Vervelender is nog dat halve smoesje om er onderuit te komen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Verdraaiing van de werkelijkheid noemt men niet erg handig. Echt absurd.
Ruim 28% van de stemmen in een land waar een groot deel van de Russische bevolking geen stemrecht heeft...quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:49 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Geheel toevallig is hij een Rus. En zijn zijn stemmers grotendeels Russisch.
Dit is dan net weer een stap te verquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:41 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
[..]
De propaganda is hier nog wel een stukje erger dan in Rusland. Over objectieve media gesproken!"Wij" beschuldige RT van leugens, maar onze media liegen en manipuleren nog vele malen erger. RT belicht de zaak van Russische zijde, maar liegt en manipuleert stukken minder dan onze zogenaamd onafhankelijke media. Kijk eens wat interviews met Twan huys over dit onderwerp. Je ziet zelden zoveel vooringenomenheid. Dat vermanende vingertje is zo langzamerhand wel erg lachwekkend.
ja vastquote:Op dinsdag 9 september 2014 18:00 schreef meth1745 het volgende:
Hij zegt trouwens dat de alternatieven voor Putin erger zijn, misschien heb je dat gemist.
Wie zou jij dan aan de macht willen zien, een communist of Zhirinovsky?
Gaat nergens over inderdaad.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:57 schreef MrStalin het volgende:
[..]
Vervelender is nog dat halve smoesje om er onderuit te komen.
Regionale verkiezingen. Daar hebben ze allemaal gewoon stemrecht hoorde ik laatst bij Buitenhof. Weet niet of dat specifiek over Letland ging maar goed.quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:00 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Ruim 28% van de stemmen in een land waar een groot deel van de Russische bevolking geen stemrecht heeft...
Hij zegt trouwens dat de alternatieven voor Putin erger zijn, misschien heb je dat gemist. Wie zou jij dan aan de macht willen zien, een communist of Zhirinovsky?
Wie is er dan voor de tweede kamer?quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:53 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ik ben tegen de tweede kamer en voor een strenge dictator die oppenenten kan opsluiten in de Flevpolder en die oorlog wil met de noordoostpolder om meer lebensraum te krijgen
De sociaaldemocraten in Rusland zijn qua buitenlandbeleid hetzelfde als Poetin. En liberalen zijn totaal niet populair.quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:05 schreef TweeGrolsch het volgende:
Gewoon een liberaal of een sociaal democraat lijkt me wel handig, maar dat is meer algemeen
quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:53 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Hoezo? Jij linkt naar een NRC artikel, dat op z'n beurt linkt naar een pagina van Amnesty International van 11 juli waar een download link naar die pdf staat.
http://www.amnesty.org/en(...)d-torture-2014-07-11quote:Abuses by pro-Kyiv forces
While the vast majority of allegations of abduction and torture are levelled against separatist pro-Russian groups, pro-Kyiv forces, including self-defence groups, have also been implicated in the ill-treatment of captives.
Blijkbaar is er bij de vertaling een woord weggevallen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:12 schreef deelnemer het volgende:
While the vast majority of allegations of abduction
quote:Het leeuwendeel van de ontvoeringen is het werk van gewapende separatisten.
Pfoei, nou, ik was al bang dat er echt mensen ontvoerd werden, maar blijkbaar zijn het maar loze beschuldigingen en is er in werkelijkheid niks aan de hand.quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:32 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Blijkbaar is er bij de vertaling een woord weggevallen.
[..]
nee dolletje, de tweede kamer is de volksvertegenwoordiging, de tweede kamer dat ben ik en jijquote:Op dinsdag 9 september 2014 18:06 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Wie is er dan voor de tweede kamer?
Ik ben sterk tegen de EU, zeer gematigd tegen de VS (als in, dat land heeft snel regime change nodig), sta vrij positief wb Rusland en haar russisch gezinden op dit moment, en verder enkel werkelijk 'pro' lokaal bestuur.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:52 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ik ben tegen de navo,eu,oekraine en rusland.
Nauwkeurigheid is niet van belang? Ik zie iets waarvan ik weet dat het niet kan kloppen, omdat AI zo'n stellige uitspraken niet doet, blijkt dat ze het niet gezegd hebben, en daaruit trek jij de conclusie dat ik de ontvoeringen ontken.quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:42 schreef Igen het volgende:
[..]
Pfoei, nou, ik was al bang dat er echt mensen ontvoerd werden, maar blijkbaar zijn het maar loze beschuldigingen en is er in werkelijkheid niks aan de hand.
Dus eigenlijk ben je het gewoon eens met de frase maar zoek je vooral een excuus om toch verontwaardigd te zijn?quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:56 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Ik twijfel er niet aan dat er meer misstanden door de rebellen zijn gepleegd,
Die nauwe banden maken het constante geroep ook zo vermakelijk.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:04 schreef JimmyJames het volgende:
Interessant artikel over de banden tussen Europese extreemrechtse partijen en Moskou: http://www.jamestown.org/(...)75132e07488f67369406
Echt een stel 'useful idiots' die extreemrechtse partijen.
Het extreem rechts van nu, zijn de communistische partijen van vroeger.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:04 schreef JimmyJames het volgende:
Interessant artikel over de banden tussen Europese extreemrechtse partijen en Moskou: http://www.jamestown.org/(...)75132e07488f67369406
Echt een stel 'useful idiots' die extreemrechtse partijen.
Ja. In het rapport houdt AI veel slagen om de arm. In een conflict situatie als deze is het moeilijk tot een betrouwbaar overzicht te komen en statistische uitspraken te doen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:32 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Blijkbaar is er bij de vertaling een woord weggevallen.
[..]
deels wel, hard schoppen tegen de gevestigde orde.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:15 schreef karton2 het volgende:
[..]
Het extreem rechts van nu, zijn de communistische partijen van vroeger.
De Russische fascisten steunen Kiev:quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:07 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Die nauwe banden maken het constante geroep ook zo vermakelijk.
En Poetin en de Europese fascisten steunen elkaar over en weerquote:Op dinsdag 9 september 2014 19:21 schreef meth1745 het volgende:
[..]
De Russische fascisten steunen Kiev:
http://ironmarch.org/inde(...)e-iv-azov-battalion/
Kerry met Oleh Tyahnybok:
[ afbeelding ]
Lavrov met LePen:
[ afbeelding ]
En de rest van Europa steunt de Oekrainse fascisten.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:23 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En Poetin en de Europese fascisten steunen elkaar over en weer
Ik doelde meer op het zich richten op Moskou. Volgens mij was was er een aantal maanden terug ook een foto van extreem rechtse EUpolitici die met Russische politici op de foto stonden.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:17 schreef 99.999 het volgende:
[..]
deels wel, hard schoppen tegen de gevestigde orde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |