En beide zijn sowieso waardeloos voor het milieu in vergelijking met een Tesla Model S. Je punt?quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:27 schreef Copthorne het volgende:
[..]
De ene auto kan slecht zijn voor het milieu, terwijl een andere auto erg duurzaam is, een echte vooruitgang!
quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:25 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
Hebben jullie al een platform of blijft het hier maar bij met loze woorden?
Ff rustig aan hequote:Op dinsdag 9 september 2014 14:27 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
Ah, er zijn er al bezig achter de schermen dan?
liever onsterfelijk belachelijk dan alleen belachelijk zoals jijquote:Op dinsdag 9 september 2014 14:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gast je maakt jezelf onsterfelijk belachelijk met alle poep die uit jouw toetsenbord voortvloeit.
Hahaha... Prachtig dit, ik ben serieus aan het lachen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:29 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
liever onsterfelijk belachelijk dan alleen belachelijk zoals jij
Alstublieft:quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:27 schreef Aberella het volgende:
Kan iemand de vlag verkleinen voor een UI?
Nou moet iedereen die vuist in zijn UI stoppen?quote:
ik kan dat niet anders word maisie williams op mij boosquote:Op dinsdag 9 september 2014 14:33 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Nou moet iedereen die vuist in zijn UI stoppen?
Het is geen verplichting, maar het mag altijd.quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:33 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ik weet wel een plek waar jij die vuist kan stekenquote:Op dinsdag 9 september 2014 14:33 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
alsnog in zn ui?quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:34 schreef VanitySquared het volgende:
[..]
Ik weet wel een plek waar jij die vuist kan steken
in de op staat mijn naam onder de zijnequote:Op dinsdag 9 september 2014 14:42 schreef Spongeboss het volgende:
In dezelfde groep als Befferton zitten, nee dankje ik zou mee hebben gedaan maar met Befferton door een deur moeten nee dankje.
Jammer dat je steun op dit kleine punt afketst. Maak het goed met beverton en kom er gezellig bij.quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:42 schreef Spongeboss het volgende:
In dezelfde groep als Befferton zitten, nee dankje ik zou mee hebben gedaan maar met Befferton door een deur moeten nee dankje.
Daarom zou ik me niet bij zoiets aansluiten, onafhankelijkheid? Tja als je losgeslagen idioten als Befferton gewoon aanneemt, dan is er iets mis met de screening. Eens of oneens? Ik stel daarom voor dat deze groep aan screening gaat doen, of dat ze gewoon willen falen. Ik vermoed het laatste.quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
in de op staat mijn naam onder de zijne
Helaas, dit is voor mij een breekpunt ik blijf trouw aan mezelf en mijn politiek agenda.quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:45 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Jammer dat je steun op dit kleine punt afketst. Maak het goed met beverton en kom er gezellig bij.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:42 schreef Spongeboss het volgende:
quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
in de op staat mijn naam onder de zijne
Ik word daar eerlijk gezegd ook niet zo blij van.quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:45 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Jammer dat je steun op dit kleine punt afketst. Maak het goed met beverton en kom er gezellig bij.
Ik voel een interne machtsstrijd. Wie is nou de grootste aandachtshoer? Spannond hoor.quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:48 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik word daar eerlijk gezegd ook niet zo blij van.
Gelukkig sta ik aan de top!![]()
Popcorn bij?quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik voel een interne machtsstrijd. Wie is nou de grootste aandachtshoer? Spannond hoor.
Ga jij nou maar ff weg, want jij hoort er niet eens bijquote:Op dinsdag 9 september 2014 14:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik voel een interne machtsstrijd. Wie is nou de grootste aandachtshoer? Spannond hoor.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:50 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ga jij nou maar ff weg, want jij hoort er niet eens bij![]()
HostiJosti
Wat ga je doen? Ik heb meer spierballen in mijn penis dan jij in je hele lijf.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |