik maak nog liever de plee schoon
quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
Want afwas![]()
![]()
quote:
Ik vind ze wel te eten, maar moet wel eerlijk zeggen dat het echt supergoor moet zijn, wil ik het niet weg kunnen krijgenquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had gisteren zo'n maaltijdsalade van de Lidl, gatverdamme wat een gore saus
Kant-en-klare maaltijdsalades koop ik alleen in nood eigenlijkquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had gisteren zo'n maaltijdsalade van de Lidl, gatverdamme wat een gore saus
De losse ingrediënten waren duurder dan die saladequote:Op dinsdag 9 september 2014 16:22 schreef STING het volgende:
[..]
Kant-en-klare maaltijdsalades koop ik alleen in nood eigenlijkmaak ze veel liever zelf, en is ook relatief snel klaar.
Ik moet kiezen tussen een afwasmachine en een vriezer...denk dat ik toch maar voor de vriezer ga, lijkt me superhandig om zo'n ding te hebbenquote:
Ik heb er tweequote:Op dinsdag 9 september 2014 16:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik moet kiezen tussen een afwasmachine en een vriezer...denk dat ik toch maar voor de vriezer ga, lijkt me superhandig om zo'n ding te hebben
Als ik moest kiezen tussen die twee, zou ik idd ook kiezen voor een vriezer jaquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik moet kiezen tussen een afwasmachine en een vriezer...denk dat ik toch maar voor de vriezer ga, lijkt me superhandig om zo'n ding te hebben
Ik denk dat mn keuze ook al gemaakt is jaquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:24 schreef STING het volgende:
[..]
Als ik moest kiezen tussen die twee, zou ik idd ook kiezen voor een vriezer ja
Enjoying the good life dus?quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:25 schreef HeatWave het volgende:
Afwasmachine is echt de enige luxe die ik nog niet hebIk heb zelfs Airco thuis
.
Vaatwasserquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
Want afwas![]()
![]()
Ik ook niet bijzonder, maar als je t nooit doet dan leer je t ook nooit. Doen en uiproberen.quote:
Nou ja, somsquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Enjoying the good life dus?
Gesproken zoals een oude wijze manquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook niet bijzonder, maar als je t nooit doet dan leer je t ook nooit. Doen en uiproberen.
Ik ook. Ik kook meestal voor 2 dagen, dus da's niet de moeite om in te vriezenquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vlees vries ik wel in, ontdooi ik in de magnetron en maak het dan klaar.
Maar nee, ik eet eigenlijk alles gewoon op , of de dag erna .
Ik vind koken leuk en kan het ook best goed, maar alleen voor anderen. Als ik voor mezelf kook heb ik er weinig zin inquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook niet bijzonder, maar als je t nooit doet dan leer je t ook nooit. Doen en uiproberen.
Die heb ik dan wel, was ophangen is veel erger dan afwassenquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:28 schreef CherryLips het volgende:
De enige luxe die ik niet heb is een droger
Die hebben speciale ontdooistanden hoor. Prima. Alleen soms de randjes die dan al wat gekookt beginnen te lijken.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Was ophangen niet zozeer, het weer van het rek halenquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die heb ik dan wel, was ophangen is veel erger dan afwassen.
Ik kom er langs als ik naar huis rij. En ik wil meestal dan pas beslissen wat ik eet ipv van te voren alles kopen en dan net die avond daar heul geen zin in hebbenquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:20 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb echt geen zin om elke dag of om de dag boodschappen te doen.
Ik heb echt een heel simpel dingquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die hebben speciale ontdooistanden hoor. Prima. Alleen soms de randjes die dan al wat gekookt beginnen te lijken.
Ik kom langs vier supermarkten, maar ik blijf niet aan de gangquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kom er langs als ik naar huis rij. En ik wil meestal dan pas beslissen wat ik eet ipv van te voren alles kopen en dan net die avond daar heul geen zin in hebben
Die heb ik ook niet, maar voelt ook niet als een heel erg gemis.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:28 schreef CherryLips het volgende:
W'rom niet? Gewoon articuleren. Freek kan t ook.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je kan toch geen musical nicht zijn met een volle cum mond?
Freek heeft elke keer zijn mond leeg als ik hem ziequote:Op dinsdag 9 september 2014 16:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
W'rom niet? Gewoon articuleren. Freek kan t ook.
Nou dat herken ik ook met het "koken voor 2 avonden" dus da's ook voor ons kortere termijn eters zoquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:21 schreef CherryLips het volgende:
Het irritante is wel altijd dat je dan iets uit de vriezer hebt gehaald en de dag anders loopt en je het eten dus kunt weggooien
Ik echt nietquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:24 schreef STING het volgende:
[..]
Als ik moest kiezen tussen die twee, zou ik idd ook kiezen voor een vriezer ja
Die heb ik dan weer welquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:28 schreef CherryLips het volgende:
Hang jij de afwas op?quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:30 schreef STING het volgende:
[..]
Die heb ik ook niet, maar voelt ook niet als een heel erg gemis.
Dan maar de afwas ophangen en laten opdrogen op een rekje.
Maar wie weet in m'n volgende appartement, ergens volgend jaar
Nou en?quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jamaar nu kan ik niks invriezen enzo
Ja das waar, maar de emergency macaroni/rijst ben ik nu onderhand ook wel zo'n beetje zatquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou en?
Zou t alleen missen voor m'n emergency pizza en wat ijsklontjes. En ijs.
Ik ga liever ff 15 min naar de supermarkt dan 15 min afwassen
O ja, ik heb ook altijd een emergency zak tortellini en potje saus in de kast staanquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja das waar, maar de emergency macaroni/rijst ben ik nu onderhand ook wel zo'n beetje zat
Ja, ik ook, al was ik de vorige keer aan het ruimen, kwam ik een zakje saus tegen, houdbaar tot 2006, dat spul is 5 jaar houdbaarquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, ik heb ook altijd een emergency zak tortellini en potje saus in de kast staan
Ik heb ook nog de extra emergency shoarmatent op 50 meter lopenquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:37 schreef STING het volgende:
Een emergency pizza gaat bij mij niet werken, dan wordt iets al een snel een emergency zeg maar
Ja van die dingen kom ik ook wel eens tegenquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik ook, al was ik de vorige keer aan het ruimen, kwam ik een zakje saus tegen, houdbaar tot 2006, dat spul is 5 jaar houdbaar.
God, herinner me dat ik ook maar eens mn voorraadkasten van oude waren moet ontdoen voordat er nog slachtoffers gaan vallenquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik ook, al was ik de vorige keer aan het ruimen, kwam ik een zakje saus tegen, houdbaar tot 2006, dat spul is 5 jaar houdbaar.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, ik heb ook altijd een emergency zak tortellini en potje saus in de kast staan
Ik viste laatst een chinese kool uit de la en die stonk naar alcohol. kan dat ding gisten?quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
God, herinner me dat ik ook maar eens mn voorraadkasten van oude waren moet ontdoen voordat er nog slachtoffers gaan vallen!!
Gelukkig heb ik alleen maar droogvoer in de kasten, vers gaat eigenlijk altijd de koelkast in en omdat ik die meerdere keren per dag open trek, houd ik dat wel goed bijquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik viste laatst een chinese kool uit de la en die stonk naar alcohol. kan dat ding gisten?
Poezelig gescrubd kontje?quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Is het trouwens raar dat ik mn handdoeken liever ruw heb ipv zacht?
nee, zachte handdoeken drogen nietquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Is het trouwens raar dat ik mn handdoeken liever ruw heb ipv zacht?
Precies!quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, zachte handdoeken drogen niet.
Nou bij mij verdwijnd er dus wel eens wat in de groentela en omdat ik groentes meestal vers eet dan kan dat nog wel eens een tijd duren voordta ik die la dan weer eens opentrek. EN dan zie je uien met planten en zoquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik alleen maar droogvoer in de kasten, vers gaat eigenlijk altijd de koelkast in en omdat ik die meerdere keren per dag open trek, houd ik dat wel goed bij![]()
Droogt prima, op de eerste keer na. Altijd 1x wassen als je ze nieuw koopt.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat zachte droogt ook voor geen meter vind ik
Oei, ik heb ooit die la eruit gehaald om schoon te maken...moet maar even kijken waar dat ding gebleven is...quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou bij mij verdwijnd er dus wel eens wat in de groentela en omdat ik groentes meestal vers eet dan kan dat nog wel eens een tijd duren voordta ik die la dan weer eens opentrek. EN dan zie je uien met planten en zo
Dat "kan" niet meer met mijn nieuwe koelkast gelukkig, alles is glas dus je ziet alles liggen. Ik heb wel eens Teenage Mutant Ninja Onions gehadquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou bij mij verdwijnd er dus wel eens wat in de groentela en omdat ik groentes meestal vers eet dan kan dat nog wel eens een tijd duren voordta ik die la dan weer eens opentrek. EN dan zie je uien met planten en zo
quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:22 schreef STING het volgende:
[..]
Inderdaad, op 7 oktober 2009 is dat al eens geconstateerd
Je mag wel voor mij koken?quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:28 schreef HeatWave het volgende:
Ik kan best goed koken, vind het ook wel leuk om te doen, maar doe het (herhalingspost) nooit echt voor mezelf. Al heb ik soms wel eens zo'n ingeving en dan ga ik wel eens wat kutten.
Van de week nog varkenshaas in eigen gemaakt sesam-korianderbeslag "bedacht" was best goed te eten.
En dat vind ik dan weer teveel moeite / zonde van geld/tijd etc. Dat ik daar dus zelden / nooit aan beginquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:28 schreef CherryLips het volgende:
Ik probeer weleens wat met koken, maar negen van de tien keer is het niet te vreten.
Wat tof van jequote:Op dinsdag 9 september 2014 16:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
[..]
Je mag wel voor mij koken?
[..]
En dat vind ik dan weer teveel moeite / zonde van geld/tijd etc. Dat ik daar dus zelden / nooit aan begin
Sowieso was ik stoffen dingen altijd 1 keer voordat ik het ga gebruikenquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Droogt prima, op de eerste keer na. Altijd 1x wassen als je ze nieuw koopt.
Die van mij is een beetje matachtig glas, dus ik had t semi kunnen zien dat er zowat orchideetjes in stondenquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat "kan" niet meer met mijn nieuwe koelkast gelukkig, alles is glas dus je ziet alles liggen. Ik heb wel eens Teenage Mutant Ninja Onions gehad.
Voorlopig niet iig, en dat is geen smoesquote:
Wat zijn die vrouwen hier toch kook-monsters zegquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
[..]
Je mag wel voor mij koken?
[..]
En dat vind ik dan weer teveel moeite / zonde van geld/tijd etc. Dat ik daar dus zelden / nooit aan begin
Simpelste maaltijd na de kant en klaar. Dus gewoon pakjes, potjes, simpelquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:46 schreef Ang3l het volgende:
Wat zijn die vrouwen hier toch kook-monsters zeg
Wat eet je dan in godsnaam altijd? Kant en klaar? Halen? Uit eten?
Owquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Voorlopig niet iig, en dat is geen smoes.
In fik vliegen?!?!quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Die heb ik dan weer wel(van mn zus gekregen
)
Ben alleen altijd bang dat dat ding in de fik vliegt ofzo![]()
O, chicken tonight valt bij mij ook onder koken hoorquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Simpelste maaltijd na de kant en klaar. Dus gewoon pakjes, potjes, simpel
O ja, dat kan ik ook welquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O, chicken tonight valt bij mij ook onder koken hoor
Kliekjes dag (ik heb geen zin om nara buiten te gaan dag) kan ooit best creatieve dingen opleveren jaquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:47 schreef HeatWave het volgende:
Mijn experimenten lukken vaak wel, maar dat komt ook omdat ik vroeger echt te beroerd was om boodschappen te doen vaak en dan word je heel creatief met wat je wel hebt.
En ik heb denk ik wel een redelijk gevoel voor wat bij elkaar past qua smaak. Ik gok ook altijd maar wat qua hoeveelheden, klopt meestal wel.
Haha.. ja dan kook ik welquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:48 schreef Ang3l het volgende:
Daar ga ik ook niet snobistisch over doen, als je dingen moet snijden en in een pan flikkeren is het koken natuurlijkquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou danquote:
Ja, al heb ik tegenwoordig echt wel een muur met kruiden etc, dat helptquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kliekjes dag (ik heb geen zin om nara buiten te gaan dag) kan ooit best creatieve dingen opleveren ja
Ik heb dat spul van die chantal janzen reclame gehaald, ben benieuwd of het naar babylotion ruikt.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:42 schreef CherryLips het volgende:
Zachte handdoeken die lekker ruiken
Ik dacht aan aardappelen schillen en koken en aparte jus maken en verse groenten koken en het vlees paneren enzo. Dat is me echt te veel werk voor mezelfquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou danNiemand heeft t hier toch over 6 gangen diners from scratch?
Nee, maar ik noem dat niet koken hoor.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:49 schreef Ang3l het volgende:
Nou danNiemand heeft t hier toch over 6 gangen diners from scratch?
Het is dat ik lang op vakantie ga anders zou ik van die plantjes kopen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, al heb ik tegenwoordig echt wel een muur met kruiden etc, dat helpt.
Ja daaaaag, dat doe ik ook niet altijd hoorquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht aan aardappelen schillen en koken en aparte jus maken en verse groenten koken en het vlees paneren enzo. Dat is me echt te veel werk voor mezelf
Ja, in de brandquote:
Koken is koken, zoals Heatwave zegt.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee, maar ik noem dat niet koken hoor.
Of nouja, eten klaarmaken![]()
Koken vind ik meer dat je er ook over nadenkt, variaties, uitproberen en dat soort gedoe
Uit de apparaten of uit het stopcontact?quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
Maar ik ben er ook zo 1 die altijd de stekkers uit apparaten trekt als die niet aan hoeven te staan
Ach, zolang je maar iets van een warme maaltijd voor jezelf kunt klaarmaken, is altijd beter dan de hele dag brood eten toch?quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:52 schreef Cue_ het volgende:
Maar dat simpele koken (potjes/pakjes dergelijke) valt toch niet onder "ik kan koken"
Tenminste, vind ik dan
Hmm oke.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Koken is koken, zoals Heatwave zegt.
Als je moet snijden, dingen bij elkaar moet gooien, al is t maar rijst en kip en een pot chicken tonight en een paprika'tje of zo --> koken.
Als alles al bij mekaar zit en je 1 gerecht in de oven/magnetron moet flikkeren --> Opwarmre
Mijn koriander is ook dood. En de basilicum ook. En de munt ook. En de orchidee ook.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een basilicumplantjeHad eerst ook munt en peterselie maar die gaan altijd dood.
Echt koken is wat die lui bij ready steady cook doen. Random boodschappen krijgen en er dan wat mee maken. Ik heb veel geleerd van dat programmaquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:52 schreef Cue_ het volgende:
Maar dat simpele koken (potjes/pakjes dergelijke) valt toch niet onder "ik kan koken"
Tenminste, vind ik dan
quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Uit de apparaten of uit het stopcontact?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ze koken te vaak vis daarquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Echt koken is wat die lui bij ready steady cook doen. Random boodschappen krijgen en er dan wat mee maken. Ik heb veel geleerd van dat programma
Nee ho1 Ik zeg dat je dan kookt. Ik zeg nog niet dat je t ook KAN hequote:
Sorry maarquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, in de brand
Maar ik ben er ook zo 1 die altijd de stekkers uit apparaten trekt als die niet aan hoeven te staan
Is vaak beter hoorquote:
Ik kan heel goed dat wat jij zei!quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee ho1 Ik zeg dat je dan kookt. Ik zeg nog niet dat je t ook KAN he
Ik heb wel een lekker lage electra-rekening daardoorquote:
Nou dan is t primaquote:
Ik vind het ook leuk om recepten enzo te verzamelenquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar ze koken te vaak vis daar![]()
(of nouja die van RTL, born to cook dan)
Kan, maar ik doe dat niet. Niet eens als ik een maandje weg benquote:
Dat van vandaag heb ik dan al eerder gekookt en eet ik vandaag nog een keerquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Koken is koken, zoals Heatwave zegt.
Als je moet snijden, dingen bij elkaar moet gooien, al is t maar rijst en kip en een pot chicken tonight en een paprika'tje of zo --> koken.
Als alles al bij mekaar zit en je 1 gerecht in de oven/magnetron moet flikkeren --> Opwarmre
Ow dat doe ik dan wel weer. Als ik een weekend ofzo weg ga, dan haal ik vaak de verlengsnoeren er wel even uitquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Kan, maar ik doe dat niet. Niet eens als ik een maandje weg ben
Ik heb echt 500 recepten en op Pinterest ook, maar het lukt toch nooit.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik vind het ook leuk om recepten enzo te verzamelen
En nu heb ik zin om weereens boeuf bourguignon te maken. Al kost het me 4 uur
Ik doe t ook nooit hoorquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Kan, maar ik doe dat niet. Niet eens als ik een maandje weg ben
Hehe ja oke, dat snap ik dan ook weer nietquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou dan is t prima
Ik ken ook echt wel mensen die zelfs dat nog kunnen verpieteren hoor
Dat wordt laat eten vandaagquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik vind het ook leuk om recepten enzo te verzamelen
En nu heb ik zin om weereens boeuf bourguignon te maken. Al kost het me 4 uur
Mijn 11 orchideeën doen het nogquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn koriander is ook dood. En de basilicum ook. En de munt ook. En de orchidee ook.
Dat doe ik allemaal nietquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ow dat doe ik dan wel weer. Als ik een weekend ofzo weg ga, dan haal ik vaak de verlengsnoeren er wel even uit
Ik heb een ouderwetse lichtbruine envelop met allerlei knipsels. En een mapje favorieten met links. En een mapje met text bestandenquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb echt 500 recepten en op Pinterest ook, maar het lukt toch nooit.
Hehe dat doe ik dan weer niet, vind ik ook wat te ver gaanquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat doe ik allemaal nietIk ging laatst een paar dagen weg en toen moest ik van m'n vader de waterkraan dichtdraaien bij de wasmachine. Ja doei, dat vergeet ik en dan heb je de poppen aan het dansen als ik de wasmachine weer aanzet.
No way dat ik het vandaag ga makenquote:
Oh, ik heb googlequote:Op dinsdag 9 september 2014 16:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb een ouderwetse lichtbruine envelop met allerlei knipsels. En een mapje favorieten met links. En een mapje met text bestanden
quote:'Je hoort vaak over Marokkaanse jongeren. Zijn alle Marokkanen crimineel?' Ja of nee? Het is geen strikvraag, althans: de vraag in een lesboek van Malmberg voor vmbo-scholieren lijkt bloedserieus bedoeld.
Hoofdstuk 4 van het lesboek Maatschappijleer gaat over 'opgroeien tussen twee culturen'. Naast de bovenstaande vraag wordt ook de vervolgvraag gesteld hoe het komt dat sommige jongeren wél crimineel worden. De mogelijke antwoorden:
Ze zijn niet slim genoeg om hun school af te maken.
Ze hebben vaak ruzie met hun ouders.
Het zit in hun aard om crimineel te zijn.
Ze spijbelen en hangen rond op straat.
Zo gingen bij ons thuis alle apparaten uit en de stekkers er uit als t onweerde. Nou, nu zet ik gewoon de TV extra hard aan hoor, dat ik t niet hoorquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat doe ik allemaal nietIk ging laatst een paar dagen weg en toen moest ik van m'n vader de waterkraan dichtdraaien bij de wasmachine. Ja doei, dat vergeet ik en dan heb je de poppen aan het dansen als ik de wasmachine weer aanzet.
Dammit! Van het weekend dus maken:quote:
Is dit echt?quote:
E. all of the above?quote:
Mijn moeder is panisch voor onweer, dus bij ons ging vroeger ook alles uit, stekkers eruit, deuren en ramen dicht. Ze ging nog net niet de schuilkelder in.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zo gingen bij ons thuis alle apparaten uit en de stekkers er uit als t onweerde. Nou, nu zet ik gewoon de TV extra hard aan hoor, dat ik t niet hoor
quote:
Toch dezelfde humor somsquote:
Jumbo heeft een soort basis in een pot, die is best te doen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:01 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dammit! Van het weekend dus maken:
[ afbeelding ]
"Welkom bij Koken met Hittegolven!"quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jumbo heeft een soort basis in een pot, die is best te doen.
Pas dus rundvlees gekocht, bakken in knoflook etc, dan rode wijn erbij en een tijd laten pruttelen, dan die pot erbij en ik moet zeggen, met nog een beetje kloten was het best een redelijk te eten Boeuf Bourgignon voor iets meer dan 30 min werk, denk dat je hem makkelijk langer kan laten pruttelen voor nog meer smaak.
En bedankt he, nu heb ik honger....quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:01 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dammit! Van het weekend dus maken:
[ afbeelding ]
Wat zat er allemaal in de pot dan? Worteltjes, champignons, rozemarijn, tijm, etc?quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jumbo heeft een soort basis in een pot, die is best te doen.
Pas dus rundvlees gekocht, bakken in knoflook etc, dan rode wijn erbij en een tijd laten pruttelen, dan die pot erbij en ik moet zeggen, met nog een beetje kloten was het best een redelijk te eten Boeuf Bourgignon voor iets meer dan 30 min werk, denk dat je hem makkelijk langer kan laten pruttelen voor nog meer smaak.
Een beetje van mezelf, en een beetje van weefquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Welkom bij Koken met Hittegolven!"
Idd een groentenmix en dus een soort basis "bouillon" zeg maar. Heel weinig vlees,maar dat voeg je dus zelf toe.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:05 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wat zat er allemaal in de pot dan? Worteltjes, champignons, rozemarijn, tijm, etc?
Ik ben alleen al met snijden 3 kwartier bezig
Me too, het is zoooooooo lekker.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En bedankt he, nu heb ik honger....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zit een klein groentewinkeltje direct naast me. Alles vers kopenquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:05 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wat zat er allemaal in de pot dan? Worteltjes, champignons, rozemarijn, tijm, etc?
Pfff. Nee dat soort dingen daar vind ik dan weer echt geen ruk aan, tenzij ik t samen met vrienden doe.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:05 schreef Belsezar het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik weet een leuke TTAls mensen dat zeggen word mijn verwachting altijd erg hoog en valt t altijd tegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is idd wel handig. Het enige kant en klare wat ik bij mijn versie doe is een pot runderbouillon van de AH.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd een groentenmix en dus een soort basis "bouillon" zeg maar. Heel weinig vlees,maar dat voeg je dus zelf toe.
Nee hoor, deze is wel leukquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als mensen dat zeggen word mijn verwachting altijd erg hoog en valt t altijd tegen
Nog wel een beetje te warm voor zoiets, maar met een maandje gaat dat dus echt wel weer vers gemaakt wordenquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:06 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Me too, het is zoooooooo lekker.
Stokbrood erbij om te deppen
En dan ben ik je aangeef-kook-teef Steef!quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een beetje van mezelf, en een beetje van weef.
Het is natuurlijk niet hetzelfde als helemaal zelf gemaakt, maar het is wel iets dat je een keer kan doen zonder 4 uur bezig te zijn, en zoals ik zei, met wat meuk erbij is het goed te eten.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat is idd wel handig. Het enige kant en klare wat ik bij mijn versie doe is een pot runderbouillon van de AH.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |