Ik ben een en al oor.quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:12 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Over de succestopics van de users in de OP horen we je nooit.
Succestopics?quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:12 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Lekker genuanceerd. Over de succestopics van de users in de OP horen we je nooit.
Maar je doet niet mee en dat vinden wij prima. Dag, JostiMeister.
Dat je een andere mening hebt is prima.quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Succestopics?![]()
Als je als een idioot met een vol automatisch geweer dat 700 kogels per seconde in de rondte gaat draaien is er inderdaad een kans dat je je doel raakt, maar als je gewoon even rustig met je 9mm de tijd neemt en fatsoenlijk mikt, raak je je doel ook en heb je geen last van een hoopje doden om je heen.
Dit noemen ze beeldspraak, leer ervan.
Een onafhankelijk klbGa toch lekker naar 4chan met jullie poep.
Impliceer je hier nu dat 4chan van lage kwaliteit is?quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:15 schreef HostiMeister het volgende:
Ga toch lekker naar 4chan met jullie poep.
Je vindt vast ook dat groeperingen als Al-Qaida of IS gewoon hun gang moeten gaan..quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:16 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Dat je een andere mening hebt is prima.Laten we dat vooral koesteren en ieder onze eigen weg gaan.
In vergelijking met de gemiddelde topics van de genoemde users is /b/ pure prozaquote:Op dinsdag 9 september 2014 14:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Impliceer je hier nu dat 4chan van lage kwaliteit is?
Dat beweer ik nergens. Een impliciete vergelijking tussen ons en die groeperingen is overigens onzin.quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je vindt vast ook dat groeperingen als Al-Qaida of IS gewoon hun gang moeten gaan..
Dan zitten we op één lijn.quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
In vergelijking met de gemiddelde topics van de genoemde users is /b/ pure proza
Jullie zijn beide een radicale afsplintering van een bestaande organisatie, en zijn ook allebei heilig overtuigd van jullie gelijk boven dat van de originele groepering.quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:19 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Dat beweer ik nergens. Een impliciete vergelijking tussen ons en die groeperingen is overigens onzin.
In vergelijking met de gemiddelde users van de genoemde OP ben jij pure prozaquote:Op dinsdag 9 september 2014 14:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
In vergelijking met de gemiddelde topics van de genoemde users is /b/ pure proza
Over het woord "radicaal" kun je twisten. Bovendien zijn onze methodes niet met elkander te vergelijken.quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jullie zijn beide een radicale afsplintering van een bestaande organisatie, en zijn ook allebei heilig overtuigd van jullie gelijk boven dat van de originele groepering.
Mwah...
Ave, me amico. Il est in nomine dei.quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:19 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
Is deze beweging christelijk?
quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:21 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
In vergelijking met de gemiddelde users van de genoemde OP ben jij pure proza
Is negatief over jou dat heb je door he?quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]![]()
Dit illustreert mijn (totaal niet vergezochte) punt beter dan ik zelf waarschijnlijk kan doen.
Een auto die op diesel rijdt en een auto die op lpg rijdt wekken hun energie ook niet op dezelfde manier op, toch zijn het allebei auto's. Niet zo muggenziften, fundi.quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:22 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Over het woord "radicaal" kun je twisten. Bovendien zijn onze methodes niet met elkander te vergelijken.
Het duurde Hitler 20 jaar voordat 'ie sociaal geaccepteerd vernietigingskampen kon openen. Ik zeg het maar even.quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:22 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Over het woord "radicaal" kun je twisten. Bovendien zijn onze methodes niet met elkander te vergelijken.
Gast je maakt jezelf onsterfelijk belachelijk met alle poep die uit jouw toetsenbord voortvloeit.quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:24 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Is negatief over jou dat heb je door he?
En Godwin is weer een feit.quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Het duurde Hitler 20 jaar voordat 'ie sociaal geaccepteerd vernietigingskampen kon openen. Ik zeg het maar even.
Dat laatste gaat zeker niet gebeuren.quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:25 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
Hebben jullie al een platform of blijft het hier maar bij met loze woorden?
De ene auto kan slecht zijn voor het milieu, terwijl een andere auto erg duurzaam is, een echte vooruitgang!quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Een auto die op diesel rijdt en een auto die op lpg rijdt wekken hun energie ook niet op dezelfde manier op, toch zijn het allebei auto's. Niet zo muggenziften, fundi.
Ah, er zijn er al bezig achter de schermen dan?quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:27 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Dat laatste gaat zeker niet gebeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |