quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:16 schreef Nastico het volgende:
WE ZIJN HET ZAT. Al jaren is KLB het pareltje van het FOK!Forum, maar de erkenning die we er voor krijgen valt bij tijd en wijlen vies tegen. Daarom ZOEKEN WIJ ERKENNING. Middels een onafhankelijke status binnen het FOK!Forum willen we een meer onafhankelijk koers van Klaagbaak afdwingen, waardoor we ons meer in creatieve vrijheid kunnen ontplooien.
edit:
WIJ WILLEN EEN ONAFHANKELIJKE STATUS BINNEN DIT SUB-FORUM.
WIE SLUIT ZICH AAN BIJ HET ACTIEFRONT 'ONAFHANKELIJK KLB?!'
AANGESLOTEN HEBBEN ZICH AL:
- Nastico
- PausNicolaas
- Aiciu
- Starm
- Copthorne
- Kiid
- Pharkus
- Aberella
- beverton
Onze protestvlag
[ afbeelding ]
Ik sluit mij hierbij ook aan!quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:39 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Yo, sluit jij je ook aan bij Vrijstaat Klaagbaak?
quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:30 schreef Nastico het volgende:
[..]
Wat is FOK! zonder KLB zul je bedoelen?
quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:18 schreef LudoSanders het volgende:
Jij moet denken overlaten aan andere mensen.
Kijk dan hoe hoog ik staquote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 9 september 2014 14:00 schreef Aberella het volgende:
[..]
Je bent gewoon jarlours dat jij niet in de OP staat
Ik zie al iemand die een insta IP-ban krijgt op het KLB-Kalifaatquote:
Bedankt voor je steun aan Vrijstaat Klaagbaak.quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:00 schreef Aberella het volgende:
[..]
Je bent gewoon jarlours dat jij niet in de OP staat
Laude Deum!quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:02 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Bedankt voor je steun aan Vrijstaat Klaagbaak.
Ad maiorem dei gloriam! For the greater glory of God!
Ons nieuwe motto.
Jij.quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:08 schreef HostiMeister het volgende:
Hahaha, die kneuzenparade in de OP
Dahaag, HostiTostiMeisterquote:Op dinsdag 9 september 2014 14:08 schreef HostiMeister het volgende:
Hahaha, die kneuzenparade in de OP
Nee, prima initiatief.quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:09 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Jij.
Te meer een reden om ons af te scheiden.
Lekker genuanceerd. Over de succestopics van de users in de OP horen we je nooit.quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee, prima initiatief.
Een subforum vol met users die niets liever doen dan topics verzinnen om zoveel mogelijk aandacht te krijgen, een grote pot aandachthoerderij. Elke gedachtescheet één topic.
Super plan!![]()
Ik ben een en al oor.quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:12 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Over de succestopics van de users in de OP horen we je nooit.
Succestopics?quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:12 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Lekker genuanceerd. Over de succestopics van de users in de OP horen we je nooit.
Maar je doet niet mee en dat vinden wij prima. Dag, JostiMeister.
Dat je een andere mening hebt is prima.quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Succestopics?![]()
Als je als een idioot met een vol automatisch geweer dat 700 kogels per seconde in de rondte gaat draaien is er inderdaad een kans dat je je doel raakt, maar als je gewoon even rustig met je 9mm de tijd neemt en fatsoenlijk mikt, raak je je doel ook en heb je geen last van een hoopje doden om je heen.
Dit noemen ze beeldspraak, leer ervan.
Een onafhankelijk klbGa toch lekker naar 4chan met jullie poep.
Impliceer je hier nu dat 4chan van lage kwaliteit is?quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:15 schreef HostiMeister het volgende:
Ga toch lekker naar 4chan met jullie poep.
Je vindt vast ook dat groeperingen als Al-Qaida of IS gewoon hun gang moeten gaan..quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:16 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Dat je een andere mening hebt is prima.Laten we dat vooral koesteren en ieder onze eigen weg gaan.
In vergelijking met de gemiddelde topics van de genoemde users is /b/ pure prozaquote:Op dinsdag 9 september 2014 14:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Impliceer je hier nu dat 4chan van lage kwaliteit is?
Dat beweer ik nergens. Een impliciete vergelijking tussen ons en die groeperingen is overigens onzin.quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je vindt vast ook dat groeperingen als Al-Qaida of IS gewoon hun gang moeten gaan..
Dan zitten we op één lijn.quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
In vergelijking met de gemiddelde topics van de genoemde users is /b/ pure proza
Jullie zijn beide een radicale afsplintering van een bestaande organisatie, en zijn ook allebei heilig overtuigd van jullie gelijk boven dat van de originele groepering.quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:19 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Dat beweer ik nergens. Een impliciete vergelijking tussen ons en die groeperingen is overigens onzin.
In vergelijking met de gemiddelde users van de genoemde OP ben jij pure prozaquote:Op dinsdag 9 september 2014 14:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
In vergelijking met de gemiddelde topics van de genoemde users is /b/ pure proza
Over het woord "radicaal" kun je twisten. Bovendien zijn onze methodes niet met elkander te vergelijken.quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jullie zijn beide een radicale afsplintering van een bestaande organisatie, en zijn ook allebei heilig overtuigd van jullie gelijk boven dat van de originele groepering.
Mwah...
Ave, me amico. Il est in nomine dei.quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:19 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
Is deze beweging christelijk?
quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:21 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
In vergelijking met de gemiddelde users van de genoemde OP ben jij pure proza
Is negatief over jou dat heb je door he?quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]![]()
Dit illustreert mijn (totaal niet vergezochte) punt beter dan ik zelf waarschijnlijk kan doen.
Een auto die op diesel rijdt en een auto die op lpg rijdt wekken hun energie ook niet op dezelfde manier op, toch zijn het allebei auto's. Niet zo muggenziften, fundi.quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:22 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Over het woord "radicaal" kun je twisten. Bovendien zijn onze methodes niet met elkander te vergelijken.
Het duurde Hitler 20 jaar voordat 'ie sociaal geaccepteerd vernietigingskampen kon openen. Ik zeg het maar even.quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:22 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Over het woord "radicaal" kun je twisten. Bovendien zijn onze methodes niet met elkander te vergelijken.
Gast je maakt jezelf onsterfelijk belachelijk met alle poep die uit jouw toetsenbord voortvloeit.quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:24 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Is negatief over jou dat heb je door he?
En Godwin is weer een feit.quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Het duurde Hitler 20 jaar voordat 'ie sociaal geaccepteerd vernietigingskampen kon openen. Ik zeg het maar even.
Dat laatste gaat zeker niet gebeuren.quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:25 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
Hebben jullie al een platform of blijft het hier maar bij met loze woorden?
De ene auto kan slecht zijn voor het milieu, terwijl een andere auto erg duurzaam is, een echte vooruitgang!quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Een auto die op diesel rijdt en een auto die op lpg rijdt wekken hun energie ook niet op dezelfde manier op, toch zijn het allebei auto's. Niet zo muggenziften, fundi.
Ah, er zijn er al bezig achter de schermen dan?quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:27 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Dat laatste gaat zeker niet gebeuren.
En beide zijn sowieso waardeloos voor het milieu in vergelijking met een Tesla Model S. Je punt?quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:27 schreef Copthorne het volgende:
[..]
De ene auto kan slecht zijn voor het milieu, terwijl een andere auto erg duurzaam is, een echte vooruitgang!
quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:25 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
Hebben jullie al een platform of blijft het hier maar bij met loze woorden?
Ff rustig aan hequote:Op dinsdag 9 september 2014 14:27 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
Ah, er zijn er al bezig achter de schermen dan?
liever onsterfelijk belachelijk dan alleen belachelijk zoals jijquote:Op dinsdag 9 september 2014 14:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gast je maakt jezelf onsterfelijk belachelijk met alle poep die uit jouw toetsenbord voortvloeit.
Hahaha... Prachtig dit, ik ben serieus aan het lachen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:29 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
liever onsterfelijk belachelijk dan alleen belachelijk zoals jij
Alstublieft:quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:27 schreef Aberella het volgende:
Kan iemand de vlag verkleinen voor een UI?
Nou moet iedereen die vuist in zijn UI stoppen?quote:
ik kan dat niet anders word maisie williams op mij boosquote:Op dinsdag 9 september 2014 14:33 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Nou moet iedereen die vuist in zijn UI stoppen?
Het is geen verplichting, maar het mag altijd.quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:33 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ik weet wel een plek waar jij die vuist kan stekenquote:Op dinsdag 9 september 2014 14:33 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
alsnog in zn ui?quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:34 schreef VanitySquared het volgende:
[..]
Ik weet wel een plek waar jij die vuist kan steken
in de op staat mijn naam onder de zijnequote:Op dinsdag 9 september 2014 14:42 schreef Spongeboss het volgende:
In dezelfde groep als Befferton zitten, nee dankje ik zou mee hebben gedaan maar met Befferton door een deur moeten nee dankje.
Jammer dat je steun op dit kleine punt afketst. Maak het goed met beverton en kom er gezellig bij.quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:42 schreef Spongeboss het volgende:
In dezelfde groep als Befferton zitten, nee dankje ik zou mee hebben gedaan maar met Befferton door een deur moeten nee dankje.
Daarom zou ik me niet bij zoiets aansluiten, onafhankelijkheid? Tja als je losgeslagen idioten als Befferton gewoon aanneemt, dan is er iets mis met de screening. Eens of oneens? Ik stel daarom voor dat deze groep aan screening gaat doen, of dat ze gewoon willen falen. Ik vermoed het laatste.quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
in de op staat mijn naam onder de zijne
Helaas, dit is voor mij een breekpunt ik blijf trouw aan mezelf en mijn politiek agenda.quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:45 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Jammer dat je steun op dit kleine punt afketst. Maak het goed met beverton en kom er gezellig bij.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:42 schreef Spongeboss het volgende:
quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
in de op staat mijn naam onder de zijne
Ik word daar eerlijk gezegd ook niet zo blij van.quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:45 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Jammer dat je steun op dit kleine punt afketst. Maak het goed met beverton en kom er gezellig bij.
Ik voel een interne machtsstrijd. Wie is nou de grootste aandachtshoer? Spannond hoor.quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:48 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik word daar eerlijk gezegd ook niet zo blij van.
Gelukkig sta ik aan de top!![]()
Popcorn bij?quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik voel een interne machtsstrijd. Wie is nou de grootste aandachtshoer? Spannond hoor.
Ga jij nou maar ff weg, want jij hoort er niet eens bijquote:Op dinsdag 9 september 2014 14:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik voel een interne machtsstrijd. Wie is nou de grootste aandachtshoer? Spannond hoor.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:50 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ga jij nou maar ff weg, want jij hoort er niet eens bij![]()
HostiJosti
Wat ga je doen? Ik heb meer spierballen in mijn penis dan jij in je hele lijf.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |