Zijn uitlegquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:02 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ik zou gewoon ff zijn uitleg afwachten.. enne.. ik sla geen kinderen..
Ja zijn uitleg.. misschien heeft ie wel iets te vertellen..quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:03 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zijn uitleg![]()
Het is wel duidelijk dat dat ventje de boel probeerde te besodemieteren. Wellicht voelt hij wat druk en stuurt hij nu alsnog op. Zo niet, dan op zijn ogen peren. 17-jarige mag je best een paar tikken verkopen. Niets mis mee in dit geval.
Nou, nou, hier ging het dan om. Wat openbare informatie doornemen en dan veroordeeld worden wegens stalken. Ja, ja, klinkt erg realistisch.quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:25 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Gast... het lijkt mij waarschijnlijker dat hij aangifte doet van stalking..?
Doe ff normaal en haal iets op als je zo bang bent om opgelicht te worden...
![]()
Open er maar een topic over..quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:06 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nou, nou, hier ging het dan om. Wat openbare informatie doornemen en dan veroordeeld worden wegens stalken. Ja, ja, klinkt erg realistisch.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:44 schreef Five_Horizons het volgende:
Voor een discussie over aangiftes en dergelijke mag iedereen een eigen topic openen. Hier mag het weer gewoon over het onderwerp van TS gaan.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:09 schreef Fer het volgende:
Ik zou dit gewoon zakelijk aanpakken en een nette brief sturen, waarin je eist dat het product alsnog wordt geleverd, dan wel je geld teruggestort wordt. Zo niet zal je het geld terugvorderen via de kantonrechter en zal de oplichter naast de 60¤ ook de proceskosten en eventuele advocaatkosten moeten voldoen.
Probeer er wel achter te komen of het geen schooiers in de bijstand zijn, dan kun je wel voor 1000¤ krijgen van de rechter, maar van een kale kip valt dan niks te plukken.
Het is een kneusje van 17.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:09 schreef Fer het volgende:
Ik zou dit gewoon zakelijk aanpakken en een nette brief sturen, waarin je eist dat het product alsnog wordt geleverd, dan wel je geld teruggestort wordt. Zo niet zal je het geld terugvorderen via de kantonrechter en zal de oplichter naast de 60¤ ook de proceskosten en eventuele advocaatkosten moeten voldoen.
Probeer er wel achter te komen of het geen schooiers in de bijstand zijn, dan kun je wel voor 1000¤ krijgen van de rechter, maar van een kale kip valt dan niks te plukken.
Het word inmiddels blijkbaar opgestuurd..quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:09 schreef Fer het volgende:
Niet te vroeg juichen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:10 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Het wordt inmiddels blijkbaar opgestuurd..
Dat zeg ik ook altijd tegen die oranjefans.. maar het helpt niets.. ze doen het toch wel..quote:
Hopelijk krijgen ze vanavond weer een veeg om de oren.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:15 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook altijd tegen die oranjefans.. maar het helpt niets.. ze doen het toch wel..
Als je op je 17e al niet weet wat fatsoen is.. dan mag ie wat mij betreft kapot gemaakt worden.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:55 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Een jochie van 17 "helemaal kapot maken" voor 60 euro...
Verder alles goed..?
[..]
Een kind kapot maken...quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:30 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Als je op je 17e al niet weet wat fatsoen is.. dan mag ie wat mij betreft kapot gemaakt worden.
Harde leerschool noemen ze dat..
Met dat soort lui heb ik geen medelijden. Die moeten gewoon flink hard op dr plaats gezet worden.
Z'n vermoedelijk uitleg:quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:02 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ik zou gewoon ff zijn uitleg afwachten.. enne.. ik sla geen kinderen.. (hooguit mn eigen.. maar die heb ik niet..)
Weet ik... ook die van jou niet...quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:51 schreef Five_Horizons het volgende:
Snowballed: het is niet jouw topic
Het offtopic geneuzel mag gewoon achterwege blijven.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:52 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Weet ik... ook die van jou niet...![]()
Moet ik me stil houden tot er nieuws van TS is?
Lekker selectief aanmodderen dit..quote:
Dat ben ik wel met je eens. Met een beetje discussie naar aanleiding van is niets mis mee. Het is ook niet een nieuwsdumptopic voor TS. TS zal t.z.t. wel reageren als er nieuws te melden is. Of niet.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:59 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Lekker selectief aanmodderen dit..
Niet als het een rasoplichter is en TS met een honkbalknuppel komt opzoeken.quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Uitstekende zet van TS. Zo komt er mooi een beetje druk op.
Die mannetjes komen TS niet met een honkbalknuppel opzoeken.quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:55 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Niet als het een rasoplichter is en TS met een honkbalknuppel komt opzoeken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |