Ik denk vooral dat jij niet competent met techniek om kan gaan, als apple al te moeilijk isquote:Op dinsdag 16 september 2014 09:36 schreef Lambiekje het volgende:
ik heb zelden z'n inferieur rotzooi gezien. Het drijft tot waanzin met de onvriendelijke opgedrongen interface.
ons rechtssysteem is een farce. deze week paar een docu voor bij zien komen op TV. Waarbij je afvraagt wat voor idioterie is ons rechtssysteem verworden.quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:59 schreef .SP. het volgende:
Lambiekje, grote forum held, waarom doe je niets aan deze misstanden?
Een beetje op internet fora trollen zet toch geen zoden aan de dijk? Stap uit je zolderkamer en ga eens echt wat doen, sleep mensen voor de rechter, ga schreeuwen op een appelkratje op de Dam!
Je hebt zo'n enorme grote mond, maar meer dan veilig achter je toetsbord zitten schreeuwen doe je niet. Ben je al zo tam en afgezwakt van de chemtrails, heb de sublimale berichten van Google je al teveel afgestompt?
veel wind, weinig wol, conclusie je bent een troll
Dat zenden ze juist uit om je een gevoel van machteloosheid te geven, dat begrijp je toch zelf ook wel.quote:Op woensdag 17 september 2014 00:31 schreef Lambiekje het volgende:
deze week paar een docu voor bij zien komen op TV. Waarbij je afvraagt wat voor idioterie is ons rechtssysteem verworden.
Smoesjes, je bent een lafaard met een grote mond.quote:Op woensdag 17 september 2014 00:31 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ons rechtssysteem is een farce. deze week paar een docu voor bij zien komen op TV. Waarbij je afvraagt wat voor idioterie is ons rechtssysteem verworden.
-edit-quote:Op woensdag 17 september 2014 10:20 schreef .SP. het volgende:
[..]
Smoesjes, je bent een lafaard met een grote mond.
... dit is toch wel ernstig eerlijk gezegd en daarnaast ook respectloos.quote:Amerikanen kunnen vanuit auto afscheid nemen van overledene
In het Amerikaanse Saginaw is het sinds zondag mogelijk om vanuit de auto afscheid te nemen van een overleden persoon.
bron
Ja, crimineel zijn lijkt me geen pretje.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:08 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
liever dat dan een badpharma crimineel
Respectloos is een woord dat jij niet in de mond zou moeten nemen.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:19 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
... dit is toch wel ernstig eerlijk gezegd en daarnaast ook respectloos.
Ik viel ook van mijn stoel toen ik het las.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:21 schreef .SP. het volgende:
[..]
Respectloos is een woord dat jij niet in de mond zou moeten nemen.
..nee dat treden de gefixeerde censuurmods op en dan ben ik weer eens op vakantie.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:20 schreef .SP. het volgende:
[..]
Ja, crimineel zijn lijkt me geen pretje.
Neemt niet weg dat jij toch wel een beetje een held op sokken bent en maar schreeuwen en schelden, maar als puntje bij paaltje komt snel achter zijn toetsenbord wegkruipen.
Alwéér op vakantie, en zomaar Fok! mogen verlaten:quote:Op donderdag 25 september 2014 15:34 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
..nee dat treden de gefixeerde censuurmods op en dan ben ik weer eens op vakantie.
Ik bedoel dat je de straat op moet, daadwerkelijk actie ondernemen, sleep het tuig voor de rechter, ga posters ophangen, richt een politieke partij op!quote:Op donderdag 25 september 2014 15:34 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
..nee dat treden de gefixeerde censuurmods op en dan ben ik weer eens op vakantie.
Gefixeerd...vertel!quote:Op donderdag 25 september 2014 15:34 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
1. Actie is verbodenquote:Op donderdag 25 september 2014 15:43 schreef .SP. het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je de straat op moet (1) daadwerkelijk actie ondernemen, sleep het tuig voor de rechter (2), ga posters ophangen, richt een politieke partij op! (3)
Je moet niet jezelf verschuilen achter je 14" CRT schermpje en huilie huilie doen als je op vakantie moet.
ACTIE, WORD WAKKER!
Je hebt vast een voorbeeld?quote:Op donderdag 25 september 2014 19:07 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
1. Actie is verboden
2. Ons rechtsysteem is krom, corrupt en pederastisch.
3. Je wordt vermoord in dit land als buiten de kaders praat/handelt
En die monitor, zucht. CGA zeker
Smoesjes om maar niet achter je Hercules schermpje vandaan te komen, lafaard.quote:Op donderdag 25 september 2014 19:07 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
1. Actie is verboden
pimquote:
stap voor stap voor stapquote:Verkeershufters vanaf 1 januari voor de rechter
Weggebruikers die betrapt worden op asociaal verkeersgedrag, krijgen nu nog een boete. Maar vanaf 1 januari kunnen zij ook voor de rechter worden gedaagd.
bron
Zolang je het niet publiekelijk op allerlei fora gaat verkondigen kom je er best mee wegquote:Op donderdag 25 september 2014 19:07 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat zeker.quote:Op woensdag 10 september 2014 00:11 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Amerikaanse overheid . Period.
http://hetuurvandewaarhei(...)ere-politieke-moord/quote:
.. hij heeft anders niet meegewerkt aan de commericial van Bavaria.quote:Op vrijdag 26 september 2014 01:34 schreef theguyver het volgende:
[..]
http://hetuurvandewaarhei(...)ere-politieke-moord/
KLopt geen reet van, hij had een dubbelganger, zie zijn lijk foto is m niet..
Hij zit ondertussen gewoon aan het aan een meertje in Provesano te vissen
ohh aan de link-titel dacht ik te lezen dat men door stress van een ongeluk ofzo niet meer weten hoe de telefoon te bedienen. Maar nee het gaat over het datagraai gedrag van NSA.quote:Op vrijdag 26 september 2014 01:48 schreef LTVDK het volgende:
Speciaal voor Lambiekje:
http://www.nu.nl/gadgets/(...)nes-levens-kost.html
Als er een hoop helden op sokken zijn dan zitten die hier in BNW. Zodra je op straat gaat en deze info gaat verkondigen of welke protestvorm dan ook dan word je opgesloten in een inrichting dat zagen we al aan die waxinelichtgooier, hebben ze mooi dichtgetimmerd ook onze oranje duivels. Op YT is grote censuur gaande, truth-seeker-channels worden bedreigd en tegen gewerkt of mogen geen vids meer uploaden. Persoonlijk heb ik al verschillende keren gemerkt dat bepaalde vids/docu die ik een tijdje geleden gezien heb nu opeens verdwenen zijn. In je uppie hier iets tegen ondernemen is onmogelijk. Enige wat ik kan bedenken en hoop wat gaat gebeuren is met zijn allen een grote revolutie of een opstand in gang zetten maar zolang het gros er nog van uit gaat dat Obama, Rutte en co het goed met ons voor heeft, de Paus een heilige man is en het Oranjehuis een gweldige familie is en goed is voor de Nederlanse betrekkingen zijn, en men nog steeds weigert in te zien dat een hoop staged is, dan zie ik het donker in. Bange hazen imo en bang voor de waarheid. Zalig zijn de onwetendenquote:Op donderdag 25 september 2014 15:43 schreef .SP. het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je de straat op moet, daadwerkelijk actie ondernemen, sleep het tuig voor de rechter, ga posters ophangen, richt een politieke partij op!
Je moet niet jezelf verschuilen achter je 14" CRT schermpje en huilie huilie doen als je op vakantie moet.
ACTIE, WORD WAKKER!
Hopelijk komt er een paradigma shift. Maar ben bang dat dit optreed, de Nederlander is te dom, te naief. Je ziet het met de reactie in BNW. Ik heb er een hardhoofd in.quote:Op vrijdag 26 september 2014 08:01 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Als er een hoop helden op sokken zijn dan zitten die hier in BNW. Zodra je op straat gaat en deze info gaat verkondigen of welke protestvorm dan ook dan word je opgesloten in een inrichting dat zagen we al aan die waxinelichtgooier, hebben ze mooi dichtgetimmerd ook onze oranje duivels. Op YT is grote censuur gaande, truth-seeker-channels worden bedreigd en tegen gewerkt of mogen geen vids meer uploaden. Persoonlijk heb ik al verschillende keren gemerkt dat bepaalde vids/docu die ik een tijdje geleden gezien heb nu opeens verdwenen zijn. In je uppie hier iets tegen ondernemen is onmogelijk. Enige wat ik kan bedenken en hoop wat gaat gebeuren is met zijn allen een grote revolutie of een opstand in gang zetten maar zolang het gros er nog van uit gaat dat Obama, Rutte en co het goed met ons voor heeft, de Paus een heilige man is en het Oranjehuis een gweldige familie is en goed is voor de Nederlanse betrekkingen zijn, en men nog steeds weigert in te zien dat een hoop staged is, dan zie ik het donker in. Bange hazen imo en bang voor de waarheid. Zalig zijn de onwetenden
Maar van de andere kant ik merk ook dat steeds meer mensen inzien dat we worden bedrogen en voorgelogen zeker in mijn eigen omgeving waar sommige mensen in het begin ook skeptisch waren. Deze groep wordt alleen maar groter en er komt een tijd dat men dit niet meer pikt. Ik ben er iig niet bang voor.
Net nog ff gelachen om al die gekken daar bij de apple-store liggen ze dan in de rij te wachten voor hun I-phone 666 ook weer zo'n massa-control-iets. Apple wil van de wachtwoorden af en dat gebruikers kunnen inloggen met duimafdruk![]()
maar het gros zal dit vast geweldig vinden.
Wat is dat toch steeds met dat gescheld. Stop daar eens mee.quote:Op vrijdag 26 september 2014 08:01 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Als er een hoop helden op sokken zijn dan zitten die hier in BNW. Zodra je op straat gaat en deze info gaat verkondigen of welke protestvorm dan ook dan word je opgesloten in een inrichting dat zagen we al aan die waxinelichtgooier, hebben ze mooi dichtgetimmerd ook onze oranje duivels. Op YT is grote censuur gaande, truth-seeker-channels worden bedreigd en tegen gewerkt of mogen geen vids meer uploaden. Persoonlijk heb ik al verschillende keren gemerkt dat bepaalde vids/docu die ik een tijdje geleden gezien heb nu opeens verdwenen zijn. In je uppie hier iets tegen ondernemen is onmogelijk. Enige wat ik kan bedenken en hoop wat gaat gebeuren is met zijn allen een grote revolutie of een opstand in gang zetten maar zolang het gros er nog van uit gaat dat Obama, Rutte en co het goed met ons voor heeft, de Paus een heilige man is en het Oranjehuis een gweldige familie is en goed is voor de Nederlanse betrekkingen zijn, en men nog steeds weigert in te zien dat een hoop staged is, dan zie ik het donker in. Bange hazen imo en bang voor de waarheid. Zalig zijn de onwetenden
Maar van de andere kant ik merk ook dat steeds meer mensen inzien dat we worden bedrogen en voorgelogen zeker in mijn eigen omgeving waar sommige mensen in het begin ook skeptisch waren. Deze groep wordt alleen maar groter en er komt een tijd dat men dit niet meer pikt. Ik ben er iig niet bang voor.
Net nog ff gelachen om al die gekken daar bij de apple-store liggen ze dan in de rij te wachten voor hun I-phone 666 ook weer zo'n massa-control-iets. Apple wil van de wachtwoorden af en dat gebruikers kunnen inloggen met duimafdruk![]()
maar het gros zal dit vast geweldig vinden.
Wat is daar nou gescheld aan, ik weet niet of je het weet maar dat is een algemene uitdrukking of een gezegde in Nederland niet meer dan dat voor pantoffelhelden of is dat ook al een scheldwoord? Kom op zeg. Schelden is als je woorden als k*ttekop, kl**tzakken, h*fters, k*nkerlijer enz enz gebruikt.quote:Op vrijdag 26 september 2014 10:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat is dat toch steeds met dat gescheld. Stop daar eens mee.
Als je dat niet weet , tja.quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:03 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Wat is daar nou gescheld aan, ik weet niet of je het weet maar dat is een algemene uitdrukking of een gezegde in Nederland niet meer dan dat voor pantoffelhelden of is dat ook al een scheldwoord? Kom op zeg. Schelden is als je woorden als k*ttekop, kl**tzakken, h*fters, k*nkerlijer enz enz gebruikt.
Hun mening is hoe dan ook onjuist. Hoe komt men er bij om hier de staatspropaganda te verdedigen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Als je dat niet weet , tja.
Je hebt een mening over mensen die hier posten en die anders over de dingen denken dan jij. Dat is prima maar het is nergens voor nodig om die mensen dan 'helden op sokken' te noemen.
Als jij dat al gescheld vindt dan heb je een teer zieltje madam. Er is totaal niets mis mee om die uitdrukking te gebruiken want hoe vaak ik en anderen al belachelijk zijn gemaakt met alleen al het woord aluhoedje en wat al niet meer (vanochtend nog zat afzeikerige dingen gelezen over Lambiekje btw) dan vind ik het gebruik van het gezegde 'held op sokken' totaal niets mis mee laat staan dat het schelden is. maar goed ik zal je voor zijn: on topic pls!quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Als je dat niet weet , tja.
Je hebt een mening over mensen die hier posten en die anders over de dingen denken dan jij. Dat is prima maar het is nergens voor nodig om die mensen dan 'helden op sokken' te noemen.
Ja, dat zal het zijnquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:11 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Als jij dat al gescheld vindt dan heb je een teer zieltje madam. Er is totaal niets mis mee om die uitdrukking te gebruiken want hoe vaak ik en anderen al belachelijk zijn gemaakt met alleen al het woord aluhoedje en wat al niet meer (vanochtend nog zat afzeikerige dingen gelezen over Lambiekje btw) dan vind ik het gebruik van het gezegde 'held op sokken' totaal niets mis mee laat staan dat het schelden is. maar goed ik zal je voor zijn: on topic pls!
Het volk dat als laatste op aarde nog aan het slapen isquote:Op vrijdag 26 september 2014 10:37 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Hopelijk komt er een paradigma shift. Maar ben bang dat dit optreed, de Nederlander is te dom, te naief. Je ziet het met de reactie in BNW. Ik heb er een hardhoofd in.
en dit dan: Meer vertrouwen in politiek na MH17-ramp
Hoe kan dit?
... en heeft men het steenkolen-engels gehoord van Rutte. Tenenkrommend.
Slaapt Nederland?quote:Op zaterdag 27 september 2014 08:27 schreef Summers het volgende:
[..]
Het volk dat als laatste op aarde nog aan het slapen is
Gewoon een stuk realistischerquote:
Dat lijkt mij ook.quote:Op zaterdag 27 september 2014 10:45 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Gewoon een stuk realistischer
Vergeleken met de rest van de wereld wel , zelfs oude stammen uit de jungle staan op voor hun rechten en hier schuiven ze nog steeds alles onder de mat , praten alles goed en willen het liefst niks horen . In andere Europese landen stonden de afgelopen jaren zo 1 miljoen mensen op straat en in Nederland niet .quote:
Andere Europese landen hebben ook wel een beetje meer inwoners dan wij hebben.quote:Op zaterdag 27 september 2014 11:47 schreef Summers het volgende:
[..]
Vergeleken met de rest van de wereld wel , zelfs oude stammen uit de jungle staan op voor hun rechten en hier schuiven ze nog steeds alles onder de mat , praten alles goed en willen het liefst niks horen . In andere Europese landen stonden de afgelopen jaren zo 1 miljoen mensen op straat en in Nederland niet .
Dat telt zeker ook meequote:Op zaterdag 27 september 2014 11:58 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Andere Europese landen hebben ook wel een beetje meer inwoners dan wij hebben.
in een diepe diepe comateuze winterslaap. En ondertussen wordt de temperatuur in de pan lekker gestaag opgevoerd.quote:
Ondertussen is Australië een fucking Nazi-land geworden met hun nieuwe draconische wetten.quote:Australian Senate passes draconian anti-terror laws
Australia’s senate has endorsed new anti-terror laws that will grant its intelligence agency the right to spy on any citizen with just a warrant, while journalists and whistleblowers “recklessly” exposing special ops can face up to 10 years in jail.
The anti-terror laws, which cleared the Australian Senate on Thursday – and will almost certainly pass the House of Representatives on Tuesday – grants extraordinary powers to the nation’s spying agency, ASIO, to effectively monitor the entire Australian internet.
The National Security Legislation Amendment Bill allows one warrant to give the ASIO access to a limitless number of computers on a computer network when attempting to monitor a target. It also allows for the content of communications to be stored – while ASIO agents will be allowed to copy, delete, or modify the data on any of the computers it has a warrant to spy on.
http://rt.com/news/190760-australia-spy-laws-freedom/
En hoe triest is het in eigen land. Het is allemaal zo ongelooflijk sneu. Het fascisme van EU gaat nu in de overdrive. Hupsakee nog maar een keer Irak aanvallen.quote:Journalist Glenn Greenwald, bekend geworden toen hij werkte bij de Engelse Guardian in verband met de Edward Snowden onthullingen, heeft een nieuwe uitdrukking bedacht.
“Fear-manufacturing” of angst-fabricage. Iets waar wij nu iedere dag mee te maken hebben.
Wanneer je het spelletje doorziet, zijn de krantenkoppen in de mainstream media hilarisch zoals de Telegraaf gisteren:
“Al Qaida jaloers op ISIS”
“Terreurorganisaties die 'concurreren' met ISIS, zoals al-Qaeda, zullen proberen aanslagen te plegen in Europa om zich te profileren.”
Op deze manier zijn de mainstream media de afgelopen weken in overdrive gegaan met angst-fabricage. Soldaten mogen in eigen land niet eens meer in uniform over straat lopen want dan kunnen ze aanleiding geven tot een spontane aanval van Jihadisten.
Als afschrikwekkend voorbeeld wordt dan in het Nederlandse televisiejournaal het beeld getoond van de nepaanval op een Britse soldaat vorig jaar in Engeland.
Nepaanval? Vertel dat aan de familie van die soldaat.quote:Op zondag 28 september 2014 01:06 schreef Lambiekje het volgende:
Als afschrikwekkend voorbeeld wordt dan in het Nederlandse televisiejournaal het beeld getoond van de nepaanval op een Britse soldaat vorig jaar in Engeland
Je schreeuwt hier al 11 jaar, op een van de grootste, meest bezochte fora van Nederland. Een halve dag schreeuwen op een druk plein valt daar bij in het niet.quote:Op donderdag 25 september 2014 19:07 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
1. Actie is verboden
Alles is staged. Dat er onschuldige of eigen militairen omkomen is collateral damage.quote:Op zondag 28 september 2014 10:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nepaanval? Vertel dat aan de familie van die soldaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |