Uhuh! Wat denkt ie wel niet! Een beetje erkennen dat er überhaupt andere vrouwen bestaanquote:
Met tettenquote:Op dinsdag 9 september 2014 14:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh! Wat denkt ie wel niet! Een beetje erkennen dat er überhaupt andere vrouwen bestaan
The horror!quote:
quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:36 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zag deze op facebook en moest hem toch even delen
http://www.telegraaf.nl/t(...)ampaign=facebookpage
Ja daar krijg ik toch ook wel jeuk van. Fragile time. Bitch please.quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:43 schreef HeatWave het volgende:
Lullaby is the first artwork Luke has made specifically for young children. As a parent himself, he is particularly aware that a child's bedtime is a very special and fragile time of day..
Terwijl de meeste kinderen er juist niet van gaan slapen, als er lichtjes en muziek langskomen..quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:43 schreef HeatWave het volgende:
Lullaby is the first artwork Luke has made specifically for young children. As a parent himself, he is particularly aware that a child's bedtime is a very special and fragile time of day..
"as a parent myself...." is ook echt zo'n Amerikaans bekend zinnetje als mensen klagen over ouders die alles altijd beter weten, want ze hebben een kindquote:Op dinsdag 9 september 2014 14:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja daar krijg ik toch ook wel jeuk van. Fragile time. Bitch please.
Dat zeg ik!quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:47 schreef Ang3l het volgende:
Die kinderen zijn overigens na het zien van die lullaby optocht minstens nog ee half uur niet meer in bed te krijgen, maar dat zal de kunstenaar worst wezen
En mij ook. Ik vind het mooiquote:Op dinsdag 9 september 2014 14:47 schreef Ang3l het volgende:
Die kinderen zijn overigens na het zien van die lullaby optocht minstens nog ee half uur niet meer in bed te krijgen, maar dat zal de kunstenaar worst wezen
Ah, vandaar dat ik zo van TLbuizen houquote:Op dinsdag 9 september 2014 14:48 schreef Ang3l het volgende:
Overigens vind ik alles met knipperlichtjes prima, dus ik zeg doen.
(hence the word flikkerlichtjes trouwens, komt van t feit af dat ik ze zo leuk vind).
Ik ben de engel. Ik weet alles beter.quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar jij bent de ouder, dus weet het beter dan Angel
Ik ook! They light me up inside!quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat ik zo van TLbuizen hou.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar jij bent de ouder, dus weet het beter dan Angel
Doe je wel voorzichtig lieverd, met dat glas enzo?quote:
Dan krijg je die one man one jar TL buisquote:Op dinsdag 9 september 2014 14:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Doe je wel voorzichtig lieverd, met dat glas enzo?
Perforated Angel, gratis op te halenquote:Op dinsdag 9 september 2014 14:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan krijg je die one man one jar TL buis
Welke?quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:59 schreef Belsezar het volgende:
Mobieltje besteld, gratis tablet erbij
Gratis bestaat nietquote:Op dinsdag 9 september 2014 14:59 schreef Belsezar het volgende:
Mobieltje besteld, gratis tablet erbij
S5quote:
quote:
Hopelijk heb je een betere Samsung dan HWquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:06 schreef Belsezar het volgende:
S5
En dan op de samsung site wat dingen invullen en je krijgt een 7 inch tab 3 opgestuurd
Ik heb samsung sinds de s1, nu 1 keer wat mee gehad. Voor de rest nooit problemen gehad met samsung spullen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hopelijk heb je een betere Samsung dan HW![]()
Ik zat al op je te wachtenquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:14 schreef HeatWave het volgende:
Ah, de tab 3 die ze aan de straatstenen niet kwijt kunnen omdat pen en papier nog sneller werkt.
Schijnt echt een kutding te zijn zo traagquote:
Ik zal hem waarschijnlijk alleen gebruiken als een e-readerquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Schijnt echt een kutding te zijn zo traag.
Maar goed, de halve wereld schijnt idd tevreden te zijn met hun Samsung hoor, het zal ook zeker een deel aan mij liggen.
Waarom dan niet gewoon een e-reader gebruiken?quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik zal hem waarschijnlijk alleen gebruiken als een e-reader
Maar goed, laten we het nu weer over wat anders hebben voor we iedereen wegjagen met weer een discussie
Hij zal ook wel gewoon werken hoorquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik zal hem waarschijnlijk alleen gebruiken als een e-reader
Maar goed, laten we het nu weer over wat anders hebben voor we iedereen wegjagen met weer een discussie
Een blowjob en bierquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:19 schreef KomtTijd... het volgende:
Die galaxy tabs schijnen inderdaad wel ultieme kutdingen te zijn. Maargoed wat wil je voor 100 euro.
Omdat ie die niet gratis kreegquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:19 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Waarom dan niet gewoon een e-reader gebruiken?
Ik heb liever echte boeken, maar als ik op vakantie door mijn voorraadje boeken heen ben lees ik weleens een boek op mijn mobieltje. Straks dus op een tab.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:19 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Waarom dan niet gewoon een e-reader gebruiken?
Nou ja, dat geldt alleen qua boeken lezen, voor de rest wint de tabletquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:21 schreef Cue_ het volgende:
een tablet is lange na niet zo goed als een ereader
Ik vind gewone boeken nog steeds fijn hoor, koop ze ook gewoon. Maar heb al een paar keer gehad dat het boek me te zwaar was of te groot en dan downloadde ik het e-bookquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:22 schreef STING het volgende:
[..]
Inderdaadben erg blij met m'n nieuwe
Dat heb ik met 1 boek gehad, maar toen was ik ook zo dom dat ik dacht dat ik de complete werken van shakespeare leuk zou vindenquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind gewone boeken nog steeds fijn hoor, koop ze ook gewoon. Maar heb al een paar keer gehad dat het boek me te zwaar was of te groot en dan downloadde ik het e-book
I offer a better rate/reetquote:
En je trekkie dan?quote:
Oh je bent zeker ook iemand die graag gaat kamperen?quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:25 schreef HeatWave het volgende:
Ach, ik heb de eerste Harry Potters ooit gelezen op een Palm III, zo iets dus :
[ afbeelding ]
En zelfs dat vond ik nog wel te doen onderweg.
Kamperen is creperen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:34 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oh je bent zeker ook iemand die graag gaat kamperen?
Nee, maar in die tijd was dit gewoon heel wat om te hebben en het was leesbaarquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:34 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oh je bent zeker ook iemand die graag gaat kamperen?
Zet mij maar op de glamping!quote:
Echt? Ik merk juist dat ik steeds minder zelfs maar een wenkbrauw optil tegenwoordig, seen it all...quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:39 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb net weer een of ander ranzig filmpje gekeken dat ik al wel kende maar dat nu iets harder aankwam dan vijf jaar geleden. Ik word oud
Ja maar jij gaat naar festivals enzo, dan snap ik het nog wel.quote:
Of ik ben gewoon grieperig, dat kan ookquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Echt? Ik merk juist dat ik steeds minder zelfs maar een wenkbrauw optil tegenwoordig, seen it all...
Ik ben ook met dat festivallen gekapt hoor, door dat kramperenquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja maar jij gaat naar festivals enzo, dan snap ik het nog wel.
Maar als ik naar een festival zou gaan zou ik toch liever een kamertje boeken bij het dichtstbijzijnde hotel
Ik had tijdje terug een filmpje gezien van een gast die van een brug ofzo springt maar niet het water maar beton raakte, head first.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Echt? Ik merk juist dat ik steeds minder zelfs maar een wenkbrauw optil tegenwoordig, seen it all...
Ik doe het dus nu gewoon incl hotel als ik ga, fuck it.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben ook met dat festivallen gekapt hoor, door dat kramperen
O ja, die was naarquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik had tijdje terug een filmpje gezien van een gast die van een brug ofzo springt maar niet het water maar beton raakte, head first.
Toen keek ik wel even weg van het scherm.
Ik heb ook dat ik er gevoeliger voor wordt. Vroeger keek ik gewoon alles wat op rotten.com stondquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar dan wordt het wel een heel duur geintje en dan ga ik van dat geld liever ergens anders naartoe.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik doe het dus nu gewoon incl hotel als ik ga, fuck it.
Ja ok, maar ik bedoelde ook meer dat ik nergens meer van opkijk zeg maar, sommige dingen blijven wel smerig oid, maar de tijd van "oh my god, doen mensen dat echt?!" ofzo ligt ver achter mequote:Op dinsdag 9 september 2014 15:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik had tijdje terug een filmpje gezien van een gast die van een brug ofzo springt maar niet het water maar beton raakte, head first.
Toen keek ik wel even weg van het scherm.
Zal een vrouwending zijn danquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:44 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik heb ook dat ik er gevoeliger voor wordt. Vroeger keek ik gewoon alles wat op rotten.com stondNu zou ik dat echt niet meer kunnen.
Ik had het filmpje van Budd Dwyer gekeken, via via kwam ik daar weer uit (internetquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ok, maar ik bedoelde ook meer dat ik nergens meer van opkijk zeg maar, sommige dingen blijven wel smerig oid, maar de tijd van "oh my god, doen mensen dat echt?!" ofzo ligt ver achter me.
1 guy 1 jar gezien?quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ok, maar ik bedoelde ook meer dat ik nergens meer van opkijk zeg maar, sommige dingen blijven wel smerig oid, maar de tijd van "oh my god, doen mensen dat echt?!" ofzo ligt ver achter me.
Rotten! En dan kijken naar mensen die zichzelf door hun hoofd hadden geschoten.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:44 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik heb ook dat ik er gevoeliger voor wordt. Vroeger keek ik gewoon alles wat op rotten.com stondNu zou ik dat echt niet meer kunnen.
Ik ookquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dan wordt het wel een heel duur geintje en dan ga ik van dat geld liever ergens anders naartoe.
Dat is waar, de tijd van wow echt waar is over. Alles wel een keer gezien en zelfs wat je denkt dat doet niemand doet iemand toch wel.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Luxe kramperen kan ook hoorquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben ook met dat festivallen gekapt hoor, door dat kramperen
Zelfde verhaal, natuurlijk is het uber smerig en pijnlijk, maar ik kijk er niet vanop dat mensen het doen, zo bedoel ik het meerquote:
Waarom zou je dat uberhaubt aanklikken?quote:
Dat ga ik dus echt niet googlenquote:
Zucht naar sensatie denk ik zo.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom zou je dat uberhaubt aanklikken?
Welke wedstrijd is er dan? Zag volgens mij hier daarnet een groepje in iets roods lopennquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:56 schreef Belsezar het volgende:
Vanavond voetbal kijken, ik was het compleet vergeten!
De Tsjechen tegen oranje. Voor de EK kwalificatie.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Welke wedstrijd is er dan? Zag volgens mij hier daarnet een groepje in iets roods lopenn
Half vrees ik. vanavond is vakantieuitzoekenalsweeruitkomenookboeken-avondquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:56 schreef Belsezar het volgende:
Vanavond voetbal kijken, ik was het compleet vergeten!
Ik gisterenavond vergeten, pas vanochtendquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:02 schreef CherryLips het volgende:
Kak, vergeten m'n eten uit de vriezer te halen
Ik deel je humor nietquote:
O is het Ikgatochmetang3lnaarjapan-avond?quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Half vrees ik. vanavond is vakantieuitzoekenalsweeruitkomenookboeken-avond.
Kent u de, mag-ne-tron?quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:02 schreef CherryLips het volgende:
Kak, vergeten m'n eten uit de vriezer te halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |