quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
Met je neus tegen het haar van een 17-jarig jochie staan te briesen is niet strafbaar.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:50 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Wanneer kan ik aangifte doen van stalking/belaging?
Als u zo hinderlijk wordt lastiggevallen dat het gevolgen krijgt voor uw functioneren. Of als het om strafbare feiten gaat, bedreiging, hinderlijk tegen uw wil blijven volgen/opdringen,
"ik laat het er niet bij zitten"quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
Bedreiging is wat anders dan tegen iemand briesen.
Ik dacht dat dat 12 (nee geen geintje) wasquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:41 schreef schaakkipje het volgende:
Overigens kan TS geen aangifte doen tegen de moeder. Vanaf 16 jaar zijn jongeren zelf aansprakelijk. Dat verkoopverbod van zijn moeder doet daar niets aan af.
Worden ervaren en daadwerkelijk zijn is heel wat anders. Voor "ik laat het er niet bij zitten" ga jij niet veroordeeld worden....quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:41 schreef Snowballed het volgende:
[..]
"ik laat het er niet bij zitten"
Kan als (zeer) bedreigend worden ervaren...
Nogmaals.. dat ligt aan de omstandigheden...quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:46 schreef Halcon het volgende:
[..]
Worden ervaren en daadwerkelijk zijn is heel wat anders. Voor "ik laat het er niet bij zitten" ga jij niet veroordeeld worden....
Met een AK-47 in je handen, ga je er wel last mee krijgen. Maar nogmaals, het lijkt me niet dat daar in dit geval sprake van was.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:02 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Nogmaals.. dat ligt aan de omstandigheden...
Toch vreemd dat ik zo'n 2 maanden geleden dan geen aangiften kon doen. Daar zat tevens ook nog eens een bedreiging bij die ik ook kon tonen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:50 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Wanneer kan ik aangifte doen van stalking/belaging?
Als u zo hinderlijk wordt lastiggevallen dat het gevolgen krijgt voor uw functioneren. Of als het om strafbare feiten gaat, zoals mishandeling, bedreiging, huisvredebreuk, vernielingen,hinderlijk tegen uw wil blijven volgen/opdringen, hinderlijk ophouden op de openbare weg, u de weg versperren of u klemrijden met een voertuig.
Ze hadden waarschijnlijk al een nieuwe tv en hadden verder geen interesse..quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:04 schreef Dimens het volgende:
[..]
Toch vreemd dat ik zo'n 2 maanden geleden dan geen aangiften kon doen. Daar zat tevens ook nog eens een bedreiging bij die ik ook kon tonen.
Werd gewoon een melding. Was niet genoeg om iets mee te doen.
Omdat de politie er ook niet is om bij elke duw en trekpartij op het schoolplein er tussen te springen. Als je mot hebt met iemand en je denkt dat het uit de hand kan lopen heeft het wel degelijk nut om een melding te doen, maar je zult het toch echt samen uit moeten vechten.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:04 schreef Dimens het volgende:
[..]
Toch vreemd dat ik zo'n 2 maanden geleden dan geen aangiften kon doen. Daar zat tevens ook nog eens een bedreiging bij die ik ook kon tonen.
Werd gewoon een melding. Was niet genoeg om iets mee te doen.
Gaat hij geld op de post doen?!quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:27 schreef _The_General_ het volgende:
Kreeg zojuist het verzoek of, als hij het morgen op de post zou doen, ik alles wat ik in gang had gezet wou afblazen.
Ben benieuwd!
Nee, het item wat ik oorspronkelijk van hem gekocht had.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Gaat hij geld op de post doen?!
Nou wil ik het weten ook. Welke Fok!ker is dit?quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:27 schreef _The_General_ het volgende:
Kreeg zojuist het verzoek of, als hij het morgen op de post zou doen, ik alles wat ik in gang had gezet wou afblazen.
Ben benieuwd!
Ja, afwachten of hij dat ook daadwerkelijk gaat doen. Eerst zien, dan geloven.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:27 schreef _The_General_ het volgende:
Ben benieuwd!
Das waar.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:44 schreef Five_Horizons het volgende:
Voor een discussie over aangiftes en dergelijke mag iedereen een eigen topic openen. Hier mag het weer gewoon over het onderwerp van TS gaan.
Ik hoop dat ie het doet! Al is het ook een veel gebruikte tactiek om iemand stil te krijgen. Niks opsturen en met smoezen komen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:27 schreef _The_General_ het volgende:
Ben benieuwd!
Dacht ik ook al aan. Vaak is het tijd rekken. Allerlei smoezen waarom het langer duurt en toezeggingen om het toch op te sturen / te betalen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:47 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie het doet! Al is het ook een veel gebruikte tactiek om iemand stil te krijgen. Niks opsturen en met smoezen komen.
Als hij het morgen op de post doet kan je ervan uitgaan dat TS het donderdag aangeboden zou krijgen. Ik zou hem dan ook gewoon tot vrijdag geven.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:49 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dacht ik ook al aan. Vaak is het tijd rekken. Allerlei smoezen waarom het langer duurt en toezeggingen om het toch op te sturen / te betalen.
Ik zou ook nog wel even wachten, maar vaak is het met dit soort figuren wel zo dat ze het dan zogenaamd morgen net na de lichting op de post hebben gedaan, vrijdag zeggen dat het er zaterdag wel bij zal zitten en het zo weer over het weekend tillen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:52 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Als hij het morgen op de post doet kan je ervan uitgaan dat TS het donderdag aangeboden zou krijgen. Ik zou hem dan ook gewoon tot vrijdag geven.
Een jochie van 17 "helemaal kapot maken" voor 60 euro...quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:47 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Helemaal kapot maken dat gastje.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:47 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
realiseren zich niet wat ze anderen aandoen daarmee.
Het gaat om het principe. Ik zou hem ook een paar keer op zijn ogen peren.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:55 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Een jochie van 17 "helemaal kapot maken" voor 60 euro...
Verder alles goed..?
[..]
Ik zou gewoon ff zijn uitleg afwachten.. enne.. ik sla geen kinderen.. (hooguit mn eigen.. maar die heb ik niet..)quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:01 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het gaat om het principe. Ik zou hem ook een paar keer op zijn ogen peren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |