Ik denk vooral dat jij niet competent met techniek om kan gaan, als apple al te moeilijk isquote:Op dinsdag 16 september 2014 09:36 schreef Lambiekje het volgende:
ik heb zelden z'n inferieur rotzooi gezien. Het drijft tot waanzin met de onvriendelijke opgedrongen interface.
ons rechtssysteem is een farce. deze week paar een docu voor bij zien komen op TV. Waarbij je afvraagt wat voor idioterie is ons rechtssysteem verworden.quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:59 schreef .SP. het volgende:
Lambiekje, grote forum held, waarom doe je niets aan deze misstanden?
Een beetje op internet fora trollen zet toch geen zoden aan de dijk? Stap uit je zolderkamer en ga eens echt wat doen, sleep mensen voor de rechter, ga schreeuwen op een appelkratje op de Dam!
Je hebt zo'n enorme grote mond, maar meer dan veilig achter je toetsbord zitten schreeuwen doe je niet. Ben je al zo tam en afgezwakt van de chemtrails, heb de sublimale berichten van Google je al teveel afgestompt?
veel wind, weinig wol, conclusie je bent een troll
Dat zenden ze juist uit om je een gevoel van machteloosheid te geven, dat begrijp je toch zelf ook wel.quote:Op woensdag 17 september 2014 00:31 schreef Lambiekje het volgende:
deze week paar een docu voor bij zien komen op TV. Waarbij je afvraagt wat voor idioterie is ons rechtssysteem verworden.
Smoesjes, je bent een lafaard met een grote mond.quote:Op woensdag 17 september 2014 00:31 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ons rechtssysteem is een farce. deze week paar een docu voor bij zien komen op TV. Waarbij je afvraagt wat voor idioterie is ons rechtssysteem verworden.
-edit-quote:Op woensdag 17 september 2014 10:20 schreef .SP. het volgende:
[..]
Smoesjes, je bent een lafaard met een grote mond.
... dit is toch wel ernstig eerlijk gezegd en daarnaast ook respectloos.quote:Amerikanen kunnen vanuit auto afscheid nemen van overledene
In het Amerikaanse Saginaw is het sinds zondag mogelijk om vanuit de auto afscheid te nemen van een overleden persoon.
bron
Ja, crimineel zijn lijkt me geen pretje.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:08 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
liever dat dan een badpharma crimineel
Respectloos is een woord dat jij niet in de mond zou moeten nemen.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:19 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
... dit is toch wel ernstig eerlijk gezegd en daarnaast ook respectloos.
Ik viel ook van mijn stoel toen ik het las.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:21 schreef .SP. het volgende:
[..]
Respectloos is een woord dat jij niet in de mond zou moeten nemen.
..nee dat treden de gefixeerde censuurmods op en dan ben ik weer eens op vakantie.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:20 schreef .SP. het volgende:
[..]
Ja, crimineel zijn lijkt me geen pretje.
Neemt niet weg dat jij toch wel een beetje een held op sokken bent en maar schreeuwen en schelden, maar als puntje bij paaltje komt snel achter zijn toetsenbord wegkruipen.
Alwéér op vakantie, en zomaar Fok! mogen verlaten:quote:Op donderdag 25 september 2014 15:34 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
..nee dat treden de gefixeerde censuurmods op en dan ben ik weer eens op vakantie.
Ik bedoel dat je de straat op moet, daadwerkelijk actie ondernemen, sleep het tuig voor de rechter, ga posters ophangen, richt een politieke partij op!quote:Op donderdag 25 september 2014 15:34 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
..nee dat treden de gefixeerde censuurmods op en dan ben ik weer eens op vakantie.
Gefixeerd...vertel!quote:Op donderdag 25 september 2014 15:34 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
1. Actie is verbodenquote:Op donderdag 25 september 2014 15:43 schreef .SP. het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je de straat op moet (1) daadwerkelijk actie ondernemen, sleep het tuig voor de rechter (2), ga posters ophangen, richt een politieke partij op! (3)
Je moet niet jezelf verschuilen achter je 14" CRT schermpje en huilie huilie doen als je op vakantie moet.
ACTIE, WORD WAKKER!
Je hebt vast een voorbeeld?quote:Op donderdag 25 september 2014 19:07 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
1. Actie is verboden
2. Ons rechtsysteem is krom, corrupt en pederastisch.
3. Je wordt vermoord in dit land als buiten de kaders praat/handelt
En die monitor, zucht. CGA zeker
Smoesjes om maar niet achter je Hercules schermpje vandaan te komen, lafaard.quote:Op donderdag 25 september 2014 19:07 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
1. Actie is verboden
2. Ons rechtsysteem is krom, corrupt en pederastisch.
En die monitor, zucht. CGA zeker
pimquote:
stap voor stap voor stapquote:Verkeershufters vanaf 1 januari voor de rechter
Weggebruikers die betrapt worden op asociaal verkeersgedrag, krijgen nu nog een boete. Maar vanaf 1 januari kunnen zij ook voor de rechter worden gedaagd.
bron
Zolang je het niet publiekelijk op allerlei fora gaat verkondigen kom je er best mee wegquote:Op donderdag 25 september 2014 19:07 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat zeker.quote:Op woensdag 10 september 2014 00:11 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Amerikaanse overheid . Period.
http://hetuurvandewaarhei(...)ere-politieke-moord/quote:
.. hij heeft anders niet meegewerkt aan de commericial van Bavaria.quote:Op vrijdag 26 september 2014 01:34 schreef theguyver het volgende:
[..]
http://hetuurvandewaarhei(...)ere-politieke-moord/
KLopt geen reet van, hij had een dubbelganger, zie zijn lijk foto is m niet..
Hij zit ondertussen gewoon aan het aan een meertje in Provesano te vissen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |