SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op Facebook is de arrestatie van columniste Ebru Umar met gejuich ontvangen door honderden Turkse Nederlanders. "Ebru Umar is opgepakt in Turkije na een belediging tegenover Erdogan. Hoera!”, kopt bijvoorbeeld Hollandale Türkler, een facebookpagina van en voor Turkse Nederlanders.
Meer..
BigErdoganBrother.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
quote:Op zondag 24 april 2016 13:11 schreef schommelstoel het volgende:
Blijdschap om arrestatie columniste Ebru UmarJammer dat niet duidelijk is waarvoor ze precies is opgepakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op Facebook is de arrestatie van columniste Ebru Umar met gejuich ontvangen door honderden Turkse Nederlanders. "Ebru Umar is opgepakt in Turkije na een belediging tegenover Erdogan. Hoera!”, kopt bijvoorbeeld Hollandale Türkler, een facebookpagina van en voor Turkse Nederlanders.
Meer..
BigErdoganBrother.There is only one religion
Ik heb het idee dat dit weer een staaltje typische Turkse blufpoker is geweest.quote:Op zondag 24 april 2016 15:30 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Jammer dat niet duidelijk is waarvoor ze precies is opgepakt.
Nederland moet aan de censuur. Fascisme moet gewoon worden.quote:Op zondag 24 april 2016 15:30 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Jammer dat niet duidelijk is waarvoor ze precies is opgepakt.
Man...volgens mij gaat het hier over turkye. Niet over nederlandquote:Op zondag 24 april 2016 16:11 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nederland moet aan de censuur. Fascisme moet gewoon worden.
Opgepakt voor nonsens vergrijpen. Celstraf voor telate biebboek zoals in VS nu. Daarom worden agenten met automatische wapens uitgerust. Daarom ook het tv-programma Dictator.
Door bekende personen op te pakken voor een ongeschuldige mening wordt gekeken hoe gereageerd wordt.
Als lekker onverschillig dan wordt de druk opgevoerd.
Het is twee voor twaalf godnondeju.
We zijn vlak voor het punt van no-return.
Wake up
ja. Hans Teeuwen is ook in picture voor rechtsgang.quote:Op zondag 24 april 2016 16:16 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Man...volgens mij gaat het hier over turkye. Niet over nederland
Daarnaast is er vrij veel weerstand tegen dit soort uitwassen van Erdogan
Volgens mij haal je verschillende zaken door elkaar, nederland roept al jaren zijn burgers op om te klikken, hebben daar zelfs verschillende kliklijnen voor.Dus die vlieger dat we door middel van turkye daar heen gaan gaat niet op.quote:Op zondag 24 april 2016 16:23 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ja. Hans Teeuwen is ook in picture voor rechtsgang.
Erdogan roept Turkse Nederlanders op om te klikken. Rutte die sussend praat over consulaten.
Turkije wordt gebruikt door EU leiders om censuur en fascisme te kunnen doorvoeren. Frankrijk is in martial law. Daar kan je zomaar zonder rechter achter tralies. Bv omdat je verkeerde kleur of losse schoenveter hebt.
Afluisterlantaarn gaat overal en nergens geplaatst worden.
Maar weesgerust. Komen nog 80 mlj moslims hierheen komende 10 jaar.
... Waarom dan dan fuss en dat kamer opheldering vraagtquote:Op zondag 24 april 2016 18:19 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Volgens mij haal je verschillende zaken door elkaar, nederland roept al jaren zijn burgers op om te klikken, hebben daar zelfs verschillende kliklijnen voor.Dus die vlieger dat we door middel van turkye daar heen gaan gaat niet op.
niet door die hypocriete klootzak Ruttequote:Op zondag 24 april 2016 16:16 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Man...volgens mij gaat het hier over turkye. Niet over nederland
Daarnaast is er vrij veel weerstand tegen dit soort uitwassen van Erdogan
Vet!! Met de dag brokkelt het verrotte Europa af.quote:Duitsland beëindigt vrijheid van meningsuiting
Duitse politie arresteert leider Berlijnse Piratenpartij na voordragen Erdogan-gedicht. Vrije meningsuiting is in Duitsland niet langer van kracht. Afgelopen vrijdag is Bruno Kramm opgepakt nadat hij in Berlijn gebruik maakte van het ooit florerende recht op vrije meningsuiting om het hekeldicht van Jan Böhmermann voor te dragen op een demonstratie bij de Turkse ambassade. De politie greep in, pakte Kramm op en beëindigde de demo.
http://langleveeuropa.nl/(...)d-van-meningsuiting/
Here we go.quote:Op dinsdag 26 april 2016 00:14 schreef Lambiekje het volgende:
wat?!! paar dagen voor z'n dood gepost
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |