Wat ik al zei, dan moet je het wel heel bont maakt. Een keer iemand tegenhouden om hem aan te spreken, daar doen ze niets mee.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:03 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Zeg ik ga niet het hele topic opnieuw quoten..
[..]
Is genoeg voor een aangifte..quote:
Aangifte doen kan altijd hè. Ik kan nu bijvoorbeeld ook aangifte tegen jou doen. Wegens bedreiging of zo. Het doen van een aangifte en een negatief gevolg voor degene tegen wie je aangifte doet zijn twee heel verschillende dingen.quote:
Ja klopt.. in jouw voorbeeld zal het een negatief gevolg voor jou hebben.. het is namelijk onwettig en strafbaar als je dat zou doen..quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:09 schreef Halcon het volgende:
[..]
Aangifte doen kan altijd hè. Ik kan nu bijvoorbeeld ook aangifte tegen jou doen. Wegens bedreiging of zo. Het doen van een aangifte en een negatief gevolg voor degene tegen wie je aangifte doet zijn twee heel verschillende dingen.
Ben je nou nog steeds bezig met het bewijzen dat het om stalken gaat?quote:
Niet voor degene tegen wie ik aangifte doe.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:11 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ja klopt.. in jouw voorbeeld zal het een negatief gevolg voor jou hebben.. het is namelijk onwettig en strafbaar als je dat zou doen..
Ga schaken.. of ga beter lezen..quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:11 schreef schaakkipje het volgende:
[..]
Ben je nou nog steeds bezig met het bewijzen dat het om stalken gaat?
Dit dus.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:12 schreef Ryon het volgende:
Waarom denken mensen dat de politie er is om allerlei kleine geschillen tussen burgers op te lossen? Die lui hebben het al druk zat met hun echte werk. Er is een reden waarom je wel kan klagen maar niet direct aangifte kan doen als het om marktplaats gaat,
Een geschil krijgen over een verkoopje van 60 euro is geen oplichting, iemand in persoon aanspreken dat je nog wat geld van hem/haar krijgt is geen belaging. Val de politie daar dan ook niet mee lastig.
Nee lijkt me ook erg logisch als je een valse aangifte doet..quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:12 schreef Halcon het volgende:
[..]
Niet voor degene tegen wie ik aangifte doe.
Hetzelfde zal gebeuren met jouw aangifte in verband met stalking. Dat is ook een onzinnige aangifte als iemand je een keer aanspreekt op jouw gedrag.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:14 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Nee lijkt me ook erg logisch als je een valse aangifte doet..
Je had het over iemand tegenhouden...quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:15 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hetzelfde zal gebeuren met jouw aangifte in verband met stalking. Dat is ook een onzinnige aangifte als iemand je een keer aanspreekt op jouw gedrag.
De politie gaat echter niets doen met jouw debiele aangifte van stalking. Daar ging het om.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:19 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Je had het over iemand tegenhouden...
En of het onzinnig is maakt niet uit.. het is geen valse aangifte..
Jij verzint iets en wil daar aangifte van doen.. dat is iets anders.. en strafbaar..
En wel met jouw valse aangifte...quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
De politie gaat echter niets doen met jouw debiele aangifte van stalking. Daar ging het om.
Het ging om jouw aangifte wegens stalking. Begrijpend lezen, best lastig hè?quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:22 schreef Snowballed het volgende:
[..]
En wel met jouw valse aangifte...
Doei..
Eens. Maar Snowballed kan wel een mutatie laten maken voor dossieropbouw. Mocht er dan een 2de keer komen wordt een aangifte veel sterker.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
De politie gaat echter niets doen met jouw debiele aangifte van stalking. Daar ging het om.
Dat ligt er maar aan. Als die 2e aangifte net zo onzinnig is als de 1e, wordt er niets sterker aan.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:25 schreef schaakkipje het volgende:
[..]
Eens. Maar Snowballed kan wel een mutatie laten maken voor dossieropbouw. Mocht er dan een 2de keer komen wordt een aangifte veel sterker.
Ja en die is geheel legitiem als je iemand tegenhoud..quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:23 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het ging om jouw aangifte wegens stalking. Begrijpend lezen, best lastig hè?
Nee, die is onzinnig. Even kijken doen ze bij elke aangifte wel, maar er serieus werk van maken vast niet.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:27 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ja en die is geheel legitiem als je iemand tegenhoud..
Of de politie er wel of niet iets mee doet weet ik niet.. maar TS is 94 (volgens zn profiel) en dat jochie is 19.. ik denk dat ze puur uit nieuwsgierigheid er wel ff naar kijken..
Onzinnig of niet.. maakt geen hol uit.. het mag.. net als voor een gejatte fiets..quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:28 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nee, die is onzinnig. Even kijken doen ze bij elke aangifte wel, maar er serieus werk van maken vast niet.
Als je iemand met 4 auto's klem gaat rijden en onder bedreiging van een AK-47 dwingt om uit te stappen, dan zullen ze er wel werk van maken. Dat klopt. Heb echter niet het idee dat dat in dit geval het geval is.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:29 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ligt maar net aan de omstandigheden van het tegenhouden..
Ts "liet het er niet bij zitten"quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als je iemand met 4 auto's klem gaat rijden en onder bedreiging van een AK-47 dwingt om uit te stappen, dan zullen ze er wel werk van maken. Dat klopt. Heb echter niet het idee dat dat in dit geval het geval is.
Welcome to FOK! honey..quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:34 schreef diederikkie het volgende:
Vervelend voor je dat dit gebeurd is en vooral jammer dat je hier dan ook nog eens lekker voor gek gezet wordt omdat je je recht wil halen...
Met je neus tegen het haar van een 17-jarig jochie staan te briesen is niet strafbaar.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:34 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ts "liet het er niet bij zitten"
Als ik (2m 110kg) zoiets op een dreigende toon hardop zeg terwijl ik met mn neus tegen het haar van een 17jarig jochie sta te briesen, dan is dat iets anders dan dat ik vraag: Hey hoe zit dat met mijn geld?
Ik heb geen idee hoe TS te werk gaat maar hij lijkt me nogal gefrustreerd..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |