Dit dus sinds ik fokker ben is de kwaliteit van mijn leven gedaald. Gewoon niet highclass meerquote:Op dinsdag 9 september 2014 11:30 schreef Koempel020 het volgende:
Fokkers krijgen ook niet zulke vriendinnen. Gewoon weer lekker drie maal daags je rechterhand aan het werk zetten!
quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:30 schreef housesoftheholy het volgende:
veel plezier met het sterven van een eenzame dood
Dat is zwaar kut voor je!quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:31 schreef r0dawa het volgende:
[..]
Dit dus sinds ik fokker ben is de kwaliteit van mijn leven gedaald. Gewoon niet highclass meer
Als of dat wat uitmaakt... een man is geen man door een goede opleiding maar door charme, karakter etc.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:34 schreef pijltjegooien het volgende:
Alsof een vmbo-mongool zoals jij een vrouw met een goede opleiding kan krijgen
Ik kan me voorstellen dat het voor sommige mensen (zowel man als vrouw) wel uitmaakt. Vaak (niet altijd, voordat mensen gaan huilen) is het opleidingsniveau ook wel gekoppeld aan intelligentie.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als of dat wat uitmaakt... een man is geen man door een goede opleiding maar door charme, karakter etc.
Uiteraard. Enige nuance natuurlijk, maar waar ik op reageerde was nogal zwartwit.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:37 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat het voor sommige mensen (zowel man als vrouw) wel uitmaakt. Vaak (niet altijd, voordat mensen gaan huilen) is het opleidingsniveau ook wel gekoppeld aan intelligentie.
Nou, ik zou nooit een (v)mbo-er als vriendin willenquote:Op dinsdag 9 september 2014 11:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als of dat wat uitmaakt... een man is geen man door een goede opleiding maar door charme, karakter etc.
Dat kan. Maar je scheert nu alle (v)mbo over 1 kam. Best erg eigenlijk maar dat terzijde.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:39 schreef pijltjegooien het volgende:
[..]
Nou, ik zou nooit een (v)mbo-er als vriendin willen
Gelukkig heeft mijn vriendin ook fatsoenlijke opleiding afgerond.
Alle vmbo chick zijn tienermoedersquote:Op dinsdag 9 september 2014 11:39 schreef pijltjegooien het volgende:
[..]
Nou, ik zou nooit een (v)mbo-er als vriendin willen
Gelukkig heeft mijn vriendin ook fatsoenlijke opleiding afgerond.
Kwestie van kansberekening. De kans dat je een josti aan de haak slaat met een kutbaan en dito salaris is dermate groot bij (v)mbo-ers dat ik er niet aan ga beginnen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat kan. Maar je scheert nu alle (v)mbo over 1 kam. Best erg eigenlijk maar dat terzijde.
Dus alle hbo wijfies zijn dikke zelfingenomen communicatie trutjes?quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:45 schreef pijltjegooien het volgende:
[..]
Kwestie van kansberekening. De kans dat je een josti aan de haak slaat met een kutbaan en dito salaris is dermate groot bij (v)mbo-ers dat ik er niet aan ga beginnen.
Anders was ik wel in de gehandicaptenzorg gaan werken.
Ik heb niets gezegd over het hbo, maar je zit waarschijnlijk best dicht bij de waarheid.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dus alle hbo wijfies zijn dikke zelfingenomen communicatie trutjes?
Nee, dat zei ik. Net zo redenerend over hbo als jij over (v)mbo.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:47 schreef pijltjegooien het volgende:
[..]
Ik heb niets gezegd over het hbo, maar je zit waarschijnlijk best dicht bij de waarheid.
Het gaat er mij vooral om dat de vrouw in kwestie iets te melden heeft en dat ze voor zichzelf kan zorgen.Dat soort vrouwen vindt je voornamelijk in het hooggeschoolde segment.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, dat zei ik. Net zo redenerend over hbo als jij over (v)mbo.
Wat dus onzin is
De kans dat een hoog opgeleide vrouw lelijk is en veel zeikt is ook groter.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:45 schreef pijltjegooien het volgende:
[..]
Kwestie van kansberekening. De kans dat je een josti aan de haak slaat met een kutbaan en dito salaris is dermate groot bij (v)mbo-ers dat ik er niet aan ga beginnen.
Anders was ik wel in de gehandicaptenzorg gaan werken.
Die kans is wel groter inderdaad.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:52 schreef pijltjegooien het volgende:
[..]
Het gaat er mij vooral om dat de vrouw in kwestie iets te melden heeft en dat ze voor zichzelf kan zorgen.Dat soort vrouwen vindt je voornamelijk in het hooggeschoolde segment.
Daar vind je ook vaker mensen die wel kunnen spellen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:52 schreef pijltjegooien het volgende:
[..]
Het gaat er mij vooral om dat de vrouw in kwestie iets te melden heeft en dat ze voor zichzelf kan zorgen.Dat soort vrouwen vindt je voornamelijk in het hooggeschoolde segment.
Maar als ze lelijk is boeit opleiding niet, want dan is ze in een eerder stadium al afgevallen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:53 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
De kans dat een hoog opgeleide vrouw lelijk is en veel zeikt is ook groter.
Toegegeven, daar faal ik wel hard jaquote:Op dinsdag 9 september 2014 11:53 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Daar vind je ook vaker mensen die wel kunnen spellen.
inb4 dat is grammatica, geen spelling
True.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:55 schreef pijltjegooien het volgende:
[..]
Maar als ze lelijk is boeit opleiding niet, want dan is ze in een eerder stadium al afgevallen.
En zeiken, tja, dat is een algemeen vrouwentrekje.
Wow voor het eerst volledig eens met jou.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vrouwen vallen op zekerheid en een dikke portemonneequote:Op dinsdag 9 september 2014 11:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En dan ook nog van dat gezeik met allemaal moeilijke woorden die je niet begrijpt en dat je d'r dan dus maar gelijk geeftquote:Op dinsdag 9 september 2014 11:53 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
De kans dat een hoog opgeleide vrouw lelijk is en veel zeikt is ook groter.
Allemaal?quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vrouwen vallen op zekerheid en een dikke portemonnee
Dus je hebt nog nooit een vriendin gehad?quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vrouwen vallen op zekerheid en een dikke portemonnee
Inderdaad, en als je wat terug zegt dan gaat ze nog meer en nog moeilijkere woorden zeggenquote:Op dinsdag 9 september 2014 12:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
En dan ook nog van dat gezeik met allemaal moeilijke woorden die je niet begrijpt en dat je d'r dan dus maar gelijk geeft.
Hij stop zijn piemel in de bek van een karperquote:Op dinsdag 9 september 2014 12:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dus je hebt nog nooit een vriendin gehad?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |