Hopelijk krijgen ze vanavond weer een veeg om de oren.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:15 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook altijd tegen die oranjefans.. maar het helpt niets.. ze doen het toch wel..
Als je op je 17e al niet weet wat fatsoen is.. dan mag ie wat mij betreft kapot gemaakt worden.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:55 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Een jochie van 17 "helemaal kapot maken" voor 60 euro...
Verder alles goed..?
[..]
Een kind kapot maken...quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:30 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Als je op je 17e al niet weet wat fatsoen is.. dan mag ie wat mij betreft kapot gemaakt worden.
Harde leerschool noemen ze dat..
Met dat soort lui heb ik geen medelijden. Die moeten gewoon flink hard op dr plaats gezet worden.
Z'n vermoedelijk uitleg:quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:02 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ik zou gewoon ff zijn uitleg afwachten.. enne.. ik sla geen kinderen.. (hooguit mn eigen.. maar die heb ik niet..)
Weet ik... ook die van jou niet...quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:51 schreef Five_Horizons het volgende:
Snowballed: het is niet jouw topic
Het offtopic geneuzel mag gewoon achterwege blijven.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:52 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Weet ik... ook die van jou niet...![]()
Moet ik me stil houden tot er nieuws van TS is?
Lekker selectief aanmodderen dit..quote:
Dat ben ik wel met je eens. Met een beetje discussie naar aanleiding van is niets mis mee. Het is ook niet een nieuwsdumptopic voor TS. TS zal t.z.t. wel reageren als er nieuws te melden is. Of niet.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:59 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Lekker selectief aanmodderen dit..
Niet als het een rasoplichter is en TS met een honkbalknuppel komt opzoeken.quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Uitstekende zet van TS. Zo komt er mooi een beetje druk op.
Die mannetjes komen TS niet met een honkbalknuppel opzoeken.quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:55 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Niet als het een rasoplichter is en TS met een honkbalknuppel komt opzoeken.
Ik zou vandaag een verzendbewijs te zien krijgen en dan morgen de spullen ontvangen.quote:Op donderdag 11 september 2014 11:32 schreef Boca_Raton het volgende:
TS, heb je een update beschikbaar?
Thanx voor je update.quote:Op donderdag 11 september 2014 12:13 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Ik zou vandaag een verzendbewijs te zien krijgen en dan morgen de spullen ontvangen.
Ik ben benieuwd. Aangifte en dergelijke blijven staan totdat ik iets heb. Ik vertrouw hem voor geen vijf cent maar hij geeft nu iig aan dat hij het gedoe erg moe is en graag een oplossing wilt.
Overigens blijkt hij onder een voogd te vallen. Hier ben ik via, via achtergekomen. Ik vraag me af hoe ik die voogd kan bereiken!
Hij gaf toen al aan dat hij pas donderdag kon verzenden. Zover klopt zijn vooral nu nog. Zodra hij mij vanavond zegt dat het verzenden niet gelukt is weet ik dat hij weer aan het liegen is.quote:Op donderdag 11 september 2014 12:17 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Thanx voor je update.
Zou hij het gisteren al niet verstuurd hebben? Dan zit er nu al een dag vertraging in. Dit klinkt als uitstel.
Wat je voogd-vraag betreft: geen idee. Maar de jongen staat wel met naam en toenaam op die oplichtings-site?
Daarom heeft Marktplaats een review mogelijkheid nodigquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:57 schreef Halcon het volgende:
Ik heb nu ook van doen met een kneusje. Je hebt toch ook wel veel lakse mensen. Bod gedaan op een DVD-box, hij is akkoord gegaan met dat bod en ik heb betaald. Na betaling zou hij 'm direct opsturen.
Was zondagavond bij mij al afgeschreven, dus had maandag op de post gedaan kunnen worden. Meneer gemaild hoe het ermee is en geen reactie. Vandaag ook de hele dag geen reactie. Maar even een bod gedaan op een andere advertentie en ja hoor, direct reactie.
Volgens meneer geen tijd om de hele dag mail te checken, zijn rekening te checken, etc. Hem maar even medegedeeld dat hij afspraken na moet komen en dat ik niet heel ver weg woon. Hij gaat het morgen op de post doen.
Ik ben benieuwd.
quote:
Mwah, een nieuw account is zo gemaakt natuurlijk. Ik heb de spullen overigens ontvangen. Kennelijk geen oplichter, maar eerder een laks iemand. Kan dan ook geen kwaad om er wat druk op te zetten.quote:Op zaterdag 13 september 2014 05:21 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Daarom heeft Marktplaats een review mogelijkheid nodig. Via Marktplaats laat ik zelden wat versturen. Als het te ver weg is laat ik het wel aan me voorbij gaan. Terwijl ik via tweakers zonder pardon 200-300 euro laat versturen
Uiteraard maar een account zonder reviews heeft toch echt meer moeite om wat te verkopen dan een met wat reviews. Zodra je een paar positieve recensies is er wel een groot incentive ze zo te houden.quote:Op zaterdag 13 september 2014 16:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
Mwah, een nieuw account is zo gemaakt natuurlijk. Ik heb de spullen overigens ontvangen. Kennelijk geen oplichter, maar eerder een laks iemand. Kan dan ook geen kwaad om er wat druk op te zetten.
Daar zit wel wat in. Zeker bij producten die veel worden aangeboden, kun je dan een verkoper met goede recensies uitzoeken.quote:Op zaterdag 13 september 2014 19:47 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Uiteraard maar een account zonder reviews heeft toch echt meer moeite om wat te verkopen dan een met wat reviews. Zodra je een paar positieve recensies is er wel een groot incentive ze zo te houden.
Toch ff een berichtje sturen als je een dag later bent met versturen (overkomt me wel es).
Lokpost.quote:Op donderdag 11 september 2014 12:21 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Hij gaf toen al aan dat hij pas donderdag kon verzenden. Zover klopt zijn vooral nu nog. Zodra hij mij vanavond zegt dat het verzenden niet gelukt is weet ik dat hij weer aan het liegen is.
Halcon = ts?quote:Op zaterdag 13 september 2014 16:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
Mwah, een nieuw account is zo gemaakt natuurlijk. Ik heb de spullen overigens ontvangen. Kennelijk geen oplichter, maar eerder een laks iemand. Kan dan ook geen kwaad om er wat druk op te zetten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |