Het gaat ook om ontwikkelingen die potentieel gevaar op kunnen leveren. Hoe groter het gevaar, hoe meer prioriteit. Logisch natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:06 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Landen helpen in de volgorde van hun nood is geen goed beleid. Het veronderstelt teveel dat je de werkelijk in je macht hebt en naar je hand kan zetten.
Je kunt beter werken met de mogelijkheden die zich aandienen. Oekraine is veel makkelijker te helpen dan Congo. De bevolking is politiek actief en redelijk georganiseerd. De zaak is al in beweging.
Je mag twijfelen wat je wilt, trek een geschiedenisboek open en je vind het terug. Maar dat past natuurlijk niet in je denkbeeldquote:
1: Waarvoor moet ik mijn geschiedenisboek precies opentrekken?quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:09 schreef teckna het volgende:
[..]
Je mag twijfelen wat je wilt, trek een geschiedenisboek open en je vind het terug. Maar dat past natuurlijk niet in je denkbeeld
Je weet dat Oekraïne vrij lang zwaar te lijden heeft gehad onder het Russische juk?quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:11 schreef theunderdog het volgende:
[..]
1: Waarvoor moet ik mijn geschiedenisboek precies opentrekken?
Daarin staat dat Oekraïne niet Russisch gezind is? speciaal geschiedenisboek.
2: Welk denkbeeld?
Jazeker.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:13 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je weet dat Oekraïne vrij lang zwaar te lijden heeft gehad onder het Russische juk?
quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:16 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ok, dat heeft er voor gezorgd dat. En daar vrij kritisch staat ten opzichte van Rusland.
Ik reageer slechts op zijn argumentatie. Hij kijkt naar de geschiedenis, concludeert dat Rusland niet lief is geweest voor Oekraïne dus dan moeten ze in Oekraïne wel wantrouwig tegenover Rusland zijn......quote:
dan zou NL ook ook acuut oorlog moeten gaan voeren met Duitslandquote:Op dinsdag 9 september 2014 23:25 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik reageer slechts op zijn argumentatie. Hij kijkt naar de geschiedenis, concludeert dat Rusland niet lief is geweest voor Oekraïne dus dan moeten ze in Oekraïne wel wantrouwig tegenover Rusland zijn......
Kan dat nou niet echt een valide argumentatie noemen.
Precies, en alle Joden zullen ook wel een hekel hebben aan Duitsers !quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dan zou NL ook ook acuut oorlog moeten gaan voeren met Duitsland
quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:28 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Geen dank voor deze korte geschiedenisles.
[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/2148190/6/50#144375390]dinsdag 9 september 20
Ik denk niet dat je dit kunt vergelijken. Stalin heeft 1/5 E van de bevolking uitgeroeid aldaar. Das een andere grootheid.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dan zou NL ook ook acuut oorlog moeten gaan voeren met Duitsland
Nee sorry, je hebt gelijk, ze waren helemaal blij met de zuiveringen, deportaties, strafkampen en weet ik het.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:25 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik reageer slechts op zijn argumentatie. Hij kijkt naar de geschiedenis, concludeert dat Rusland niet lief is geweest voor Oekraïne dus dan moeten ze in Oekraïne wel wantrouwig tegenover Rusland zijn......
Kan dat nou niet echt een valide argumentatie noemen.
Die 'shit' is daar een stuk recenter. En het is een stuk frequenter voorgekomen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:27 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Precies, en alle Joden zullen ook wel een hekel hebben aan Duitsers !
Schei toch uit, die shit is lang geleden.
Bedankt voor de bevestiging.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:38 schreef teckna het volgende:
[..]
Nee sorry, je hebt gelijk, ze waren helemaal blij met de zuiveringen, deportaties, strafkampen en weet ik het.
Zo blij dat ze zelfs in 1991 maar Rusland de rug hebben toegekeerd en hun eigen landje zijn begonnen. Eigenlijk is dat hun grootste fout geweest, want ze zijn zo blij met Rusland, vredelievend en komen altijd op voor burgers en hun rechten en zo...
Oh wacht... Dat is alleen maar als het hun toevallig uitkomt, ook altijd erg selectief en tijdelijk.
Nee je hebt mij overtuigd, eigenlijk zijn de mensen daar hartstikke blij met Rusland.
Je suggereert dat Oekraïne over het algemeen tegen Rusland is.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:39 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Die 'shit' is daar een stuk recenter. En het is een stuk frequenter voorgekomen.
Ik zeg overigens ook nergens dat alle Oekraïners kritisch zijn ten opzichte van de Russen. Die suggestie is wel eenwaard...
Onzin, wanneer helpt Rusland haar burgers niet?quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:38 schreef teckna het volgende:
[..]
Nee sorry, je hebt gelijk, ze waren helemaal blij met de zuiveringen, deportaties, strafkampen en weet ik het.
Zo blij dat ze zelfs in 1991 maar Rusland de rug hebben toegekeerd en hun eigen landje zijn begonnen. Eigenlijk is dat hun grootste fout geweest, want ze zijn zo blij met Rusland, vredelievend en komen altijd op voor burgers en hun rechten en zo...
Oh wacht... Dat is alleen maar als het hun toevallig uitkomt, ook altijd erg selectief en tijdelijk.
Nee je hebt mij overtuigd, eigenlijk zijn de mensen daar hartstikke blij met Rusland.
Je bent wel weer verdomde selectief bezigquote:Op dinsdag 9 september 2014 23:40 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je suggereert dat Oekraïne over het algemeen tegen Rusland is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |