abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 11:47:10 #226
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_146027915
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 08:38 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Dan geef je een geweldige imitatie ten beste van iemand die denkt dat Joden niet te vertrouwen zijn, Arabieren te dom zijn om een vliegtuig te kapen en zwarte ambtsdragers moeten worden afgerekend op hun huidskleur.
Door te stellen dat 9/11 door Pentagon zelf is uitgevoerd maakt het nog niet dat Arabieren te stom zijn om een vliegtuig te kapen.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 11:58:53 #227
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_146028319
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 11:47 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Door te stellen dat 9/11 door Pentagon zelf is uitgevoerd maakt het nog niet dat Arabieren te stom zijn om een vliegtuig te kapen.
Nee, dat klopt. Verder heb je ook een hoge dunk van Arabieren.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 12:44:39 #228
52357 Lambiekje
pi_146030159
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 11:58 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Nee, dat klopt. Verder heb je ook een hoge dunk van Arabieren.
ik heb sowieso geen fiducie in god's wanproduct ook wel bekend als mens.
Als god bestaat dan is hij ziek in het hoofd.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_146030557
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 12:44 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ik heb sowieso geen fiducie in god's wanproduct ook wel bekend als mens.
Als god bestaat dan is hij ziek in het hoofd.
flink portie zelfkennis, chapeau!
  woensdag 29 oktober 2014 @ 23:30:18 #230
52357 Lambiekje
pi_146098104
quote:
Patronen van Bedrog – “niets is wat het lijkt”

Nu al de meest spraakmakende presentatie van Willem Middelkoop ooit!

In samenwerking met Studium Generale TU Delft zal Willem Middelkoop op 10 november een bijzondere avondvullende presentatie geven waarin hij aan de hand van Youtube fragmenten laat zien dat vrijwel niets in de wereld is wat het in de massamedia lijkt te zijn. In de huidige wereld van spin-doctors en voorlichters is de Main Stream Media voornamelijk gevuld met ‘nieuws’ dat op een of andere manier is gefabriceerd.

Voor het werkelijke verhaal voert Middelkoop ons langs allesbepalende momenten in de wereldgeschiedenis. Van de ondekking van Amerika door de Chinezen 100 jaar voor Columbus, tot waarom de VS op 11 september 2001 een ‘New Pearl Harbour’ nodig hadden om oorlogen te rechtvaardigen die voornamelijk om olie gaan. Hoe geld uit het niets wordt gecreëerd om alleen de bankiers nog rijker te maken.

Hoe vrijwel alle grote oorlogen met zogenaamde ‘false flags’ worden gestart, en hoe de Oekraine en MH17 in dat plaatje kunnen passen. Ook onthult hij de achtergronden van het Amerikaanse Ebola-patent. Grote bedrijven blijken achter de schermen de wereld te regeren in plaats van ‘democratisch’ gekozen regeringen.

Willem Middelkoop, oud-beurscommentator en bekend van zijn juiste voorspellingen over de crisis en economie bij DWDD en Pauw&Witteman, zal aantonen dat veel van de echt belangrijke verhalen verborgen blijven. Door het gebruik van veel videofragmenten belooft dit een bijzondere spannende avond te worden voor iedereen met interesse in geld, olie, macht en controle.
bron
nice

Zijn er dan toch nog wake up calls.

Maar nog beter zou zijn als er er een soort van DWDD university van wordt gemaakt.
Die verdomde domme Nederlander moet als de sodemieter wakker gemaakt worden.

[ Bericht 2% gewijzigd door Lambiekje op 29-10-2014 23:36:33 ]
  woensdag 29 oktober 2014 @ 23:38:44 #231
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_146098547
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 23:30 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

nice

Van de ondekking van Amerika door de Chinezen 100 jaar voor Columbus,.

oke dit is nieuw!
http://www.dailymail.co.u(...)New-World-first.html

Ah wacht ik heb dit eerder gehoord ergens...
Even zoeken.

oh ja..
There’s not much evidence to support the 1421 theory, but what does exist includes old Chinese coins that were found scattered throughout the Pacific Northwest, an old Nez Pierce garment made of Chinese beads, a Chinese horseman painted in a Colombian cave, and a Chinese jade found in California, all of which allegedly date back to before Columbus’s arrival. The most compelling evidence comes from a Chinese map that was supposedly drawn in 1408 and depicts the entire world, including the American supercontinent. Many historians have dismissed this map as a Chinese copy of a 17th-century Jesuit map, mostly because China itself is so poorly detailed. In the end, there’s no real way of confirming or dismissing the 1421 theory. The Qing Dynasty, which succeeded the Ming Dynasty, destroyed numerous Ming documents as a means of enforcing its rule.

En meen dat ze nog niet zulke goeie bootjes hadden die de oversteek konden maken..
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 30 oktober 2014 @ 09:15:23 #232
235357 TitusPullo
pi_146104674
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 23:30 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

nice

Maar nog beter zou zijn als er er een soort van DWDD university van wordt gemaakt.
Ik zou graag van Middelkoop horen waarom de veronderstelde ontdekking van Amerika door de Chinezen een allesbepalend moment uit de wereldgeschiedenis is, als ze er hoegenaamd niets van belang hebben gedaan.
En die juiste voorspellingen: is het system in elkaar gezakt? Hoe zit het met het goud?

Overigens was er al veel langer een theorie dat de Chinezen de cultuur van de Azteken en de Maya's hadden beinvloed:

http://books.google.nl/bo(...)cs%20chinese&f=false
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  donderdag 30 oktober 2014 @ 10:57:09 #233
235357 TitusPullo
pi_146106962
Maar het lijkt mij heel verstandig om een DWDD University in het leven te roepen. De historische kennis van Lambiekje is zo armoedig dat onderwijs op een hoger niveau dan dat van DWDD je reinste tijdverspilling zou zijn.
pi_146107250
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 09:15 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Ik zou graag van Middelkoop horen waarom de veronderstelde ontdekking van Amerika door de Chinezen een allesbepalend moment uit de wereldgeschiedenis is, als ze er hoegenaamd niets van belang hebben gedaan.

Ja dat vraag ik me ook af, de "ontdekking" door Columbus was dat namelijk wel gezien de huidige staat van de VS.

Middelkoop lijkt me ook een beetje van het padje af en de opmerking in het artikel dat hij zijn presentatie ondersteunt d.m.v. youtube fragmenten geeft ook weinig hoop.
  donderdag 30 oktober 2014 @ 11:58:37 #235
52357 Lambiekje
pi_146108625
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 10:57 schreef TitusPullo het volgende:
Maar het lijkt mij heel verstandig om een DWDD University in het leven te roepen. De historische kennis van Lambiekje is zo armoedig dat onderwijs op een hoger niveau dan dat van DWDD je reinste tijdverspilling zou zijn.
nee mijn kennis niet armoedig.

Wat men algemeen aanvaard als geschiedenis is armoedig. Zoals Middelkoop ook zet.
Niets is wat het lijkt.

Maar je komt er wel achter als je echt bezighoudt ipv van je Mavo3-lesboek. Wake Up. De wereld is geen FisherPrice Disneyworld in lalalaland.
pi_146110648
Waarom behandel je het dan allemaal alsof het een slechte hollywoodfilm is?
Conscience do cost.
  donderdag 30 oktober 2014 @ 18:06:52 #237
235357 TitusPullo
pi_146120164
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 11:58 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

nee mijn kennis niet armoedig.

Wat men algemeen aanvaard als geschiedenis is armoedig.
En het taalonderwijs?

quote:
Zoals Middelkoop ook zet.
Wat doet 'ie precies?

quote:
Niets is wat het lijkt.
Is dat zelfs maar mogelijk?

quote:
Maar je komt er wel achter als je echt bezighoudt ipv van je Mavo3-lesboek.
Ik heb me veel langer laten voorliegen, ik heb het zelfs gestudeerd. (De zin hierboven is ook krukkig.)

quote:
Wake Up.
Share a Coke with Bro.

quote:
De wereld is geen FisherPrice Disneyworld in lalalaland.
Bij Geschiedenis leer je immers dat de geschiedenis van de mensheid louter pais en vree is.

Als je dan toch zo'n fantastische historicus bent: kun je mij vertellen wie in 1993 de aanslag in de Via dei Georgofili heeft gepleegd?

[ Bericht 1% gewijzigd door TitusPullo op 30-10-2014 18:18:01 ]
pi_146121568
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 18:06 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

En het taalonderwijs?

[..]

Wat doet 'ie precies?

[..]

[..]

Ik heb me veel langer laten voorliegen, ik heb het zelfs gestudeerd. (De zin hierboven is ook krukkig.)

[..]

Share a Coke with Bro.

[..]

Bij Geschiedenis leer je immers dat de geschiedenis van de mensheid louter pais en vree is.

Als je dan toch zo'n fantastische historicus bent: kun je mij vertellen wie in 1993 de aanslag in de Via dei Georgofili heeft gepleegd?
Die aanslag heeft vast nooit plaatsgevonden :D
  donderdag 30 oktober 2014 @ 18:50:33 #239
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_146121910
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 18:06 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

En het taalonderwijs?

[..]

Wat doet 'ie precies?

[..]

[..]

[..]

Share a Coke with Bro.

[..]

Oeh oeh mag ik... :D
  donderdag 30 oktober 2014 @ 19:13:43 #240
235357 TitusPullo
pi_146123039
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 18:41 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Die aanslag heeft vast nooit plaatsgevonden :D
De aanslagen op Falcone en Borsellino evenmin. Riina heeft nog nooit iemand vermoord. De jaren van lood zijn een verzinsel. De mafia bestaat niet.
  donderdag 30 oktober 2014 @ 19:15:15 #241
235357 TitusPullo
pi_146123128
quote:
10s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 18:50 schreef theguyver het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Oeh oeh mag ik... :D
Ja, Jantje.
  donderdag 30 oktober 2014 @ 19:18:40 #242
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_146123301
quote:
6s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 19:15 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Ja, Jantje.
Ah.... je zei het al voor!
Maare had ome Berlus niet ook wat met die hit te maken? 8-)
  donderdag 30 oktober 2014 @ 19:45:42 #243
235357 TitusPullo
pi_146124800
quote:
9s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 19:18 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ah.... je zei het al voor!
Maare had ome Berlus niet ook wat met die hit te maken? 8-)
Neem me niet kwalijk. Het heeft wel bijgedragen aan de opkomst van Forza Italia en Berlusconi had in die tijd waarschijnlijk al een pact met de mafia.
  zaterdag 1 november 2014 @ 16:26:11 #244
52357 Lambiekje
pi_146187860
quote:
Negatieve spaarrente in Duitsland
Banken blijven rente geven op je spaargeld, zo zijn ze dan ook wel weer.

In het geval je een negatieve rente “krijgt”, betekent dit dat je moet betalen.

Je kon er eigenlijk op wachten en dus is het ook gebeurd.

De eerste bank in Duitsland waar je geen rente krijgt over je spaargeld, maar er een vergoeding voor moet betalen, is een feit.

De Skatbank, een onderdeel van de VR-Bank Altenburger Land, opgericht in 1859, is niet de grootste bank in Duitsland, maar wel de eerste die geld rekent voor het bewaren van je spaargeld.

Klanten die meer dan 500.000 Euro op een spaarrekening hebben staan, hetzij zakelijk, hetzij particulier, krijgen een negatieve spaarrente van 0,25 procent. Als je een negatieve spaarrente “krijgt”, betekent dit dat je deze aan de bank moet betalen.

Met andere woorden, waar je vroeger je spaargeld naar de bank bracht en een rentevergoeding kreeg, zo kun je nu beter je spaargeld thuis in de kelder bewaren want dan kost het niets.

De Duitsers hebben er al een woord voor bedacht: Strafrente. De straf die je krijgt als je voorzichtig bent geweest met je geld en gespaard hebt.

Natuurlijk begint het met hoge bedragen en een kleine vergoeding, maar langzamerhand zal dat naar beneden gaan en de vergoedingen die je aan de banken moet betalen omhoog.

Uiteraard is dit allemaal het gevolg van het beleid (manipulatie) van de Centrale Banken, in dit geval de ECB, de Europese Centrale Bank. Het steeds verder terugbrengen van de rente om een economie aan te zwengelen, wt vervolgens niet gebeurt, maar wel steeds verder terugvalt.

Wanneer je deze ontwikkeling neemt in combinatie met het uitbannen van alle contantgeld dan hebben banken straks een heel leuk verdienmodel. Het klinkt natuurlijk wel aardig om je spaargeld contant te bewaren, maar als je dat straks nergens kunt uitgeven dan heb je er ook niet zoveel aan.

Zo zagen we eerder deze week in Amerika dat het contant betalen voor een treinkaartje al wordt gezien als een verdachte activiteit.

Wat we dus zien is een ontwikkeling om alle geld hoe dan ook in de banken te krijgen, waardoor de burger straks nog gemakkelijker kaalgeplukt kan worden.

Andere Duitse banken kijken toe en zeggen “op dit moment” nog geen concrete plannen te hebben om geld te rekenen voor het bewaren van spaargeld.

Linksom of rechtsom; je geld zullen ze krijgen.
bron
Bespottelijk.
pi_146187889
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 16:26 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Bespottelijk.
Heb je ook een niet MSM link?
Conscience do cost.
  zaterdag 1 november 2014 @ 18:40:46 #246
52357 Lambiekje
pi_146191294
pi_146661314
De Amerikaanse overheid gebruikt vliegtuigen die zich voordoen als zendmasten om via mobiele telefoons data van grote groepen mensen te verzamelen.

Dat melden anonieme bronnen aan de Amerikaanse zakenkrant Wall Street Journal.

De kleine Cessna-vliegtuigen zouden al sinds 2007 worden ingezet en zijn uitgerust met een apparaat dat telefoons laat denken dat het een zendmast is.

Het apparaat doet zich voor als de dichtstbijzijnde zendmast met het beste signaal om zo veel telefoons aan te spreken. De toestellen, of ze nu gebruikt worden of niet, maken daardoor automatisch verbinding met het vliegtuig.

Nadat verbinding is gemaakt, worden de locatie en informatie over de registratie van de telefoon opgeslagen. Daardoor is duidelijk van wie het toestel is en waar deze persoon zicht bevindt.

Hele artikel hier: http://www.nu.nl/internet(...)-met-zendmasten.html
pi_146666210
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 21:20 schreef Lavenderr het volgende:
De Amerikaanse overheid gebruikt vliegtuigen die zich voordoen als zendmasten om via mobiele telefoons data van grote groepen mensen te verzamelen.

Dat melden anonieme bronnen aan de Amerikaanse zakenkrant Wall Street Journal.

De kleine Cessna-vliegtuigen zouden al sinds 2007 worden ingezet en zijn uitgerust met een apparaat dat telefoons laat denken dat het een zendmast is.

Het apparaat doet zich voor als de dichtstbijzijnde zendmast met het beste signaal om zo veel telefoons aan te spreken. De toestellen, of ze nu gebruikt worden of niet, maken daardoor automatisch verbinding met het vliegtuig.

Nadat verbinding is gemaakt, worden de locatie en informatie over de registratie van de telefoon opgeslagen. Daardoor is duidelijk van wie het toestel is en waar deze persoon zicht bevindt.

Hele artikel hier: http://www.nu.nl/internet(...)-met-zendmasten.html
Ik snap het voordeel niet zo, volgens mij is zendmast data al redelijk makkelijk op te vragen bij de providers, ik kan me voorstellen dat ze dit misschien buiten Amerika willen doen om op die manier telefoons af te luisteren, maar dan nog is het technisch behoorlijk lastig volgens mij omdat een vliegtuig natuurlijk niet stil hangt.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  Moderator vrijdag 14 november 2014 @ 23:16:14 #249
45833 crew  Fogel
pi_146666260
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 23:14 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ik snap het voordeel niet zo, volgens mij is zendmast data al redelijk makkelijk op te vragen bij de providers, ik kan me voorstellen dat ze dit misschien buiten Amerika willen doen om op die manier telefoons af te luisteren, maar dan nog is het technisch behoorlijk lastig volgens mij omdat een vliegtuig natuurlijk niet stil hangt.
Het is niet zo makkelijk op te vragen, plus dat je bij alle providers moet gaan leuren. Met zo'n vliegtuig heb je in een keer een snapshot van waar de telefoons zijn.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
pi_146666261
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 23:14 schreef raptorix het volgende:

[..]

Nou inderdaad. Maar blijkbaar is het een big deal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')