SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ExitsSPOILER: ExitsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
Overige aankondigingen zijn te vinden in UTO / Utopia Agenda.![]()
Ik snap uberhaubt niet dat die inwoners niet snappen dat hun gun-factor o zo belangrijk is bij ALLES wat ze doen![]()
![]()
Nou nee. Ik had bewondering voor Isabel dat ze er in eerste instantie behoorlijk rustig onder bleef. Ik was meteen gaan krijsen waarschijnlijk. Ze brak toen later Ivan ook nog zei dat het haar taak was om het op te ruimen en Ruud aankondigde haar voortaan als hond te gaan straffen voor fout gedrag.quote:Op dinsdag 9 september 2014 01:37 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Dat ei incident ... daar was ik snel klaar mee geweest. Had alles gepoetst m.u.v. DAT stuk vloer! In een studenten huis ga je die flauwekul zo te lijf, swa!
Nu... was dat door ruud en ivan (irr.factor).. op streams .... Wij maken het groter door dat zij tweeën het doen en isa niet daadkrachtig genoeg reageerde toch?
Toen ging ze pas haar stem verheffen en tegensputteren en uiteindelijk keihard janken bij Nicolien. Ondertussen werd ze uitgekafferd door Billy. De bekende COS-sers vonden dat een zwaar overdreven reactie van Isabel maar ik snapte haar helemaal.![]()
Ik denk dat de FEBO vanavond duidelijk heeft gemaakt, dat het opstoken en georganiseerd
stemmen op één bewoner, geen enkele zin heeft .....![]()
![]()
Hoop dat de rest van die tokkies dat ook snapt..![]()
Dus volgende keer op de stoel Ivan, Rene en LauraB.![]()
Ruud en Billy heeft geen enkele zin meer ....... deze drie wel..![]()
Ik snap jouw tekst maar toch .... rustig reageren "zo doen wij dat hier in nederland niet en je ruimt je troep zelf maar op" was ook goed geweest!quote:Op dinsdag 9 september 2014 01:48 schreef Jibba het volgende:
[..]
Nou nee. Ik had bewondering voor Isabel dat ze er in eerste instantie behoorlijk rustig onder bleef. Ik was meteen gaan krijsen waarschijnlijk. Ze brak toen later Ivan ook nog zei dat het haar taak was om het op te ruimen en Ruud aankondigde haar voortaan als hond te gaan straffen voor fout gedrag.
Toen ging ze pas haar stem verheffen en tegensputteren en uiteindelijk keihard janken bij Nicolien. Ondertussen werd ze uitgekafferd door Billy. De bekende COS-sers vonden dat een zwaar overdreven reactie van Isabel maar ik snapte haar helemaal.
Let wel: Isa is gewoon een mens , dus maakt ze foutjes. Ik zeg hier in huis altijd, doe zoveel mogelijk zodat je de meeste fouten maakt want dan leer je ook 't meest!![]()
Ik heb het misschien verkeerd begrepen, maar volgens mij wilden de Cossers ook Isa weghebben. De reden ervan is mij ontgaan. Rienk en Ruud waren volgens mij de beste keus. Maar toch jammer, dat Isa het niet vergund was huiswaarts te keren. Welterusten![]()
Ik denk helaas dat febo en JdM een andere argumenten hadden.quote:Op dinsdag 9 september 2014 01:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik denk dat de FEBO vanavond duidelijk heeft gemaakt, dat het opstoken en georganiseerd
![]()
Hoop dat de rest van die tokkies dat ook snapt.We zullen het wel zien
![]()
![]()
Eehh, als ze dat gezegd had, had ze juist heel fout gereageerd.quote:Op dinsdag 9 september 2014 01:55 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Ik snap jouw tekst maar toch .... rustig reageren "zo doen wij dat hier in nederland niet en je ruimt je troep zelf maar op" was ook goed geweest!
Let wel: Isa is gewoon een mens , dus maakt ze foutjes. Ik zeg hier in huis altijd, doe zoveel mogelijk zodat je de meeste fouten maakt want dan leer je ook 't meest!
Waarom erbij halen dat Ivan een allochtoon is? Het was gewoon treiteren van die twee op een hele minachtende vernederende manier.
Ze reageerde dus rustig met 'ik neem aan dat jullie het zelf gaan opruimen' en kreeg nul op rekest en daarbovenop eerder genoemde opmerkingen.![]()
Er zijn COS-sers die Isabel niet zo leuk vinden maar ook degenen die Isabel wel een warm hart toedragen gunden Isabel gewoon de escape uit dat gekkenhuis en smulden alvast van de aanstaande armoede waar Utopia dan in terecht zou komen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 01:56 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Ik heb het misschien verkeerd begrepen, maar volgens mij wilden de Cossers ook Isa weghebben. De reden ervan is mij ontgaan. Rienk en Ruud waren volgens mij de beste keus. Maar toch jammer, dat Isa het niet vergund was huiswaarts te keren. Welterusten![]()
Tja, misschien mijn fout maar op ruud .... zou ik al helemaal niet meer reagerenquote:Op dinsdag 9 september 2014 02:01 schreef Jibba het volgende:
[..]
Eehh, als ze dat gezegd had, had ze juist heel fout gereageerd.
Waarom erbij halen dat Ivan een allochtoon is? Het was gewoon treiteren van die twee op een hele minachtende vernederende manier.
Ze reageerde dus rustig met 'ik neem aan dat jullie het zelf gaan opruimen' en kreeg nul op rekest en daarbovenop eerder genoemde opmerkingen.![]()
![]()
Maar die Ivan, vanavond nergens te zien op de streams, die laffe klootzak heeft afgedaan ...![]()
![]()
![]()
Hoop dat zijn zusjes en moeder trots op hem zijn .....![]()
![]()
.![]()
jips, na 1 maand was al duidelijk dat het zeker geen samenleving opbouwen zou worden. Dan maar HEL, want hemel hadden ze nou wel lang genoeg gehad.quote:Op dinsdag 9 september 2014 02:04 schreef Jibba het volgende:
[..]
Er zijn COS-sers die Isabel niet zo leuk vinden maar ook degenen die Isabel wel een warm hart toedragen gunden Isabel gewoon de escape uit dat gekkenhuis en smulden alvast van de aanstaande armoede waar Utopia dan in terecht zou komen.![]()
![]()
![]()
Was ook beter geweest voor Isa, wat een rare mensen allemaal, als ik het zo lees Isa ook hoor, maar ik snap überhaupt niet veel meer ervan, ik ben niet bekend met dit soort mensen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 02:04 schreef Jibba het volgende:
[..]
Er zijn COS-sers die Isabel niet zo leuk vinden maar ook degenen die Isabel wel een warm hart toedragen gunden Isabel gewoon de escape uit dat gekkenhuis en smulden alvast van de aanstaande armoede waar Utopia dan in terecht zou komen.![]()
Omdat een paar schreeuwerts dat wilden?quote:Op dinsdag 9 september 2014 01:56 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Ik heb het misschien verkeerd begrepen, maar volgens mij wilden de Cossers ook Isa weghebben. De reden ervan is mij ontgaan. Rienk en Ruud waren volgens mij de beste keus. Maar toch jammer, dat Isa het niet vergund was huiswaarts te keren. Welterusten
Ze wil zelf blijven dus waarom zou je haar dan "gunnen" om naar huis te moeten?
Ik krijg geen hoogte van jou.Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath![]()
[quote]Op dinsdag 9 september 2014 02:10 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Was ook beter geweest voor Isa, wat een rare mensen allemaal, als ik het zo lees Isa ook hoor, maar ik snap überhaupt niet veel meer ervan, ik ben niet bekend met dit soort mensen.![]()
[/quote]
Hahaha, ik gelukkig ook niet, pas toen ik JdM's utopia zag![]()
![]()
Ivan lag op bed met een boek. Misschien overdenkend hoe hij zijn liefde voor Isabella nog kon assimileren met de inhoud van zijn walgelijk script? Hahahaquote:Op dinsdag 9 september 2014 02:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar die Ivan, vanavond nergens te zien op de streams, die laffe klootzak heeft afgedaan ...![]()
![]()
![]()
Hoop dat zijn zusjes en moeder trots op hem zijn .....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik geloof echt niet, dat Ivan iets voor Isa voelt, als hij haar als tijdelijk verdrijf zag, dan is dat in elk geval omgeslagen. En hij zal haar nu alleen maar haten. Misschien richt hij zijn pijlen nu op iemand anders.quote:Op dinsdag 9 september 2014 02:17 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Ivan lag op bed met een boek. Misschien overdenkend hoe hij zijn liefde voor Isabella nog kon assimileren met de inhoud van zijn walgelijk script? Hahaha![]()
![]()
Alhoewel meisjes plagen is kusjes vragen, alhoewel dat heel kinderachtig is.![]()
Het was win-win. Als ze bleef een enorme overwinning over de campagne die tegen haar gevoerd is, als ze zou gaan dikke financieel ellende en Isa buiten fijn optreden. Wat dat betreft was beide goed. En ik heb ook wel gedacht, pak je kist Isa en laat ze verrekken daar. Maar als ze zelf wil blijven, wie ben ik dan om het beter te weten?quote:Op dinsdag 9 september 2014 02:04 schreef Jibba het volgende:
[..]
Er zijn COS-sers die Isabel niet zo leuk vinden maar ook degenen die Isabel wel een warm hart toedragen gunden Isabel gewoon de escape uit dat gekkenhuis en smulden alvast van de aanstaande armoede waar Utopia dan in terecht zou komen.En gelukkig is ze gebleven.
De overwinning smaakt zoet. Na een maand lang moeten aanzien hoe er steeds meer op haar werd ingebeukt.Don't try and blame me for your games
Your games are death
With every breath![]()
Zo is het, Isa wilde blijven .. maar gaan was ook OK! Isa kan zelf nu makkelijk opstappen wanneer ze wil. Super toch. Nico, Gio en Joey ook hoor.quote:Op dinsdag 9 september 2014 02:23 schreef Rica het volgende:
[..]
Het was win-win. Als ze bleef een enorme overwinning over de campagne die tegen haar gevoerd is, als ze zou gaan dikke financieel ellende en Isa buiten fijn optreden. Wat dat betreft was beide goed. En ik heb ook wel gedacht, pak je kist Isa en laat ze verrekken daar. Maar als ze zelf wil blijven, wie ben ik dan om het beter te weten?En gelukkig is ze gebleven.
De overwinning smaakt zoet. Na een maand lang moeten aanzien hoe er steeds meer op haar werd ingebeukt.
Ik zou het wel grappig vinden als die 3 a 4, samen hun 24 uren aanvragen. Wat jij?![]()
Om de impasse te doorbreken, zou een vervanging van Sonny weleens kunnen helpen. Even de focus verleggen.![]()
Ivan met zijn minachting naar vrouwen en westerse vrijheid, vlucht met zijn familie naar Nederland,
probeert daar in te burgeren maar spreekt na 11 jaar nog steeds geen fatsoenlijk Nederlands.
Hoezo, had eens meer moeite gedaan loser .... en waarom die raket beweging, halve zool![]()
Maar nee, hij speelt liever baasje over zijn zusjes en zijn moeder, die kan hij lekker
onderdrukken. Niemand zal hem hier op aan spreken, dat weet die laffe hond donders goed.
Vervolgens loopt hij een blauwtje bij Isabella en is zijn trots gekrenkt. Och, wat jammer,
eindelijk eens een vrouw die tegen hem ingaat ....![]()
![]()
![]()
Dan gaat hij Isa zwart maken, maar helaas gaat het hem niet lukken. Nu even post van zijn
zusjes, gedaald in de PopuPoll naar het nul punt .... het mag in het Koerdisch
.![]()
Betreft toch niet alleen Ivan, al is hij het meest grof, maar vanaf het begin was er aversie tegen Isa.Dat wordt nu transparanter en heeft een sneeuwbaleffect. alleen Isa is er nog niet van overtuigtquote:Op dinsdag 9 september 2014 02:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ivan met zijn minachting naar vrouwen en westerse vrijheid, vlucht met zijn familie naar Nederland,
probeert daar in te burgeren maar spreekt na 11 jaar nog steeds geen fatsoenlijk Nederlands.
Hoezo, had eens meer moeite gedaan loser .... en waarom die raket beweging, halve zool![]()
Maar nee, hij speelt liever baasje over zijn zusjes en zijn moeder, die kan hij lekker
onderdrukken. Niemand zal hem hier op aan spreken, dat weet die laffe hond donders goed.
Vervolgens loopt hij een blauwtje bij Isabella en is zijn trots gekrenkt. Och, wat jammer,
![]()
![]()
Dan gaat hij Isa zwart maken, maar helaas gaat het hem niet lukken. Nu even post van zijn
zusjes, gedaald in de PopuPoll naar het nul punt .... het mag in het Koerdisch![]()
quote:Op dinsdag 9 september 2014 02:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
![]()
![]()
zusjes, gedaald in de PopuPoll naar het nul punt .... het mag in het Koerdisch![]()
maar ... vergeet zijn contract-gedwongen script niet. Als dat script hem in deze zeer kwalijke positie dwingt is het toch echt JdM die aansprakelijk is!!
![]()
![]()
Eens zien hoe het verder gaat. Isa en Nico zijn niet meer bang om te gaan nu. Bij beiden was er tweestrijd, wel naar huis of niet naar huis. Dat maakt ze, vooral Isa hoop ik, een stuk minder vatbaar voor het oordeel van kamp tokkie. Geen angst meer voor stemmen of de bank. Ze zijn een stuk vrijer nu.quote:Op dinsdag 9 september 2014 02:29 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Zo is het, Isa wilde blijven .. maar gaan was ook OK! Isa kan zelf nu makkelijk opstappen wanneer ze wil. Super toch. Nico, Gio en Joey ook hoor.
Ik zou het wel grappig vinden als die 3 a 4, samen hun 24 uren aanvragen. Wat jij?
Zet Lot, Billy, Laura en Vanessa maar eens op de bank. Het zal hun dun door de broek lopen.
Bij Isa en Nico is dat weg denk ik. Het is nu veel meer whatever, boeien.
Wil wel eens zien wat voor effect het zal hebben als kamp tokkie merkt dat hun intimidatie niet meer werkt. Hopelijk beginnen ze aan elkaar te vreten.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
With every breath![]()
Kom op zeg, Isa is binnen utopia/nederland, echt wel een van de 'normalere' mensen. Casting-bureau/JdM heeft met de selectie v/d overige bewoners, voor die evt. aversie gezorgd.quote:Op dinsdag 9 september 2014 02:38 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Betreft toch niet alleen Ivan, al is hij het meest grof, maar vanaf het begin was er aversie tegen Isa.Dat wordt nu transparanter en heeft een sneeuwbaleffect. alleen Isa is er nog niet van overtuigt![]()
quote:Op dinsdag 9 september 2014 02:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er vandoor, welterusten ..... en Isa is er nog ........![]()
![]()
![]()
Trusten.
Your games are death
With every breath![]()
Ik vind ze allemaal een beetje gek, Isa net zo goed...Een zootje malloten..quote:Op dinsdag 9 september 2014 02:48 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Kom op zeg, Isa is binnen utopia/nederland, echt wel een van de 'normalere' mensen. Casting-bureau/JdM heeft met de selectie v/d overige bewoners, voor die evt. aversie gezorgd.![]()
Maar die Mark, wat gaat die inbrengen .....![]()
Hoogste tijd voor een vervanger van Sonny, als ze die nog kunnen vinden ......![]()
ff USA kijken maarAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
Zeker .. "Het is nu veel meer whatever, boeien." deze ontwikkeling is beslist interessant!quote:Op dinsdag 9 september 2014 02:45 schreef Rica het volgende:
[..]
Eens zien hoe het verder gaat. Isa en Nico zijn niet meer bang om te gaan nu. Bij beiden was er tweestrijd, wel naar huis of niet naar huis. Dat maakt ze, vooral Isa hoop ik, een stuk minder vatbaar voor het oordeel van kamp tokkie. Geen angst meer voor stemmen of de bank. Ze zijn een stuk vrijer nu.
Zet Lot, Billy, Laura en Vanessa maar eens op de bank. Het zal hun dun door de broek lopen.
Wil wel eens zien wat voor effect het zal hebben als kamp tokkie merkt dat hun intimidatie niet meer werkt. Hopelijk beginnen ze aan elkaar te vreten.![]()
![]()
Hey DKG! dacht dat je al in bed lagquote:Op dinsdag 9 september 2014 02:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hoogste tijd voor een vervanger van Sonny, als ze die nog kunnen vinden .....Wel filmpje geeft die kwalijke vrouw onvriendelijke Ivan reactie weer?
![]()
DGKquote:Op dinsdag 9 september 2014 03:03 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Hey DKG! dacht dat je al in bed lagWel filmpje geeft die kwalijke vrouw onvriendelijke Ivan reactie weer?
![]()
![]()
Ze hadden Aike een goede vervanging voor haar beloofd. Wachten we ook nog steeds op.quote:Op dinsdag 9 september 2014 02:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hoogste tijd voor een vervanger van Sonny, als ze die nog kunnen vinden .....
Mark moet kennelijk Ruud gaan opvoeden. Hebben we niks aan.Don't try and blame me for your games
Your games are death
With every breath![]()
Idd. Aike zei: 'Jullie krijgen een goede vervanging voor mij, echt"quote:Op dinsdag 9 september 2014 03:18 schreef Rica het volgende:
[..]
Ze hadden Aike een goede vervanging voor haar beloofd. Wachten we ook nog steeds op.
Mark moet kennelijk Ruud gaan opvoeden. Hebben we niks aan.
Ik heb 't ook nog niet gezien![]()
![]()
Als LauraB dat zou moeten zijn ... dan zeg ik snelmet dit rare gedrocht!
![]()
![]()
Ruud her-opvoeden? Wie gaat dat nog lukken? Zelf boer John, die hij echt wel respecteert, lukt dat ook niet.quote:Op dinsdag 9 september 2014 03:18 schreef Rica het volgende:
[..]
Ze hadden Aike een goede vervanging voor haar beloofd. Wachten we ook nog steeds op.
Mark moet kennelijk Ruud gaan opvoeden. Hebben we niks aan.
Waarschijnlijk hebben de ouders van ruud veel geld betaald aan JdM om hem een jaar opgesloten te houden aldaar. Op zich een prima idee maar als de regie ruud laat weten dat hij die 'beschermde status' heeft, mislukt dat experiment direct.
Trieste situatie![]()
![]()
Maar er was toch nog iemand die Ruud erin hield omdat het zogenaamd een maatje van hem was, maar hem wel beterschap moest beloven?quote:Op dinsdag 9 september 2014 03:51 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Ruud her-opvoeden? Wie gaat dat nog lukken? Zelf boer John, die hij echt wel respecteert, lukt dat ook niet.
Waarschijnlijk hebben de ouders van ruud veel geld betaald aan JdM om hem een jaar opgesloten te houden aldaar. Op zich een prima idee maar als de regie ruud laat weten dat hij die 'beschermde status' heeft, mislukt dat experiment direct.
Trieste situatie
Kan er in m'n hoofd alleen niet meer achterkomen wie dat was.![]()
ivanquote:Op dinsdag 9 september 2014 03:56 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Maar er was toch nog iemand die Ruud erin hield omdat het zogenaamd een maatje van hem was, maar hem wel beterschap moest beloven?
Kan er in m'n hoofd alleen niet meer achterkomen wie dat was.![]()
in hetzelfde gesprek in de kas beloofde vanessa aan aike altijd gio en isa te blijven steunenquote:Op dinsdag 9 september 2014 03:29 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Idd. Aike zei: 'Jullie krijgen een goede vervanging voor mij, echt"
Ik heb 't ook nog niet gezien![]()
![]()
Als LauraB dat zou moeten zijn ... dan zeg ik snelmet dit rare gedrocht!
![]()
![]()
Ja, die is ook 'beste' maatjes met Ruud, maar ik dacht dat er nog iemand anders was. Maar misschien heb ik het wel verkeerd, dat kan ook natuurlijk.quote:![]()
dan kan het alleen dennis nog zijn geweest (ruud is maar 3x genomineerd geweest) maar dennis zat alle genomineerden alleen maar te jennen en heeft dat naar mijn weten nooit tegen ruud gezegd, ivan wel en daarna duurde het wel even voor ze vrienden werden omdat ivan te druk was met klussenquote:Op dinsdag 9 september 2014 04:13 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Ja, die is ook 'beste' maatjes met Ruud, maar ik dacht dat er nog iemand anders was. Maar misschien heb ik het wel verkeerd, dat kan ook natuurlijk.![]()
quote:Op dinsdag 9 september 2014 04:17 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
dan kan het alleen dennis nog zijn geweest (ruud is maar 3x genomineerd geweest) maar dennis zat alle genomineerden alleen maar te jennen en heeft dat naar mijn weten nooit tegen ruud gezegd, ivan wel en daarna duurde het wel even voor ze vrienden werden omdat ivan te druk was met klussenThanks. Zal dan toch wel Ivan zijn geweest ja.
![]()
gm beste cossers![]()
een nieuwe dag met nieuwe kansen
Zullen nico en isa nog gaan rellen de komende week?
let's hope so![]()
gm. ook vroeg uit de veren.quote:Op dinsdag 9 september 2014 06:38 schreef yuno het volgende:
gm beste cossers![]()
een nieuwe dag met nieuwe kansen
Zullen nico en isa nog gaan rellen de komende week?
let's hope so
ik ben er werkelijk ziek van. wat een domme keuze."Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
bedoel je dat rienk eruit is gestemd?quote:Op dinsdag 9 september 2014 06:39 schreef heks29 het volgende:
[..]
gm. ook vroeg uit de veren.
ik ben er werkelijk ziek van. wat een domme keuze.![]()
Goeie keuze..wie anders Isa of Nico?quote:Op dinsdag 9 september 2014 06:39 schreef heks29 het volgende:
[..]
gm. ook vroeg uit de veren.
ik ben er werkelijk ziek van. wat een domme keuze.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
o.a. maar het meest het gekonkel.quote:Op dinsdag 9 september 2014 06:40 schreef yuno het volgende:
[..]
bedoel je dat rienk eruit is gestemd?"Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
ruud die droeftoeter. maar ik weet ondertussen wel dat hij beschermd wordt.quote:Op dinsdag 9 september 2014 06:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Goeie keuze..wie anders Isa of Nico?"Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
dank je wel, maar volgens mij is us een nog veel grotere slangenkuil.quote:Op dinsdag 9 september 2014 06:42 schreef HiDiHo het volgende:
Jep...
Voor de liefhebber heb ik hier een paar uur USA gezet
UTO / [USA filmpjes 1# ]"Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
Dat zal allemaal wel komen ja..tot nu toe is het grote verhalen over drinken, gevechten, politie..etcquote:Op dinsdag 9 september 2014 06:43 schreef heks29 het volgende:
[..]
dank je wel, maar volgens mij is us een nog veel grotere slangenkuil.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
typisch amerikaans dus m.i.quote:Op dinsdag 9 september 2014 06:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat zal allemaal wel komen ja..tot nu toe is het grote verhalen over drinken, gevechten, politie..etc"Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
Weten ze nu al dat die ene zwanger is? Leuk zo'n jankende baby 's nachtsquote:Op dinsdag 9 september 2014 06:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat zal allemaal wel komen ja..tot nu toe is het grote verhalen over drinken, gevechten, politie..etc![]()
![]()
mwa...beetje uitsloven/opscheppen denk ikquote:
gewoon grote verhalenAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
yep. heb een paar keer gekeken maar ben afgehaakt.quote:Op dinsdag 9 september 2014 06:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
mwa...beetje uitsloven/opscheppen denk ik
gewoon grote verhalen
juist door die houding van die amerikanen."Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
Volgens mij wel want daar zeiden ze net iets overquote:Op dinsdag 9 september 2014 06:46 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Weten ze nu al dat die ene zwanger is? Leuk zo'n jankende baby 's nachtsAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
haha, zal welquote:Op dinsdag 9 september 2014 06:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
mwa...beetje uitsloven/opscheppen denk ik
gewoon grote verhalen
het ziet er wel mooi uit daar zeg![]()
gelukkig nog ons iesje in de morgenquote:Op dinsdag 9 september 2014 06:48 schreef PTLe het volgende:
[ afbeelding ]
GMIsa gaat de koetjes doen
(moet eerlijk bekennen dat ik dat weinig zie hoor)
maar het is toch wel een prettig idee dat ze er nog is![]()
![]()
ik vind het dus ook lullig dat rienk weg is. dat had ruud moeten zijn.quote:Op dinsdag 9 september 2014 06:50 schreef Kaleddi het volgende:
Hoewel ik het wel lullig vind dat Rienk weg is, scheelt het wel iets aan wegklik werk"Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
zal gewoon raar zijn om nico te kunnen zien, zonder dat rienk de hele tijd in haar nek zit te hijgenquote:Op dinsdag 9 september 2014 06:50 schreef Kaleddi het volgende:
Hoewel ik het wel lullig vind dat Rienk weg is, scheelt het wel iets aan wegklik werk![]()
God heeft het zo gewild...of was Huub hetquote:Op dinsdag 9 september 2014 06:51 schreef yuno het volgende:
[..]
zal gewoon raar zijn om nico te kunnen zien, zonder dat rienk de hele tijd in haar nek zit te hijgen
Ben ik met je eens. Het lag er zo duidelijk bovenop dat Ruud niet mocht gaan, met de drogredenen die MarNIX gafquote:Op dinsdag 9 september 2014 06:51 schreef heks29 het volgende:
[..]
ik vind het dus ook lullig dat rienk weg is. dat had ruud moeten zijn.![]()
Denk eerlijk gezegd ook dat Ruud daarom moest huilen. Van lullig dat hij naar huis moet omdat ik moet blijven.![]()
En daar is ze weer.Stipt als altijd.
GM
Your games are death
With every breath![]()
maar soms zit de duvel ertussen hoorquote:![]()
"Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
quote:Op dinsdag 9 september 2014 06:53 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Het lag er zo duidelijk bovenop dat Ruud niet mocht gaan, met de drogredenen die MarNIX gaf![]()
Denk eerlijk gezegd ook dat Ruud daarom moest huilen. Van lullig dat hij naar huis moet omdat ik moet blijven.
in utopiaquote:Op dinsdag 9 september 2014 06:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
God heeft het zo gewild...of was Huub het![]()
huub is god![]()
haha ojaquote:Op dinsdag 9 september 2014 06:56 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Welnee, die is slechts Petrus aan de poort (casting). JdM is God
hoe kon ik johnnie vergeten![]()
![]()
Echt wel.quote:
@heks29 Ik vond het sneu voor Rienk totdat hij over Mark zei: "Hij is nog hypocrieter als Is... iedereen"Don't try and blame me for your games
Your games are death
With every breath![]()
quote:Op dinsdag 9 september 2014 06:58 schreef Rica het volgende:
[..]
Echt wel.
@heks29 Ik vond het sneu voor Rienk totdat hij over Mark zei: "Hij is nog hypocrieter als Is... iedereen"![]()
En ze is zo gewoon gebleven
+1quote:Op dinsdag 9 september 2014 06:51 schreef heks29 het volgende:
[..]
ik vind het dus ook lullig dat rienk weg is. dat had ruud moeten zijn.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Het was wel duidelijk dat zij dus ook de uitslag niet van tevoren weten. Zo goed kunnen ze niet acteren![]()
![]()
nee, maar een paar wisten het wel want ze hadden voor rienk een trouwcursus geregeld eind oktober.quote:Op dinsdag 9 september 2014 07:01 schreef Kaleddi het volgende:
Het was wel duidelijk dat zij dus ook de uitslag niet van tevoren weten. Zo goed kunnen ze niet acteren"Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
Vind ik ook dat Ruud weg hoorde te zijn ! de viespeuk.quote:Je weet pas wat je mist als het er niet is.![]()
Weet iemand wanneer de melk weer wordt opgehaald?
Dan zal waarschijnlijk uitkomen van de taart. Ruud heeft die melk verontreinigd. Kan allemaal weggegooid worden.Don't try and blame me for your games
Your games are death
With every breath![]()
Ik denk dat die melk al gelijk na de markt is meegenomen. Ze waren er toch zeg maar.quote:Op dinsdag 9 september 2014 07:04 schreef Rica het volgende:
Dan zal waarschijnlijk uitkomen van de taart. Ruud heeft die melk verontreinigd. Kan allemaal weggegooid worden.![]()
Ach dat zullen ze toch al een maandje of 8 doen dus dat is niets nieuwsquote:Op dinsdag 9 september 2014 07:04 schreef Rica het volgende:
Dan zal waarschijnlijk uitkomen van de taart. Ruud heeft die melk verontreinigd. Kan allemaal weggegooid worden.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
O dat is jammer. Maar het komt toch wel uit.quote:Op dinsdag 9 september 2014 07:05 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Ik denk dat die melk al gelijk na de markt is meegenomen. Ze waren er toch zeg maar.Don't try and blame me for your games
Your games are death
With every breath![]()
*Isabella Zendercheck*Don't try and blame me for your games
Your games are death
With every breath![]()
Misschien krijgt Nico wel post vandaagquote:Op dinsdag 9 september 2014 07:06 schreef Rica het volgende:
[..]
O dat is jammer. Maar het komt toch wel uit.![]()
![]()
o lekker, maar nu even niet. muesli valt iets beter in mijn maagje op dit tijdstip.quote:Op dinsdag 9 september 2014 07:04 schreef Kaleddi het volgende:
[..]GM en voor iedereen op toch een redelijk goede afloop:
[ afbeelding ]
ik bewaar de mijne tot later.
Ja.quote:Op dinsdag 9 september 2014 07:07 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Misschien krijgt Nico wel post vandaagZal deze ronde bij meerderen wel het nodige instaan. Voor de een wat leuker dan de ander.
Your games are death
With every breath![]()
Krachtvoer is op. Moeten we vragen wie?
Your games are death
With every breath![]()
Geen probleem. En pak er zoveel je wilt, het is net Vanessa d'r spaarpotjequote:Op dinsdag 9 september 2014 07:09 schreef heks29 het volgende:
[..]
o lekker, maar nu even niet. muesli valt iets beter in mijn maagje op dit tijdstip.
ik bewaar de mijne tot later.![]()
![]()
Ik ben bang gezien het iq dat het niet het geval is .quote:Op dinsdag 9 september 2014 01:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
![]()
Hoop dat de rest van die tokkies dat ook snapt.![]()
quote:Op dinsdag 9 september 2014 07:14 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Geen probleem. En pak er zoveel je wilt, het is net Vanessa d'r spaarpotje![]()
![]()
Op de dag dat hij te horen krijgt dat Anita/Sjon het niet ziet zitten dat Ruud de koeien alleen doet heeft ie de bak open laten staan. Zwarte koe heeft alles opgevreten.quote:Don't try and blame me for your games
Your games are death
With every breath![]()
Hij was ook vergeten de koeien binnen te zetten, dat hebben Rene en Lot gedaan (of all peoplequote:Op dinsdag 9 september 2014 07:16 schreef Rica het volgende:
[..]
Op de dag dat hij te horen krijgt dat Anita/Sjon het niet ziet zitten dat Ruud de koeien alleen doet heeft ie de bak open laten staan. Zwarte koe heeft alles opgevreten.)
![]()
Waarom dat ?quote:Op dinsdag 9 september 2014 07:15 schreef sararaats het volgende:
Colinda vandaag naar de eerste hulp?
GoedemorgenBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Mark gaat hem nu heropvoeden dus dat moet goedkomen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 07:17 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Hij was ook vergeten de koeien binnen te zetten, dat hebben Rene en Lot gedaan (of all people)
Your games are death
With every breath![]()
man o man o man. wat een eikel is het toch. gemeen ventje. en dan denkt mark dat ruud potentie heeft??quote:Op dinsdag 9 september 2014 07:16 schreef Rica het volgende:
[..]
Op de dag dat hij te horen krijgt dat Anita/Sjon het niet ziet zitten dat Ruud de koeien alleen doet heeft ie de bak open laten staan. Zwarte koe heeft alles opgevreten."Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
quote:Op dinsdag 9 september 2014 07:18 schreef Rica het volgende:
[..]
Mark gaat hem nu heropvoeden dus dat moet goedkomen.![]()
![]()
![]()
![]()
in opdracht van de febo geheel volgens script?quote:Op dinsdag 9 september 2014 07:18 schreef Rica het volgende:
[..]
Mark gaat hem nu heropvoeden dus dat moet goedkomen."Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
tuurlijkquote:Op dinsdag 9 september 2014 07:18 schreef Rica het volgende:
[..]
Mark gaat hem nu heropvoeden dus dat moet goedkomen.![]()
Die is gister weer eens gevallen. Schouder/oksel geblesseerd.quote:Don't try and blame me for your games
Your games are death
With every breath![]()
+200 héle goede analysequote:Op dinsdag 9 september 2014 02:45 schreef Rica het volgende:
[..]
Eens zien hoe het verder gaat. Isa en Nico zijn niet meer bang om te gaan nu. Bij beiden was er tweestrijd, wel naar huis of niet naar huis. Dat maakt ze, vooral Isa hoop ik, een stuk minder vatbaar voor het oordeel van kamp tokkie. Geen angst meer voor stemmen of de bank. Ze zijn een stuk vrijer nu.
Wil wel eens zien wat voor effect het zal hebben als kamp tokkie merkt dat hun intimidatie niet meer werkt. Hopelijk beginnen ze aan elkaar te vreten.![]()
![]()
![]()
GMquote:Op dinsdag 9 september 2014 06:51 schreef heks29 het volgende:
[..]
ik vind het dus ook lullig dat rienk weg is. dat had ruud moeten zijn.![]()
Denk dat de febo een heel groot statement heeft neer gezet , dit kan er gebeuren met jullie gedrag!!![]()
Hij moet wil van Ruud zijn persoonlijke missie maken zei hij. Denk niet dat iemand daar zelf voor kiest.quote:Op dinsdag 9 september 2014 07:19 schreef heks29 het volgende:
[..]
in opdracht van de febo geheel volgens script?Don't try and blame me for your games
Your games are death
With every breath![]()
Jemig die staat echt wankel op de pootjesquote:Op dinsdag 9 september 2014 07:19 schreef Rica het volgende:
[..]
Die is gister weer eens gevallen. Schouder/oksel geblesseerd.![]()
Ik kan me niet herinneren dat ik ooit zomaar ben om gevalllen maar zij krijgt het elke maand een paar keer voor elkaar.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Komt vast omdat ze altijd zo wild om zich heen maait.quote:Op dinsdag 9 september 2014 07:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Jemig die staat echt wankel op de pootjes![]()
Ik kan me niet herinneren dat ik ooit zomaar ben om gevalllen maar zij krijgt het elke maand een paar keer voor elkaar.
Goedemorgen.![]()
er lag een stroomdraadquote:Op dinsdag 9 september 2014 07:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat ik ooit zomaar ben om gevalllen maar zij krijgt het elke maand een paar keer voor elkaar.![]()
Nou het stond al in de regels hoor. Elke maand moet er 1 uit.quote:Op dinsdag 9 september 2014 07:20 schreef Oekaboe het volgende:
[..]
GM![]()
Denk dat de febo een heel groot statement heeft neer gezet , dit kan er gebeuren met jullie gedrag!!Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
nee dat denk ik niet.quote:Op dinsdag 9 september 2014 07:20 schreef Oekaboe het volgende:
[..]
GM![]()
Denk dat de febo een heel groot statement heeft neer gezet , dit kan er gebeuren met jullie gedrag!!
ruud mag niet weg; isa kan nog geld mee worden verdiend; nico probeert het nivo nog iets op te krikken en rienk had niet zoveel meer toe te voegen.
dat is de denkwijze geweest."Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
ik wel. regelmatig hoor.quote:Op dinsdag 9 september 2014 07:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat ik ooit zomaar ben om gevalllen maar zij krijgt het elke maand een paar keer voor elkaar."Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
Wonderlijkquote:
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Thanks. Plus dat Isa en Nico samen 6 stemmen hebben. Ze kunnen op de bank zetten wie ze willen.quote:
Your games are death
With every breath![]()
quote:Op dinsdag 9 september 2014 07:24 schreef Rica het volgende:
[..]
Thanks. Plus dat Isa en Nico samen 6 stemmen hebben. Ze kunnen op de bank zetten wie ze willen.
Eerst maar eens zien of het ook echt als tandem gaat werken en of ze voldoende ballen hebben,quote:Op dinsdag 9 september 2014 07:24 schreef Rica het volgende:
[..]
Thanks. Plus dat Isa en Nico samen 6 stemmen hebben. Ze kunnen op de bank zetten wie ze willen.
Voorlopig hebben ze elkaar jankend op bed een beetje lopen troosten en dat is toch anders.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Ja goed toch hoop echt dat ze zich nu samen pakken en fijn dat Isa naast Nico is gaan liggenquote:Op dinsdag 9 september 2014 07:24 schreef Rica het volgende:
[..]
Thanks. Plus dat Isa en Nico samen 6 stemmen hebben. Ze kunnen op de bank zetten wie ze willen.![]()
True maar ik heb toch een paar keer een Nico gezien die ik nog niet eerder had gezien. Niks zacht meisje. Hard en onverbiddelijk. Hopelijk gaan we die vaker zien.quote:Op dinsdag 9 september 2014 07:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Eerst maar eens zien of het ook echt als tandem gaat werken en of ze voldoende ballen hebben,
Voorlopig hebben ze elkaar jankend op bed een beetje lopen troosten en dat is toch anders.Don't try and blame me for your games
Your games are death
With every breath![]()
Een lesje voor Colinda ...... loop daar niet op hoge hakken
Je weet pas wat je mist als het er niet is.![]()
Ja dat is ook niet verwonderlijk na zo een emotionele avond maar Nico heeft een paar rake dingen gezegd gisteren tegen Isa .quote:Op dinsdag 9 september 2014 07:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Eerst maar eens zien of het ook echt als tandem gaat werken en of ze voldoende ballen hebben,
Voorlopig hebben ze elkaar jankend op bed een beetje lopen troosten en dat is toch anders.![]()
![]()
Ja dat dus.quote:Op dinsdag 9 september 2014 07:31 schreef Rica het volgende:
[..]
True maar ik heb toch een paar keer een Nico gezien die ik nog niet eerder had gezien. Niks zacht meisje. Hard en onverbiddelijk. Hopelijk gaan we die vaker zien.![]()
[..]
Thanks. Plus dat Isa en Nico samen 6 stemmen hebben. Ze kunnen op de bank zetten wie ze willen.![]()
Nico is wat mij betreft de slimste in die toko en als die nog wat gehaaider gaat zijn zullen ze er een kwaaie aan hebbenquote:Op dinsdag 9 september 2014 07:31 schreef Rica het volgende:
[..]
True maar ik heb toch een paar keer een Nico gezien die ik nog niet eerder had gezien. Niks zacht meisje. Hard en onverbiddelijk. Hopelijk gaan we die vaker zien.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Ik ben benieuwd wat deze dag gaat worden, durft Nicolien echt haar mond open te trekken tegen het ransapen zootje . van mij mag ze uit haar plaat gaan tegen Ruud en Ivan en Billy en Rene en wie hoort daar nog meer bij Laura B
Goedemorgen![]()
Ook maar weer eens een poging wagen.
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!![]()
GM... Het vertrek van Rienk zou bevrijdend moeten/kunnen werken voor Nicoline, als ze de strijd aan wil, in die tent...Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
maar de waarde van niets... (Oscar Wilde)![]()
Je kon het gisteren niet meer aanzien ?quote:Op dinsdag 9 september 2014 07:39 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen![]()
Ook maar weer eens een poging wagen.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Ze wilde het morgen in het centraal gooien zei ze.quote:Op dinsdag 9 september 2014 07:37 schreef PTLe het volgende:
Ik ben benieuwd wat deze dag gaat worden, durft Nicolien echt haar mond open te trekken tegen het ransapen zootje . van mij mag ze uit haar plaat gaan tegen Ruud en Ivan en Billy en Rene en wie hoort daar nog meer bij Laura BDon't try and blame me for your games
Your games are death
With every breath![]()
Ik denk dat je gelijk heb .quote:Op dinsdag 9 september 2014 07:39 schreef Scherzo het volgende:
GM... Het vertrek van Rienk zou bevrijdend moeten/kunnen werken voor Nicoline, als ze de strijd aan wil, in die tent...Je weet pas wat je mist als het er niet is.![]()
Oma nijn was je in schok ?quote:Op dinsdag 9 september 2014 07:39 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen![]()
Ook maar weer eens een poging wagen.Je weet pas wat je mist als het er niet is.![]()
Al een paar dagen niet, daar en hierquote:Op dinsdag 9 september 2014 07:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Je kon het gisteren niet meer aanzien ?
Ja gehoord , als ze dit maar echt gaat doen maar vaak snoeren ze haar mond .quote:Op dinsdag 9 september 2014 07:40 schreef Rica het volgende:
[..]
Ze wilde het morgen in het centraal gooien zei ze.Je weet pas wat je mist als het er niet is.![]()
Owjee, nou het is hier lekker rustig vanochtendquote:Op dinsdag 9 september 2014 07:41 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Al een paar dagen niet, daar en hierBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Na drie woorden tettert Lot er rechtdoorheenquote:Op dinsdag 9 september 2014 07:42 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ja gehoord , als ze dit maar echt gaat doen maar vaak snoeren ze haar mond .Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Ik heb in foetushouding op de bank liggen huilenquote:![]()
Nee, ik was/ben Isa/gezeik over Isa moe. Het leek wel of er niets anders meer was. Maar heb wel gelezen.
OT: Nico toch weer even huilen
Ja juist , ze zit maar met haar vinger om hoog en heeft het hoogste woord .quote:Op dinsdag 9 september 2014 07:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Na drie woorden tettert Lot er rechtdoorheenJe weet pas wat je mist als het er niet is.![]()
![]()
Colinda in pijn. Isa in de ZK om te overleggen.Don't try and blame me for your games
Your games are death
With every breath![]()
Ja Nicolien huilt weer , daar moet ze echt mee ophouden , dit gaan ze als zwak zien.Je weet pas wat je mist als het er niet is.![]()
Ellen ten Damme?quote:Op dinsdag 9 september 2014 07:43 schreef PTLe het volgende:
Nicolien heeft een heerlijk muziekje op staan .Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
Zo te zien zoekt Isa de telefoon. Toch bellen?Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Als Collie nog steeds last heeft is dat wel het bestequote:Op dinsdag 9 september 2014 07:46 schreef oma-Nijn het volgende:
Zo te zien zoekt Isa de telefoon. Toch bellen?Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
dat hoop ik dus ook.quote:Op dinsdag 9 september 2014 07:31 schreef Rica het volgende:
[..]
True maar ik heb toch een paar keer een Nico gezien die ik nog niet eerder had gezien. Niks zacht meisje. Hard en onverbiddelijk. Hopelijk gaan we die vaker zien."Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
nou, ik wel.quote:
ik zat vannacht in mijn dromen ook in utopipo.
daarom al vroeg uit de veren![]()
![]()
eens omaquote:Op dinsdag 9 september 2014 07:43 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik heb in foetushouding op de bank liggen huilen![]()
Nee, ik was/ben Isa/gezeik over Isa moe. Het leek wel of er niets anders meer was. Maar heb wel gelezen.
OT: Nico toch weer even huilen
Isa zag Ruud al die tijd vertrekken en heeft daarom alles gemist wat er aan gekonkel gebeurde de laatste dagen.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Zo is hij beterquote:Op dinsdag 9 september 2014 07:52 schreef pullup het volgende:
Isa zag Ruud al die tijd vertrekken en heeft daarom alles gemist wat er aan gekonkel gebeurde de laatste dagen acht maanden.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Rienk heeft tot nu alle computergerelateerde problemen lopen oplossen en alle ontwerpen gemaakt voor de kleding lijn en posters aldus Nico.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
en de prijzen voor het darten gemaakt.quote:Op dinsdag 9 september 2014 07:55 schreef pullup het volgende:
Rienk heeft tot nu alle computergerelateerde problemen lopen oplossen en alle ontwerpen gemaakt voor de kleding lijn en posters aldus Nico."Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
Haha inderdaad, ook dat soort dingen deed hij.quote:Op dinsdag 9 september 2014 07:55 schreef heks29 het volgende:
[..]
en de prijzen voor het darten gemaakt.
Iedereen kwam volgens mij ook naar hem toe als ze echt ergens mee zatenBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Ze moeten niks meer aan Ivan vragen , beter nu naar een ander die Ivan is ook een smeerlap
Dat Rienk de T-shirt ontwerp deed kwam ik ook pas twee dagen terug achter.Don't try and blame me for your games
Your games are death
With every breath![]()
precies en dat waren ze voor het gemak even allemaal vergeten, de grote ego'squote:Op dinsdag 9 september 2014 07:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha inderdaad, ook dat soort dingen deed hij.
Iedereen kwam volgens mij ook naar hem toe als ze echt ergens mee zaten![]()
Ik had ook liever Ruud eruit gezien maar eerlijk gezegd mocht alle genomineerde er van mij uit dus ik heb er vrede meeFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
Die gaat lot dus missenquote:Op dinsdag 9 september 2014 07:55 schreef pullup het volgende:
Rienk heeft tot nu alle computergerelateerde problemen lopen oplossen en alle ontwerpen gemaakt voor de kleding lijn en posters aldus Nico.
Dat zou wel mooi zijn toch??quote:Op maandag 8 september 2014 22:38 schreef snetje het volgende:
Volgende schopstoel graag Billy, Ivan en LauraB![]()
Ik zie liever laura b vertrekkenFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
ik had wel 5 anderen liever zien vertrekken.quote:Op dinsdag 9 september 2014 07:58 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Ik zie liever laura b vertrekken"Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
Ook ja en Ivan ook en niet om ze kleurtje maar ze gedrag.quote:Op dinsdag 9 september 2014 07:58 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Ik zie liever laura b vertrekkenJe weet pas wat je mist als het er niet is.![]()
Ik heb ook al eens gedroomd dat ik daar was.quote:Op dinsdag 9 september 2014 07:51 schreef heks29 het volgende:
[..]
nou, ik wel.
ik zat vannacht in mijn dromen ook in utopipo.
daarom al vroeg uit de veren![]()
![]()
![]()
Dat is eigenlijk een teken dat je veel te lang kijkt waarschijnlijk
Your games are death
With every breath![]()
Die moest nu een ontwerper gaan huren volgens Nicoquote:![]()
En zodra er nu iets mis is met de computers moeten ze iemand laten overkomen om te klussenBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Die mag van mij vandaag haar 24 uur aanvragen en morgen opzouten.quote:Op dinsdag 9 september 2014 07:58 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Ik zie liever laura b vertrekken![]()
![]()
ja, gisteravond sinds lang echt een paar uur de stream gevolgd. en nog wel laat in de avond.quote:Op dinsdag 9 september 2014 08:00 schreef Rica het volgende:
[..]
Ik heb ook al eens gedroomd dat ik daar was.![]()
Dat is eigenlijk een teken dat je veel te lang kijkt waarschijnlijk
dan ga je dat krijgen!
Lol en ik hoop dat Nicolien haar niet helpt , en nu weten waarom de Tablet steeds in de handen van Rienk wasquote:Op dinsdag 9 september 2014 08:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Die moest nu een ontwerper gaan huren volgens Nico![]()
En zodra er nu iets mis is met de computers moeten ze iemand laten overkomen om te klussen
lolquote:Op dinsdag 9 september 2014 08:01 schreef heks29 het volgende:
[..]
ja, gisteravond sinds lang echt een paar uur de stream gevolgd. en nog wel laat in de avond.
dan ga je dat krijgen!
Had je het wel naar je zin? Ik had ruzie met Rene!
Your games are death
With every breath![]()
In ieder geval heeft Nico weer een nieuwe plakker achter haar kont aan
ja, dus weer te vroeg geoordeeld.quote:Op dinsdag 9 september 2014 08:01 schreef PTLe het volgende:
[..]
Lol en ik hoop dat Nicolien haar niet helpt , en nu weten waarom de Tablet steeds in de handen van Rienk was![]()
ik wilde naar huis, maar kon niet. huilie.quote:Op dinsdag 9 september 2014 08:02 schreef Rica het volgende:
[..]
lol
Had je het wel naar je zin? Ik had ruzie met Rene!
quote:Op dinsdag 9 september 2014 08:01 schreef PTLe het volgende:
[..]
Lol en ik hoop dat Nicolien haar niet helpt , en nu weten waarom de Tablet steeds in de handen van Rienk was
dat blijkt dus maar weer.quote:Op dinsdag 9 september 2014 08:03 schreef PTLe het volgende:
[..]
Inderdaad , maar we weten ook niet echt alles
we zijn misschien wel te visueel ingesteld."Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
quote:Op dinsdag 9 september 2014 08:04 schreef Kaleddi het volgende:
Nu maar hopen dat alle apparaten blijven crashen![]()
Daar zorgt Ivan wel voorquote:Op dinsdag 9 september 2014 08:04 schreef Kaleddi het volgende:
Nu maar hopen dat alle apparaten blijven crashen
Grappig zulke dingenquote:Op dinsdag 9 september 2014 08:03 schreef heks29 het volgende:
[..]
ik wilde naar huis, maar kon niet. huilie.Isolinequote:Op dinsdag 9 september 2014 08:02 schreef pullup het volgende:
In ieder geval heeft Nico weer een nieuwe plakker achter haar kont aan
Your games are death
With every breath![]()
die zichzelf leeg vreet als iemand anders er achter gaat.quote:Op dinsdag 9 september 2014 08:05 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Of misschien heeft Rienk ook wel een voodoo-computer gemaakt
zou mooi zijn!"Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
quote:
lekker thuis bij zijn vader denk ik.quote:Op dinsdag 9 september 2014 08:06 schreef Kaleddi het volgende:
Zou Rienk trouwens nu dagenlang streams gaan kijken in de bibliotheek"Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
+1 helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 9 september 2014 02:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
![]()
![]()
zusjes, gedaald in de PopuPoll naar het nul punt .... het mag in het Koerdisch
chter![]()
Ook leuk, de stroom er daar af door 'n kortsluiting die ze niet kunnen vinden.quote:Op dinsdag 9 september 2014 08:04 schreef Kaleddi het volgende:
Nu maar hopen dat alle apparaten blijven crashen
Na 4 weken vinden ze eindelijk de oorzaal![]()
![]()
![]()
Ik denk toch wel dat Billy en Ruud wisten dat Ruud in ieder geval niet ging. De anders zo hysterische Billy was vreselijk rustig, dat klopte gewoon niet.quote:Op dinsdag 9 september 2014 07:01 schreef Kaleddi het volgende:
Het was wel duidelijk dat zij dus ook de uitslag niet van tevoren weten. Zo goed kunnen ze niet acterenUtopia!![]()
dat denk ik ook.quote:Op dinsdag 9 september 2014 08:09 schreef Haropro het volgende:
[..]
Ik denk toch wel dat Billy en Ruud wisten dat Ruud in ieder geval niet ging. De anders zo hysterische Billy was vreselijk rustig, dat klopte gewoon niet.
en joey en vanessa ook, want die hadden de cursus voor rienk geregeld."Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
Rienk had het al eens voorzichtig over ergens gaan wonen en misschien geld gaan verdienen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 08:07 schreef heks29 het volgende:
[..]
lekker thuis bij zijn vader denk ik.
Ik denk dat het wel heel moeilijk voor hem moet zijn om opeens weer te gaan zwerven.Utopia!![]()
GM allemaal!![]()
Wat zitten de dames weer fijn in het kantoortje samen.... is er al wat gezegd/ gebeurd deze ochtend?![]()
quote:Op dinsdag 9 september 2014 08:12 schreef Annelies1980 het volgende:
GM allemaal!![]()
Wat zitten de dames weer fijn in het kantoortje samen.... is er al wat gezegd/ gebeurd deze ochtend?niks van belang
Ben bang van niet , wat vind jij van het vertrek van Rienk?quote:Op dinsdag 9 september 2014 08:17 schreef oma-Nijn het volgende:
En vanaf vandaag is dit het nieuwe Utopia, netjes aangekleed, zijn vrouw laat hem zijn eigen dingen doen, hard werken en geld verdienen...Als ik het allemaal goed begrepen heb natuurlijk.
[ afbeelding ]![]()
Vriendelijke Mark. Kan geen goeiemorgen vanaf.Don't try and blame me for your games
Your games are death
With every breath![]()
Het onbegrijplijk dat Ruud mocht blijven. Het meest gore en luie persoon in die loods. Heeft schijt aan iedereen . De febo haalt wel een duo wat wel gevoelens voor elkaar heeft uitelkaar. Maar het ransstel dat bij elkaar MOET zijn komt door iedere nominatie. Bij de febo zijn ze knettergek. Ook omdat er niet eens een dokter gebeld wordt als iemand verrot van de pijn na een val.![]()
o, jij bent ook boos?quote:Op dinsdag 9 september 2014 08:19 schreef jolanda51 het volgende:
Het onbegrijplijk dat Ruud mocht blijven. Het meest gore en luie persoon in die loods. Heeft schijt aan iedereen . De febo haalt wel een duo wat wel gevoelens voor elkaar heeft uitelkaar. Maar het ransstel dat bij elkaar MOET zijn komt door iedere nominatie. Bij de febo zijn ze knettergek. Ook omdat er niet eens een dokter gebeld wordt als iemand verrot van de pijn na een val.![]()
Sjo.... Mark ook in camping outfit...Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
Ga naar bed Isa als je misselijk bent
Nee maar heb wel medelij met Nicoline dat zij en Rienk omdat Ruud moet blijven uitelkaar gehaald zijn en zoveel verdriet heeft. Iedereen die genomineerd wordt met Ruud is de l*l.quote:![]()
Ik hoop al 8 maanden dat Ruud eruit gaat. Maar ja. Van die 4 had Rienk mijn 2de keus geweest, mits Isa er klaar mee was geweest, dan had ik gezegd: Isa eruit, en laat dan het dak maar inzakkenquote:Op dinsdag 9 september 2014 08:19 schreef Oekaboe het volgende:
[..]
Ben bang van niet , wat vind jij van het vertrek van Rienk?
die schilderijen die daar staan waren toch verkochtquote:Op dinsdag 9 september 2014 07:54 schreef PTLe het volgende:
[ afbeelding ]
Rienk ontwierp de T schirts voor Lot oepsdus Lot
![]()
Geen idee GM renequote:Op dinsdag 9 september 2014 08:26 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
die schilderijen die daar staan waren toch verkocht
Het is en blijft een fraaie poster.. De kloof...
En nu schrijnend toepasselijk...Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
quote:Op dinsdag 9 september 2014 08:25 schreef jolanda51 het volgende:
[..]
Nee maar heb wel medelij met Nicoline dat zij en Rienk omdat Ruud moet blijven uitelkaar gehaald zijn en zoveel verdriet heeft. Iedereen die genomineerd wordt met Ruud is de l*l.![]()
![]()
[..]
Ik hoop wel, dat ze dat beseffen. Ze zijn soms wel eens te goed voor de anderen
![]()
![]()
Isabella gaat even op bed liggen , ze is kots en kots misselijk .Je weet pas wat je mist als het er niet is.![]()
Ze neemt nu mijn advies gelukkig ter hartequote:Op dinsdag 9 september 2014 08:25 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ze moet eerst gaan eten en een kop thee nemen![]()
droom je dat ?quote:Op dinsdag 9 september 2014 08:31 schreef Oekaboe het volgende:
Nou billy en ruud al hard aan het werk???
In hun dromenquote:Op dinsdag 9 september 2014 08:31 schreef Oekaboe het volgende:
Nou billy en ruud al hard aan het werk???![]()
![]()
ja hij leest de reacties van zijn vrienden thuis - oeps voormalige vrienden thuis na zijn/feboos keuze van gisterenquote:... en huiver mee![]()
Aangenaam ochtend muziekje bij Nico
nee die hebben nu 3 weken vakantie tot de volgende nominatierondequote:Op dinsdag 9 september 2014 08:31 schreef Oekaboe het volgende:
Nou billy en ruud al hard aan het werk???... en huiver mee![]()
hoe snel kan iemand door de mand vallen / hoe snel heeft de FEBO iemand door de mand laten vallenquote:... en huiver mee![]()
En een week snipperdagen er achter aanquote:Op dinsdag 9 september 2014 08:35 schreef Giggio het volgende:
[..]
nee die hebben nu 3 weken vakantie tot de volgende nominatieronde
Weil es liebe ist... 2raumwohnung...(YT)quote:Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
quote:Op dinsdag 9 september 2014 08:38 schreef Scherzo het volgende:
[..]
Weil es liebe ist... 2raumwohnung...(YT)Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Ik lees dit net op de Utopia krant
19.24 - Afscheidscadeau
Het kwam nog niet eerder voor dat een inwoner die naar huis moest een cadeau kreeg van de inwoners. Maar Rienk krijgt het. Omdat hij gisteren aangaf graag trouwambtenaar te willen worden, krijgt hij van de groep een opleiding tot trouwambtenaar. "En, Rienk? Als je het hebt gehaald, wil je Ruud en mij dan trouwen?", vraagt Billy. Rienk knikt.
En dan zegt Billy dat maar wil ruud dat ook vraag ik mij dan af dat mens doet en beslist alles maar alleen !!![]()
![]()
![]()
Al zouden ze de suggestie maar wekken bij anderen. Dat ze het zouden kunnen doen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 08:31 schreef gereed het volgende:
[..]![]()
Ik hoop wel, dat ze dat beseffen. Ze zijn soms wel eens te goed voor de anderen
Het is frappant toch dat van de groene kamer niemand op de bank zat. En van de blauwe alleen Ruud. En bijna de hele roze kamer.
Als niemand de ontvanger van die zes stemmen wil zijn gaan ze misschien wat inbinden.Don't try and blame me for your games
Your games are death
With every breath![]()
Ik hou van Duitstalige liedjesquote:
Your games are death
With every breath![]()
Ook maar ook dat tempo beviel me welquote:![]()
Het liedje deed me aan deze denken
Duits met Frans accentje
Eigenlijk he... Verandert er zonder Rienk t minst
Of nja... Misschien wel het meest. Maar dan in de onderlinge verhoudingen![]()
Ja klopt, sinds hij verliefd werd op Nico kwam er nog maar weinig uit.quote:Op dinsdag 9 september 2014 08:46 schreef iBenny het volgende:
Eigenlijk he... Verandert er zonder Rienk t minst![]()
uren kwekken van die 2 in de morgen,er gaat een gat vallen voor de regiequote:Op dinsdag 9 september 2014 08:46 schreef iBenny het volgende:
Of nja... Misschien wel het meest. Maar dan in de onderlinge verhoudingen![]()
![]()
sowieso was er van z'n idealen al snel niks meer over. Dat, terwijl hij in het begin juist de meeste potentie had. Hij voegde vrij weinig meer toe idd.quote:Op dinsdag 9 september 2014 08:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja klopt, sinds hij verliefd werd op Nico kwam er nog maar weinig uit.![]()
quote:Op dinsdag 9 september 2014 08:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hij lijkt op een combi van Dinand Woesthoff en Marc Overmars. Dinand Overmars.![]()
Dinand is wel
![]()
![]()
![]()
staat de buurvrouw aan de deur met een gourget en een krop sla uit eigen tuin ,toen ze weg liep zei ik bijna dank je wel nicolien![]()
![]()
Bully Ivan is ook ontwaakt...Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
quote:Op dinsdag 9 september 2014 08:52 schreef renevanlaaren het volgende:
staat de buurvrouw aan de deur met een gourget en een krop sla uit eigen tuin ,toen ze weg liep zei ik bijna dank je wel nicolien![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 september 2014 08:52 schreef renevanlaaren het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 september 2014 08:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hij lijkt op een combi van Dinand Woesthoff en Marc Overmars. Dinand Overmars.Dinand vind ik wel kloppen, maar je doet Overmars hier effe tekort zeg. Daar lijkt ie totaal niet op. Qua gezicht niet en al helemaal qua houding niet. Die is klein, en 1 bonk spieren in die benen.... Mark heeft flubberbeentjes, dus noem hem dan Dinand Flubber ofzo. Maar doe mijn nummer 1 voetballer hier niet tekort alsjeblieft!quote:Op dinsdag 9 september 2014 08:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hij lijkt op een combi van Dinand Woesthoff en Marc Overmars. Dinand Overmars.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 september 2014 08:58 schreef Annelies1980 het volgende:
[..]
[..]
Dinand vind ik wel kloppen, maar je doet Overmars hier effe tekort zeg. Daar lijkt ie totaal niet op. Qua gezicht niet en al helemaal qua houding niet. Die is klein, en 1 bonk spieren in die benen.... Mark heeft flubberbeentjes, dus noem hem dan Dinand Flubber ofzo. Maar doe mijn nummer 1 voetballer hier niet tekort alsjeblieft!Zo zie je maar dat je altijd wel iemand beledigd
En Nicolien.....ze typte voort
Meneer en meneer ransaap liggen nog lekker op bed terwijl Nico alweer lekker aan 't werk is gegaan.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.![]()
Een courgette nog welquote:Op dinsdag 9 september 2014 08:52 schreef renevanlaaren het volgende:
staat de buurvrouw aan de deur met een gourget en een krop sla uit eigen tuin ,toen ze weg liep zei ik bijna dank je wel nicolienWilde ze je wat duidelijk maken?
![]()
![]()
ik vind het wel logische dat ze mark hebben gehouden en niet die kachelman
ze hebben vanessa die is vaak kachel en rookt als een kachel![]()
![]()
laat ik het zo zeggen die van haar zijn 4x zo groot als in de winkel.quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:00 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Een courgette nog welWilde ze je wat duidelijk maken?
na deze opmerking moet ik haar maar eens in de gaten houden![]()
![]()
Die moeten weer bij tankenquote:Op dinsdag 9 september 2014 08:59 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Meneer en meneer ransaap liggen nog lekker op bed terwijl Nico alweer lekker aan 't werk is gegaan.![]()
Kinkyquote:Op dinsdag 9 september 2014 09:02 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
laat ik het zo zeggen die van haar zijn 4x zo groot als in de winkel.
na deze opmerking moet ik haar maar eens in de gaten houden![]()
![]()
Dit keer niet, want er waren 4 genomineerd. Maar dit keer Rienk en Nicoline allebei. Nicoline verdiende het meer om te gaan omdat zij de groep met al haar onzin op kosten jaagt.quote:Op dinsdag 9 september 2014 08:25 schreef jolanda51 het volgende:
[..]
Nee maar heb wel medelij met Nicoline dat zij en Rienk omdat Ruud moet blijven uitelkaar gehaald zijn en zoveel verdriet heeft. Iedereen die genomineerd wordt met Ruud is de l*l.![]()
Ik heb het stukje gezien en Ruud was er ook enthousiast over wat ik al niet begreep, het was toch uit?quote:Op dinsdag 9 september 2014 08:39 schreef Oekaboe het volgende:
Ik lees dit net op de Utopia krant
19.24 - Afscheidscadeau
Het kwam nog niet eerder voor dat een inwoner die naar huis moest een cadeau kreeg van de inwoners. Maar Rienk krijgt het. Omdat hij gisteren aangaf graag trouwambtenaar te willen worden, krijgt hij van de groep een opleiding tot trouwambtenaar. "En, Rienk? Als je het hebt gehaald, wil je Ruud en mij dan trouwen?", vraagt Billy. Rienk knikt.
En dan zegt Billy dat maar wil ruud dat ook vraag ik mij dan af dat mens doet en beslist alles maar alleen !!
Utopia!![]()
anno 2014 nog papieren afschriften ????
dat is toch gekkewerk met zoveel transacties ???
lijkt een beetje op het handmatig overtypen van de adresgegevens op de etiketten van ivan gisteren ipv automatisch de adressenlijst te gebruiken![]()
ruud kost alleen maar geld,ook die knuffels kosten geld de investering is nog niet terug.quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:04 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Dit keer niet, want er waren 4 genomineerd. Maar dit keer Rienk en Nicoline allebei. Nicoline verdiende het meer om te gaan omdat zij de groep met al haar onzin op kosten jaagt.
als hij al winst maak geven ze het weer weg![]()
Muziek draaien is toch niet toegestaan? Uitzondering was het zingen, maar dat doet Nico niet. En wat moet ze steeds achter die laptop terwijl de akker staat te verpieteren?quote:![]()
Ik vind het niet raar dat Rienk wel weg kon. Gisteren dacht hij zelf dat hij heel belangrijk voor het programma was maar in de populairiteitspolls stond hij altijd laag. Nu hij geen relatie meer heeft met Nicoline en er dus ook geen toestanden meer zijn voegt hij niets meer toe.quote:Op dinsdag 9 september 2014 08:46 schreef iBenny het volgende:
Of nja... Misschien wel het meest. Maar dan in de onderlinge verhoudingenUtopia!![]()
Zekers, Ruud is net zo erg. Een goed doel steunen en het risico op de groep afwentelen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:06 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
ruud kost alleen maar geld,ook die knuffels kosten geld de investering is nog niet terug.
De akker doet ze niet meerquote:Op dinsdag 9 september 2014 09:07 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Muziek draaien is toch niet toegestaan? Uitzondering was het zingen, maar dat doet Nico niet. En wat moet ze steeds achter die laptop terwijl de akker staat te verpieteren?
Volgens mij draaien alle projecten van Nicoline ook voornamelijk quitte of maken een kleine winst eigenlijkquote:Op dinsdag 9 september 2014 09:06 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
ruud kost alleen maar geld,ook die knuffels kosten geld de investering is nog niet terug.
als hij al winst maak geven ze het weer weg
Op het earthship naBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
she stopped caringquote:Op dinsdag 9 september 2014 09:07 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Muziek draaien is toch niet toegestaan? Uitzondering was het zingen, maar dat doet Nico niet. En wat moet ze steeds achter die laptop terwijl de akker staat te verpieteren?![]()
Yep hij wil niks verdienen voor de bv utopia leuk als Mark dat hoort.quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:06 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
Wat loopt die Mark nou interessant te doen, een beetje door de afschriften bladeren, totaal geen nut.If you don't like where you are, move. You are not a tree.![]()
hij komt zo klaarquote:Op dinsdag 9 september 2014 09:08 schreef PrinsesVampi het volgende:
Wat loopt die Mark nou interessant te doen, een beetje door de afschriften bladeren, totaal geen nut.![]()
Ruzie of geen ruzie ik ga zo sportenquote:Op dinsdag 9 september 2014 09:08 schreef renevanlaaren het volgende:
regie kan er even ruzie komen,zodat ik een reden heb om niet te gaan sporten
Maar trekt wel een ander soort publiek en ziet er ook leuk uit op tv.quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Volgens mij draaien alle projecten van Nicoline ook voornamelijk quitte of maken een kleine winst eigenlijk
Op het earthship na
Utopia!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |